Skoči na vsebino

 

330i vs 330d (G21)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
96 odgovorov v temi
LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: SLO

#1

Prosim vas za malo dodatnih mnenj.

Jasno - 330i je 4-cilindraš, 330d pa torque monster šestak. Če bi bile trenutne cene rabljenih enake, bi se verjetno brez pomisleka odločil za 330d.

Ampak pri moji željeni specifikaciji (M paket, adaptive podvozje, pano, H&K...) so cene takoj okoli 50k, kar mi je pa preveč.
330i po drugi strani pri podobnih specsih se pa cene precej približajo 40k, kar se mi zdi pa (pre)velika razlika za na papirju precej podobno izkušnjo. To mislim kar se tiče moči, kljub temu da imata verjetno čisto drugačen power delivery. Poraba je pa tudi verjetno tam-tam (8-9l bi sklepal?)

 

Razen te relativno velike razlike v ceni, ali ima 330i sploh še kakšno prednost pred 330d? Zvoka ne bi štel tu kot prednost, ker mi je skoraj bolj všeč dizel šestak, oziroma mi ni sploh preveč pomembno.

In kljub temu, da se bo delalo relativno malo km (10-15k na leto), bi se ob bolj primerljivih cenah vseeno odločil za 330d - večinoma zarad navora priznam  :)

 

In ja, vem da obstajajo tudi M340i in M340d :)

ampak žal so 60k€+, ker jih je BMW umestil v "M-performance" in tako umetno vzdignil ceno.

Pa tudi iskreno 300km z remapom na 330i ali 330d se mi zdi vrh glave za naše ceste.

 

V bistvu če pomislim, sem odprl post z namenom, da me kdo prepriča, da je B48 super motor in da ni vredno dodati za 330d  :laugh  :laugh

Mogoče vidm edino prednost, da se (veliko?) prej segreje kot 330d.

 

 


Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: SLO

#2

Mogoče bi bila še ena prednost, da je 330i precej lažji. Če se pa to kaj pozna pri handlingu, bi pa prosil za mnenja iz prve roke.

Aha nisem napisal prej - xDrive lahko, ni pa nujno sploh. Iz vidika porabe celo raje ne.


Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 286
  • Avtomobil: Xc60

#3

Mogoče bi bila še ena prednost, da je 330i precej lažji. Če se pa to kaj pozna pri handlingu, bi pa prosil za mnenja iz prve roke.
Aha nisem napisal prej - xDrive lahko, ni pa nujno sploh. Iz vidika porabe celo raje ne.

Naj te vidik porabe ne skrbi ker to če je ,je pa mogoče litar več …naj te skrbi ko začne jesen,dež in sneg da ne bos imel dobar občutek….
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 268
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#4

In ja, vem da obstajajo tudi M340i in M340d :)
ampak žal so 60k€+, ker jih je BMW umestil v "M-performance" in tako umetno vzdignil ceno.

Ne bi se strinjal da je umetno dvignjena cena. M340d sicer ne vem kak je, lahko ti pa primerjam M340i in 330i.

Pri M340i je drugo podvozje, LSD (M sport diferencijal) je serijsko, M paket je serijsko, pa tudi dosti ostale opreme je pri M340i serijsko dosti več kot pri 330i. Tudi zavore so večje.
Dosti je tudi kozmetičnih zadev, ki so narejene samo za M340i.

Pri M340i dobiš B58TU motor, kateri se razlikuje med npr 540i v dovodu goriva (injektorji, visokotlačna črpalka,...), verigi, sesalni kolektor, dvojni sistem hlajenja... Posledično je tudi več moči. Pred mild-hybridi težko najdeš katerega da je pod 390ps iz tovarne.

M Performace vozila so v razredu z Audi S4 in Mercedes C43 AMG. Torej "navadna" šasija, močen motor in dosti bombončkov ;)
Zato je tudi cena takšna kot je.

Urejal panki_86, 16.09.2022, 05:04.

Prikaži več možnosti
    • fp4492 in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 30 602
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#5

Saj ima tudi 330i lahko M paket in LSD ter brez X-drive, poznam eno :ok
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 268
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#6

Saj ima tudi 330i lahko M paket in LSD ter brez X-drive, poznam eno :ok


To ja, samo ni to v osnovi ;) Adaptivne amortizerje ima lahko tudi 330i, samo so druga kataloška številka, prav tako je pri nekaterih drugih delih podvozja.

