Koliko priblizno stane remap za motor&menjalnik za g2x, kdo ve?
So razlike med copy/paste ali custom stvarjo s prilagajanjem do perfekcije in razlago. 200-600, odvisno od kakovosti sotirtve

#81
So razlike med copy/paste ali custom stvarjo s prilagajanjem do perfekcije in razlago. 200-600, odvisno od kakovosti sotirtve ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#83
Sem. Ceprav na ZF8 si limitiran. Tuner ti lahko odklene navor (ce je prve dve/tri prestave omejen) in malo prilagodi parametre skladno z mapo. Ne bom ti lagal, neke razlike hude ni, razen v 1. In 2. Sedaj sprosti ves navor. |
Prikaži več možnosti
|
#84
Če je avto narejen po juniju 2020, je treba DME poslati k FEMTOtu. Že ta odklep je 600eur+poštnina, potem se pa lahko vozilo pelje k tunerju... Urejal panki_86, 22.07.2024, 22:26. |
Prikaži več možnosti
|
#85
Glede mape se najboljše obrnit na Enigmo v stegnah v LJ, gazda je glava za takšne zadeve imajo mislim da tudi edini v slo HUB DYNO torej ni laganja oz. švinglanja valarjev, in se naredi seveda custom mapa za točno tvoj avto ni copy paste zadeve. Je pa tak kot je jerch napisal cena odvisna od storitve, sigurno kaka takšna zadeva 600e ampak to daš 1x in imaš mir in narejeno kot treba. https://www.enigma-r...728046485&pid=2 |
Prikaži več možnosti
|
#86
Eno vprašanje ker se ne spoznam najbolj na te zadeve...
Zakaj bi bilo bolje, da je remap custom za vsak avto, če pa je avto oz. motor serijski B48 npr. 320i in je torej motor enak kot v vseh ostalih G20 320i istega letnika? A ni bolje da naredi en priznan tuner mapo za 320i motor in se potem to kopira? BMW |
Prikaži več možnosti
|
#87
Zato ker noben motor ni isti ko ga sestaviš skupaj(recimo da varira v območju 5% hp/Nm) Razlog za to razliko so tolerance. Vcasih so bile te razlike večje zato je lahko šel sosedov avto občutno bolje od tvojega,čeprav sta bila isti model. Urejal blackberet, 23.07.2024, 09:42. |
Prikaži več možnosti
|
#88
Imas vec opcij. Vsak posten tuner najprej izmer kaj sploh ima za uredit ter disgnosticira morebitne napake/tezave, da je siguren in ze tukaj se zatakne.. Ce ima izkusnje in skalibrirane valje, lahko te osnovne rezultate potem primerja s preteklimi in ne glede na to, da se gre za enak motor ze tukaj prihaja do odstopanj. Konkretno, evo moj primer: ![]() Odstopanje od originala je bilo tako hudo, da smo iskali piggy-back. Tisti, ki bi ti delal copy/paste na to sploh pomislil nebi. Nadalje je tezava copy/past mape da vzame pavsalne paramtere in konec koncev ima tako mapo predpripravljeno tudi tuner, ki ti dela custom mapo. Razlika je, da ti po copy paste avto se enekat da na valje in pricne s finimi popravki. S temi doseze, da nimas zamikov pri vrbizgu, da se drzis tovarniskih varnostnih toleranc in tako dalje. Nek copy paste tuner pa v 15min poglasha racunalnik in se zapelje en krog punim gasom, toliko da vidi, da avta ne vrze v safe mode in stvar je zkljucena. Mapa priznanega tunerja pa vsaj na zahodu ni nic kaj cenejsa kot cudtom tuning v slo. Vsak se seveda sam odloci. |
Prikaži več možnosti
|
#89
Zf8 je baje kar vzdrzljiv, kako je pa kej z s-tronicom/dsgjem pri cipanju. Moj bi sel bojda iz 245 na 300
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#90
DL381-7Q Imas ti. Za menjalnik so konji nepomembni. Gleda se samo navor in tega ti tuner pac omeji v varno obmocje- katerega mora poznat po izkusnjah. |
Prikaži več možnosti
|
#91
Če po izkušnjah potem jih je strankam.ze nekaj zjebal. Koliko navora zdrži mora poznati po specifikaciji ki jo proizvajalec določi. Za ZFe je vse specificirano koliko navora zdrži. |
Prikaži več možnosti
|
#92
Zakaj bi noral nekaj zjebat? https://www.team-bhp...gearbox-15.html Poglej samo mapiranje avta. Kaj se dogaja ko se pretirava in je huda vrocina? Avto zamika vzig. Do 3 stopinje bo prezivel, vec bodo posledice. To se seveda da preverit. Ampak potem je treba mapo popravit. In spet dat na valje ali cesto in log file gledati. In to kolikokrat? Jah ce prvic dela avto to traja 2-3 dni. Ko naredi ze 10 avtov identicnih se da hitreje. Ampak nic se ne dela s copy paste ![]() Enako pri menjalniku.. samo mora nekdo vedeti kaj gleda in kaj tuna. Pac tej ki samo copy/paste-ajo imajo pa svojo teorijo. Kateri boste verjeli je vasa stvar ![]() Pa to, da imajo danes avti nebroj senzorjev, ki marsikaj prilagajajo, pomeni samo vse vecji izziv za tunerje. Da so vsi motorji enaki pa je pesek za oci tistim, ki vejramejo v copy/paste. Na lastne oci sem videl 10 meritev razlicnih avtov z enakim motorjem kot je moj. Trije pri isti temperaturi/pogojih in razlike so do 10% v navoru in 5% v konjih. In tudi koncni rezultat je razlicen. Ze samo sveze svecke oz izrabljene naredijo veliko razliko pri vrhu konjev. Da o iztrosenosti motorja in izgube navora ne omenjam. Za nekega 1.6tdi kjer ej vsak eur vazen bi tudi sam dal copy paste mapo, cim pa se gre v malo bolj sofisticirane motorje, ki so ze v osnovi dobro “nategnjeni” je vsaj moje stalisce malenkost drugacno.. Urejal Jerch_, 23.07.2024, 13:58. |
Prikaži več možnosti
|
#93
Moje mnenje je,da kdor mora čipati avto je kupil napačen avto.
