Skoči na vsebino

 

Ali prihaja kolaps cen na avtomobilskem trgu?

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
875 odgovorov v temi
yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 225
  • Lokacija: Ljubljana

#21

Avti do 3 jurje, pogojno do 5 in majhen razred, polo, yaris,.. se prodaja po norih cenah. Izginejo iz avtoneta po pol ure in so gor pri šverkotih cez dan, dva pa vseeno gre. Zdajle se da fino zaslužiti tle. Lahko bi pustil siht in samo to delal.
Ce koga zanima 1.4d od toyote in 1.3 multijet od fiata gre v tem razredu na relacije tud pod 3l na 100. :)
Prvi twingoti so jackpoti, zadnje verzije s steklenim sib3dahom in klimo gre ze za zbirateljske modele.

Ti iz prve roke povem, da ni tako enostavno kot misliš..

Sploh takšne primerke v solidnem stanju je zelo težko dobiti, dostikrat so ugodni z razlogom, ko pa vidiš kje se prodaja

pa ugotoviš da so skoraj sigurno v ozadju brazilci..

 

Spodoben primerek ima pa rok trajanja pol ure na avto.net, če je cena zanimiva.


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 706

#22

Sam opažam, da skoraj ni več razlike v ceni, če ima avto 200, 300 ali pa 400k km?

Ve kdo v čem je fora? Včasih je bila res očitna razlika...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 940
  • Lokacija: ICEland
  • Avtomobil: ICE

#23

Sam opažam, da skoraj ni več razlike v ceni, če ima avto 200, 300 ali pa 400k km?

Ve kdo v čem je fora? Včasih je bila res očitna razlika...

Jaz vem. Včasih so se kilometri prevrtavali hitreje kot si menjal spodnje gate, ker ni bilo nad tem popolnoma nobenega nadzora, danes je pa malo drugače. Zapisovanje kilometrov na tehničnih pregledih (in še kje) in vodenje računalniških evidenc je doseglo cilj. Pravzaprav je to eden od redkih ukrepov, ki so se dejansko izkazali za učinkovite. Tako imajo danes vozila starejšega datuma večinoma realne kilometre, oziroma so ti prevrteni samo za par 10.000, ker so se vrteli enkrat ali dvakrat namesto petkrat in več. Jaz te zadeve zelo budno spremljam in lahko rečem da se je po moji oceni vrtenje števcev zmanjšalo za 80 do 90%. Povedano drugače, od 10 avtomobilov v oglasih (recimo višjega cenovnega razreda, kamor spadajo tudi bavarci) jih je včasih imelo prevrtene kilometre 8 ali 9, danes jih ima samo še en na 10. Števci se sicer še vrtijo, ampak bolj za izvoz na vzhodne trge, kjer še niso vešči preverjanja. Posledica vsega tega je to da imajo rabljeni avtomobili na števcih danes bistveno višje cifre kot včasih, ljudje ki kupujejo taka (starejša) vozila so se na to navadili in ne zganjajo več panike če je na števcu prva cifra 3 ali 4. Tu pa tam se sicer še najde kak optimist, ki pričakuje da bo med najcenejšimi primerki v oglasih prav on zvohal takega z realnimi 200.000 km, kar je seveda praktično nemogoče, so pa taki naivneži k sreči v manjšini. K sreči pravim zato ker s takim ravnanjem delajo škodo predvsem sebi, stanje na števcu dejansko ni merilo za ohranjenost avtomobila, nizka številka je samo orodje dilerjev za odvračanje pozornosti od resnih problemov in ljudje so glede tega vedno bolj osveščeni. Je pa še ena stvar ki vpliva na to da so velike kilometraže nenadoma postale sprejemljive, v današnjih časih ko so šle cene rabljenih vozil gor, so se namreč tisti z malo kilometri (realnimi seveda) tako podražili, da si jih raja ne more več privoščit in avtomatično posega po cenejših z več prevoženimi. Ogromno vozil se izvozi v tujino, povečalo se je tudi število dilerjev ki se s tem ukvarjajo, zato laičen kupec hitro uvidi da ne more bit izbirčen (ker mu dobesedno vse pred nosom uide) in spusti kriterije, tako da kilometri nenadoma niso več resen problem, oziroma niso deal breaker.


