Skoči na vsebino

 

330i vs 330d (G21)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 169

#21

Men v prometni piše 1545kg.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 193
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#22

Tudi mene zanima od kje teli podatki o masi? Pa a je to gola masa avtomobila, ali upoštevano gorivo, prtljaga, voznik... kot to v katalogih?


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 384
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#23

Tudi mene zanima od kje teli podatki o masi? Pa a je to gola masa avtomobila, ali upoštevano gorivo, prtljaga, voznik... kot to v katalogih?

od isti strani na spletu.. v prometni upostevajo 75kg voznika in pol tanka, ce me spomin ne vara.

sicer pa - pozabite na kilograme in glejte samo razliko..


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 953
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#24

Men v prometni piše 1545kg.


V CoC certifikatu od avta si poglej, tam ti piše težo glede na opremo. Pri meni je 1793kg v CoC, v prometni pa 1745kg.

Urejal panki_86, 16.09.2022, 10:01.

Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 384
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#25

Men v prometni piše 1545kg.

limo in RWD?

Torej je najmanj 200kg razlike, po nekaterih podatkih (dodatna oprema) pa kar nekaj vec.. ampak pustimo to.


Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 169

#26

Limo ter rwd.
Prikaži več možnosti


simcc
simcc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 597
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 335

#27

Prosim vas za malo dodatnih mnenj.

Jasno - 330i je 4-cilindraš, 330d pa torque monster šestak. Če bi bile trenutne cene rabljenih enake, bi se verjetno brez pomisleka odločil za 330d.

Ampak pri moji željeni specifikaciji (M paket, adaptive podvozje, pano, H&K...) so cene takoj okoli 50k, kar mi je pa preveč.

 

 

če js prov vidim si se ti že odločil? :) iščeš samo še potrditev ?  no jaz se strinjam, raje 330i kot 330d, tud če sta dva cilindra manj, benz je benz. Dizli so samo še za delovno mehanizacijo, to je pase... 


Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 095
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#28

Dizlu se res ne pise najbolje zaradi trenda in zakonodaje...sem se vozil z aktualno 128ti, mislim da ima isti motor kot 330i, 265KM serijsko, pa me ni pretirano navdusil. Saj avto skoci, samo podajanje moci, navora ter splosna uglajenost motorja ter uglasenost s preostankom avtomobila kot celoto je po mojem skromnem mnenju na strani 330d. Ce hoces vozit hitro (ter lagodno), potem diesel. Ce zelis podirat hitrostne rekorde pa bencinar.


Prikaži več možnosti
    • jelo46 je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 790
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW

#29

Ne pisat bedarij. Dizel je čist ok. Jaz bi se med 2.0 mlinčkom in 3.0 šestakom vedno odločil za slednjega. Pa čeprav je dizel. Ko se pelješ ne veš, da je dizel pod havbo. Glede na to, da kupuješ razmeroma nov avto tudi problemov ne bi smel imet z njim oz. pri vzdrževanju ne bo take razlike v primerjavi z 2.0 mlinčkom. 


Prikaži več možnosti


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 795
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#30

Vedno dizel, zakaj ... navor (sploh po čipanju) ... poraba ... neproblematičen motor ob rednem vzdrževanju ... (s prejšnjim smo naredili 150k km, prodan pri 318k km, povprečna poraba čez naše lastništvo 5l/100 km. Tudi zamenjava dizel z novejšim motorjem in brez xdrive-a, edina razlika ... končno avtomatik.
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 384
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#31

smo ze po grafu navora videli da diesel..  vprasanje je bolj ali je vreden razlike v ceni, ce ze razliko v tezi pozabimo in razliko v ceni nafte/benz...


Prikaži več možnosti


rhino
rhino

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW G21 330i

#32

330i ima 400nm navora, kar je isto kot pri 320d. S tem da je pri 330i ta navor navoljo prej in da ima 330i skoraj 70 konjev vec.

Ce pa se ze primerja direktno 330i in 330d, je pa najbolje, da se vsedes v oba avta in se probas peljat. Glede na malo kilometrov se je potrebno tudi vprasati, kaksne so relacije. 

Ce 15kkm na leto pomeni dnevne relacije po par 10km samo oz. vedno kratke relacije, je sigurno bencin boljsa izbira. Ce pa to pomeni par relacij na teden ali mesec po 100km ali vec, pa dizel.


Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: SLO

#33

Dizlu se res ne pise najbolje zaradi trenda in zakonodaje...sem se vozil z aktualno 128ti, mislim da ima isti motor kot 330i, 265KM serijsko, pa me ni pretirano navdusil. Saj avto skoci, samo podajanje moci, navora ter splosna uglajenost motorja ter uglasenost s preostankom avtomobila kot celoto je po mojem skromnem mnenju na strani 330d. Ce hoces vozit hitro (ter lagodno), potem diesel. Ce zelis podirat hitrostne rekorde pa bencinar.

Če se ne motim, so to več ali manj zelo podobni B48 motorji, z nekaj razlikami. Tudi novi M135i, M235i imajo B48, pa potem Miniji JCW, Supra 2.0 itd. 

Zalo zanimiva opcija bi bila tudi 320i z B48b motorjem, kateri je z remapom identičen kot 330i z remapom. Samo je pa treba pogledat pod pokrov motorja za točno oznako, saj konjev v originalu imata identično B48a in B48b, razlika v potencialni moči po zelo velika. Bi bilo pa zavarovanje še cenejše.

Mah ne vem, verjetno bom počakal do novega leta, mogoče še malo padejo cene 330d (in vsem rabljenim na splošno).