Najvecji fail je pa čipanje dizlov sploh 2.0D mlinčkov. Samo moje mnenje. Urejal blackberet, 23.07.2024, 14:40. |
Prikaži več možnosti
|
#94
Spostujem tvoje mnenje. Ko bos p kaksno tovarnisko mapo videl razclenjeno v prafaktorje in razumel kako so doloceni proizvajalci zanikrni, bos razumel, da tako kot majo nekateri pri vratih lufta od prsta pa do nohta ga “serjejo” tudi z mapo motorja. In ja - bojim se da je zelo malo tunerjev, ki obranjajo prakticno celotne tovarniske varovalke in uspejo kaj iztisnit iz avta. In naslednja bojazen; marsikateri avto je s to logiko le blago mocnejsi, in speglana mapa- beri linearna ne nabija z instantnim navorom na zic in spet daje slab obcutek. Tako da, te razumem, ker je vecino tuninga ze v osnovi z napacno idejo. Sam sem dal avto optimizirati in ne mapirati. Optimiziran bo dokoncno, ko bom odpravil vsa ozka grla. In bo tuner z bovim hardwareom dokoncal delo. Vse kar bom pridobil bom zelo redko uporabljal. Vem pa, da pri kaksen druzinskem passatu, z 1.6tdi, ko je nalozen ni ravno tako in ja - ce je potrebno tak avto mapirat s copy paste mapo, da sploh lahko normalno prehitisnekoga izven naselja- potem se strinjam s tabo, je motor kupljen napacno. |
Prikaži več možnosti
|
#96
Dobro ni ravno tako. Izpis iz dynometra (vsak vsaj približno profi dynometer) ima poleg grafa navora in moči izpisano še korekcijo - to je standard, po katerem je izdelana korekcija izpisa (SAE, DIN,...). Korekcija je teoretično preračunan navor in moč iz opravljene meritve v trenutnih pogojih, v pogoje katere določa standard (SAE J607 ima 14 °C, 0% vlage in XXXmbar tlaka). Korekcija se opravlja zato, da imamo teoretično vedno enaki rezultat, kljub temu, da so različni pogoji. Laganje oz. ''švinglanje'' izhaja samo iz tega, kateri standard korekcije izberemo. Profi izpisi imajo poleg korekcije izpisano še ''glajenje'' (smoothing) krivulje - sepravi dobimo manj natančen graf, brez prevelikih nihanj. Zaradi teh dveh ''korekcij'' se lahko na valjih ''švingla''.
Hub dyno pa ima samo to prednost, da nimaš težav s trakcijo in izgub preko pnevmatik. ''Lažejo'' pa lahko vsi dynometri ali so hub ali roller.
Enigma uporablja SAE J607, kateri je starejši standard in ga uporablja večino tunerjev, ker pokaže 10% več, kot novejši SAE standard J1XXX (ne vem na pamet točne oznake).
Kar se ostalega tiče, se strinjam z zapisanim glede Enigme, se fantje trudijo in tudi sam čakam, da pridem na vrsto, da mi spišejo mapo.
P.s. dodal bi samo še to. Za stock avtomobile je za moje pojme boljša izbira copy paste mapa priznanega tunerja + malenkost korekcije, če je potrebna. Pri pisanju custom mape pa je malo več kilometrine potrebe, zato da jo narediš tako, kot se zagre. Vsak motor ima svojo specifiko in nimas univerzalnega odgovora za vse enako - da prideš do specifik motorja je samo kilometrina in tudi kakšen motor kdaj zaropota. Urejal Fleko, 23.07.2024, 15:49. |
Prikaži več možnosti
|
#97
Razumem, EGR ti dela al se ze kaj smodi ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#98
U glavnem, kot so napisali zgoraj...vozil sem 330i, potem pa nabavu 330d, RWD. Dosedaj sem mel 20d, in je ko dan pa noč. Vozi se s tako lahkoto, tudi zvok tega 6 cyl je super, diskreten, ampak slišiš, da je nekaj boljšega pod haubo. Poraba je fenomenalna, ko sem ga peljal iz Nemčije, skozi Avstrijo, kjer je bilo miljon omejitev na 110, 80 celo, je šlo pod 5.0. Drugače normalna vožnja, malo relacije, malo mesta, 6.5 brez nekega šparanja. Navora miljon, res z lahkoto se pelje. V glavnem med 330i, in 330d, 330d all the way. |
Prikaži več možnosti
|
#99
Verjamem in motorja ob normalni uporabi verjetno niti ne sliši kaj dosti, je tako, če ga pa priganjaš, je pa prijeten ''hrup'' |
Prikaži več možnosti
|
#100
Kdor ima jajca od b48 motorja lahko pogleda tukaj kaj vse lahko pričakuje da bo crknilo čez čas.
https://youtu.be/4sI...Ft6EoEVPVARmQIj |
Prikaži več možnosti
|