Spodoben primerek ima pa rok trajanja pol ure na avto.net, če je cena zanimiva.

Spodoben pol ure ja, tisti najboljši pa še dosti manj, po mojih izkušnjah 2 do 3 minute  :-D


YOU CAN'T BUY LOVE & HAPPINESS! (unless you have cash)

Prikaži več možnosti
    • powerslide je všeč


alesh
alesh

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 556
  • Lokacija: Zadar
  • Avtomobil: E46 323Ci

#24

Ma... Kako zdaj kolaps, ce pa so forumasi trdili, da cene gredo samo se to the moon in nikoli vec ne bo ceneje?
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 653
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#25

Prej ali slej bo prisel kolaps vseh cen,ker ljudje pocasi nito vec v trgovine ne bodo hodili po hrano,ker ne bodo imeli dovolj.
Prikaži več možnosti
    • nejči in primworc uporabnikom je všeč to sporočilo


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 348
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#26

Saj ne bo zdaj kolaps cen tak da boš samo debelo gledal, pač cene bodo začele padat tudi avtomobilom v cenovnem razredu med 10k in 50k.. Pa pri novih bodo ponovno talali popuste. Primer če bo 2017 G31 25k €, bo 2016 f11 15k €... Ne pa tak ko zdaj ko je f11 22-24k..  Kriza pa mora bit, folk potrebuje reset in streznitev. Zato pa se tudi preplačujejo zadeve, ker je folk postal glup in ima sprane možgane. Ko pa ne bo več folk imel vsega polne riti, pa bo znal reči ne hvala tega ne potrebujem, ni vredno tega denarja. 


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti
    • primworc, NeonBlack in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


nejči
nejči

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 930
  • Lokacija: Ljubljana

#27

Jaz sem cigotu že po telefonu rekel, da naj ne hodi gledat, ker mu avta pač ne bom prodal...neki je tarnal, sem samo prekinil.. :laugh

 

Mislim da niti en ne ve , kaj točno se bo dogajalo s trgi, zadnje tri leta je nemogoče karkoli napovedat za naprej :)


Prikaži več možnosti
    • peropapero je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 963

#28

V Sloveniji je trg postal prenasicen. V zadnjem letu se je mocno prodajal segment nad 50 jurji, pravljicno za dilerje. Ampak je kupcev zmanjkalo, kar je pricakovano. Nikoli pri nas ni bilo taksne ponudbe dragih SUVjev recimo. Dilerji so si nabili zaloge do konca, ampak prides do meje, ko kupcev zmanjka.

Spremljam te voze, se mesece in mesece vrtijo sedaj ze isti. G63 se je splacalo postavit v vrsto in narociti novega, ker si ga instant prodal za 50 cez steno. Danes vsi Gji stojijo, cene pa za 20% nizje. Prevec je vsega, premalo ljudi, dilerji so pa vsi krila dobili samo voze za 90+ jurjev prodajajo. Jasno, da ne gre dolgo na tak nacin.

Urejal neicheq, 09.12.2022, 07:24.

Prikaži več možnosti
    • primworc in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 940
  • Lokacija: ICEland
  • Avtomobil: ICE

#29

Mislim da niti en ne ve , kaj točno se bo dogajalo s trgi, zadnje tri leta je nemogoče karkoli napovedat za naprej :)


To ni res, obstaja precej načinov kako napovedat prihod recesije. Ekonomija je vedno sinusoida krivulja, razlikujeta se samo amplituda in frekvenca, gre za preprost matematični model. Rast cen je prikazana z grafi, ko se ti začnejo navpično vzpenjat, vemo kaj bo sledilo. Edino kar je malo pokvarilo napovedi je bilo dejstvo da so finančne institucije v zadnjih letih spravile v obtok ogromne količine denarja, ampak matematični model še vedno velja, samo amplituda in frekvenca sta se malo povečali. Recesija je neizbežna in bo udarila povsod, zato so napovedi o zgolj 10 odstotnem padcu vrednosti premičnin in nepremičnin in podobno smešne. Kdor misli da bo obdobje debelih krav trajalo večno in da baloni ne bojo počili je v zmoti, s tem sam sebe tolaži.

