Skoči na vsebino

 

Senzorji odmičnih in glavnih gredi

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
62 odgovorov v temi
HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#1

Glede teh senzorjev marsikje preberem, da dela ok samo original. Osebno dvomim, da je možno, da bi samo original oz. v primeru M50 motorja VDO delal ok in da bi sploh prodajali druge, če bi delal samo originalen? Verjamem pa, da ovstaja slab aftermarket in ok aftermarket. 

 

Ste imeli kaj izkušenj, npr. z Hella ali Vemo pri teh senzorjih? So res delali samo 14 dni?


Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Izključen
  • Sporočil: 77 574
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#2

Glede teh senzorjev marsikje preberem, da dela ok samo original. Osebno dvomim, da je možno, da bi samo original oz. v primeru M50 motorja VDO delal ok in da bi sploh prodajali druge, če bi delal samo originalen? Verjamem pa, da ovstaja slab aftermarket in ok aftermarket. 

 

Ste imeli kaj izkušenj, npr. z Hella ali Vemo pri teh senzorjih? So res delali samo 14 dni?

Prav si prebral. Seveda obstajajo tudi kopije teh senzorjev ki delujejo, ampak nobena po delovanju ni enaka originalu, vse so slabše. Ti tega mogoče ne boš čutil, sploh če je motor že malo predihan, konec koncev so to že desetletja stari stroji, se bo pa poznalo na izgorevanju in to za sabo potegne druge stvari, pospeši okvare ki bi se jim sicer morda lahko izognil. To je en problem, drug problem je pa v tem ker kopije teh senzorjev ne komunicirajo s testerjem, kar pomeni da ne boš nikoli vedel kaj je narobe v primeru okvare, ko bo tvoj mehanik avto priklopil na tester. Zaradi tega jaz kopije vsakemu odsvetujem, edina kopija ki se jo dobi tako da dela in da ne povzroča škode je tista za ABS senzor. Pa mogoče še lambda sonde, te baje tudi delajo če so Bosch brez BMW znaka, ampak jaz že teh nebi dajal na svoj avto, pač pa izključno original. Vse ostalo (govorim za M50/52/54 motorje) je samo za v smeti, to jaz govorim že leta dolgo in zadnje čase me nekateri celo poslušajo, med drugim tudi tisti, ki so mi na začetku zavzeto nasprotovali. Marsikoga je izučilo.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#3

Pa je možno da bi Hella ali Vemo dala svoje ime na slabo delujoč senzor? To mi je tisti nelogičen del.

Drugače pa kaj conti VDO?
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 754
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#4

Mislim, da je res škoda ravno na teh dveh senzorjih šparati, ko so tako ključni za dobro delovanje. Kakor je Jerry rekel. Že najmanjša odstopanja od originalnega delovanja se bodo poznala in motorni računalnik tega morda sploh ne bo beležil, ti boš pa to vsake toliko začutil kot kak missfire, len motor ali kaj podobnega.

Original ali v skrajni meri VDO-conti in nič drugega... Vsaj tako bi ti jaz svetoval.
Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#5

Razumem. Bolj mi je samo presenetljivo, da bi Hella senzor smatrali kot nekakovosten. Nekih noname nebi niti razmišljal, da bi dal gor.

Je pa razlika ok med Hella in Conti VDO nekje 2-3x..original pa je 8x Helle. :-D

A je kdo iz 1. roke dal gor Hella ali Vemo?

Urejal HiM, 11.04.2022, 09:49.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Izključen
  • Sporočil: 77 574
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#6

Pa je možno da bi Hella ali Vemo dala svoje ime na slabo delujoč senzor? To mi je tisti nelogičen del.

Drugače pa kaj conti VDO?

S temi brendi je tak nateg, da glava peče. Pojdi za foro enkrat do Leclerca in si poglej mikrovalovke. Imaš jih ene 10 na policah, vsaka je druge znamke, vmes so tudi imena za katera že 20 let nismo slišali, recimo UniVox, Grundig in podobno. Finta je v tem da so vse stare evropske blagovne znamke pokupili kitajci in jih zdaj lepijo na svoje izdelke. Da vidiš koliko je ura je dovolj da samo odpreš vratca in si ogledaš notranjost teh pečic - ista konstrukcija, isti princip delovanja, isti materiali, iste barve in površine, razlikujejo se samo v obliki in v gabaritih. Pa tipke imajo različne in ekrančke. Zelo hitro poštudiraš, da vse dela ista tovarna. Čisti nateg, ampak uraden, ker so blagovne znamke dejansko v njihovi lasti.

