Skoči na vsebino

 

Francoska kolesarska pentlja 2024 - Tour de France

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
814 odgovorov v temi
Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 583
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#1

Ne bi bil rad preveč pameten, ampak vseeno...
Ali so te dirke res dirke, ali so bolj predstave za javnost. Meni je blazno čudno, da etape po 200 kilometrih odloča fotofiniš. Da po toliko kilometrih nekdo ne potegne naprej in zmaga z neko razumno razliko...ne vem. Da so tako izenačeni je neverjetno.
Ali pač...
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 884
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#2

Fizika in taktika. Skupina je hitrejša kot posameznik. Favoriti se med sabo pazijo. Tistim, ki pustijo pobegniti so običajno prešvoh, da bi tam zdržali do cilja ali nepomembni za skupno zmago. Pobegi so vedno, le uspe jih bolj redko.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER, BMW e30 1985 320i MTech1, e90 320d xDrive :ok

Prikaži več možnosti


-DIN-
-DIN-

    Staro uporabniško ime: boogie

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 727
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: DoesTheJob

#3

Ma ja, to mors kr spremljat, da dojames kaj je fora :)
Prikaži več možnosti


m-h
m-h

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 975
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: ni bmw

#4

V gorskih etapah ponavadi ne odloča fotofiniš. Pač eno so ravninske šprinterske etape kjer se prej 200km bolj kot ne vozakajo in se vse zgodi v zadnjih par km, drugo so pa gorske etape kjer se lahko na klancih (ali redkeje tudi na spustih) zgodijo pobegi in naredijo razlike.
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 583
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#5

Pa naši očitno ne bodo tako dominantni kot prejšnja leta.
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 458
  • Lokacija: ...

#6

Za koga smo? Roglič… Pogačar… da bo malo napeto.. Roglič prihaja iz levih revirjev (recimo za Mat-a). Mogoče je Pogačar popil kakšno kavo preveč?…. Gotovo se da vzpostaviti strateško obstreljevanje kot v drugih temah…

https://youtu.be/WPMMNvYTEyI    shorturl.at/biQW0

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 561
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#7

Roglič. Ker je bolj ljudski. Pa ne da je kaj Pogijem narobe ampak mlad je še in ima cajt...
Oba imata izjemne telesne predispozicije za kolesarja ampak se mi zdi da je tudi tukaj pogi mal v prednosti pred roglo.
Že mohorič ki je odličen, je večkrat na cilju komentiral-če bi imel tako telo kot ta2, ampak nimam.
Prikaži več možnosti


alexvuk
alexvuk

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 648
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Bicikl

#8

Jaz sem za vse naše kolesarje.meni je vseeno kdo zmaga, važno da je naš.

 

Favorit je gladko Pogačar.Ampak do Pariza je se ..uff.. dolga. :)


Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 976
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E70 3.0d

#9

Navijam za Rogliča, samo mislim da z blesavo taktiko JV nima šans. Kje najdejo 3 kapetane.....brez veze
LP
Prikaži več možnosti


bigMIKE
bigMIKE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 436
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Najbolj mi je všeč debata RTVSLO novinarjev okoli tega ali naj bo nalsednjič Tour de France etapa (ali tri) še v kakšni drugi državi... Hmm, hmm Ukrajina mogoče?

 

Pa čudovito je gledat podelitve na koncu kjer imajo spet vsi maske, a hkrati vsi vozijo mimo gledalcev, vsi brez mask pa vse OK.

 

Pa eden izmed udeležencev TDFja je covid pozitiven, ampak lahko tekmuje, ni problema ker nima simptomov...

 

Sam to lohk rečem glede dvojnih meril oz. $$$ meril :barf :thumbsdown



Urejal bigMIKE, 03.07.2022, 20:53.

Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 654
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#11

Ne bi bil rad preveč pameten, ampak vseeno...
Ali so te dirke res dirke, ali so bolj predstave za javnost. Meni je blazno čudno, da etape po 200 kilometrih odloča fotofiniš. Da po toliko kilometrih nekdo ne potegne naprej in zmaga z neko razumno razliko...ne vem. Da so tako izenačeni je neverjetno.
Ali pač...