YOU CAN'T BUY LOVE & HAPPINESS! (unless you have cash)

Prikaži več možnosti
    • primworc in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 53 826
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#30

Popoln kolaps je možen samo takrat ko se dobavna veriga ustavi. To pa je hrana, gorivo.

 

Jaz mislim, da do tega ne more priti, ker goriva je v uber na pretek, hrane pa tudi in možnost njene proizvodnje.

 

Prav tako se tudi v najhujših krizah gospodarstvo vseeno poganja, ker stati ne more. Torej standard lahko pade na minimum, kolaps pa praktično ni možen (mogoče za mamine sinčke). Ja, je, če se začne vsesplošna vojna.



Urejal veloce, 09.12.2022, 07:25.

ARHITEKT
Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#31

Trese se gora rodila se bo mis. Nic ne bo. Dober avto bo vedno treba dobro placat. Zal. Kdor tega ni zmozen ali noce, bo pac vedno moral sprejeti nek kompromis ( vec kilometrov, zaleten avto, slaboservisiran avto itd) ali pa bo drajsal dalje tisto kar ima, tako kot je @Bavarecfan prej omenil.
Jaz naprimer sem iskal x3. Hotel sem da ima okoli 30 000 km ne vec, od uradnega dilerja,da je 30d, usnje,sibedah, pa vsaj 2019 letnik pa seveda neposkodovan oz v prvi barvi. Takih avtov pri nas takrat sploh ni bilo na anetu, torej sem sel v akcijo na mobile.de, tam jih je bilo kar nekaj, ampak cena 46 jurjev plus narociavto plus dmv..
In je to to. Ni sans da ga dobis za manj. Ga ni. Ce ga hoces pa za manj pa crtaj par pogojev, ki sem jih opisal zgoraj. Je pa fajn ker ti tak avto skozi lastnistvo vraca. Prvic se furas s skoraj novim avtom, precej zmanjsas moznost okvar, ni trba takoj pomenjat od bremz do gum do delat takoj servisev vsega moznega itd..
Prikaži več možnosti
    • M Kompakt in YUGONIGGA uporabnikom je všeč to sporočilo


m-h
m-h

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 217
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: ni bmw

#32

Ja, samo zdaj pa si predstavljaj, da bo drugo leto kriza, vsi ki so nabavli letos tako X3 se lahko znajdejo v slabšem finančnem položaju in morajo malo likvidirat nepotrebne stvari, pa se kar naenkrat znajde na trgu kup takih X3. Pač vse gre v ciklih, ne vem zakaj bi bilo tokrat kaj drugače.


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 890
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#33

Sam opažam, da skoraj ni več razlike v ceni, če ima avto 200, 300 ali pa 400k km?

Ve kdo v čem je fora? Včasih je bila res očitna razlika...

fora je v temu da prodajalcem (zaenkrat še) ni problem da avto stoji na parkirišču... G30 bojo kmal za isto ceno kot F10  :laugh



Prikaži več možnosti
    • Maree30 je všeč


bigMIKE
bigMIKE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 447
  • Lokacija: Ljubljana

#34

Določenim na forumu gre dobro, kupujejo avte za +30k EUR, nekaterim gre še bolje in so avti lahko tudi +60k EUR.  Ne vem kaj delate, ampak inflacija in 30% dvig cen vozil vas ne očitno ne moti. To je ql v "vašem" svetu, zato očitno ni želje po vrnitvi v normalno stanje.

 

Povprečna plača v Sloveniji vemo kakšna je. Ni opazit da bi sledila inflaciji ter ostalim prekomernim dvigom. Torej povprečen Slovenec, ki rabi nov avto razmišlja kako? Da je sedanje stanje ok? Seveda ne, zato si vsi želijo vrnitev v normalo. Če se temu reče drastičen padec pa naj bo, saj je bil tudi dvig drastičen.

