https://www.bmwblog....-z-oznako-525d/
Hvalospev o ultimativni BMW seriji iz 90-tih let, E39
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Meni je E39 res hud avto. Verjetno mi je kar najlepši bmw, poleg e92 seveda. Pri kateri mi je zunanjost perfekcija.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Kolega ima mint 523, z original M paketom in style 37 feltnami, vsakič ko jo vidim mi srce zaigra. Imel sem 3 komade E39, vse bencinske, 528i, 520i in 530i, vsaka ima posebej mesto v srcu, nimam je pa želje imet kot dailya, mogoče kdaj kakšno M5 ali pa 540i kot tretji avto, to je pa tudi to. Drugače pa res odličen avto, moj prvi avto je bila 528i in od takrat naprej sem palil na E39, res oblikovno pred svojim časom, vrhunski avto, na katerem moraš skos nekaj delat, tako da dolgčas res ni. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Meni je od petic tudi pri srcu najbolj E39, poleg E34 seveda. Sem pa slučajno ravno včeraj videl tole modro E39 iz članka z KR na zahodni LJ obvoznici, mi je takoj padla v oči. Sem si še mislil, da ima lastnik smisel za humor, ker ima besedo RJA na tablici, saj mislim, da je to res edina prava rak rana na E39. Sam si je nisem nikoli lastil, čeprav je bila vedno želja imeti E39, ampak sta si jo pred časom lastila dva dobra prijatelja, no eden jo ima še danes, sicer je v nevoznem stanju zaradi okvare menjalnika (po spominu je 96' letnik, 520i limo), ampak je ta prijatelj rekel da jo bo ob priliki že poštimal in jo spravil nazaj na cesto ko bo hiša fertik (prioritete so pač prioritete). As the darkness falls and Arabia calls, One man spreads his wings, as the battle begins |
Prikaži več možnosti
|
#6
če mate opcijo, sprobajte e39 6 valjnega moptika in e46 6 valjnega moptika, meni osebno e46 preveč trd in neudoben, je pa res da bi najraje mel oba doma Me prou zanima, če je komu uspelo zrihtat podvozje od e39 da se ne nagiba toliko v ovinkih in da še vedno ostane udoben. BMW E39 is king for me. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Original MT z novimi komponentami je perfekcija.
Tiste s 300000 km in vec pac niso vec to to. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Prevozil sem kar nekaj avtov. Novih, rabljenih,... E39 je definitivno čisto pri vrhu. 523i s 15 colerji je bila poezija. Ok edino 528i bi bila še boljša opcija. Tako tihega in udobnega avta, ki je tudi čez ovinke šel spodobno, ni oz. nevem če obstaja. Ugodna poraba, relativno hiter, relativno zanesljiv.
![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#9
Meni pa je bil na 15kah jajc, na 16kah veliko bolje
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#10
E39 na navadnem podvozju, z navadnimi ali komfortnimi sedeži in na max 17", raje 16" se res pelje kot na oblaku. Moj je bil v štartu tak, potem sem ga počasi začel nižat in tršat, vgradil športne sedeže, šel na 18"... Potem pa sem se enkrat lani peljal z e39 od kolega, ki pa ustreza opisu iz prvega stavka. Čisto drug avto, kot moj. Pa se oba dobro peljeta, ampak tam je bilo res neverjetno mehko
Nova e60 520d na navadnem podvozju, navadni sedeži in 17" RFT se je peljala kot karjola. Ne športno, ne udobno. Vsako luknjo na cesti si čutil v hrbtu in čez neravnine v ovinkih je znal kar poskočit avto vstran. Prehod na non-RFT je ti 2 lastnosti omilil oz. odpravil, dosti boljše se je peljal avto.
G30 je na M podvozju, ima pa komfortne sedeže. Trdota primerljiva moji e39 zdaj na športnem setupu. Ni nič kaj napredovalo udobje. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Jst sem kupil mojega e60 z rft gorih, ko da bi se peljal z vozom in ne avtom |
Prikaži več možnosti
|
#12
Realnost je takšna, da je E39 M57 dizel edini avto s katerim se res brez skrbi lahko podaš na daljšo pot brez kakršnih koli skrbi. S tem da ponuja zelo udobno vožnjo v primerjavi z novimi renaulti, peugotu, daciami….
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Kakšne skrbi so pa z bencinskimi motorji?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Ravno tako minimalne, vendar je M57 se malo bolj bulletproof. Sploh hladilni sistem je se stopnicko visje
![]() Ce bi imel E39 530dT rocni 6 prestav in komplet vsa vrata in havbe iz ALU bi bil to NOR AVTO! Resno razmisljam o tem projektu, najprej v smeri, da bi zmetal starn vso EKO sranje, vecji IC in 6 Gang ![]() Za Winterwagen pa eno G30... ![]() Urejal Davidf1, 22.10.2022, 07:57. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Zanimivo, jaz imam pa drugačne izkušnje, ko smo šli v Bosno nekaj let nazaj forumaši, se je proti Mostarju v hrib ravno 530d pregreval, moja 530i pa je šla brezhibno |
Prikaži več možnosti
|
#16
Govorimo o tem da so avti vzdrzevani, kot treba. Sistem toci i vozi je tukaj izvzet ;ok
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Nekih velikih razlik ni. Je pa bolj pogosto da kakšna cinšpula odleti kot pa da na dizlu diza crkne. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Mam jaz tole zadevo ![]() ![]() Drugace kdor ni probal e39 na edcjih, ne ve kaj je tovarna ponujala. Bilo kdaj se presden iz Skode 2019 letnik v njega, si mislm hlej ti kaj je avto. Skodilak je po obcutku karjola proti e39 ![]() 200 km/h all day long brez stresa. Mene mika, da vrzem avtomat ven. Rocni 6 stopenjski, spero, motor dodelat, kompresor gor, pojacat hlajenje, KW ali Bilsteine gor ter se zabavat ![]() Urejal MajoR, 22.10.2022, 08:33. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#19
M52 nevem kakšne serijske težave bi imela? Raztezna posoda,ohišje termoststa, senzor glavne gredi, še kaj?
![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#20
Major, sam od E60 menjalnik ne pase direkt na blok, ali ja? Ker od E46 204 KM baje pase direkt.
|
Prikaži več možnosti
|