 

S senzorji je podobno. Imaš pa dve opciji, eno so kitajski izdelki, ti so čisto vsi za v kanto od prvega do zadnjega, se nima smisla z njimi sploh zajebavat, ker jih od 10 mogoče en dela in še tisti napačno. Drugo so pa izdelki ki so bili delani za tovarno BMW, pa so zaradi slabega rezultata pri kontroli kakovosti končali v izmetu, ampak še vseeno delujejo dovolj dobro, da jih ni treba vreč v smeti. To so razni BOSCH, VDO in podobno. S tem da tudi ti se ločijo v dve skupini, na take brez dodatnih oznak in na take z odbrušeno BMW oznako. Če že res MORAŠ, vzemi takega. Pomeni da ima vsaj pedigre dober, čeprav ne ustreza standardom za prvo vgradnjo, v nekaterih primerih imaš pa lahko celo srečo in je šlo za preveliko serijo, kjer je določen % proizvoda postal odvečen in je šel namesto v vgradnjo oziroma na police pooblaščenca h konkurenci. Ampak kot rečeno, jaz se s tem nebi zajebaval, senzorji so eni od res redkih delov na katerih se ne špara in jaz vedno kupim nove originalne, pa sicer šparam res povsod kjer se da, celo na gumah in zavorah, na senzorjih pa nikdar in nikoli.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 392
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#7

Do predkratkim nisem imel z HELLA/BOSCH senzorji gl.gredi/odmičnih nobenih problemov,noben pa ne zna povedati v čem je tak problem ampak samo vsak svoje hvali.

Razni res xyz,ali cheap shit ,recimo OPTIMAL sem testiral že kakšnih 2-3x za štos ker so nekih 15-20€ to je res samo za v smeti,še za testiranje ni OK.

 

Ker so bili zaradi neoriginal senzorja gl.gredi nepotrebni stroški zaradi menjave drugih sklopov.
Nakratko dotični primer avto vroč ni lepo vžigal(kasneje celo hladen ne) ,računalnik ne pokaže napake menjaš senzor gl. gredi(HELLA cca 100€) še vedno isto menjaš druge sklope itd. na koncu nič več jasno in kupiš original senzor(200€), avto čudežno začne delati BP.

 

Ker mi ni ni in ni dalo miru v čem je tak problem te "hude" tehnologije,da je ne morejo skopirati sem vzel osciloskop in zadevo stestiral na avtu.

 

Torej izmeril in primerjal sem na istem avtu isti čas OPTIMAL,HELLA,OE ,kar sem v tem kratkem testirnem času ugotovil je to da je V(volt) sinusoida pri OE senzorju največja pri HELLA manjša pri OPTIMAL še manjša,kar pomeni ,da slabše zaznavajo zob/špranjo/obrat na vztrajniku, zaradi tega tudi očitno zelo redko sploh pokaže na diagnostiki napako SENZORJA GL:GREDI saj senzor teoretično dela samo ne v najboljši zmogljivosti. Tako ,da takrat ko na računalniku napiše napako senzorja je senzor očitno čisto mrtev.

 

 Prišel sem do delnega zaključka saj se od merjenja z osciloskopom naprej nisem več poglabljal,ker očitno je v grobem to to. Imam sicer še nekaj odprtih vprašanj na katere si bom odgovoril ,ko bo spet kaj časa za igranje.

Namen imam še razrezati senzorje na polovico ,ker očitno je v cenejših,slabših,neoriginalnih,manj materiala,slabši material oz.šibkejši magnet.

 

Govora je o MAGNETIC CRANK SENSOR 

Na sliki je videti tisti EMPTY SPACE na zobniku/vztrajniku/jermenici katerega senzor meri ter pod to sliko še moje merjenje kjer se vidi kako je videti na osciloskopu ta "zaznamek"

timingwheelcropped%2Bcopy1237111976.jpg



Vmax=8.2V    Vmin=4.6V
20211225-204051.jpg



OE

Vmax=11.4V    Vmin=7.8V

20211225-203302.jpg



Urejal blackberet, 11.04.2022, 18:22.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 754
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#8

Do predkratkim nisem imel z HELLA/BOSCH senzorji gl.gredi/odmičnih nobenih problemov.
Razni res xyz,ali cheap shit ,recimo OPTIMAL sem testiral že kakšnih 2-3x za štos ker so nekih 15-20€ to je res samo za v smeti,še za testiranje ni OK.
 
