V temi bo top.
Sem te moral malo popraviti

LP Tristan01
#21
Sem te moral malo popraviti ![]() LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#22
Zakaj pri p* ni vsaj pokoncnih rez v ledvickah? Oblikovno totalni polizdelek. Ko ze mislis da si z novo 7ico in iX videl vse. Pa se skoz presenetijo. Pa tisti kitajc ki si sam doma na kociji sestavi aventadorja bi naredil lepsi avto. Tu pa kup brihtnih glav in neki dizajnerji, pa jim ne kapne, da na okrogle linije ne pasejo 4 oglate luknje.
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Seveda, ker če ti nekaj kar je drago ni všeč to pomeni da si fouš ker si ne moreš privoščit. Čist enostavna logika
![]()
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Wauu. Kako so ga zrižali.
Need for speed, samo brez okusa ![]() Sej jih razumem, tezava je ta, da je ze vse kar je bilo oblikovno lepo, mimo. Zdaj si je pac treba zmisljevat oblike ki so, kratko malo receno, sokantne in ne mores verjet da so prisle izpod rok BMWja. Kot sem napisal, 500€ body kit mi tole zgleda, slabo oblikovan. Am glede okusov. G80 mi je se vedno ogaben odspredaj. Odzadaj pa mi je g30 serija bila od zacetka zanimiva, cez cas bi lahko rekel "lepa". Ta prasicji rilec odpsredaj na G80 pa je res poseben. Isto kot E60, nikoli mi ni hil lep avto, je pa bil pred svojim casom. Sedaj da postavis lepo fl E60 ob bok z f10, imas obcutek, da je E60 naslednik, o zunanjosti govorim. Urejal MajoR, 25.09.2022, 19:58. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
Komi čakam da ga grem lahko naročit |
Prikaži več možnosti
|
#29
še prej pa svojega predelaj na ročnega pa ga jaz vzamem, ko boš šel ti po novega cars engine: D4, R4, R6, B6, AD, C3 V8 and 911air... time is money, so I spent it on a watch |
Prikaži več možnosti
|
#30
Meni ni všeč. Skeptičen sem do cele nove generacije. Če ga jemljem kot track avto, potem bo znal imeti problem s težo. Mogoče bo malo boljše, kot je pri m240i, ker ima ta awd, ampak rajši počakam do predstavitve. Tudi če bo imel precej močnejši motor in ga bodo hvalili, kako se pelje, bo treba marsikaj nardit, da bo track avto. Pa večja kot je teža, težje je to nardit. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Cela G serija ima probleme za trackday uporabo, tukaj so bili m2/m3/m4 F serije daleč najboljši. Zaradi večje teže je obraba materiala občutno višja kot pri prejšnji seriji, M240i pa ima še en drug problem, namreč še zdaleč ni polnovredni M in ko ga imajo na driving school https://navak.rs/en/...rmance-driving/, so rekli, da se po 3-4 krogih M240i začne menjalnik pregrevati in gre v safe mode... “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#32
Se strinjam. Celo Apex na Nuru ga je umaknil iz taxi ponudbe, ker se je F serija boljše obnesla. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Difuzor zadaj je res čuden. A niso sposobni naredit lepšega? |
Prikaži več možnosti
|
#34
Nov izdelek iz rok hrčka Damagoja je....pričakovano grd. “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#35
Lahko kupiš takega kot je pa sam zrihtaš :D Ni neka zananost |
Prikaži več možnosti
|
#36
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Bemve se je mal zgubil v tej svoji oblikovalski filozofiji.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#38
TO je trenutek ko ugotoviš, da sta zadnji M3 in M4 dejansko zelo lepa avta
Meni deluje kot kak FIAT.... Dafaq se dogaja s kljukami na vratih? Kot pri avtih iz 90ih... Urejal BMW4everafter, 26.09.2022, 10:48. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#39
Aerodinamične kljuke |
Prikaži več možnosti
|
#40
Aerodajnamik tehniše.. Bi rekel švaba.. Pri VW npr ID3 še ima klasiko, ID4 že ima 90th kljuke.. Podobno je pri bmw serija 3 G20 klasika, G26 4er oz. vse 4er z bober zobmi pa te 80th kljuke.. Ne vem kako ima BMW, ID4 ima to kljuko fiksno in je noter na notranji strani v gumi mikrostikalo.. Kljuka ni mehanska, isto znotraj, ko odpiraš vrata prav čutiš da je ročka za odpiranje samo stikalo.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|