Skoči na vsebino

 

Razpad sistema

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
55 odgovorov v temi
baufix1969
baufix1969

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 028
  • Lokacija: Vista sulle Dolomiti
  • Avtomobil: deux chevaux

#1

Nekaj mi ni jasno.

 

20 ali več let nazaj, ni bilo mobilne telefonije.

Telefoni, fax-i, pagerji.

 

Ampak ne spomnim se, da bi bila kdaj težava v komunikaciji.

 

Danes imamo vsi telefone, dosegljivost je takorekoč non stop.

Ampak opažam, da precej preko 50% ljudi (bi rekel raje 90%) NI DOSEGLJIVIH.

 

Ne, da je telefon zaseden. Enostavno kličeš v prazno. 

Reply pa dobiš čez par ur (10%), ali čez par dni (20%) ali nikoli (70%).

 

Kar pa dejansko ne razumem: gre za klice, ki so v interesu stranke, in ne naše firme.

Ne gre za prodajni klic. 

Gre za potrditev  / usklajevanje naročila, usklajevanje dobave... skratka v 99% za neke težave na naročnikovi strani.

Meni res ni nič jasno, tega je po Covidu res preveč. 

 

Še kdo opaža podobno?


Prikaži več možnosti
    • naliM in MajoR uporabnikom je všeč to sporočilo


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 119
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: ///M235i

#2

sem že mislil da je spet kakšna E61 v procesu razpada  :laugh 



Ugotavljam enako, ja. Jaz sicer ponavadi kar mail pošljem, so odgovori dosti hitrejši.


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, perobmw, noucamp90 in 4 ostalim je všeč


ponco
ponco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 688
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: MB W212

#3

Uporabljaj email, drugace vec ne gre.
Jaz se ne javim vec, ce cifre nimam v imeniku. Vsak drug klic je spam, anketa al pa kaksna investicijska druzba ki ponuja muda za bubrege in hice moj denar.
lp, ponco
Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


baufix1969
baufix1969

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 028
  • Lokacija: Vista sulle Dolomiti
  • Avtomobil: deux chevaux

#4

Uporabljaj email, drugace vec ne gre.
Jaz se ne javim vec, ce cifre nimam v imeniku. Vsak drug klic je spam, anketa al pa kaksna investicijska druzba ki ponuja muda za bubrege in hice moj denar.

Kontakt je z REDNIMI strankami. Dolgoletno sodelovanje. WTF???


Prikaži več možnosti


peropapero
peropapero

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 263

#5

Folk ma vsega poln kufer. Tam gledajo kako kradejo vsi politiki, na drugi strani klošarji pa cigani vlečejo denar za vse možno nedelo. Firme ljudem dajejo minimalce in z brezveznimi dodatki nekaj pokrivajo razliko in narod to vidi, zato se jim je začelo čist jebat za vse skupaj po domače povedano. Po sistemu boli me k.... za ves svet, itak nic ne mores spremenit. 



Urejal peropapero, 17.11.2022, 15:40.

great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 226
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#6

Nekaj mi ni jasno.

 

20 ali več let nazaj, ni bilo mobilne telefonije.

Telefoni, fax-i, pagerji.

 

Ampak ne spomnim se, da bi bila kdaj težava v komunikaciji.

 

Danes imamo vsi telefone, dosegljivost je takorekoč non stop.

Ampak opažam, da precej preko 50% ljudi (bi rekel raje 90%) NI DOSEGLJIVIH.

 

Ne, da je telefon zaseden. Enostavno kličeš v prazno. 

Reply pa dobiš čez par ur (10%), ali čez par dni (20%) ali nikoli (70%).

 

Kar pa dejansko ne razumem: gre za klice, ki so v interesu stranke, in ne naše firme.

Ne gre za prodajni klic. 

Gre za potrditev  / usklajevanje naročila, usklajevanje dobave... skratka v 99% za neke težave na naročnikovi strani.

Meni res ni nič jasno, tega je po Covidu res preveč. 

 

Še kdo opaža podobno?