Ker so bili zaradi neoriginal senzorja gl.gredi nepotrebni stroški zaradi menjave drugih sklopov.
Nakratko dotični primer avto vroč ni lepo vžigal(kasneje celo hladen ne) ,računalnik ne pokaže napake menjaš senzor gl. gredi(HELLA cca 100€) še vedno isto menjaš druge sklope itd. na koncu nič več jasno in kupiš original senzor(200€), avto čudežno začne delati BP.
 
Ker mi ni ni in ni dalo miru v čem je tak problem te "hude" tehnologije,da je ne morejo skopirati sem vzel osciloskop in zadevo stestiral na avtu.
 
Torej izmeril in primerjal sem na istem avtu isti čas OPTIMAL,HELLA,OE ,kar sem v tem kratkem testirnem času ugotovil je to da je V(volt) sinusoida pri OE senzorju največja pri HELLA manjša pri OPTIMAL še manjša,kar pomeni ,da slabše zaznavajo zob/špranjo/obrat na vztrajniku, zaradi tega tudi očitno zelo redko sploh pokaže na diagnostiki napako SENZORJA GL:GREDI saj senzor teoretično dela samo ne v najboljši zmogljivosti. Tako ,da takrat ko na računalniku napiše napako senzorja je senzor očitno čisto mrtev.
 
 Prišel sem do delnega zaključka saj se od merjenja z osciloskopom naprej nisem več poglabljal,ker očitno je to to. Imam še nekaj vprašajev na katere bi si rad odgovoril vendar ko bo spet kaj časa za igranje.
Namen imam še razrezati senzorje na polovico ,ker očitno je v cenejših,slabših,neoriginalnih,manj materiala,slabši material oz.šibkejši magnet.
 

Govora je o MAGNETIC CRANK SENSOR 
Na sliki je videti tisti EMPTY SPACE na zobniku/vztrajniku/jermenici katerega senzor meri ter pod to sliko še moje merjenje kjer se vidi kako je videti na osciloskopu ta "zaznamek"
timingwheelcropped%2Bcopy1237111976.jpg
Vmax=8.2V    Vmin=4.6V20211225-204051.jpgOE
Vmax=11.4V    Vmin=7.8V
20211225-203302.jpg

To je to... Zaradi takih objav se rad vračam na forum, ne pa samo kozlarije o covidu in politiki.
Prikaži več možnosti
    • blackberet, Mark89, Compact-3 in 3 ostalim je všeč


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#9

No to sem tudi jaz želel videt. Super. Torej v teoriji bi bilo možno že po uporu videt kakšno je stanje z OE/aftermsrket senzorjem? Si morda izmeril upor senzorjev na mizi?

Ti dve sliki sta 8,2V Hella ali Optimal?

Jaz bi v teoriji lahko primerjal originalnega, ki občasno še dela. Bom videl, če usposobim osciloskop.

Urejal HiM, 11.04.2022, 19:21.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 392
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

No to sem tudi jaz želel videt. Super. Torej v teoriji bi bilo možno že po uporu videt kakšno je stanje z OE/aftermsrket senzorjem? Si morda izmeril upor senzorjev na mizi?

Ti dve sliki sta 8,2V Hella ali Optimal?

Jaz bi v teoriji lahko primerjal originalnega, ki občasno še dela. Bom videl, če usposobim osciloskop.

Upora nisem meril. Ker me je najbolj zanimalo kaj dela senzor v delovanju oz. kaj računalnik zaznava. Nekaj sem se igral na mizi,z jermenicami itd.vendar bi moral narediti nekaj bolj fiksnega vendar je lažje vtaknit v avto in meriti, saj pri MAGNETIC SENSOR imaš problem tudi oddaljenost senzorja od zobnika/jermenice ,hitrost/konstanta vrtenja ,saj so vrednosti drugačne samo da nekaj malo spremeniš. 
 

