Multivan je seveda višje, to se pa strinjava - samo motorji in mehanika je še vedno ista?
Mehanika je enaka ja oz vsaj večina, pustimo močnejše različice Multivana in DSG menjalnike. Pa ni problem v mehaniki, PD 2.5 motorji so imeli hibe, ki so se lahko rešile že v osnovi za normalen denar. Recimo za 1500-2000€ si lahko poštimal vse hibe tega motorja. Kar je zanemarljivo na to, kar kombi lahko ponudi na dolgi rok. O tem govorim. Trafic je ljudski avto, pač srednji rang, Multivan je in je bil najvišji rang med t.i. limuzina kombiji. Ni primerljiv v nobenem segmentu z Traficom. Tudi po ceni ne, ker je 3-kratnik cene Renaulta. Oprema, izgled, robustnost, kvaliteta materialov, večnamenskost itd, je pri Multivanu na precej višjem nivoju. Transporter je pač le diskontni voz, ki pa je tudi zelo vzdržljiv, razen omenjenih hib, ki pa tudi niso pri vseh prisotni. Razne Elektro firme, Hydrovodi, Komunale itd jih imajo še sedaj v velikem številu in so najbolj trpežni na dolgi rok od vseh kombijev. Samo podvozje je neprimerno močnejše za teren, kot pri ostalih kombijih..... Pri nas so naredilo vsi nad 500k km. In to z normalnim servisiranjem in pa zamenjavo določenih komponent pred strojelomom.
Je pa Trefic tudi čisto uredu voz, sploh za družine in kakšen posel. Meni so bili recimo všeč sedeži...... in pa sam motor, ki je kar poskočen za kubikažo in konjenico
Urejal Borut30, 01.09.2022, 13:26.