330i vs 330d (G21)
#21
Men v prometni piše 1545kg.
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Tudi mene zanima od kje teli podatki o masi? Pa a je to gola masa avtomobila, ali upoštevano gorivo, prtljaga, voznik... kot to v katalogih? |
Prikaži več možnosti
|
#23
od isti strani na spletu.. v prometni upostevajo 75kg voznika in pol tanka, ce me spomin ne vara. sicer pa - pozabite na kilograme in glejte samo razliko.. |
Prikaži več možnosti
|
#24
V CoC certifikatu od avta si poglej, tam ti piše težo glede na opremo. Pri meni je 1793kg v CoC, v prometni pa 1745kg. Urejal panki_86, 16.09.2022, 10:01. |
Prikaži več možnosti
|
#25
limo in RWD? Torej je najmanj 200kg razlike, po nekaterih podatkih (dodatna oprema) pa kar nekaj vec.. ampak pustimo to. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Limo ter rwd.
|
Prikaži več možnosti
|
#27
če js prov vidim si se ti že odločil? |
Prikaži več možnosti
|
#28
Dizlu se res ne pise najbolje zaradi trenda in zakonodaje...sem se vozil z aktualno 128ti, mislim da ima isti motor kot 330i, 265KM serijsko, pa me ni pretirano navdusil. Saj avto skoci, samo podajanje moci, navora ter splosna uglajenost motorja ter uglasenost s preostankom avtomobila kot celoto je po mojem skromnem mnenju na strani 330d. Ce hoces vozit hitro (ter lagodno), potem diesel. Ce zelis podirat hitrostne rekorde pa bencinar. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Ne pisat bedarij. Dizel je čist ok. Jaz bi se med 2.0 mlinčkom in 3.0 šestakom vedno odločil za slednjega. Pa čeprav je dizel. Ko se pelješ ne veš, da je dizel pod havbo. Glede na to, da kupuješ razmeroma nov avto tudi problemov ne bi smel imet z njim oz. pri vzdrževanju ne bo take razlike v primerjavi z 2.0 mlinčkom. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Vedno dizel, zakaj ... navor (sploh po čipanju) ... poraba ... neproblematičen motor ob rednem vzdrževanju ... (s prejšnjim smo naredili 150k km, prodan pri 318k km, povprečna poraba čez naše lastništvo 5l/100 km. Tudi zamenjava dizel z novejšim motorjem in brez xdrive-a, edina razlika ... končno avtomatik.
|
Prikaži več možnosti
|
#31
smo ze po grafu navora videli da diesel.. vprasanje je bolj ali je vreden razlike v ceni, ce ze razliko v tezi pozabimo in razliko v ceni nafte/benz... |
Prikaži več možnosti
|
#32
330i ima 400nm navora, kar je isto kot pri 320d. S tem da je pri 330i ta navor navoljo prej in da ima 330i skoraj 70 konjev vec. Ce pa se ze primerja direktno 330i in 330d, je pa najbolje, da se vsedes v oba avta in se probas peljat. Glede na malo kilometrov se je potrebno tudi vprasati, kaksne so relacije. Ce 15kkm na leto pomeni dnevne relacije po par 10km samo oz. vedno kratke relacije, je sigurno bencin boljsa izbira. Ce pa to pomeni par relacij na teden ali mesec po 100km ali vec, pa dizel. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Če se ne motim, so to več ali manj zelo podobni B48 motorji, z nekaj razlikami. Tudi novi M135i, M235i imajo B48, pa potem Miniji JCW, Supra 2.0 itd. Zalo zanimiva opcija bi bila tudi 320i z B48b motorjem, kateri je z remapom identičen kot 330i z remapom. Samo je pa treba pogledat pod pokrov motorja za točno oznako, saj konjev v originalu imata identično B48a in B48b, razlika v potencialni moči po zelo velika. Bi bilo pa zavarovanje še cenejše. Mah ne vem, verjetno bom počakal do novega leta, mogoče še malo padejo cene 330d (in vsem rabljenim na splošno). Nekako sem se navadil stila vožnje z več navora in manj tišanja v obrate. Bi šel kar težko na manj od sedanjih 520Nm v enkici.
Še najboljš bi pa bilo, če bi imel možnost testne vožnje obeh, oziroma kar dnevnega najema, ali kaj podobnega. Ali ve kdo kdo, kje bi se lahko to sposodilo/najelo pri nas mogoče? Z veseljem plačam tudi nekaj 100€, da se sigurno pravilno odločim za avto nad 40k |
Prikaži več možnosti
|
#34
Točno to sem jaz spraševal, če je 320i remap isto kot 330i remap, samo baje ni, ker niso vse komponente enake |
Prikaži več možnosti
|
#35
Ne bom našel sedaj kje sem bral, da je odvisno od verzije B48 katero dobiš v 320i. Je pa menda to random in tudi odvisno kje in kdaj je bil izdelan, cena pa seveda enaka
Sam sicer nisem delal remapa pri njih, imajo pa pregledno tabelo iz katere gre sklepati, da zgornje drži: https://www.css-tuni...na-vozila/bmw#3
Torej, če ima 320i B48B20B verzijo motorja, je to isti motor kot je v 330i in isti remap potencial.
EDIT: Sem opazil sedaj, da se še bolj pozna pri 330e, katero verzijo B48 dobiš...Se splača pogledati pod pokrov, predno kupiš, menda vedno jasno piše, za katero verzijo gre. Urejal LooK, 16.09.2022, 13:13. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Piše spredaj na bloku motorja.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Hehe ja, na nek način Nič - peljat oba in bo verjetno hitro jasno. |
Prikaži več možnosti
|
#38
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Toliko o stock 374HP v M340i No ja, dokler "lažejo" v to smer, je vse OK
Mogoče je manj opazne razlike med 600 in 700Nm, kot pa med 400 in 500. Verjetno nižje ko greš, bolj opaziš razliko? Sigurno bi jo vsak takoj opazil med 200 in 300. No pa tudi že stock M340i ni ravno v pomanjanju česarkoli :D |
Prikaži več možnosti
|
#40
Dobro tebi 60 konjev odtehta tisti navor |
Prikaži več možnosti
|