Si morda opazil še eno drugo zadevo? V zadnjem letu dni je težko dobiti skoraj kakršno koli robo, pa naj bo elektronska ali ne... Za eno je krivo pomanjkanje čipov, za drugo vojna v Ukrajini za tretje spet kaj drugega... Pritiski na prodajo in nabavo so v vseh podjetjih ogromni, marsikje so ljudje pregoreli, dajejo odpoved in iščejo manj stresno delo in/ali boljše plače... 

 

Vse to vpliva na komunikacijo podjetij s kupci. Včeraj jih je bilo dovolj in so se oglašali na klice, danes telefon nenehno zvoni, vmes je treba odgovarjati na maile, izdajati robo - v nekem trenutku ko je vsega preveč se sistem poruši in takrat ljudje začnejo določene aktivnosti opuščati da se sploh kaj premakne... A je to prav ali ne in koliko lahko vsak od nas pripomore s kakšnim klicem manj naj vsak sam presodi. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


fancy
fancy

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 654
  • Lokacija: Podeželje
  • Avtomobil: S60 2,4 185

#7

Uporabljaj email, drugace vec ne gre.
Jaz se ne javim vec, ce cifre nimam v imeniku. Vsak drug klic je spam, anketa al pa kaksna investicijska druzba ki ponuja muda za bubrege in hice moj denar.

Jaz praktično enako.

 

Poleg tega je mail dokazilo, kar telefonski klic ni.
 


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 739
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Jest samo po mailu, telefona sploh ne dvignem ker je brez veze. Itak vmes ze pozabim kaj je blo treba narest ko se s 3 menim. Na mailu mas vse po vrsti pa podelas ko mas cas
Prikaži več možnosti
    • Deux, krtinovec, Nos in 2 ostalim je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28 739
  • Lokacija: Ljubljana

#9


Tud razvadili smo se s to dosegljivostjo. Gres poleti plavat za eno uro pa folk se nori da nisi dvignil telefona.
Prikaži več možnosti
    • gusti4u, soulfly, bozzicek in 2 ostalim je všeč


baufix1969
baufix1969

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 028
  • Lokacija: Vista sulle Dolomiti
  • Avtomobil: deux chevaux

#10

Vse napisano razumem.

 

Ampak mi se res držimo urnika (ne kličemo pred 9h in ne po 16h, vedno ob delovniku).

Popolnoma razumemo  praznike, ali peake pred prazniki, ali npr. prvi šolski dan. 

 

Ampak, imamo res precej primerov, kot npr:

- navaden deževen dan

- redns stranka ti pošlje nujno naročilo (stranki se mudi), pa pozabi v naročilu definirati neke ključne podatke, brez katerih naročila ni mogoče sprocesirati

- stranko kličeš, mailaš... ju nejm it... pa se ti javi šele naslednji teden.

 

Takih / podobnih primerov je toliko, da boli glava.


Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 533
  • Lokacija: Celje

#11

Vse napisano razumem.

 

Ampak mi se res držimo urnika (ne kličemo pred 9h in ne po 16h, vedno ob delovniku).

Popolnoma razumemo  praznike, ali peake pred prazniki, ali npr. prvi šolski dan. 

 

Ampak, imamo res precej primerov, kot npr:

- navaden deževen dan

- redns stranka ti pošlje nujno naročilo (stranki se mudi), pa pozabi v naročilu definirati neke ključne podatke, brez katerih naročila ni mogoče sprocesirati

- stranko kličeš, mailaš... ju nejm it... pa se ti javi šele naslednji teden.

 

Takih / podobnih primerov je toliko, da boli glava.

Če se ti ne javi hitro nazaj, potem ni zares nujno, ampak so ponavadi le rekli, da je, da ne bi predolgo trajalo.

 

Ne se ti sekirat za to, to je njihov problem.

 

Ko se ne javi, pač pošlješ še SMS in email in je to to in tvoja vest čista.

 

Sem sam dostikrat tisti, ki se ne javlja. Žal mi je, a enostavno si ne morem privoščit se zmotit kadar sem sredi kakšnega dela kjer rabim koncentracijo in imam

več stvari v glavi katere bom vse zamešal in ustvaril problem, če se grem javljat na telefon.