A se ti ne zdi da če bi to bilo mogoče bi se že našel nekdo ki bi to naredil?

Sicer se včasih komu posreči pobeg ampak to so bolj izjeme. Po toliko prevoženih kilometrih imaš itak tak občutek v nogah kot da so z betonom obložene in vsaka prehitro izvedena akcija pomeni da boš pred ciljno črto omagal.

 

 

Pa naši očitno ne bodo tako dominantni kot prejšnja leta.

Po čem to sklepaš? 

Sicer sta oba Pogačar in Roglič z minimalno razliko v vrhu in dirka se je komaj dobro začela!

Po koncu drugega tedna če ne bo nekih padcov se bo šele dobro pokazalo kako je kdo dober 


Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 884
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#12

Pa naši očitno ne bodo tako dominantni kot prejšnja leta.

Spremljaj kakšnih 14dni pa ti bo vse skupaj malo bolj jasno. Sem bil nekaj let nazaj na istem kot ti pa sem kar padu notr.

Če dominantnost ocenjuješ po prvih treh etapah se motiš. Ne v šprintih in ne v kronometru naša nista favorita. Tudi praviloma so zmagovalci večdnevni tur hribolazci. Ker na klancu je lažje narediti razliko nekaj 10 sekund kot po ravnini. Do sedaj sta oba naša naredila kar se je od njiju pričakovalo. Forma se bo pokazala na gorskih etapah kjer pretežki šprinterji odpadejo. Na ravnini je pomembna absolutna moč, v hrib pa je pomembna moč na kilogram teže. In tam dominirajo drugi kolesarji in recimo današnji in včerajšnji zmagovalec nimata šans. Ostaneta zadaj takoj 5 ali 10 MINUT.

Glede taktike JBV. Na Dofinejih se je obneslo. Na ravninski etapah je Roglič delal za Van Arta, na gorskih pa on za njega. Res sedaj Roglič ne dela za Van Arta in tudi on bo preveč utrujen da bi za Rogliča na gorskih etapah. Še vedno pa imajo nekaj drugih pomočnikov. Res pa bodo ti bolj obremenjeni kot bi bilo treba in se to tudi pozna.

Urejal andrej777, 03.07.2022, 21:36.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER, BMW e30 1985 320i MTech1, e90 320d xDrive :ok

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 149
  • Lokacija: Corner Pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#13

Roglič je iz naših koncev in dejansko ne poznam posameznika, ki bi bil bolj za Pogija, kot za Roglata. Težko kej napovedovat, ko je na vsaki trasi xx trčenj in je hitro kdo od njiju lahk poleg. To, da je Rogla tolk pozn začel s trajbanjem mu je pa vse prej kot pozitivno, sej zato mu tud samo dirkanje v skupini ni tolk domače kot kolesarjem od malega...in zato je hitro lahk kak fail, kot je bil lani s Colbrellijem če se ne motim. Upam, da se mu pošlihtajo karte letos, ker kaj velik sezon na Touru v primarni vlogi, ne bo več imel, žal realnost glede na vložke ekip in vse kolesarje pri TJV. Formo ma tempirano v nulo kot kaže, Pogi pa regeneracijo iz drugega sveta, bomo vidl kaj bo. Če bo kok tolk fer vse skup na konc, mi je vseen kdo zmaga, ker to kar dajo skoz v teh treh tednih, ni normalno.

Urejal Veljo, 04.07.2022, 07:52.


Prikaži več možnosti
    • DreamBMW je všeč


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 583
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#14

Koliko taktiziranje ekip vpliva na končni uspeh? Se mi zdi, da tudi če bi nekdo lahko, ne sme, ne more...itd?
Ne glede na vse, svaka jim čast, ampak ne morem se znebiti občutka, da gre tukaj za ekipni šport. Posameznik ne velja kaj dosti. Da ekipa dela za enega. V nakšnem drugem športu kaj takega ni preveč dobro sprejeto, nekje celo sankcionirajo tako početje.
Prikaži več možnosti


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 052
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#15

Koliko taktiziranje ekip vpliva na končni uspeh? Se mi zdi, da tudi če bi nekdo lahko, ne sme, ne more...itd?
Ne glede na vse, svaka jim čast, ampak ne morem se znebiti občutka, da gre tukaj za ekipni šport. Posameznik ne velja kaj dosti. Da ekipa dela za enega. V nakšnem drugem športu kaj takega ni preveč dobro sprejeto, nekje celo sankcionirajo tako početje.