. Meril sem že nekaj časa nazaj pa še to bolj nahitro,tako da če se zanesem na slike je tako:
OPTIMAL Vmax=8.2V    Vmin=4.6V
HELLA  
Vmax=10.4V    Vmin=6.2V

OE rabljen Vmax=11.4V    Vmin=7.8V

OE NOV bom izmeril upam da v kratkem.

 

Zato me tudi med drugim zanima kakšna je Voltaža pri čisto novem OE senzorju(bom testiral enkrat),ker na podlagi sinusoide oz.teh signalov ter če ne primerjaš enega z drugim kot v tem primeru ne moreš potrditi da je senzor zanič saj še vedno daje signal.



Urejal blackberet, 11.04.2022, 19:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#11

Upora nisem meril. Ker me je najbolj zanimalo kaj dela senzor v delovanju oz. kaj računalnik zaznava. Nekaj sem se igral na mizi,z jermenicami itd.vendar bi moral narediti nekaj bolj fiksnega vendar je lažje vtaknit v avto in meriti, saj pri MAGNETIC SENSOR imaš problem tudi oddaljenost senzorja od zobnika/jermenice ,hitrost/konstanta vrtenja ,saj so vrednosti drugačne samo da nekaj malo spremeniš. 
 

. Meril sem že nekaj časa nazaj pa še to bolj nahitro,tako da če se zanesem na slike je tako:
OPTIMAL Vmax=8.2V    Vmin=4.6V
HELLA  
Vmax=10.4V    Vmin=6.2V

OE rabljen Vmax=11.4V    Vmin=7.8V

OE NOV bom izmeril upam da v kratkem.

 

Zato me tudi med drugim zanima kakšna je Voltaža pri čisto novem OE senzorju(bom testiral enkrat),ker na podlagi sinusoide oz.teh signalov ter če ne primerjaš enega z drugim kot v tem primeru ne moreš potrditi da je senzor zanič saj še vedno daje signal.

Mi še poveš za kateri motor je bil senzor? M50 ali M52, baje da sta različna in sicer:

Part #12141726066 is a Inductive Sensor which is for OBD 1 M50 Engines.

While my Part #12141703277 which is an Hall Effect Sensor for the M52 OBD 2 (Semi OBD 2 in EU & NZ).


Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 392
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Za M62.

Samo to je pa drugo. Ti imaš HALL sensor kateri meri v drugačni obliki(glej spodaj,odmične gredi za vsako glavo posebej V8).

 

HALL(3 pini v konektorju) senzor še nisem tako testiral(ga bom) kot MAGNETIC(2 pina v konektorju). 

Nekako sem mnenja ,da HALL senzor mogoče ni tak problem v OE/aftermarket, nebom pa nič trdil dokler še teh ne stestiram.

 

20211225-210200.jpg


2-Crankshaft-position-sensor-configurati



Urejal blackberet, 11.04.2022, 20:10.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 969
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#13

Super debata! Čeprav moram povedat po mojih izkušnjah s senzorji glavne ali odmicne gredi na M52, je v večini primerov problem, da razpadejo kabli v konektorju pod sesalnim kolektorjem.

Sem že tudi kupil cheap senzor, ga kmalu zamenjal in čez mesec ali dva spet reklamiral... Na koncu razdrl konektor starega in na novo izoliral žičke ter se veselo vozil naslednje leto (potem pa zamenjal za rabljenega original)
Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#14

@Blackberet, tisto sem copy/pastal. Jaz imam dejansko M50, ki naj bi imel indukcijski senzor. Hmm, morem preverit, ali sta res samo 2 žički.

 

The ECU conditions this signal into a digital signal shown by the red line in Figure 2. This one cycle is interpreted as one tooth count. The magnitude of the voltage produced is directly proportional to how fast the magnetic field changes, therefore, the faster the engine spins the higher the peak voltage. Therein lies a potential problem. As the voltage increases, the potential for noise or interference (EMI) increases. 

 

Oh. Potem je tukaj dejansko pogojevalec amplituda in ne manjkajoči signal kot pri HALL-u.



Urejal HiM, 11.04.2022, 21:17.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#15

Edit 2.

M50 z vanosom naj bi bil HALL na odmični.

 

Vsi M50 naj bi imeli VR na glavni gredi. Brez vanosa tudi VR na odmični. Vsi pa imajo 3 žice, saj je ena "shield".

 

Fun fact 3. 