 

P.S.:

Pa ne pozabit, da je november  :-D


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 3 034
  • Lokacija: Šempeter v Sav. dolini
  • Avtomobil: E39 530iA

#12

Se strinjam s fergazerjevo ugotovitvijo in pristopom.

 

Bivši šef me je parkrat poučil, da naj ne skačem in se sekiram ob takih strankah.

Da če bi bila stvar dovolj pomembna, bi se že pravi čas naročila/sporočila/pripravila.

Na takšne "nujne" zadeve pa se naj ne odzivam kot, da gre dejansko za full prioriteto.

 

Sem rabil kar nekaj časa, da sem preklopil. Potem pa sem tudi sam spoznal, da na severu EU in na Balkanu, dejansko nihče ne "skače" po nepotrebnem in se razdaja za "nujne" primere od nekaterih. 



Urejal MG, 17.11.2022, 18:29.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in jastreb uporabnikom je všeč to sporočilo


lublancan22
lublancan22

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 835

#13

Opazam da ima vsak kreten na fitnesu telefon, buli vanj med izvajanjem vaj celo.
Ne spomnim se tega se nedolgo nazaj na fitnesih.

sedijo na masini pa buljo v prazno.
Folk na avtobusu, samo se scrolla po "postih" tiktok al nevem kaksno govno je to.
bi blo treba odpret fitnes prostorije s prepovedanim telefonom not
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 632
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F11 530d

#14

 Zakaj? Iz mojih čisto osebnih izkušenj:

 

1) Telefonski pogovor je v večini primerov bullshit... Moja beseda proti tvoji, če gre kaj narobe kasneje recimo....

2) Na mailu imaš vse shranjeno. Vse črno na belem.

3) Ko se neham menit s tabo, me kliče že drugi...nimam časa niti zapisat si kaj sem se pogovarjal...... potem tretji, četrti NONSTOP zvoni ,vmes ti še kak sodelavec uleti v pisarno, nekdo te nujno rabi tu ali tam...... kaj si mi ti povedal pol ure nazaj se ne spomnim več, pa da me na suho jebeš....

4) Telefonske pogovore sem imel izključno in samo z dobavitelji s katerimi sem imel dogovorjene JIT (just in time) dobave, razne "kan-ban-e", "two-bin" sisteme.... Z ostalimi se po telefonu nisem pogovarjal NIČ in v 99% primerih tud slušalke nisem dvignil samo "mute" sem pritisnil. To je bilo pač nujno, če sem hotel zagotavljat nemoren "downstream pull" in "one piece flow" brez, da se je karkoli basalo zadaj skozi celoten supply chain in proizvodne procese....

5) Treba je bilo postavit prioritete pri svojih nalogah/obveznostih in dvigovanje telefona je bilo daleč daleč zadaj... 

6) ogromno klicev je reklam, zavarovalnic, jebivetrov, ki ti čas jemljejo in prodajajo meglo... enostavno se ne javljaš na neshranjene številke... 

 

 

Glede na tvoj primer....

Čist simpl... Stranka je več kot očirno neresna. Pa naj bo  še tako "redna"... Naročilo več kot očitno ni bilo "nujno". Če bi bilo nujno bi te on klicaril še preden je mail z naročilom do tebe prišel. Zanimivo je še to, da taka "naročila" dobivaš vedno od enih in istih strank... že ko mail z naročilom vidiš preden ga odpreš veš, da bo spet krvavo nujno, pa pol podatkov bo manjkalo.... 

 

Je pa tako...Jaz sem to reševal na sledeč način:

Če sta bili količina in specifikacija izdelka znana, manjkali pa so kaki banalni podatki na naročilu zaradi katerih sistem ni mogel sprocesirat naročila (cena, način dostave, pariteta,... sem jaz ponavadi kljub napakam tako naročilo sprostil v delo, planer ga je z mojim žegnom ročno vnesel v sistem preko fiktivnega naloga, na katerega se je naknadno vneslo vse manjkajoče podatke. In naročilo se je normalno sprovedlo....

V kolikor so bile pomankljive specifikacije izdelka, pa sem naročilo enostavno dal na stran, dokler se stranka ni zbudila in sporočila kaj in kako... 

