Izkusnje s 116i, 118i. N13 in B38 motorji
#1
Zanima me, ali ima kdo kake osebne izkusnje z omenjenimi motorji?
Vidim, da se da motorje kar lepo optimirati med drugim in neke hude prednosti dizla dejansko ne vidim vec. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
N13 je Prince ane... Ja ene 4k daš notr za začetek pa je nekak :D
Urejal bvogri, 08.05.2022, 10:05. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Glede princa ne vem, vem pa da je to PSA produkt. Verige vem, da se menja, kaj dosti drugega pa ne najdem.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
Četudi ponujajo optimizacijo 114i na 220hp, motor ni čisto enak kot od ostalih verzij. Nima izmenjevalca za olje in še par drugih stvari..
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Maš tudi nekaj tem na BMWslo.
Na kratko: Problemi z žretjem olja, posledično grejo tudi labmde in Kat. Nabiranje gareža na ventilih (direkten vbrizg) Veriga HPFP visokotlačne črpalke za gorivo Potem imaš Vanos in Valvetronic se mi zdi... Od drugih problemov pa še: Poči ohišje termostata... Se kar pohecaš z menjavo Puščanje na pokrovu ventilov Druga kombinacije Pežo in BMW napak :D V glevnnem če narediš ornk generalko pa ko dela v 0 šele začneš razmišljat optimizaciji. |
Prikaži več možnosti
|
#6
V nulo ni nikoli. Recimo lih imamo enga v delavnici ko mu je naredilo luknjo v batu.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Hmm, pestro. To so sicer vse turbo motorji, ne vem p koliko ima skupnega s turbo motorjem iz npr problematicnega minija r53 cooper s. Razlika pa, da N13 je 4 cilindirc, B38 pa 3 cilindirc. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
F 20 motor N13B16, prejšnji lastnik, mulac je pretiraval, v koroni se skoraj nisem nič vozil, za daljšo pot sem dolival olje. Sem se konec aprila pa le odločil, da se to uredi. Rezime, v četrtek sem šel po avto. Potrebno ravnanje glave, tefloni trdi. Mehanik mi je v roke dal šponar ketne, ki je mehaniku razpadel v roki. Vsak trenutek bi šel motor v maloro. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Evo nekaj mojih izkušenj.
Žena ima 116i B38, 109 konjev. Motor v prostem teku teče nemirno, ker pač mu manjka vsaj en valj. Poraba se je ustavila po BC na 7,6 l/100 km. Vožnja je čisto ok, 109 konjev pač služi vsakodnevni uporabi in potrebuje prostor za prehitevanje. Sedaj ima 34 tkm in je bilo potrebno enkrat ponovno naložiti motorni software, ker je v hladnem stanju motor spuščal neke glasove (znana stvar, posentki so tudi na YT). Od takrat ok.
Sam imam pa 318i B38, 136 konjev. Motor enak, grob prosti tek, poraba zanimivo manjša, in sicer 7,4 l/100 km po BC. V primerjavi s 16i neprimerno bolj odziven, po performasih nekje blizu 18d. Sicer pa zanimiv motor, ko se pelje je zeeeelo tih, v kabini se ga skoraj ne sliši, ko pa ga poteraš v obrate pa se svojevrstno "zadere". Sicer pa itak vse naredi turbina, ki nima luknje in vleče od začetka. Trenutno 42 tkm.
Motor se lahko čipne na 177 konjev, ampak mislim da bi se v takem primeru razletel. Zanimivo je še to, da imata sicer enaka motorja različen glas (verjetno zaradi izpuha, glas gre v prid enki) in še nekaj je, kar pa je precej moteče: oba avta v nizkih obratih (npr. pri parkiranju) spuščata nek glas, kot da ruži nek pleh ali da ima neka šajbica luft.
V splošnem posrečen motor, se mu pa vidi, da je pol šestaka. Pa zdi se mi, da sedaj registriram oba za ceno moje nekdanje 523i (E60).
Lp Urejal T&K, 08.05.2022, 19:38. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Hvala za izkusnje. Torej po prebranem za nabirat kilometre, je se vedno bolj zanesljiv dizel, veriga in visokotlacna…
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Jaz sem pisal za Prince motorje ki so pri BMW JU N13 in N18.
B38 ne poznam Urejal bvogri, 08.05.2022, 21:07. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Nebi se razletel, furajo na Nurburgringu 218i čipano na 200hp (z nekim večjim IC) že par let pa avto laufa kot urca...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Štirje cilindri 300+HP, ni problema... Trije cilindri 177HP, "to bo vse razpadlo"... :D |
Prikaži več možnosti
|
#14
...hehe, pač tak občutek imam, mogoče zaradi vibracij v prostem teku, ne vem... Urejal T&K, 09.05.2022, 06:00. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Čakajte? A nima B38 1.5, 3 zyl, v i8 serijsko 230HP?
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Ima, samo to ni čisto enak motor kot so izvedenke v "ljudskih" avtomobilih.
Dejstvo pa je pa 200HP na treh cilindrih ni noben bav bav. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Tu piše, da je ob rednem vzdrževanju čisto ok, mene bolj moti, kako to, da lahko motor pije olje, če meni v audiju ne zmanjka "kapljica" v 10k km?
http://mywikimotors.com/bmw-n13/ |
Prikaži več možnosti
|
#18
Na tem wikimotors tak za vse piše da pijejo olje
![]()
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#19
Kratek update. Prvemu lastniku je pil liter na 10.000 km.. Med 1700 in 2000 obrati je prej čudno grgral. Motor je sedaj miren. Poraba je padla iz 8,6 na 7,8. Mehanik pravi, da plastika, del ohišja verige, otrdi in je zanič, zato je potrebna menjava. Tudi tefloni ventilov so bili trdi. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Nedopustno. Torej rabiš v garaži zraven šraufov in gedor še 3 litre olja za dolivanjem med servisi? Pa daj no, pa ni to Wartburg no. Pa dobiš vsaj kaj litrov olja v kuferamu, ko kupiš novega? |
Prikaži več možnosti
|