Nekako sem se navadil stila vožnje z več navora in manj tišanja v obrate. Bi šel kar težko na manj od sedanjih 520Nm v enkici.
Nekje sem pa zasledil tudi, da ZF bolje deluje v navezi z dizli, kot bencinarji. Lahko, da je to navaden BS seveda.

 

Še najboljš bi pa bilo, če bi imel možnost testne vožnje obeh, oziroma kar dnevnega najema, ali kaj podobnega.

Ali ve kdo kdo, kje bi se lahko to sposodilo/najelo pri nas mogoče? Z veseljem plačam tudi nekaj 100€, da se sigurno pravilno odločim za avto nad 40k ;)


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 193
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#34

Če se ne motim, so to več ali manj zelo podobni B48 motorji, z nekaj razlikami. Tudi novi M135i, M235i imajo B48, pa potem Miniji JCW, Supra 2.0 itd. 

Zalo zanimiva opcija bi bila tudi 320i z B48b motorjem, kateri je z remapom identičen kot 330i z remapom. Samo je pa treba pogledat pod pokrov motorja za točno oznako, saj konjev v originalu imata identično B48a in B48b, razlika v potencialni moči po zelo velika. Bi bilo pa zavarovanje še cenejše.

Mah ne vem, verjetno bom počakal do novega leta, mogoče še malo padejo cene 330d (in vsem rabljenim na splošno).

Nekako sem se navadil stila vožnje z več navora in manj tišanja v obrate. Bi šel kar težko na manj od sedanjih 520Nm v enkici.
Nekje sem pa zasledil tudi, da ZF bolje deluje v navezi z dizli, kot bencinarji. Lahko, da je to navaden BS seveda.

 

Še najboljš bi pa bilo, če bi imel možnost testne vožnje obeh, oziroma kar dnevnega najema, ali kaj podobnega.

Ali ve kdo kdo, kje bi se lahko to sposodilo/najelo pri nas mogoče? Z veseljem plačam tudi nekaj 100€, da se sigurno pravilno odločim za avto nad 40k ;)

Točno to sem jaz spraševal, če je 320i remap isto kot 330i remap, samo baje ni, ker niso vse komponente enake :ok


Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: SLO

#35

Točno to sem jaz spraševal, če je 320i remap isto kot 330i remap, samo baje ni, ker niso vse komponente enake :ok

Ne bom našel sedaj kje sem bral, da je odvisno od verzije B48 katero dobiš v 320i. Je pa menda to random in tudi odvisno kje in kdaj je bil izdelan, cena pa seveda enaka  :crazy

 

Sam sicer nisem delal remapa pri njih, imajo pa pregledno tabelo iz katere gre sklepati, da zgornje drži:

https://www.css-tuni...na-vozila/bmw#3

 

Torej, če ima 320i B48B20B verzijo motorja, je to isti motor kot je v 330i in isti remap potencial.

 

EDIT: Sem opazil sedaj, da se še bolj pozna pri 330e, katero verzijo B48 dobiš...Se splača pogledati pod pokrov, predno kupiš, menda vedno jasno piše, za katero verzijo gre.



Urejal LooK, 16.09.2022, 13:13.

Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 169

#36

Piše spredaj na bloku motorja.
Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: SLO

#37

če js prov vidim si se ti že odločil? :) iščeš samo še potrditev ?  no jaz se strinjam, raje 330i kot 330d, tud če sta dva cilindra manj, benz je benz. Dizli so samo še za delovno mehanizacijo, to je pase... 

Hehe ja, na nek način  :laugh  Sicer sem upal, da bodo bolj enostranska mnenja in bo odločitev lažja, sem pa sedaj še bolj v dilemi.

Nič - peljat oba in bo verjetno hitro jasno. 


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 953
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#38

Bi šel kar težko na manj od sedanjih 520Nm v enkici.

Jaz sploh ne čutim 100nm manj v stock M340i, proti načipani 535d ;)

Čipirana E61 535d:

BCCCB4EB-9908-4405-9B3F-DB52B9BAB5E5.jpeg

Stock G20 M340i:


5E6BCA99-4C3F-4ED1-93F2-4E5B832D2E90.png
Prikaži več možnosti


LooK
LooK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: SLO

#39

Jaz sploh ne čutim 100nm manj v stock M340i, proti načipani 535d ;)

Čipirana E61 535d:

attachicon.gifBCCCB4EB-9908-4405-9B3F-DB52B9BAB5E5.jpeg

Stock G20 M340i:


attachicon.gif5E6BCA99-4C3F-4ED1-93F2-4E5B832D2E90.png

Toliko o stock 374HP v M340i :P

No ja, dokler "lažejo" v to smer, je vse OK  :ok2

 

Mogoče je manj opazne razlike med 600 in 700Nm, kot pa med 400 in 500. Verjetno nižje ko greš, bolj opaziš razliko? Sigurno bi jo vsak takoj opazil med 200 in 300.

No pa tudi že stock M340i ni ravno v pomanjanju česarkoli :D


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 384
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#40

Jaz sploh ne čutim 100nm manj v stock M340i, proti načipani 535d ;)

Čipirana E61 535d:

attachicon.gifBCCCB4EB-9908-4405-9B3F-DB52B9BAB5E5.jpeg

Stock G20 M340i:


attachicon.gif5E6BCA99-4C3F-4ED1-93F2-4E5B832D2E90.png

Dobro tebi 60 konjev odtehta tisti navor :)    PA zvok..


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.