Skoči na vsebino

 

K: E39/E46 - M54

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 831
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E30/4, E46/3

#41

Ja to že. Če je samo tu zadaj pri odbijaču ni nobene panike. Samo, če je tu, potem zna bit po blatniku tudi bližje pragovom, kar je iz slike težko razbrat, sploh pri črni barvi, ker ne vem ali je odsev peska ali rja. To pa ni ravno dober znak. Pač pogledat je treba it. Sam sem mu zato rajši prilepil tistega 320i za enak denar, ker tam se lastnik hvali z italijansko školjko brez rje. Res ni 320i, ampak boljše je swap delat, če ti je prepočasen, kot pa rjo po školjki sanirat.

 

Itak, pa bolje, da tebe posluša, ko si dal že ogromno teh avtov čez. Priznam.  :)


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 014
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo in e60

#42



Urejal magic man, 01.07.2022, 23:20.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 014
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo in e60

#43

Z E60 bos na 2x slabsem ne na boljsem... Nasplosno bolj zakompliciran avto z istimi starostnimi problemi.
Pri vsem je glavno to, da se zavedas, da kupujes avto, ki ima pol molijona ali pa milijom km (brez pretiravanja)
Veliko E39 je milijom obrnilo ze 10 let nazaj..

Po zavarovanju in cestnini najboljse da vprasas kakega zavarovalnega agenta ker zavarovanje ni isto ce si star 20 let ali pa 50 let..
Spet odvisno koliko mas popusta, kaj zavarujes itd..

Jaz sem 10 let nazaj za studentski avto imel 3 leta rocno E39 540i :)
Pa ze takrat so potrebovali vlozke, ceprav je vecina bla po plehu lepih in je bla rja redkejsa kot danes :) ..
Danes ti iz lastnih izkusenj povem, da vlozek rabi vsaka E39 tako tista za jurja kot tudi kaksna M5 za 30k..
Da se par osnovnih stvari na podvozju pomenja, zavore, malo nekaj mehanike, en konkreten servis pa kakeg gume itd.. Pa si na visjem vlozku kot pa mas zastavljeno nakupno ceno :)
E39 za vzdrzevat NI poceni avto.

Govorim iz izkusenj preko 60 komadov E39tk od 520d do M5.. Vse motorne razlicice sem mel.
Pa se cca 30 komadov je med temi leti slo v dele.

Na kratko povzetek. Danes ti je v prvi vrsti pomemben pleh.. Mehansko se vse da uredit :)
Kako krasto bo vsak mel. Pomembno je da ni totalno pregnita skoljka.
Kaka vrata in haubo lahko easy zamenjas.. Podni je pa fajn ce so zdravi.

:damn :fight :frown , to je pet let zapora :ok
 


Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 523
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#44

Če daš avto v dele greš v zapor? To pa je neki novga.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 676
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#45

Ja to že. Če je samo tu zadaj pri odbijaču ni nobene panike. Samo, če je tu, potem zna bit po blatniku tudi bližje pragovom, kar je iz slike težko razbrat, sploh pri črni barvi, ker ne vem ali je odsev peska ali rja. To pa ni ravno dober znak. Pač pogledat je treba it. Sam sem mu zato rajši prilepil tistega 320i za enak denar, ker tam se lastnik hvali z italijansko školjko brez rje. Res ni 320i, ampak boljše je swap delat, če ti je prepočasen, kot pa rjo po školjki sanirat.
 
Itak, pa bolje, da tebe posluša, ko si dal že ogromno teh avtov čez. Priznam.  :)


Ce je za isti denar mozno dobit lepso karoserijo itak bolje lepso, absolutno!
Jaz sem samo zelel povedat, da je brez rje za tak denar tezko dobit, ker jo majo se marsikeri drazji avti :)

:damn :fight :frown , to je pet let zapora :ok


99% jih ni melo pike rje.. takrat :)
Zdaj zadnjih nekaj let so postale rjaste..
Tudi moj 530i individual karavan je sel v dele lani.. Po neuspesni prodaji celega :) Ampak ta je mel rjo :)
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 126
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#46

Če daš avto v dele greš v zapor? To pa je neki novga.

Sveti gral je prepovedano kosat. Razen če si Jerry, v tem primeru pa si dobra duša ki je vedno pripravljen pomagati forumašem :)


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 831
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E30/4, E46/3

#47

Ja tako je.  Če bi nekdo 10 let nazaj spraševal na kaj je treba bit pozoren pri nakupu, ne bi nihče omenil rje. Še zatrjevali bi, da so glede rje neproblematični. Saj v bistvu so dobro odporni na rjo, če postane šele po 20+ letih problem, ni avtu glede tega kaj za zamerit. Nobena jeklena školjka pa ni večna.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 676
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#48

In tocno tega se jaz spomnim 10-12 let nazaj ko sem prvo E39 kupoval. Pa se vse naslednje nekaj let..
O rji ni blo potrebno razmisljat tako kot danes ne gledas ce je F10 zrustana :) Bo pa ziher.. Vsaj vse, ki se vozijo po cestah pri nas tudi vse zime.. :)

Ne more verjet kaka razlika je med 20 let staro E39 iz spanije in 20 let staro E39, ki je bla od novega v sloveniji..
E39 M5, ki smo jo 2 leti nazaj ( tik pred korono) iz spanije pripeljali ni imela niti ene pokice rje.. In to je misljeno DOBESEDNO niti pikice. Ker se je zdaj cela urejala v prakticno novo stanje in smo vse meli narazen pa ni blo niti povrsinske pike nikjer.
Sem pa kupil splovensko, vestno vzdrzevano od 2. lastnika za v dele vrect, ker je bla luknja pri luknji.. Sol in vlaga :)
Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 676
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#49

https://www.bmwslo.c...-menjalnik-lpg/

Ce te bo zanimala E39 iz te teme jo lahko za 3000 peljes :)
Je se par dni registriran, tehnicni je pa ze opravljen in bo zacel veljat ob pepisu se za eno leto :)
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 655
  • Lokacija: ...

#50

Zdaj zadnjih nekaj let so postale rjaste..
 

Se je kdo vprašal kaj so tiste ploščice na notranjih blatnikih po lučmi?

 

Žrvene anode kot zaščita pred rjavenjem?

 

Ker rja se res začne pojavljati, kot bi vklopil luč…. Ali pa izgubi zašito žrtvenih anod? Če je temu tako, bi to bila izredno uporabna informacija za zdrave E39.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.