Pa gledam ene so G122, to se mi zdi čisto prešvoh in verjetno precej spije, potem je nek 2,5 G140 MHEV (verjetno starejša) in še 2,0 G150 MHEV in spet druge 2.0 X186... hmmm, nimam pojma kaj je res OK.
Poznam enega, ki ima avtomat X186 in pravi v 100000 km nobene napake, le svečke je potrebno hitreje menjati, porabo ima pa 5,6 l/100 km.
2.5 G140 so aktualni, prej so bili 2.0 122 in 150, v letu 2021 sem bil tik pred nakupom cx30 in me je zmotilo, ugašanje 2 cilindrov med vožnjo zaradi ekologije, to, da so g122 in g150 bile izdelane v Mehiki (dizel in X pa so bile na japonskem), pa nizek strop in majhno steklo zadaj, na zunaj izgleda lepo, ko sediš za volanom pa pogledaš nazaj pa je strašljivo nizko