2019 G30 M550d
#21
Mogoce kdo ve če se z bimmercode da nekako odstraniti omejitev za speed limit assist v slo in hr? V aut in it mi deluje. Kaksna ideja?
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Z Esys gre regijske blokade izklopiti. Jaz imam vse izklopljeno. Preko bimmercode ne gre, ker ne moreš dostopati do SAS3 modula. Tako da mi dela v SLO automatic speed limit assist, reševalni pas, obvešča o stop znaku in odvzemu prednosti, ne prehiteva po desni, bere semaforje (pri nekatrih se tudi ustavi na rdeči in spelje pri zeleni), sam zavira pri izvozih iz AC, ko daš žmigavec tudi sam zavira in prilagodi hitrost...
Čestitke za nakup. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Se mi je zdelo da ne bo šlo. Bo treba nekoga najti da mi to poštima. Zanimivo mi je, da avtomatska menjava pasu pa recimo deluje... Ni neke logike tu zadaj
![]() Sem bral tvojo temo top avto. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Prvih 3k km in opažanja:
- moti me tako kot pri vseh dosedanjih avtih da tovarne opuščajo podporo za zadeve, ki so že delovale in moramo iskati alternative (recimo Spotify...), prav tako me motijo te regijsko zabite zadeve... - moti me da v sport + programu včasih ne drži avta na idealnih obratih in prestavi in recimo sredi ovinka preklaplja. Je zanimivo da to ni vedno, recimo če ga priganjaš je vse ok, takoj ko je ne vem 20s mirne vožnje pa se gre "EKO mode"
Več ali manj je to vse kar me moti vse ostalo je sam užitek. Navora in moči ni za opisat in ti vsakič pripeljeta nasmeh na obraz.
Sem razmišljal v stage 1 tuningu pa dejansko ne vidim potrebe, na avtocesti pri 160 komaj držim gas, na dirkališča ne hodim, prehitim pa tudi brez problema lahko vse kar se pelje...
Sem zadovoljen da sem šel na 550d in ne direktno na M5, ker dejansko opažam da ga ne rabim.
Včeraj menjal na letni komplet 20", je vse skupaj malo trše in mogoče v določenih momentih malo manj udobno.
Overall nakup, ki ga ne obžalujem. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Saj M5 nihce ne kupi, ker ga rabi, ampak, ker ga zeli in ga lahko. Naceloma se tudi 550d ne rabi, je 530d polna kapa “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#27
Sem te malenkost popravil ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
Eno vprašanje: Mogoče kdo pozna koga, ki je vešč finega lotanja in menjave malih delov? Namreč na ključu z zaslonom se mi je nekako polomil push button za daljinsko parkiranje in bi najprej probal z zamenjavo samega knofa, preden se spustim v nakup nesramno dragega novega ključa.
Slika za predstavo. |
Prikaži več možnosti
|
#29
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Super, sicer malo daleč imam do MB, mogoče kdo pozna koga na gorenjskem?
Mogoče kdo ve, če se da skodirati digitalni prikaz hitrosti nad uro, ali je možnost samo v BC in v delu kjer je merilnik hitrosti? Urejal zdrifko, 30.03.2022, 17:37. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Mogoče Schumi? |
Prikaži več možnosti
|
#32
Hvala bom povprasal. |
Prikaži več možnosti
|
#33
glede lotanja in se cesa ti bo tudi Andraz lahko pomagal - bmw_d_power uporabnik na forumu, se tema: https://www.bmwslo.c...bmw-nadgradnje/ |
Prikaži več možnosti
|
#34
Uff to je za mene bilo včasih grobo lotanje in veliko stikalo Pri telefonih so bile dosti manjše zadeve |
Prikaži več možnosti
|
#35
Tipko bi ti popravil nekdo, ki popravlja mobitele.Verjetno jo bo pa težje dobit, kot pa zamenjat.. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Za moje znanje lotanja je tole stikalo kot stikalo za luč |
Prikaži več možnosti
|
#37
Danes sem dobil avto iz pranja, pa ne vem, mogoče prej nisem opazil ali pa se je to zgodilo danes(pač si malo bolj pozoren ko ti nekdo vrača avto |
Prikaži več možnosti
|
#38
Mogoče so ti z preslabo razredčeno kislino za platišča sranje naredli.
|
Prikaži več možnosti
|
#39
|
Prikaži več možnosti
|
#40
Je dobila status. Eco profesionalc
![]() |
Prikaži več možnosti
|