Urejal panki_86, 16.09.2022, 05:09.

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 008

#7

Glede na to, da delas malo km, so to vecinoma lokalne relacije. A hibrid (330e) ne pride v postev? Vem, da ima probleme s prekomerno tezo, ampak je drugace zanimiva kombinacija. Cenovno bo nekje isto, naceloma so ti avti tudi zelo dobro opremljeni. Je pa seveda pogoj, da ga lahko kje poceni polnis (in ne, ni to tema za se eno debato o tem problemu :) ).

 

Drugace, med 330i in 330d bi jaz izbral 330i. Simpaticen motor, tudi zvok ni zdaj tako napacen (ceprav ni r6). Zmogljivosti 330d so boljse, a to ti bo po nekaj tednih povsem vseeno. 


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 907
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#8

Trenutno smo Američani, če ti bencinc pije do 10l.. Je enako kot da ti dizel pije 8l..  Pa da še zraven upoštevaš riziko novejšega dizla s tisto vso eko navlako in morebitnih okvar.. Ni računice da se sploh gleda dizel.. Govorim za normalne avtomobile in ne 2.5t težke SUV škatle.  :ok  Izgleda da je res EU se dobesedno odločila uničiti dizle.. Aja sem imel nadomestnega golfa 8 DSG, 150HP, 1.5 E-TSI, kao blagi hibrid... 140-150 po ac... Poraba 6.4 litra bencina, nič merkanja in matranja, odločna pospeševanja tudi do 160-170 za kratke trenutke..  Torej dizel mi pri tej hitrosti ne bi smel požreti več kot 5.2l da bi se mi splačal.. Je pa res da ko ta bencinc zagleda mesto.. pa 8-9l takoj.. Tega pojava pri dizlu ni.  :crazy

 

Jaz če je že 5k € samo razlike v ceni, takoj vzamem 330i... Tudi če preračunaš imaš za 5k € razlike po trenutnih cenah bencina, dovolj za 40k km tankanja bencinca ki pije 9 litrov.. Po domače povedano, če na leto narediš 20k km, se boš dve leti zastonj vozil če boš dal za bencinca 5k € manj.. :ok2  


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 333
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#9

zanimivo razmisljanje avtorja teme. Konkretna avta ne poznam oz sem se kot sovoznik vozil s 330i na navadnem /M podvozju.

Najprej razmisli kako dolgo bi imel avto. 5 let ali bolj 10 let? 

Potem razmisli, glede na to, da delas 10-15kkm letno, kolikokrat imas na teden vsaj eno razdaljo 40km z nekaj relacije/AC?

Dizel danes ni dizel ispred 7 let, ko se ni bilo scavnice in ostalega. Pri taki kilometrini ti poraba ne igra ravno neke vloge. sploh pa ti je vseeno koliko jo imas na kratke razdalje. Tam tudi dizel (neogret) ne bo nic kaj pretresljivo varcen..

Vzdrzevanje bencinarja je definitivno cenejse dolgorocno, pa ne mislim na registracijo :)  

 

Sicer pa... Stage 1 330i G od kolega ima: 300nM navora pri 1500/o in 480nM pri 2000/o kjer je max. 330d ima 350nM navora pri 1500/o in 550nM pri 1850/o, kjer je max. ja je kar razlike in tudi podajanje navora je bolj sunkovito pri 2.0 benz, samo ce je to vredno 10k, bos moral pa sam razmislit ;)


Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886

#10

330i boš moral takoj čipat če boš predtem probal 330d. Ker fabrška mapa je res taka da moraš avto tiščat v obrate da se kam premakne.
Prikaži več možnosti


rok46
rok46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 727
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: BMW

#11

A po remapu se bistveno spremeni “karakter” avta?
podpis
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 333
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#12

A po remapu se bistveno spremeni “karakter” avta?

definitivno se je kolegu. sem parkrat kar debelo pogledal, ker nisem pricakoval da tako potegne. sploh v prvi/drugi. avto ima 1450kg, verjetno se pozna 130kg manj kot pri 330d!