 

 

Lahko ti pa še povem kako takozvana NUJNA naročila laufajo iz strani "nabavnika" glede na to, da se čudiš, da se ti na nujno naročilo noben ne javi.....

1) Če sem vedel, da je dobavitelj "pocar" ali pa ni bil preveč točen ponavadi z dobavo, sem vedno napisal na naročio opombo "NUJNO". Na ta način se je malo podvizal in nekako morda falil rok dobave za 2 dni namesto za 2 tedna.

2) Če je bilo v ozadju naročilo katero je bilo iz strani stranke NUJNO, pa je bilo več kot dovolj časa za izdelavo, sem na naročila vezana na to naročilo vedno napisal "NUJNO" ker sem na ta način dal dobavitelju črno na belem, da nimam ravno lufta pri dogovorjenem dobavnem roku... 

3) Če je bila neka stvar res nujna... Res krvavo krvavo nujna in smo rabili predčasno... je šlo naročilo ven od mene s polovičnim dobavnim rokom (če je bil standardni rok 6 tednov, sem na naročilu zahteval dobavo v 3 tednih), na opombi naročila je bilo napisano "IZREDNO NUJNO". 

Zakaj dobavo v 3 tednih? Tak rok je v 90% neizvedljiv. Sploh pri specifičnih zadevah..... Če daš dobavitelju tak absurden rok mu daš že takoj vedet, da je stvar res nujna.

V veliko primerih ti ne bo mogel prit nasproti v temu roku... Bosta pa zagotovo skozi komunikacijo (tako ali drugačno) našla kompromis nekje vmes...V praktično 100% primerih je bilo tako, da sem robo dobil namesto v 6 tednih ali 3 tednih.. realno v dobrih 4 tednih...

 

Lp



Urejal BMW4everafter, 17.11.2022, 19:31.

1964 Ford mustang 289 V8, 2010 F11 530d

Vaša ideja, naš izziv...https://kristeh.si/ :)

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 387
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#15

Ne se sekirat ker je brezveze. Se ne jav, super, dvakrat se ne javi ne kličeš več sam še mail.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 093
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#16

Maili so še hujši. Cel dan lahko samo ponudbe pišeš na povpraševanja. V opisu nalog je pa določilo, da je na mail treba odgovoriti najkasneje v 2 urah. Ker vsak mail in neodgovorjen klic je zamujena priložnost. Delal bo pa kdo?
Odkar sem skenslal tak šiht, veliko bolj mirno živim. Za 100€ manj. Ni vredno živcev.
Prikaži več možnosti
    • Nos je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 719
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#17

Opazam da ima vsak kreten na fitnesu telefon, buli vanj med izvajanjem vaj celo.
Ne spomnim se tega se nedolgo nazaj na fitnesih.

sedijo na masini pa buljo v prazno.
Folk na avtobusu, samo se scrolla po "postih" tiktok al nevem kaksno govno je to.
bi blo treba odpret fitnes prostorije s prepovedanim telefonom not

Ne vem no, jaz mam aplikacijo v katero vpisujem sete in ponovitve, mogoče zato gledam v telefon, mogoče pa se je treba za sebe brigat ne pa kam kdo gleda :)


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


lublancan22
lublancan22

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 835

#18

vidim kaj gledajo definitivno ne sete.
sedijo na mašini buljo v telefon in zasedejo mašino za 2x vec casa kot ponavad.

Ne vem no, jaz mam aplikacijo v katero vpisujem sete in ponovitve, mogoče zato gledam v telefon, mogoče pa se je treba za sebe brigat ne pa kam kdo gleda :)


Prikaži več možnosti


Kaspar
Kaspar

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 647
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Ni BMW

#19

https://vecer.com/mo...mama---10322650

Sej ni čudno da gre vse v maloro

Ko BMW-jev R6 in V10 zarohni, se vse naenkrat lepše zdi! (bencinski, se razume!)

Prikaži več možnosti
    • 525iX je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 632
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F11 530d

#20

Mamini sinčki :) 


1964 Ford mustang 289 V8, 2010 F11 530d

Vaša ideja, naš izziv...https://kristeh.si/ :)

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.