Koga priporočate za menjavo olja v avtomatskem menjalniku?
Da naredi kvalitetno, brez kasnejših nevšečnosti?
Hvala!
Urejal Oderz, 11.08.2022, 12:25.
#1
Zdravo.
Koga priporočate za menjavo olja v avtomatskem menjalniku? Da naredi kvalitetno, brez kasnejših nevšečnosti? Hvala! Urejal Oderz, 11.08.2022, 12:25. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Kontaktiraj uporabnika Vwdrajver...
|
Prikaži več možnosti
|
#3
na koroškem ti mi lahko naredimo z vpisom v digitalno servisno knjigo.
samo, da se dogaja!
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Kaj on v Lesceh ok naredi?
Tudi mene čaka na tiptronicu. |
Prikaži več možnosti
|
#5
tudi jaz sem razmisljal o njem Rok Pogacnik. Zanimajo me tudi mnenja o njem |
Prikaži več možnosti
|
#6
A ni bilo že dovolj črnila prelitega o tistem servisu in njega kvaliteti? Malo poiščite po forumu. Jaz bi kontaktiral forumaša vwdrajver, kot je nekdo zgoraj predlagal. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Evo lahko priporočam, 2x menjal pri vas, na dveh različnih ZF8hp. Vse super in za sprejemljivo ceno. ![]() @Oderz, glede da si iz Mislinje... Apex Dravograd.. Hitro kontaktiraj @R50. ![]()
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Tam raje ne. Freude am Fahren |
Prikaži več možnosti
|
#9
Pri koliko k KM pa je forumski konsenz, da gre olje menjati? Hvala. |
Prikaži več možnosti
|
#10
jest sm na 100.000, naslednjic ga bom pri 160... |
Prikaži več možnosti
|
#12
Ni forumski konsenz, zf priporoca 80-100kkm ali 5 let. Za leta nisem cist 100%, mislim da je 5
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#13
80-120kkm ali 8 let je ZF-ovo priporočilo. |
Prikaži več možnosti
|
#14
Meni ga je menjal Etore pri 200k km pa zadeva po 8ih mesecih še kar dela.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#15
Osebno mi še ni zdrsel menjalnik pri menjavi olja pa so imeli tudi več kilometrov,menjam na ZFov način("spusti/natoči")in ne na Eckart metodo. Tok tok na les. Moje mnenje je ,da je problem takrat ko se menjalnike prepere/opere/izpere,saj izpereš umazanijo,narediš zračnost med komponentami/lamelami/ventili.. in potem nastanejo problemi. Urejal blackberet, 16.08.2022, 11:56. |
Prikaži več možnosti
|
#16
komu potem peljati na menjavo, tudi sam razmisljam o klasicnem nacinu, spusti / natoci Urejal Oderz, 16.08.2022, 12:17. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Etore ima menda obe opciji. Predlagal je "spusti/natoči" in po 20k km sam ne opazim, da bi šlo karkoli narobe.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#18
O kakšni umazaniji je tukaj govora? Glede na to, da v menjalniku ni izgorevanja, kot v motorju, se ta ne bi smel pacati. V kolikor so mišljeni opilki, ima pa tudi menjalnik filter in magnetni čep, ki bi moral takšne nečistoče zadržati. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Avtomat ima tudi sklopke poleg prestav, filter ni tako fin kot filter za olje v motorju, olje v menjalniku se tudi greje in zaradi odzračevanja je vseeno v stiku z zunanjim zrakom in s tem z vlago in umazanijo. Ima dosti daljšo življensko dobo kot motorno olje, a vseeno ni večno. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Imaš forumaša kateri ima podjetje Avto Elite d.o.o.,kateri je tudi menjal @nightmareu ter veliko ostalim forumašem. Saj je logično. Staro olje vsebuje fine opilke itd.katero brusi plate/lamele,ko ti menjalnik dobro opereš in dobi povsod cisto olje,frikcija z čistim oljem med zbrušenimi platami deluje drugače in potem zdrsujejo. Imaš tudi recimo lamelo v wandlerju. Potem imaš valve body kateri ima kanale,kroglice,ventile itd.... Olje v menjalniku ima tudi konstantno temperaturo tam cca 90C torej je obremenjen/skurjen/oslabljen/zanič. . . Olje menjuješ na klasičen način ,ko naredi svoje po xxx.xxxkm narediš pač rebuild (2-3k€ ali kolikor pač stane. Urejal blackberet, 16.08.2022, 13:19. |
Prikaži več možnosti
|