PA v originalu mu zmankuje navora zgoraj in potem ko raztegujes od 3 prestave nadalje traja :)


Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: SLO

#13

Ne bi se strinjal da je umetno dvignjena cena. M340d sicer ne vem kak je, lahko ti pa primerjam M340i in 330i.

Pri M340i je drugo podvozje, LSD (M sport diferencijal) je serijsko, M paket je serijsko, pa tudi dosti ostale opreme je pri M340i serijsko dosti več kot pri 330i. Tudi zavore so večje.
Dosti je tudi kozmetičnih zadev, ki so narejene samo za M340i.

Pri M340i dobiš B58TU motor, kateri se razlikuje med npr 540i v dovodu goriva (injektorji, visokotlačna črpalka,...), verigi, sesalni kolektor, dvojni sistem hlajenja... Posledično je tudi več moči. Pred mild-hybridi težko najdeš katerega da je pod 390ps iz tovarne.

M Performace vozila so v razredu z Audi S4 in Mercedes C43 AMG. Torej "navadna" šasija, močen motor in dosti bombončkov ;)
Zato je tudi cena takšna kot je.

M340d je razen motorja v vsemu identičen M340i. Če bi ciljal na ta budget, bi se iskreno kar težko odločil med njima. Glede na to, da večino večjih relacij delam na AC, mogoče vseeno dizel. Drugo bi bilo, če bi se vozil več po "zabavnih" cestah  :laugh

 

Ja - se strinjam, veliko stvari imajo te modeli že serijsko, tudi zato je bolj upravičena taka cena. Ampak vseeno, zaenkrat za mene več, kot sem trenutno pripravljen dati za avto:/


Glede na to, da delas malo km, so to vecinoma lokalne relacije. A hibrid (330e) ne pride v postev? Vem, da ima probleme s prekomerno tezo, ampak je drugace zanimiva kombinacija. Cenovno bo nekje isto, naceloma so ti avti tudi zelo dobro opremljeni. Je pa seveda pogoj, da ga lahko kje poceni polnis (in ne, ni to tema za se eno debato o tem problemu :) ).

 

Drugace, med 330i in 330d bi jaz izbral 330i. Simpaticen motor, tudi zvok ni zdaj tako napacen (ceprav ni r6). Zmogljivosti 330d so boljse, a to ti bo po nekaj tednih povsem vseeno. 

Hibrid je nekako moja "least favourite" opcija. Sploh ker cenovno je res že preblizu M340i/d, da se potem ne bi še malo stegnil :D


Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: SLO

#14

Trenutno smo Američani, če ti bencinc pije do 10l.. Je enako kot da ti dizel pije 8l..  Pa da še zraven upoštevaš riziko novejšega dizla s tisto vso eko navlako in morebitnih okvar.. Ni računice da se sploh gleda dizel.. Govorim za normalne avtomobile in ne 2.5t težke SUV škatle.  :ok  Izgleda da je res EU se dobesedno odločila uničiti dizle.. Aja sem imel nadomestnega golfa 8 DSG, 150HP, 1.5 E-TSI, kao blagi hibrid... 140-150 po ac... Poraba 6.4 litra bencina, nič merkanja in matranja, odločna pospeševanja tudi do 160-170 za kratke trenutke..  Torej dizel mi pri tej hitrosti ne bi smel požreti več kot 5.2l da bi se mi splačal.. Je pa res da ko ta bencinc zagleda mesto.. pa 8-9l takoj.. Tega pojava pri dizlu ni.  :crazy

 

Jaz če je že 5k € samo razlike v ceni, takoj vzamem 330i... Tudi če preračunaš imaš za 5k € razlike po trenutnih cenah bencina, dovolj za 40k km tankanja bencinca ki pije 9 litrov.. Po domače povedano, če na leto narediš 20k km, se boš dve leti zastonj vozil če boš dal za bencinca 5k € manj.. :ok2  

Mislim, da so dizle v manjših avtih "ukinili" izključno zaradi povezanih stroškov proizvodnje, saj vsi te eko dodatki stanejo približno isto, ne glede na cenovni razred avtomobila. Težko bi potem upravičili ceno Cliota za 3k€ več recimo, oziroma bi jih precej težje toliko prodali. Je pa lažje to zakamuflirati v večje in dražje avtomobile.

