Če maš V8 se kazalec temperature dvigne v dveh minutah
Hvalospev o ultimativni BMW seriji iz 90-tih let, E39
#41
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Ja desno maš prav |
Prikaži več možnosti
|
#43
R6i ne rabi dosti več |
Prikaži več možnosti
|
#44
Res je |
Prikaži več možnosti
|
#45
Eno vprašanje riknil mi je accu , to je pri meni klasika na 2 leti, sedaj sem imel 100Ah - 900A, sedaj sem pa našel ugodno 90Ah- 810A ali se bom zaj... zaradi te minimalne razlike o moči in mi no ta še prej šel rakom žvižgat? Ker v e60 prav tako je 525d in je 80 ah in pali brez problema? Hvala za nasvet Urejal magic man, 01.02.2023, 18:32. |
Prikaži več možnosti
|
#46
Poglej na bmwfans, kaj je tovarniski accu pa ti bo vse jasno. Manj ni priporocljivo vec pa komot.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#47
aha našel imajo od 70-95AH pomoje bo 90ah čisto dovolj pa še tri leta ima garancije ostali samo dve leti. Urejal magic man, 01.02.2023, 19:07. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Edina rak rana E39, fuč akumulator vsakih nekaj let
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ja pa da mi po izpuhu smrdi smrdi v kabino, pa že dvem mehanikom ni ratalo najdit, eden je rekel da izpušni ni da je pokrov ventilov samo močno dvomim ker ima močan vonj po izpuhu in ne po zažganem olju. Nobeden noče tega najdit, jst bi rad avto obdržal ampak me je strah da bom prej hin zaradi tega. Znamko rocket sem že imel in mi je tri leta dobro služil, yuassa mi je zdržala komaj dve leti. Je pa res da se 2x dnevno peljem po 1 km in včasih nič druga , za vikend pa ene 200km da ga malo nafilam. |
Prikaži več možnosti
|
#50
Zapri ventilacijo na notranje kroženje, pa povej če še smrdi. Če ne več, je treba okrog motorja iskat problem, morda počen kolektor, pa vleče mimo slabo zatesnjene cevi od mikrofiltra v kabino. Akumulator moram pa tudi jaz enkrat na mesec dopolnit z polnilcem, pa se vozim 2x dnevno 5km.. |
Prikaži več možnosti
|
#51
Imam e39 535i limo, pa ga ne morem prodati, vedno ko razmišljam v tej smeri si na koncu premislim. Kaj pa lahko dobiš bolj kul od v8 za par jurjev? |
Prikaži več možnosti
|
#52
Še smrdi. Ja pravi da ni kolektor da je razdrl, samo mu ne verjamem. Tiste k... plastike ko gre pol zrak v lopute pa itak ko daš dol ni šans da naštimaš nazaj v nulo da paše na ohišje filtra, sem že računal kako bi provizoriš speljal zrak od filtra do tistih loput, to ma pa najbolj butasto narejeno koliko je možno. Menjal tudi filtre nič ne pomaga. Urejal magic man, 01.02.2023, 21:20. |
Prikaži več možnosti
|
#53
A opaziš kje kako packo na izpuhu pod motorjem? Jaz imam najbrž počen pokrov ventilov in mi kaplja olje dol in smrdi, ko stojim na mestu. Pa je tudi težko rečt, kaj voham. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Nič, to je to. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#55
Zdravo,
meni je prejšnji teden odpovedal accu. Sem dal novega, sedaj ko ga vžgem je pa nekako tako, da ko ga štartam cca. 1 sekundo počaka in nato štarta zaganjač in vžge avto. Ali je to še kakšna težava na vidiku? Naj omenim, da je bil pred kratkim menjan senzor pozicije mislim da glavne gredi, po navodilih bmw mojstra na forumu se je dalo Hella ker naj bi bil edini dober približek originalu
Hvala in lep pozdrav |
Prikaži več možnosti
|
#56
Ko obrneš ključ malo počaka? Meni tudi tu in tam to naredi. Zna biti tudi ključavnica. Ne vem
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#57
Jao kire probleme imava midva, ne vem zakaj mam filing da je kaj večjega, dražjega bolj zakopliciranega |
Prikaži več možnosti
|
#58
Nekje ni stika, lahko je klema akumulatorja slabo pritrjena, lahko je masa, ključavnica, slab accu, whatever. V najslabšem primeru je pa lahko tudi hydrolock ko pride hladilna tekočina v cilindre, tudi takrat izgleda kot da je slab akumulator, ampak takrat bo po vžigu motor rabil nekaj časa da zalaufa po vseh cilindrih, tako da pri vaju verjetno ni to, BMW je stroj. Jaz sem imel tak problem na svojem caddyu, jajca pač, jebi ga. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#59
Bom malo pošmirglal notranjost (kjer nalegata na kontakte accu-ja) obeh klem in poročam. Džeri slabo bereš accu je nov Kako se da videt če bi šla hladilna v cilindre, ker grozno smrdi ko laufa avto na mestu, te kar peče v nos in usta če greš okoli avta. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Accu je nov pri tebi, pri x-driverju ni, jaz sem odgovarjal obema.
Hladilno v izpuhu ponavadi zavohaš, ima tak sladek vonj, težko razložit, poleg tega vidiš da je zmanjkuje in jo moraš dolivat. Imaš na avtu original katalizatorje ali si jih odstranil? Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|