Če zf predlaga tako...pol bo že ok...
https://aftermarket....ion-oil-change/
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
so ljudje ki želijo klasiko in so ljudje ki želijo spiranje. vse je odvisno od km vozila in načina vožnje. če je malo km in če je bila lepa vožnja do trenutka ko si se odločil za zamenjavo je lahko tudi menjava s spiranjem. Če je 150kkm+ potem priporočam klasiko. Zamenja se sicer 1L olja manj ampak je manjša možnost da bo menjalnik delal slabo. kot je že forumaš omenil, v menjalniku je ogromno nekih drugih stvari poleg zobnikov (lamele/sklopke, wandler, mehatronika skupaj z različnimi ventili itd) ktre lahko po menjavi z spiranje delajo slabše ker so aditivi v čistilu za spiranje menjalnika preagresivni…
Sam na svojih menjalnih lepo klasika... če narediš 1x na 100kkm si naredil zlato delo napram 3/4 voznikom oz lastnikom BMWjev.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Jaz sem na f15 menjal pri 140k km (avtoelite), razlike ni zaznati, ampak sigurno se pa na dolgi rok podaljsa zivljenska doba menjalniku saj ne laufa na “skurjen” olje…
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Med 80k in 120k. Freude am Fahren |
Prikaži več možnosti
|
#25
Tocno to, mi isto naredimo. Ce se ne ve, kdaj je bilo olje menjano in so kilometri ze krepko cez 150.000, spustiti ven, naliti in se enkrat ponovis. Nekaj vec dela ampak boljsa resitev v tem primeru kot z mašino. Ce je to prva menjava na 80-120.000km ali druga na 160-240.000, potem brez problema se naredi strojno. Pa zmeraj vzeti vzorec, narediti z avtom krog kako se obnasa prej/potem. Najpomembnejse pa je, da temperature in postopek štima. Tako med menjavo, kot pri dolivanju na pravilni nivo. Zato pa to ni stvar, ki bi stranka pripeljava avto in bi v dveh urah naredil kvalitetno servis. Pri Aisinovih 8 st. menjalnikih v Bmwjih pa nujno na 60-80.000 km menjava, drugace je pri 140,150.000km veselje z njim... “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#26
Kaj pa če vozilo dela manj km?
Recimo 10k km na leto. Je rok 8 let nekje mejen? |
Prikaži več možnosti
|
#27
8 let je prav tako priporocljiv rok za menjavo iz strani ZF, ce niso kilometri prej. Urejal Dejc535d, 16.08.2022, 15:50. Freude am Fahren |
Prikaži več možnosti
|
#28
pri aisinu je se "problem" da nimajo filtra olja in ce se ne motim imajo samo 5.5L olja al neki tazga... oboje je kar velika razlika napram zf.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Meni je mehanik ravno danes menjal vse tekočine pri 81k km, med drugim tudi menjalnik in pa oba diferenciala. Verjetno sem menjal za brezveze, ampak glede na to, da bo avto pri hiši lep čas in da mi služi BP, si zasluži
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Trenutno imam 100.000km prevozenih, pa nevem kateri nacin menjave bi bil boljsi. Avto vozim normalno, veliko tudi v sport, ga "pritisnem" |
Prikaži več možnosti
|
#31
Ali se da kje videt kateri avtomatski menjalnik ima moj avtomobil? Ker je bilo nekaj govora da bi naj eni imeli zf drugi pa gm menjalnike? Lp |
Prikaži več možnosti
|
#33
Hvala |
Prikaži več možnosti
|
#34
E39 bencinarji imajo ZF, dizli pa GM. Novejši BMWji od e39 pa vsi ZF. RWDjevci se razume. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Torej koga priporočate iz Celja (ali okolice) za menjavo po klasiki? Sem ravno pred mejnikom 100k km, lastnik od 25k km, avto bo služil še dolgo pri hiši... Aja, ZF 8 stopenjski, letnik 2017...
Koliko približno pride potem menjava olja komplet? |
Prikaži več možnosti
|
#36
Pozna kdo Mehatronika Pececnik iz Velenja?
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Problem je ker speres umazanijo od tam kjer je bila primiru neskodlhiva, v dele kamor nebi smela zaiti in nato nastanejo tezave..
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Torej, da povzamem, za ZF menjalnike se za dolgoročno uporabo priporoča menjava olja na cca.100000 km, ali 8 let. OK, kaj pa za te nove diferenciale z mehansko zaporo (primer G20), kakšno je tam priporočilo? Verjetno podobno, kot za avtomat? Prihaja pri teh diffih do kakšnih težav, ali načeloma ni slabih izkušenj? |
Prikaži več možnosti
|
#40
Poznam človeka z E70 FL, 8 stopenjski avtomat z 450.000 km olja v menjalniku nikoli niso menjali, samo kontrolira vsake toliko časa ob servisu ali je nivo olja Ok in zanimivo, olje tudi v povsem mrzlem avtu, pri nižjih temperaturah, npr -10StC prestavlja, kot po putru zelo lepo, tudi če mrzlega malo bolj pohodiš, ne tolče pa mrzel zelo lepo prestavlja, torej ZAKAJ, ja jaz sem temu znancu povedal, pa pravi na BMW servisih in v navodilih pravijo, da je olje v menjalniku doživljensko. Urejal Mat xxl, 18.05.2023, 21:01. |
Prikaži več možnosti
|