Skoči na vsebino

 

E46, 320d ugaša med vožnjo

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
17 odgovorov v temi
Erko
Erko
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11

#1

Pozdravljeni,

Sem že dolgoletni lastnik Bmw e46 320d, 2004 letnik, 110kw, prevoženih 435 500km Redno servisiran avto pri lokalnem mehaniku, sedaj pa imam problem, katerega ta mehanik ne zna rešiti.

In sicer, avto je včeraj 3x ugasnil med vožnjo, obrati so skakali gor in dol, pričel je cukati potem pa obstal. Avto sem ugasnil in malo počakal. Nato je normalno vžgal in deloval, kot da nič ni bilo. Čez dan se je še 2x ugasnil,vmes konstantno cuka pri nizki hitrosti nekje med 20-60kmh, priklopili smo ga na tester, ki je pokazal napako DDE1 : SUPPLY VOLTAGE., opazili smo tudi, da pušča tesnilo pokrova na zadnji strani motorja in olje kaplja na katalizator. Ne vem če je to kakorkoli povezano.

Mehaniku se ne sanja kako bi rešil ta problem z ugašanjem avta..meni pa tudi ne..

Zadnja popravila:
November 2021 - nova črpalka za gorivo
Marec 2022 - obnovljena turbina
Začetek aprila je bil očiščen LMM senzor ker je javljal napako in je metalo v rezervni program, od takrat naprej je delovalo vse normalno.

Je mogoče kdo imel podoben primer? Mogoče kakšen predlog, h komu in kam odpeljati avto na pregled? Sem z Gorenjske.

Se opravičujem za tako dolg roman.


Hvala v naprej za vaše odgovore.
Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 291
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#2

regler na alternatorju zamenjaj... pa to so ja osnove...



Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 789
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#3

Pa tesnilo pokrova ventilov tudi čimprej!
Prikaži več možnosti


Erko
Erko
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11

#4

Hvala za odgovore, @filipo pa se to da kako preveriti ali je hin ali je to značilna napaka, ker ne bi rad menjaval kar vse po vrsti.
Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 291
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#5

Hvala za odgovore, @filipo pa se to da kako preveriti ali je hin ali je to značilna napaka, ker ne bi rad menjaval kar vse po vrsti.

značilna napaka, še posebej če pri 400k še nikol ni bil menjan... sej se lepo vidi med vožnjo ko nabije voltažo... za teh 20€ kolkr stane na autodoc sploh ni kaj mislit...



Prikaži več možnosti


Erko
Erko
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11

#6

značilna napaka, še posebej če pri 400k še nikol ni bil menjan... sej se lepo vidi med vožnjo ko nabije voltažo... za teh 20€ kolkr stane na autodoc sploh ni kaj mislit...


Bomo zamenjali še to in preverili krtačke na alternatorju.. nazadnje je bil obnovljen dobrih 7 let nazaj,vendar se takrat ni menjal regler

Poročam kaj bo..
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 668
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#7

Če skačejo cagarji in še napaka je Low voltage, potem je nekaj z elektriko narobe. Preveriti je treba maso do motorja in vse spoje žic okrog varovalk in akumulatorja.

Sta 2 kolega imela zelo podobne probleme sicer na Audiju in Hyundaiu, smo samo vse matice na kablih potisnili in nimata več težav.


Prikaži več možnosti


Erko
Erko
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11

#8

Če skačejo cagarji in še napaka je Low voltage, potem je nekaj z elektriko narobe. Preveriti je treba maso do motorja in vse spoje žic okrog varovalk in akumulatorja.
Sta 2 kolega imela zelo podobne probleme sicer na Audiju in Hyundaiu, smo samo vse matice na kablih potisnili in nimata več težav.



Smo preveril.. problem je, da ko prižgemo avto nabije obrate na 1500-1800rpm in tako stoji, kot bi nekdo konstantno držal gas, pedalo za gas pa ni odzivno, mehanik sumi na računalnik motorja. Računalnik smo odklopili in pogreli s fenom, potem vrnili nazaj zbrisali napako in je avto deloval normalno par ur.. potem pa spet po istem..

Mehanik pravi da je najbolje počakati da zadeva do konca "crkne".. 90% je prepričan, da je računalnik vendar naj vseeno počakam malo..
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 668
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#9

Močno dvomim da je problem v DME, ko ta ckne je običajno tema. Treba je z pravim BMW testerjem napake preverit in potem ukrepat.


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 494
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#10

S katerega konca Gorenjske pa si? Lahko tudi na PS...

 

Če ni štrom, preveri še senzor za pritisk goriva.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Erko
Erko
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11

#11

[quote name="Andy04" post="3394706" timestamp="1652087275"]S katerega konca Gorenjske pa si? Lahko tudi na PS...
 
Če ni štrom, preveri še senzor za pritisk goriva.
 
LP A.[/quotee

Zdravo,

Sem poslal ZS.