Dizli sigurno imajo svoje prednosti, meni osebno še vedno predvsem zaradi navora, Če bi delal veliko km, potem pa seveda tudi zaradi porabe. Minus je pa potreben čas, da se motor ogreje, predno ga lahko malo "stisneš"  :-D  Torej še vedno klasični bencin-dizel "problemi", kljub temu da so oboji res ogromno napredoval v zadnjih letih.

 

Zadnji tvoj stavek je pa verjetno povzel bistvo vsega ja :)
Zelo verjetno ni vredno niti 5k€ razlike, kaj šele kaj več med 330i in 330d spec for spec primerjava. Mogoče celo pri servisih na dolgi rok še kaj prišparam z 330i.


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 907
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#15

A po remapu se bistveno spremeni “karakter” avta?

Malenkost...


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886

#16

Zvoka iz 330i ni nobenga razen ce na mestu stojis pa gas nabijas mal poka zadi. Med voznjo ne poka nič. Zato so pa tudi dodali tist fake zvok iz zvocnikov.
Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: SLO

#17

zanimivo razmisljanje avtorja teme. Konkretna avta ne poznam oz sem se kot sovoznik vozil s 330i na navadnem /M podvozju.

Najprej razmisli kako dolgo bi imel avto. 5 let ali bolj 10 let? 

Potem razmisli, glede na to, da delas 10-15kkm letno, kolikokrat imas na teden vsaj eno razdaljo 40km z nekaj relacije/AC?

Dizel danes ni dizel ispred 7 let, ko se ni bilo scavnice in ostalega. Pri taki kilometrini ti poraba ne igra ravno neke vloge. sploh pa ti je vseeno koliko jo imas na kratke razdalje. Tam tudi dizel (neogret) ne bo nic kaj pretresljivo varcen..

Vzdrzevanje bencinarja je definitivno cenejse dolgorocno, pa ne mislim na registracijo :)  

 

Sicer pa... Stage 1 330i G od kolega ima: 300nM navora pri 1500/o in 480nM pri 2000/o kjer je max. 330d ima 350nM navora pri 1500/o in 550nM pri 1850/o, kjer je max. ja je kar razlike in tudi podajanje navora je bolj sunkovito pri 2.0 benz, samo ce je to vredno 10k, bos moral pa sam razmislit ;)

Ja res je - poraba mi ne igra pretirane vloge, glede na kilometre. Je pa tudi res, da neke velike razlike med 330i in 330d verjetno sploh ni.

Kateregakoli vzamem gre pa sigurno isti teden še na stage 1, oziroma remap :D

 

Sej, če nimaš ravno unlimited budget (potem itak počakaš na M3 touring :P), se pri trojkah verjetno vedno vrtiš v istem krogu misli in na koncu prideš do spoznanja da je najboljši value for money itak 320d haha. Hiter dovolj za 90% časa, ekonomičen skoraj neverjetno glede na moč...

Ampak ne, imam sedaj isti motor v malo močnejši izvedbi (25d) in nočem na manj. 


Malenkost...

Tole je zelo zanimiva tema na remap 330i: 

https://g20.bimmerpo...1754480&page=11

 

Iskreno skoraj neverjetno kakšne časi dobijo eni po remapu, 4.6s do 100 so bili nedolgo nazaj časi M3...


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 268
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#18

M340d je razen motorja v vsemu identičen M340i. Če bi ciljal na ta budget, bi se iskreno kar težko odločil med njima. Glede na to, da večino večjih relacij delam na AC, mogoče vseeno dizel. Drugo bi bilo, če bi se vozil več po "zabavnih" cestah  :laugh
 

Pri M340d nimaš možnosti opcije S33T M technology package.
Katera zajema:
-večje prednje zavorne diske (374mm namesto 348mm)
-večje prednje zavornje čeljusti zaradi diskov
-paket hlajenja (dodatna vodna hladilnika za prostorom za meglenke, večji primarni hladilnik in močnejši ventilator, dodaten hladilnik za olje).

Drugo pa res mislim da je vse enako.
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886

#19

Men verjemi da s takim avto ne boš šel na progo.

Pa tudi 330i ni mišljen za neke rekorde podirat na ac. Za to so m340i pa M3.

Urejal fury, 16.09.2022, 08:25.

Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 333
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#20

1820kg v M340xd proti 1450kg 330i RWD... se clovek kar malo zamisli.. :)


Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.