Tour je top of the top v kolesarstvu,  več od svetovnih prvenstev OI. V bistvu več dirk v eni. Osnovna enota je ekipa (9 mož) ki si določi cilje po svojih željah, zmožnostih, zahtevah sponzorjev, lastnikov itd.

Najvišji cilj je skupna zmaga, ki pa zdaleč ni edini cilj, ciljev je več: Imaš ostala točkovanja za gorske, šprinterje, mlade kolesarje (pikčasta, zelena, bela majica). Etapne zmage. Točkovanje ekip. Ne pozabit tudi dolgih pobegov, ki tudi če ne prinesejo nič formalnega so ti kolesarji po par ur v kadru kamer po vsem svetu. Pa vsak dan v rumenem. Pa leteče cilje kjer mesto razpiše posebno nagrado. Pa posebne nagrade in trofeje na najvišjih gorah. Pa posebna čast za zmago na cilju v Parizu. Pa verjetno še kaj je tega.

 

Ekipo sestavijo in si zadajo cilje. Recimo evidentno je za Jumbo in UAE dirkata na skupno zmago. Emirates dirka na etapne zmage. Nekatere francoiske ekipe dirkajo za medijsko pozornost, nekatere ekipe dirkajo za šprinterje itd. Vseh teh 9 mož jim je to služba in jim šefi rečejo kaj in kako morajo delat za svojo plačo. Poleg šampionov za najvišje cilje; skupno zmago, kronometer, za pobege, so ostali pomočniki za dosego teh ciljev. Recimo Tratnik je pomočnik najvišjega ranga s plačo komaj kaj nižjo od kapetana, ker vejo da  brez njega tudi njegov kapetan ne bi zmagoval. Zato tudi v eni ekipi ni treh šampionov ker ti hočejo zmagovat in imet 8 pomočnikov da ekipa dela za njega,...recimo Jumbo ima tri kapetane in vsak ima koliko 2 pomočnika WTF in prioritete naj bi jim dajali po uspehu WTF? Ne bi se čudil če bodo spet ostali brez zmage,.. mislim kot bi se pripravljali na osvojitev 2.mesta :( UAE ima samo enega kapetana ki ima brezpogojno prioriteto in na voljo vseh 8 pomočnikov ves čas že tri leta.



Urejal Zmago, 04.07.2022, 09:10.

Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti
    • MG in -DIN- uporabnikom je všeč to sporočilo


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 583
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#16

Tour je top of the top v kolesarstvu,  več od svetovnih prvenstev OI. V bistvu več dirk v eni. Osnovna enota je ekipa (9 mož) ki si določi cilje po svojih željah, zmožnostih, zahtevah sponzorjev, lastnikov itd.
Najvišji cilj je skupna zmaga, ki pa zdaleč ni edini cilj, ciljev je več: Imaš ostala točkovanja za gorske, šprinterje, mlade kolesarje (pikčasta, zelena, bela majica). Etapne zmage. Točkovanje ekip. Ne pozabit tudi dolgih pobegov, ki tudi če ne prinesejo nič formalnega so ti kolesarji po par ur v kadru kamer po vsem svetu. Pa vsak dan v rumenem. Pa leteče cilje kjer mesto razpiše posebno nagrado. Pa posebne nagrade in trofeje na najvišjih gorah. Pa posebna čast za zmago na cilju v Parizu. Pa verjetno še kaj je tega.
 
