

Underdog mas ti prav

Dobil obiske s sahara podvozjem in 4x4. Ni ga lepsega kot parkirat na gromozanski kup zamrznjenega snega hahaha in nalozit vse zadaj kot v kombajn. To in en Z4M coupe in podpisem takon haha
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
https://www.avto.net...&display=BMW Z4
Vsakic ko bos sel na prelaz se mi bos zahvalil in vsakic ko bos pakiral za na pot domov ali morje se bos spomnil, da je pakiranje lahko simple zabavno dejanje.
Prodas tisto "drvarnico" mal das zraven pa imas vse reseno.
Saj pocasi boste vsi prisli do tega kar govorim ze X let...se @LeonT je vcasih govoril da je Turbo oh in sploh pa full hitrejsi kot GT3...pa evo ga sedaj...se zracno hlajene hrosce bo vzljubil boste vidli ali pa stare BMW M kategorije, kar poglejte kako se mu dogaja v sinovi temi in nakupu Toyote
Ga ni avta ki bi se lahko tako vzadaj vozil pa noge prekrizal "If In Doubt, Flat Out" |
Prikaži več možnosti
|
#3
Ceprav je treba povedat da ma 997 turbo najvec karakterja, pomoje vec kot 992 gt3…
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Kombi je TOP. Danes smo šli na izlet in se pelješ ko lord......samo plava lepo in vse živo lahko zmečeš noter BP. Pa še avtomat da je komoditeta res prava.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#5
Potem je takšna zadeva Top. Pelje se bolj kot vsak kombi, pa še za normalen denar se dobi.
https://www.avto.net...lkswagen Sharan
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Tile Sharani in Alhambre pa noro držijo cene. Sam pa ne moreš primerjat s kombijem. Vceraj sem naložil noter tuš kabino pa skoraj nisem vedel, da jo s seboj vlačim. Nekje v kombiju je bila.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Tole pa niti približno ni na nivoju kombija... Morda se pelje bolj udobno, tu pa se tudi vse zaključi. V potniškem prostoru je manj prostora v drugi vrsti, v tretji sploh ne bom govoril. Prtljažnik pa je tudi konkretno manjši, sploh ko so v igri dolgi tovori tipa smuči... Za službene potrebe sem imel najeto Caravelo in nas je 8 komadov potovalo v Milano... Toliko prtljage kot pogoltne kombi je neverjetno - ko smo zložili vse naše kovčke v prtljažnik je deloval prazen... Drugič sem z njo vozil poslovne partnerje, zoper 7 komadov konkretni moški, smo z lahkoto v enem dnevu udobno prekrižarili pol Slovenije... Kaj takega početi v Shranu si niti ne predstavljam - je le številko manjši in dosti bolj primeren za družino z malimi otroci kot pa za aktivno življenje in prevoz koles, supov, potapljaške ali jadralne opreme... za vso družino. LP Tristan01 Urejal tristan01, 18.12.2022, 22:06. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Caravelo ste imeli potemtakem tadolgo, ima kolega, 2021, led, dsg, 4 motion, 5 sedežna in res ogromen kuferam. Tadrug kolega ima 2018 multivana s tremi vrstami sedežev, kuferam pa tak kot v Golfu.. Meni je caravelle boljša, ker je bolj uporabna kot pa tisti kratek multivan. Vozil sem pa tudi V-ja od forumaša extra long.. Brez besed, tisto je res ogromen avto.. Cene teh zadev so pa itak nore, zdaj če imaš kriterij pod 100k in starost do 3-4 leta. Jaz ko še pa gledam 4motion oz 4 matic, mi pa itak mine do vsega..
@jerch, tole na tvojih fotkah je dolgi transporter? Predvidevam zaradi golega pleha, caravella je vsa tapecirana oz. tapetah.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Haha, ko imaš enkrat dva ali tri otroke se ti mišljenje spremeni. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Meni je tale stvarca udobna....zelo!
Pa sploh niso otroci problem. Sej mam Alfo, sam se ven spravljat iz tako nizkega avta, mi je že mal muka včasih. Sploh ker me hrbet muči.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Tole je transporter? Za potnike vozit je tole katastrofa glede zvočne izolacije. |
Prikaži več možnosti
|
#13
To itak. Vsak kombi ima slabo zvočno izolacijo. Sem se peljal z Multivanom in je ista pašta. Tudi moj ni izjema. To so pač sam našminkani kombiji.
Je pa HDI precej tišji od TDI-ja. Urejal veloce, 19.12.2022, 07:16.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#14
A lahko dobimo svojo temo za kombije?
“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#15
A tud tebe hrbet jebe? Jaz grem iz F11 tko težko, da mi je včasih kar groza.. ne vem a bi vstal sploh ven al ne haha... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#16
Jap. Je izoliran kot moj avto, cca 40kg izolacije ![]() Tako da se da prezivet. Pa se malo predelan in brez zadnjih sedezev, kar pomeni ogromno prostora zadaj..
Boljse ![]()
Mah, meni bi se izkljucno, ce bi imel 2 ali 3 avte na iste tablice. Kar sicer lahko, ampak tistih 3x na leto ko dobim obiske se ali sami pripeljejo z njim ali pa bi ga lahko najel - bi bilo bistveno ceneje in lazje ![]()
Hahahha. Ti bom jst realno napisal ![]() Je prostor in v doticnem kar precej visje sedenje, potem pa dolgo dolgo nic… tudi ko das gas na AC hahha. Ampak vcasih, ko grem s 3emi otroki sankat in smucat- prvic letos je pametno imeti- orodjarno sabo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
Jest tudi občudujem uporabnost teh Multivanov, ne rabiš več tlačit prtljage na milimetre kot v limuzino ali karavana, ne rabiš strešnega kovčka za skiroje ali smuči napr., sam mečeš noter zadaj. Me kar mika kakšen Multivan z opremo. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Fantje, boste mogli začet mal trenirat, pa bo nehal bolet Urejal Natuzzi, 19.12.2022, 09:04. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Sedež si dvignite pa bo.
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Evo vam jo.
Mal sem vas podražil z naslovom, ga bomo sčasom spremenili. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|