2018, 2.2 dvoturbinski dizel, 6 st avtomat in 4x4 pogon
Zadeva se presenetljivo dobro pelje in precej lahkotno premika.




#2
FL Cx5 je odličen avtoček, manjka jim le kakšen Turbobencinski motor, kot jih imajo v ZDA. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Da ne boš tako brihten kot jaz...takoj zamenjaj bakrene podložke šob. Ne izzivaj usode. Strošek je nekaj evrov, reši pa motor. Olje v avtomatiku more biti menjano na 100k km (strošek je majhen)
Vse ostalo samo tankaj in vozi. Morda še kot opazka...ker delam s tako motorizacijo 70k km letno: nalivaj olje Castrol, poraba pade vsaj za 0,3l
Srečno vožnjo... Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#4
Ja, to sem bral o teh famoznih podlozkah. Bom uredil z servisom, hvala
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Od 2017 je druga generacija, ni samo facelift. Je pa prisel lani vn fl aktualne generacije ![]()
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#6
In kot za zanimivost za skeptike...tile avtomobili vse od Mazde serije 3 dalje imajo vskoraj vsak kos plastike prešit z zelo kvalitetnim usnjem. Tukaj ni tolčenja s prsti po plastiki Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#7
Ma mazde so zakon, kolega je en let nazaj kupil mazdo 3 2016 letnik. Sicer mu malo vztrajnik ropota že pr 120000km (j*** ga služben avto) ampak razen tega je top avto, pa v primerjavi z kakšnim golfom ali podobno je vsaj zame drug svet. Aja, pa dobil jo je fully loaded za nekih 12k, medtem ko so primerljivi golfi bili po 18-19000e :D |
Prikaži več možnosti
|
#8
Velja to tudi za prejšnjo generacijo, oče ima 2016 2.2 awd? |
Prikaži več možnosti
|
#9
Verjetno, ker te podložke sem že menjal na bivši 6ki, pa je bila tam nekje 2004 letnik. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Lepa mazdica, žlahtnik od žene ima že dolgo časa CX-7 predelano na plin, bliža se 600.000 km pa še kar dela in dela brez okvar in izrednih servisov. There's never been a better time to feel alive |
Prikaži več možnosti
|
#11
Okej, bom potem javil očetu, da jih uredi, glede na to da nerad menjava avte in vsakega zvozi do 400k. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Ful mi je všeč notranjost. Srečno vožnjo! |
Prikaži več možnosti
|
#13
Hvala, ja notranjost je kar se materialov tiče res kar na nivoju, sploh za japonca - časi zelenih digitanih ur so mimo zgleda Milane46, da nujno mora menjat ce ma starejso verzijo. Pa odpret karter, da mu pregledajo sito oljne pumpe in ga po potrebi ocistijo ali menjajo, ni drag, okoli 70e
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Sem le našel ta post, seveda se je točno to zgodilo očetu, podložke takrat ni menjal. Jutri gre avto na servis, se mu je prižgala lučka za olje nekje med Jesenicam in Lj, potem se je pa še kar naprej peljal do Mb in na Koroško. Avto itak zmanjšana moč, kak bo pa razplet bomo pa vidli. Ima kdo idejo, na kaj naj bo pripravljen? Sorry za off |
Prikaži več možnosti
|
#15
Na kaj biti pripravljen? Da odpre denarnico, upam da ne v smislu hujših težav.
Kateri mehanik vam servisira Mazdo? |
Prikaži več možnosti
|
#16
Ce mas lucko za olje moras takoj ko je varno ugasnit motor. Verjetno ga je skuril…
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Naceloma me bolj zanima, kako naj se lotimo popravila, da bo avto cimprej na cesti. Avto ima dobro leto, tako da je servis in ploscice naredil kar lokalni mehanik, drugega ni bilo. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Za zacerek k nekomi ki se spozna na mazde. Ce je vozil s prenizkim tlakom olja je lahko motor za v kanto.
Ocitno ni blo sam ploscic za bremze za zamenjat, za to tezavo je kriv mehanik ki ni poznal specifike pri mazdi. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Avto Pelko doo, Senica nad Medvodami.
Maček za Mazde, govorim iz prve roke in glede na lastnih preteklih 5 Mazd, sicer pa več informacij lahko pridobite na www.mazda-si.net Slovenski Mazda forum. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Tega se bojim. Se bo jutri naročil na Selmar Mb, priporoča kod koga drugega? Koroška, Štajerska?
|
Prikaži več možnosti
|