Mogoče kdo pozna oznake na sliki - koliko je to staro?
#1
Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#3
Sem tudi jaz mislil ... ampak je ta VT pumpa montirana v F30 316d letnik 2013 - prevoženih 400 kkm ...
... po debatah na tem forumu to ne bi smelo toliko vzdržat ... Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#4
7.5.2012?
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Najbolj verjetno ... tudi jaz fajle v compu poimenujem z datumom in imenom - tako lahko dam Sort by Name ali Date in se postavijo tako, da jih hitro najdem ... današnji fajl bi poimenoval npr. 20220623 blabla.doc Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#6
Zanimivo moj današnji bi bil pa 240622 Urejal Mat xxl, 24.06.2022, 02:07. |
Prikaži več možnosti
|
#8
95% sem zihr da je YYMMDD torej 07. maj 2012
Kar pa ne pomeni, da ima pumpa prevozenih 400k. Lahko da je original crknil in so jo zamenjali z drugo rabljeno podobne starosti, a z manj km. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Avto je prišel k hiši, ko je imel 120 kkm. Misliš, da če bi ta pumpa nekomu šla malo čez 100 kkm (kar naredil štalo po motorju, rezervoarju, vodih nafte, injektorjih, itd., in je škode za par k€) bi nekdo dal potem noter kar rabljeno pumpo ker se ni iz velikega stroška nič naučil?
Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#10
Ce bi avto zrihtal in prodal naprej, potem mozno
Sicer pa ocitno 100% ves, da zadnjih 280k km pumpa ni bila menjana. Ce zdrzi 280k, potem lahko zdrzi tudi 400k |
Prikaži več možnosti
|
#11
Ja, 100% vem, da 280kkm ni bila menjana, ker je avto ves ta čas pri hiši
Ampak po mnenju nekaterih naj ne bi vzdržala niti toliko ... Saj tudi v E46 naj ne bi benz pumpa vzdržala več kot 250kkm jaz pa jo imam že 22 let in 370kkm ...
Očitno redne menjave olja in filtrov ter skoraj nikoli izpraznjen rezervoar do lučke nekaj pomaga Urejal Iztok Z., 24.06.2022, 10:05. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#12
Sej te pumpe niso spet tok rizicne, ce lepo ravnas z avtom. Kot si napisal ce nevozis na hlapih in redno menjas filter goriva je zivljenska doba daljsa… Urejal Donki kong, 24.06.2022, 10:32. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Vprašanje, če je sploh kaj na tej nalepki datum. Kdo bi vedel. A novejši BMW-ji nimajo več na skoraj vsakem delu odtisnjenega tistega krogca s številkami in puščico, ki kaže mesec in leto proizvodnje?
Drugače pa, če nek del rad odpoveduje, ni nujno da bo tudi na tvojem avtu. Pred leti, ko sem svojo E46 kupoval in dal pregledat Schumiju, mi je rekel da bencin pump na teh modelih niti ne menjava veliko, da so kar vzdržljive. Meni je šla par mesecev nazaj. Ne vem točnih kilometrov. Verjetno pri okoli 310k, če so pravi. Je pa res, da tudi sam nisem nikoli vozil z manj kot 1/4 tanka (no morda ene trikrat). Schumi me je še zajebaval, ko sem k njemu vozil, da imam pokvarjen kazalec za gorivo, ker E46 nihčen ne tanka za več kot 20€. Potem so pa slabe pumpe krive. Včeraj sem ugotovil, da je končno nekaj zluftano pri volanski letvi. Pri 328K. Tudi zdržala kar dolgo. Pa še to krivim mehanika, ki mi je nazadnje menjal končnike. Jih je tako pritegnil, da sem moral z macolo tolčt, da sem odvil notranje končnike z letve. Sem tako potihoma računal na to, da za letev ne bo ravno zdravo. Ampak drugače ni šlo. Releji v GM modulu so tudi še vedno OK. Mi je pa Schumi že pri nakupu rekel, da se te servo pumpe rade polomijo. Servo olja nisem menjal še nikoli, ker je Schumi rekel, naj počakam da polomi, pa bom potem rajši sveže olje dal. Pa še kar dela in je od takrat že 130k prevoženih. Zloglasnega ježka tudi še nisem menjal. Sicer za tega nisem prepričan, da ga ni že kateri izmed prejšnjih lastnikov. Zdaj bo pa udaril Murphy, bo še to vse crknilo v naslednjem tednu. Bo spet zanimivo poletje. Urejal loty1825, 24.06.2022, 22:00.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Zadnja leta z E46 skoraj nimam težav ker se manj vozim ... mi pa zadnji mesec nekaj škriplje v močnejši vročini ob obračanju volana - niso ležaji amortizerjev ker je zvok samo v kabini prav v armaturi ... kot škripajoči panti starih hišnih vrat ... Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#15
Na E46 je predpisan interval za filter goriva 100k. Svojega sem po točno 100k iz firbca odprl. Pri demontaži je iz obeh koncev ven tekel na oko čist bencin.
Ni ravno nov, je umazan, ampak ni pa nekih velikih delcev, pa da bi bil kaj zabit in kakšna garež noter nabrana. Naj vsak sam oceni, ali je vredno filter menjavat ali ne. 100k je sicer veliko km in je to zelo majhen strošek, tako da zakaj ga ne bi. Samo po moje tudi, če ga ne bi, ne zmanjša toliko pretoka, da bi pumpa kaj posebej trpela.
Ob nakupu je imel avto 189k na števcu, pa je bil noter še original filter in je pumpa vseeno zdržala 300+k.
Tudi, ko sem svetil v tank skozi pokrov bencin pumpe, ni neke svinjarije noter. Deluje čisto. Ni pri nas tako umazano gorivo, kot bi si kdo mislil.
Verjetno ležaj na volanskem drogu? Urejal loty1825, 24.06.2022, 22:16.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
Kateri?
Je že kdo imel tak primer, da je cvililo pri obračanju volana le nad 40°C v kabini, drugače pa BP? Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#17
Tudi pri meni škriplje volan ob daljši vožnji oz. višjih temperaturah. Še čuti tudi v rokah. |
Prikaži več možnosti
|