Kako pa je kaj pleh pri teh mazdah ali tudi tako gnijejo kot so prve mazde 6 recimo?
Mazda CX-5
#101
|
Prikaži več možnosti
|
#102
ne |
Prikaži več možnosti
|
#103
Samo zadnji most je lahko težava, vosek ali crown olje v notranjost našpricat in pa zunaj sproti barvat kar se okruši ali prebije rja in je ok. Ampak to se dogaja tudi pri ostalih znamkah kjer je treba kako roko zadaj menjat ko segnije.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#104
CX30 je zelo neproblematicen avto, ima pa sem in tja kak tudi kako tezavo, ni pa nic vecjega ali resnega. Ce ze je prej X motor s kako tezavo. 2.5 140 je pa super, tudi ce je avtomatik se vedno dovolj poskocen, poraba OK, pa se vedno lep in moderen avto, ki bo imel podoben zivljenjski cikel kot CX5
|
Prikaži več možnosti
|
#105
Dobrodošel v svetu japonskih vozil. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#106
Se mogoče tale tema kar preimenuje v kaj bolj splošnega o MAZDAH CX???
Kako se pa vam zdi tole, vonj se namreč pojavlja tudi pri našem potem, ko se motor dobro segreje. Je to res le sedaj v štartu, torej, da se morajo določene tovarniške ''tekočine, umazanije'' skurit in se bo zadeva sama sčistila?
https://www.reddit.c...new_car_normal/
Drugače pa lahko rečem, da so notranji materiali res VRHUNSKI in čisto primerljivi vsaj z BMW serijo 3, če ne že 5. Tudi koloteki oblečeni v tepih, predali na vratih mehki,... BOSE igra NORO, nastaviš, kot v koncertni dvorani,... |
Prikaži več možnosti
|
#107
|
Prikaži več možnosti
|
#108
Tole smrdenje je po 500 km praktično izginilo, tako da je res nekaj na zaščiti, tovarniških zadevah, ki se morajo malo zažgati, pregreti,...
Drugače pa občutki, koliko sem vozil.
Navor v nizkih res lepo porazdeljen in ga je dovolj, moč precej enakomerno podaja že iz precej nizkih obratov, tako da je avto precej vozen. Sam avtomatski menjalnik deluje zelo dobro, bi pa lahko imel še kakšno prestavo več, sploh na avtocesti, če bi rad hitreje pospeševal, prestavi recimo iz 6. v 4. Sploh je to moteče, čudno, pri vožnji na aktivni, radarski tempomat, kjer si nastaviš razdaljo pri kateri začne zavirati, ko pa se avto pred tabo umakne, hoče pa na polno pospeševati. Ne vem, zakaj ne bi raje malo bolj na easy in lepo zvezno. Pa recimo iz 6. v 5. prestavo, ne pa v 4. in udri. So pa obrati na avtocesti precej nizki za benzinarja, pri 140 km/h ima cca 2650 RPM in pri 160 km/h cca 3000 RPM, kar je super. Recimo E90 330 i je imel v 6.prestavi pri 140 km/h 3000 RPM, E46 330i v 5. 3400 RPM, 320i pa že kar 4000 RPM Plus tega je CX-30 pri recimo 140 in tudi še 160 km/h kar precej tiha v notranjosti, ni slišati motorja, niti gum, niti hrupa zaradi vetra, upora zraka. Vožnja in občutek na volanu je precej dober, avto ravno prav udoben in še vedno lepo športen, se kar dinamično zapelje v ovinek, kljub masi cca 1500 kg. Če se mene vpraša, je prostora notr za familijo 2+2, kjer niso ravno dvometraši dovolj, sploh za prednja potnika. Sredinska konzola je precej velika, prostora za odlaganje dovolj. Čričkov v notranjosti nobenih, res ZELO kvalitetno sestavljen in vsaj na otip in izglede Vrhunski materiali. Mogoče malo tanek volan, vendar sem navajen na ///M v E61, ki je res debel. Luči delujejo super, ravno tako kamere, PDC,... zelo OK. Za enkrat razen mogoče malo starega, počasnejšega menjalnika res nobene pripombe. |
Prikaži več možnosti
|
#109
Slis se tko kot je pri cx5. Ce bi bil avtomat 8st bi blo pa ze kicasto. Notranjost je za ta razred res dobra oz vse novejse mazde majo notranjost nad konkurenco oz vsaj v koraku z premium razredom
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#110
Sem pa do dobra pogledal tudi CX-60 3.3d AWD z 250 KM. Lahko recem, da v vseh pogledih vrhunsko izgleda in verjamem, da se tako tudi pelje. Res pa ni ogromen prtljaznik in pa ne daj boze, da je treba kaj posraufat, po moje za vsak drek motor ven. Dva cilindra cisto pod sipo.
|
Prikaži več možnosti
|