M52 ima HALL senzor glavne gredi, nato pa glede na enojni ali dvojni vanos:

1 vanos: Nek čuden BMW specifičen senzor kateremu ECU pošilja signal glavne gredi in ga ta spremeni.

 

2 vanos: Ima pa klasična 2x HALL senzorja.



Urejal HiM, 11.04.2022, 21:34.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 392
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#16

 

 

Oh. Potem je tukaj dejansko pogojevalec amplituda in ne manjkajoči signal kot pri HALL-u.

Zato sem nekako mnenja da HALL ni tako problematičen.

 

Edit 2.

M50 z vanosom naj bi bil HALL na odmični.

 

Vsi M50 naj bi imeli VR na glavni gredi. Brez vanosa tudi VR na odmični. Vsi pa imajo 3 žice, saj je ena "shield".

 

Fun fact 3. 

M52 ima HALL senzor glavne gredi, nato pa glede na enojni ali dvojni vanos:

1 vanos: Nek čuden BMW specifičen senzor kateremu ECU pošilja signal glavne gredi in ga ta spremeni.

 

2 vanos: Ima pa klasična 2x HALL senzorja.

Bo držalo ja takega na 3žice se spomnim pri M30 motorjih. Jaz bi rekel da imaš VR senzor na 3 žice samo takrat ko je ta žica od konektorja do senzorja dolga,da izničiš motnje. Se pravi pri M30 motorju je senzor pri jermenici spredaj potem gre pa žica do konektorja pri pokrovu ventilov(cca 20-30cm). Uglavnem če odviješ/odpreš tisto zaščito vidiš da je tista žica shield dejansko povezana na zaščito.



Urejal blackberet, 11.04.2022, 21:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#17

Še eno vprašanje. Ali so US in EU spec avti imeli isti motorni računalnik in iste senzorje do leta 1995 (96 naprej je US OBD2). Ker USA avti so imeli CEL lučko že pred letom 95.. Torej ali kdo ve če je isto? :)
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Izključen
  • Sporočil: 77 574
  • Lokacija: Golobnjak
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#18

Še eno vprašanje. Ali so US in EU spec avti imeli isti motorni računalnik in iste senzorje do leta 1995 (96 naprej je US OBD2). Ker USA avti so imeli CEL lučko že pred letom 95.. Torej ali kdo ve če je isto? :)

Kolikor jaz vem, so imeli enake senzorje. Jaz sem enkrat posodil senzorje iz svoje (evropske) E24 enemu ki je imel USA verzijo (moj avto je bil letnik 82, njegov 86) in je delalo, prav tako smo dali DME iz moje E24 v ameriško in je bil enak. Razlika v motorcu zna bit kvečjemu pri kaki E36 M3 kjer motor ni bil enak evropskemu, medtem ko je elektronika pri civilnih modelih (E36, E38, E39, itd.) kolikor vem enaka in če je enak DME, so verjetno enaki tudi senzorji.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 392
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#19

Za v arhiv.

Od kje taka razlika v V od prejšnjega merjenja mi ni čisto jasno.

Merjeni so isti čas OPTIMAL,HELLA,OE RABLJEN,OE NOV

 

Po tem merjenju :

-mi je jasno da cheap shit senzor ima slabši "signal".

-ni mi pa jasno zakaj ima OE rabljen večji "signal" od OE NOVEGA kateri je po "signalu" primerljiv z HELLA. Pričakoval bi da ima OE NOV večjega.

 

Poraja se tudi vprašanje kako določiti z merjenjem ta senzor je OK ta pa ni oz. je pod normalnimi vrednostmi. Zato če ima še kdo možnost izmeriti ta signal bo dobrodošlo da bi dali čimveč merjen podatkov na en kup. Sam bom tudi še na ostalih pomeril.

 

 

OPTIMAL

OPTIMAL.jpg

 

OPTIMAL-1.jpg


HELLA

HELLA-senzor.jpg
 

 

HELLA-senzor-1.jpg


OE RABLJEN

 

OE-rabljen.jpg

OE-rabljen-1.jpg


OE NOV

OE-NOV.jpg

OE-NOV-1.jpg


OE NOV video do 3.000rpm

 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, naliM in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 861
  • Avtomobil: :(

#20

Je možno, da se je rabljen usedel in je bližje, pa inducira več? :)
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.