Verjemi, da bi bila G140 vsaj podobna, če ne boljša, če ne bi bil ta motor zaprt, točno vidiš kje pade moment, posledično KM in to je ''umetno''. Zanimivo bi bilo na tem grafu videti še tisto G194, saj ima 263 Nm pri 4000 RPM in 194 KM pri 6000 RPM.
Mazda CX-5
#82
Kar dober video o primerjavi CX30 G150 vs G140.
|
Prikaži več možnosti
|
#83
Padla je odločitev, da se nabavi MAZDA CX 30 G140 avtomat, samo malo še kolebamo, ali Nagisa, ali Exclusive-Line. Prva res precej bolje izgleda, druga ima pa nekoliko več asistenčne opreme, kamer in radarjev ter dodatno še matrične luči, kar pa spet, če nimaš ne pogrešaš. Realno pa ima že Nagisa vsega polno kepo. Malo sem bil skeptičen glede tistega umetnega usnja pa sem gledal tam eno staro 6 let s 160000 km in so bili tako sedeži, kot volan še vedno ZELO lepi. Kar se tiče materialov notranjosti na splošno je avto res kvalitetno in zanimivo narejen, praktično zelo malo vidne plastike.
https://www.mazda.si...ija-primerjava/ |
Prikaži več možnosti
|
#84
Mazda je vedno facinirala zadnje desetletje z kvalitetno notranjostjo. To se vsedeš iz BMW G30 ali pa v Mazdo s srednjo opremo in ti je smešno že samo glede materialov. Večino portostora pokrito z usnjem, kar je res fascinantno in drugje samo mokre sanje.
Definitvno ne boš zgrešil z nakupom. Samo motorizacijo res preuči in sporbaj v vseh pogojih.
Kar se tiče pooblaščenca v Lj in okolici pa samo v BTC-ju, ostalo je kaos. Nepooblaščeni pa Pelko.
Moja je imela tako notransjost ob prodaji z 320k km...v piko vsaki kos notranjosti.
Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#85
Za novo bo kar Interclass, baje tam tudi na servisu dela še par stari mačkov. V BTC-ju so šli bolj ali manj na Dongfeng
Tukaj je veliko dobrih slik notranjosti: https://autonet.bug....biteljski-45293
Pa tale BOSE res igra HUDO. |
Prikaži več možnosti
|
#86
Edini resen minus, ki ga vidim, je da zna kmalu priti nova verzija CX-30, kajti ta je na sceni že 6 let. |
Prikaži več možnosti
|
#87
Jaz ne bi nikoli zamenjal boljših luči ter dodatne opreme (dodatno ima npr. 360° kamero (Nagisa sploh ne), ogrevan volan, usnjeno armaturo, avtomatska prtljažna vrata ...) za malo lepši izgled (pa še to je debata, meni je krom bolj všeč kot tej črni dodatki s črnimi feltnami). To je tista "golič z M paketom" mentaliteta. Urejal Nixxon, 19.02.2025, 12:13. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#88
Radar, matrix led oziroma vsaj ked, to moras danes met v avtu letnik 2025, ce glih ne kupujes osnovnega kliota. Ko ga bos prodajal cez 5-7 let bo to mela vsaka dacia
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#89
V bistvu da ne boš presenečen Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#90
dnevne led luči... led žarometov ni v ponudbi sploh... |
Prikaži več možnosti
|
#91
BMW ima |
Prikaži več možnosti
|
#92
Saj ima se boljso armaturo in tudi avtomatska vrata pa elektricne sedeze, kar exvlusive nima...
|
Prikaži več možnosti
|
#93
Da ne boš presenečen, ko se ti bo po dveh ali treh letih začel volan lupit. Poleg tega ima mazda probleme z zadnjimi diski. Jaz sem bil presenečen kaj vse je bilo treba menjat na cx-3 v 5 letih kar je bil avto v garanciji.
Kakšen avto pa si, če nimaš pogona zadaj?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#94
Sem gledal tam 2 rabljena in sta bila volana res lepa pri 110000 in 160000 km, tako da upam, da se motis.
Garancija je sicer 6 let, tako da bomo videli. |
Prikaži več možnosti
|
#95
Nagisa ima kamero samo zadaj in pa 2 radarja zadaj, ostalo so pač senzorji. Exclusive line ima pa res 4 kamere in 4 radarje. Radar za aktivni tempomat imata obe. Notranjost je pri Nagisi lepša, usnjena armatura v kombinaciji s semišem, oziroma kot alkantara ter rjavi šivi je res lepa. Ogrevan volan imata obe pa dejansko mi je to BZ, električna prtljažna vrata imata obe, BOSE,... ima pa Nagisa električen sedež in memory, Exclusive line pa ročne. Full LED luči pa sigurno svetijo svetove bolje, kot marsikatere druge, ja niso pa matrične
Edino kar mi je čudno, da ne moreš določene stvari kombinirati, ker je potrebno spremeniti paket, ali zadevo dokupiti posebaj. Recimo črne feltne in masko.
Mislim, da je od opreme kar dolg spisek, tako da ne bi rekel, da je ravno golico z M paketom. Pripete datoteke |
Prikaži več možnosti
|
#96
Mati ima CX-30, tisto lepo rdečo barvo. Sem včeraj se zanimal za barvanje pokrova motorja....1000€. Noro. “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#97
Tista je najdražja barva,... |
Prikaži več možnosti
|
#98
Ni spikana, samo ponesreči sem jo porajsal. Se zgodi. “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#99
Ne motim se, govorim iz osebnih izkušenj. Moji punci so na CX-3 menjali cel volan v garanciji po 3 letih. Isto se je zgodilo prijateljevi ženi na CX-30 po prav tako treh ali štirih letih, s tem da je bil ta še grše olupljen.
Kar se pa tiče barve je pa tako da se zelo hitro lušči. Našo CX-3 so v okviru garancije celo (razen prtljažnih vrat) na novo polakirali.
Jaz osebno sem kar razočaran nad mazdo, pa mi je bila vedno med TOP avtomobili. Pa še jaz sem jo predlagal...
Kakšen avto pa si, če nimaš pogona zadaj?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#100
Luscenje barve je pri rdecih so meli nkeateri modeli vpoklic. Moj volan na cx5 je bil po 6 letih kot nov. Da se volan olusci lih ni neki ful groznega, na bmw forumu smo tko da…
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|