 

Če sem pred desetimi leti odpeljal domov novega Passata za letno plačo, je sedaj to kvečejmu plastični T-Roc z  malo opreme. Konkreten padec standarda recimo.  Kako to zgleda pri plači, ki je pred leti komaj kupila novega Cliota ali Dacio z vožno v službo in otroke v vrtec. Kako sedaj živi ta pred leti imenovani kao srednji sloj?  Ob vsesplošni draginji hrane, energnetov, prihajao še novi davki in bogsigavedi kaj še? Kaj si želi tak človek, ki ga stuacija vedno bolj stiska v kot. Ja krizo in predvsem nižje cene, a ne? Briga povprečen folk širša ekonomija , važna je samo lastna denarnica.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, yamasaki, mitja155 in 10 ostalim je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 163
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#35

Trese se gora rodila se bo mis. Nic ne bo. Dober avto bo vedno treba dobro placat. Zal. Kdor tega ni zmozen ali noce, bo pac vedno moral sprejeti nek kompromis ( vec kilometrov, zaleten avto, slaboservisiran avto itd) ali pa bo drajsal dalje tisto kar ima, tako kot je @Bavarecfan prej omenil.
Jaz naprimer sem iskal x3. Hotel sem da ima okoli 30 000 km ne vec, od uradnega dilerja,da je 30d, usnje,sibedah, pa vsaj 2019 letnik pa seveda neposkodovan oz v prvi barvi. Takih avtov pri nas takrat sploh ni bilo na anetu, torej sem sel v akcijo na mobile.de, tam jih je bilo kar nekaj, ampak cena 46 jurjev plus narociavto plus dmv..
In je to to. Ni sans da ga dobis za manj. Ga ni. Ce ga hoces pa za manj pa crtaj par pogojev, ki sem jih opisal zgoraj. Je pa fajn ker ti tak avto skozi lastnistvo vraca. Prvic se furas s skoraj novim avtom, precej zmanjsas moznost okvar, ni trba takoj pomenjat od bremz do gum do delat takoj servisev vsega moznega itd..

To lahko potrdim. 46.xxx se zacne kaj pametnega. Ne vem pa ce si opazil da veliko x3 nima Driving assistant professional temvec plus, docim G31 ga imajo skoraj vse, oz veliko vec. Govorim za 3.0d.

Glede cene: Ce je nila cena novega 77 po katalogu, dobil ga je 72, leto dni pozneje ali malo vec se prodaja za 46-50k. Je vseeno avto ugubil na vrednosti. Tezava je visoka startna cena.


Baje da ima x3 zelo dobro zvocno izolacijo narejeno, lahko to kdo potrdi?

Urejal MajoR, 09.12.2022, 09:22.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 348
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#36

fora je v temu da prodajalcem (zaenkrat še) ni problem da avto stoji na parkirišču... G30 bojo kmal za isto ceno kot F10  :laugh

To jaz pravim, zdaj samo kako dolgo lahko zdržijo s visokimi cenami, seveda na račun zadnjih 2 let... Zdaj poleti sem prodajal Touarega, starega 3 leta 58k km, 1 lastnik, solidno opremljen, celoten v prvi barvi, cena zelo konkurenčna.. Res so fuil klicali, samo moji 50k nastavljeni ceni so vsi zbijali za vsaj 5k.. Potem ga je kupil diler za 49k in ga preprodal za 55.. Da bi pa kdo rekel pridem z dnarjem, rabim zase in dam 50k pa ga ni bilo junaka..  :crazy Jih pa spremljam, tako kot f82, slabo se tole prodaja, eni in taisti, samo oglasi se obnavljajo... 

 

Še enkrat, kolapsa ne pričakujem. Recimo normaliziranje trga/cen pa..  Pazite se f10 in G30.. Naslednje leto poleg ohlajanja trga še pride ven nov model, problem bo tudi ko se bodo začeli pojavljati 2-3 leta stari G30 LCI modeli za 30-40k €... 



Urejal Bavarec fan, 09.12.2022, 09:46.