Ekipo sestavijo in si zadajo cilje. Recimo evidentno je za Jumbo in UAE dirkata na skupno zmago. Emirates dirka na etapne zmage. Nekatere francoiske ekipe dirkajo za medijsko pozornost, nekatere ekipe dirkajo za šprinterje itd. Vseh teh 9 mož jim je to služba in jim šefi rečejo kaj in kako morajo delat za svojo plačo. Poleg šampionov za najvišje cilje; skupno zmago, kronometer, za pobege, so ostali pomočniki za dosego teh ciljev. Recimo Tratnik je pomočnik najvišjega ranga s plačo komaj kaj nižjo od kapetana, ker vejo da  brez njega tudi njegov kapetan ne bi zmagoval. Zato tudi v eni ekipi ni treh šampionov ker ti hočejo zmagovat in imet 8 pomočnikov da ekipa dela za njega,...recimo Jumbo ima tri kapetane in vsak ima koliko 2 pomočnika WTF in prioritete naj bi jim dajali po uspehu WTF? Ne bi se čudil če bodo spet ostali brez zmage,..UAE ima samo enega kapetana ki ima brezpogojno prioriteto in na voljo vseh 8 pomočnikov ves čas že tri leta.


Očitno je zadeva bolj kompleksna, kot se zdi na prvi pogled.
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 052
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#17

Očitno je zadeva bolj kompleksna, kot se zdi na prvi pogled.

Predvsem je neverjetno kako ena naša mala Slovenija rula v kolesartvu trenutno. Če pogledaš stavnice se na Pogačarja skor ne splača stavt tako nizko kvoto ima :) ker smatrajo da je že praktično zmagal



Urejal Zmago, 04.07.2022, 09:25.

Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 134
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#18

Chris Horner (najstarejsi zmagovalec ene od 3 tedenskih dirk - Vuelto (dirka po Spaniji) je zmagal pri 42 letih) ima na YouTube kanal The Butterfly Effect, kjer analizira taktike ekip na etapah, dirkah, tudi pripravah & pocetji izven sezone.

Kot dolgoletni profesionalec ima mnogo insajderskih informacij.

Zelo enostavljeno povedano, na Touru se tekmovalci delijo na GC (General Classification) - ca. 10 kolesarjev, ki imajo moznosti za skupno zmago & ostale. Pod ostale spadajo npr. sprinterji, kandidati za razlicne majice, specialisti za solo pobege (dolge etape), mnogo (vecina od njih, razen nekaterih sprinterjev) je v vlogi pomagaca.

Ti so enako pomembni kot kapetani ekip (ti so obicajno GC kandidati), kapetan brez pomagacev lahko naredi bore malo.
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 149
  • Lokacija: Corner Pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#19

Zato tudi vse nagrade razdelijo med vse tekmovalce ekipe enakovredno...to je pravi timski šport. Sicer kak Sagan je dokaz, da lahko zeleno kraljuješ nekaj sezon s "šlepanjem" ampak noge morajo pa vseeno biti top of the top, da vse sprinterje rukaš več sezon zapored. Pogi je prvi tour zmagal precej s šlepanjem na TJV ampak ker ga Rogla in ostali niso imeli za glavnega konkurenta, se je končalo, kot se je 2020.

Urejal Veljo, 04.07.2022, 09:46.


Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 506
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#20

Tour (in tudi ostale podobne dirke) je kot šah... to ni klasična "dirka".

 

Tisti ki ciljajo na rumeno v Parizu, morajo vsak dan paziti da se ne zgodi kakšna nepredvidena napaka. En slab dan ponavadi pomeni konec.

Vsi ostali se bojujejo za kako etapo, gorski cilj ali drugače pomagajo ekipi po svojih močeh in glede na naloge ki so jim dodeljene.

 

Vse je zelo taktično in premišljeno, če ne poznaš "pravil" je vseskupaj videti zelo čudno...

 

Imaš recimo tudi situacije, da ekipa pošlje enega od svojih pomagačev na začetku etape v beg, da kasneje v etapi počaka svojega "kapetana" in mu pomaga vlečt na klanec. Nekaj kar se mogoče sliši popolnoma nelogično, ampak ko gre na nož, tudi take malenkosti pretehtajo.

 

Potem je pa še aspekt regneracije in prehrane.

Energijske potrebe so enormne, tukaj je na koncu tudi tekma kdo lahko več hrane poje in ne dobi kakšnih želodčnih težav.

 

Toura ponavadi ne zmaga tisti ki je najboljši v vožnji na čas, ali tisti ki je najmočnejši na klanec, ali ...

Tour dobiš, če si odličen v vsem, ne narediš nobene napake (tekmovalec ali moštvo) in če si se sposoben tri tedne regenerirat.


Prikaži več možnosti
    • MG in Cotax uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.