Avto sedaj deluje ze 2 dni brez problema..
Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36, E 46, E 83, E 53

#12

Pozdrav,

Da ne odpiram nove teme.
Gre za x3 sicer amapk ista m47 masina.
Avto je po generalki sicer, deluje vse ok. Ze prd casom se peljem pa avtocesti, spustim od 150 na 120.. potem kruzam na 120..hocem nazaj zategnit, ne prime. Dam v ler. Ugasne. Grem na odstavnega se ustavim. Avto prizgem, vzge normalno.
Potem mi je se to naredil dva x pri pocasni voznjo. Nobene napake preko iste, vseeno pa sem filter zamenjal. Bilo 10 k vredu, vceraj pa spet. Pri pocasni voznji.. crkne..probam startat sploh ni sel.. grem zvecer, pa se brez problema peljem domov 10 km. Ista spet brez napak.

Kje naj zacnem iskat.. ker ne bi rad da kje ostanem.
Bosch pumpa bi lahko hecala.. kaj pa senzor na gorivni gredi? Je mel kdo primer da je hecal, pa ni tester kazal?

Lp
Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36, E 46, E 83, E 53

#13

Vceraj sem se pogovarjal z elektricarjem, pa pravi da naj preverim se ce imajo sobe vse iste ohme.. ampak ne verjamem da bi lahko elektronski del na sobi to delal? Mnenje.

Cisto moje razmisljanje, ki morda ni cisto ok. Avto ima skoraj 300 k. Sicer e kadi crno, ampak je mozno da bi lahko bila katera soba zanic.. npr. Pa povzroci da ni ok kolicina goriva in pride do napake? Ki pa je seveda dde ne zabelezi.

Kakrsna koli izkusnja dobrodosla.
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 668
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#14

Vse 4 šobe ti ne crknejo hkrati, če pa posamezna odpove pa DDE zazna napako.

Po drugi strani pa DDE ne zazna napake na senzorju glavne gredi, enostavno misli da se motor ne vrti, če ni impulzov. To bi videl tudi po obratomerju, če kazalec pade na 0, ko se motor še vrti.. Tudi temperatura lahko vpliva na delovanje tega senzorja- ko je hladen dela, ko se segreja neha.


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 136
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo in e60

#15

Vceraj sem se pogovarjal z elektricarjem, pa pravi da naj preverim se ce imajo sobe vse iste ohme.. ampak ne verjamem da bi lahko elektronski del na sobi to delal? Mnenje.

Cisto moje razmisljanje, ki morda ni cisto ok. Avto ima skoraj 300 k. Sicer e kadi crno, ampak je mozno da bi lahko bila katera soba zanic.. npr. Pa povzroci da ni ok kolicina goriva in pride do napake? Ki pa je seveda dde ne zabelezi.

Kakrsna koli izkusnja dobrodosla.

Dej pelji nekomu na bmw tester in se bo nehala jasnovidnost. Pa še vedel boš na čem si, naj ti ne bo težko dat tistih par eur, ker boš kasneje prihranil :ok


Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36, E 46, E 83, E 53

#16

Dej pelji nekomu na bmw tester in se bo nehala jasnovidnost. Pa še vedel boš na čem si, naj ti ne bo težko dat tistih par eur, ker boš kasneje prihranil :ok

Sem povrsno zapisal. Avto je bil na testerju. Nima zapisanih napak. Potem so bili preko iste narejeni testi. Npr. Pritisk goriva, kjer ni bilo razlike med actual in dejanskim..itn.
Skratka avto je bil na testerju.. razen ce ista morda ni ok ha to.

Danes se peljem.. po cca 10 km.. motor se ogreje. Krizisce ustavim. Potegnem 1 2 3.. spustim. Avto crkne. Se ustavim, priklopim tester. Spet nobene napake. Starta brez problema in se peljem do doma 2 km.

P.s. v zadnjem casu opazam, da mi tam pa tam obrati precej nihajo v prostem teku ko stojim. Je lahko to povezava s senzorjem glavne.. ali s senzorjem prtiska? Vedno bolj me vlece na senzor glavne, ker ce bi bil pritisk bi moralo to izpisat.. glede na to kaj pravi bmw.

Pripete slike za predogled

  • 20220813_111018.jpg
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 189
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: ML, CLK cabrio, Lancia

#17

Na 3 avtih sem ze menjal senzor za glavno ali odmicno gred. Simptomi so isti. Noben tester jih ne zazna. Avto se preprosto ugasne. Ko se ohladi gres naprej. Raziskuj v tej smeri pa samo original senzorje nic drugega
Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36, E 46, E 83, E 53

#18

Zamenjal sem senzor glavne gredi. Naredil sem od takrat cca 800 km pa ni ugasnil. Pogoji pa so bili sigurno taksni, kot je prej ugasnil.

Preveril sem se napake pa se ni, isto kot ze prej, nobena pojavila.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.