If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti
    • NeonBlack je všeč


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 691
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#37

To lahko potrdim. 46.xxx se zacne kaj pametnega. Ne vem pa ce si opazil da veliko x3 nima Driving assistant professional temvec plus, docim G31 ga imajo skoraj vse, oz veliko vec. Govorim za 3.0d.
Glede cene: Ce je nila cena novega 77 po katalogu, dobil ga je 72, leto dni pozneje ali malo vec se prodaja za 46-50k. Je vseeno avto ugubil na vrednosti. Tezava je visoka startna cena.
Baje da ima x3 zelo dobro zvocno izolacijo narejeno, lahko to kdo potrdi?


Lahko potrdim za zvocno izolacijo.
Super avto zame, sem bolj zadovoljen kot sem mislil da bom.

Določenim na forumu gre dobro, kupujejo avte za +30k EUR, nekaterim gre še bolje in so avti lahko tudi +60k EUR.  Ne vem kaj delate, ampak inflacija in 30% dvig cen vozil vas ne očitno ne moti. To je ql v "vašem" svetu, zato očitno ni želje po vrnitvi v normalno stanje.
 
Povprečna plača v Sloveniji vemo kakšna je. Ni opazit da bi sledila inflaciji ter ostalim prekomernim dvigom. Torej povprečen Slovenec, ki rabi nov avto razmišlja kako? Da je sedanje stanje ok? Seveda ne, zato si vsi želijo vrnitev v normalo. Če se temu reče drastičen padec pa naj bo, saj je bil tudi dvig drastičen.
 
Če sem pred desetimi leti odpeljal domov novega Passata za letno plačo, je sedaj to kvečejmu plastični T-Roc z  malo opreme. Konkreten padec standarda recimo.  Kako to zgleda pri plači, ki je pred leti komaj kupila novega Cliota ali Dacio z vožno v službo in otroke v vrtec. Kako sedaj živi ta pred leti imenovani kao srednji sloj?  Ob vsesplošni draginji hrane, energnetov, prihajao še novi davki in bogsigavedi kaj še? Kaj si želi tak človek, ki ga stuacija vedno bolj stiska v kot. Ja krizo in predvsem nižje cene, a ne? Briga povprečen folk širša ekonomija , važna je samo lastna denarnica.


Euro je nenormalno izgubil. Jaz imam sreco ker sem eden izmed tistih, ki smo v koronskih casih delali vec in bolje. ( računovodstvo) pac stranke so me full rabile, dobil sem tudi vec novih, pa dvignili smo cene za procent inflacije, kar so vsi razumeli..

Ja, samo zdaj pa si predstavljaj, da bo drugo leto kriza, vsi ki so nabavli letos tako X3 se lahko znajdejo v slabšem finančnem položaju in morajo malo likvidirat nepotrebne stvari, pa se kar naenkrat znajde na trgu kup takih X3. Pač vse gre v ciklih, ne vem zakaj bi bilo tokrat kaj drugače.


Jaz imam avto placan ( ni na leasing)
Pa vedno se drzim pravila da kupim za toliko, da bi komot lahko kupil 2 taka. Ravno zaradi tega kar si napisal zgoraj.
Prikaži več možnosti


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 672
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 420d Xdrive

#38

Pa dajte si že enkrat vbit v glavo, da je nakup avta z gotovino oz. prišparanim denarjem najslabše kar lahko narediš.

In se še hvalite s tem, kot da je to nekaj dobrega, češ imam denar in samo da ni na kredit.

 

Prišparan denar se daje v naložbe in ne v avte, ki je najslabša možna naložba kar jih je.

Aja, pa mogoče kripto je še slabša :)



Urejal SHAdOW, 09.12.2022, 10:35.

Prikaži več možnosti
    • mitja155 je všeč


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 821
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#39

Ja ker so vsi sposobni naložbe delat. :rolleyes Dejte si vbit v glavo da za večino ljudi je uspeh da se jim ni treba zapufat za nakup nečesa.


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti
    • -DIN-, fp4492, nejči in 5 ostalim je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 689
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#40

Ne nečesa...statistično v enem izmed večjih trgovcev gospodinjkih aparatov proda v 65% primerih pralni stroj na obroke...pa govorimo o ceni 500€


Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.