Centralno odklep/zaklep
#1
Pozdravljeni,
Pred cca 2 meseca se mi je zjutraj zgodilo, da nisem mogel odklenit avta. Ko sem se pripeljal do sluzbe je vse delovalo bp. Pred dvema dnevoma se je zadeva ponovila. Kljuc ni problem ker sem probal tudi z rezervnim. Znotraj na gumb vse deluje na kljuc pa ne. V zadnjih dveh dnevih se zadeva obnasa tako da dela pa spet ne dela it… Imel kdo podobno tezavo in v cem bi lahko bil problem. Gre za e91 letnik 2011. Hvala,lp. JP. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Verjetno te antena zajebava. Pri E60 se temu reče diversity antenna, če je ime enako tudi za E90 in kje se v tem modelu nahaja pa ne vem. Pri petici je pod stropom zadaj pri steklu (limo) ali pa v spojlerju na prtljažnih vratih (karavan).
Ni res kar pravijo, da BMW-jaši nikoli ne uporabljamo smernih kazalcev, no vsaj zame to ne velja. Jaz jih vedno vklopim vsaj enkrat na pol leta, da vidim če še delujejo. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Tudi pri E90 je v spoilerju v primeru, da je karavan. Okvara, voda,....
Lp, Smao |
Prikaži več možnosti
|
#4
Kot sta Samo pa Jerry napisala, lahko je sama antena, če ti pa dela pa ne dela, so pa lahko tudi kabli na zglobu. Voda, vročina, pregibi, pa razpade. A radio ti dobro dela? Kaj pa luči nad tablico? Gretje zadnje šipe? Vse to gre po kablih ki so v pregibu prtljažnika. Imam tudi jaz tole na to-do listi... |
Prikaži več možnosti
|
#5
na pregibu zadaj desno imas stiri zice do modula, zna biti, da je kaksna odtrgana oz se dotika mase, 14 dni nazaj lotal.
Torej kabli iz pod stropa do stekla, precvikano se notri v gumi |
Prikaži več možnosti
|
#6
Pozdravljeni,
Zaenkrat samo centralno ne dela, sicer pa hvala za odgovore preverim.
Lep pozdrav. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Eno vprašanje,
na e39 mi je odpovedalo zaklepanje vratic goriva. Za tankanje sem uporabil zeleno palčko. Sedaj pa ko zaklenem avto se zaklene, pri odklepu pa se ne odklene več. Ali je imel kdo podobne težave, in kakšna je rešitev?
Lp |
Prikaži več možnosti
|
#8
Sam sem imel nekaj podobnega na E36. Odstranil motorček, našprical "štift" pod gumico in ga dobro premikal na roke. Zadeva je delovala.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#9
Pozdravljeni,
Je tole za centralno zaklepanje že kdo razdiral kdaj ? Jaz sem odstranil spoiler kjer se spodaj skriva ta zadeva ampak kabli izgledajo vredu, v glavnem itak ni kaj videt, če ni očitno kje kabel strgan. Ven jih nisem vlekel, ker imam občutek, da bom zjebal prej še kaj drugega.
So pa varovalke pri e91 katastrofalno skrite in tudi tega ne morem preveriti, ker enostavno ne pridem z roko zraven. Priporočate koga, da bi mi tole preveril in ugotovil kaj je narobe ?
lp,J. |
Prikaži več možnosti
|
#10
morš preverit tam k je ta rebrasta guma ker se notr cvikne, tko da jo morš odstranit:
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Pa t
Pa to ni šans, da grem sam delat. Če tega na servisu ne poštimajo bom raje na roke odklepal . |
Prikaži več možnosti
|
#12
se da.., jaz sem sicer rabil ene dve uri. Sicer pa menda obstaja repaire kit, torej novi kabli, od modula do prvega konektorja, ki sicer ne vem kje je.. |
Prikaži več možnosti
|
#13
en sixpack pa bo projekt za čez vikend |
Prikaži več možnosti
|
#14
moras imeti vsaj eno desno in ne dveh levih rok:)
Salo na stran, npr kolega koncano elektro, pa me ob menjavi grla za zarnico sprasuje, katero farbo naj kam zveze. Se to, da se kable zamenjat/polotat, brez da rezete gubo..., namrec ob mojem popravilu povem kolegu, kateremu je elektricar popravljal, pa mu je vse prerezal .. So pa bogi kabli oz. izolacija je trda in poci, potem se pa prepogiba ravno tam in seveda baker ob prepogibih precvika. Leta in temperatura naredijo svoje. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Mah ja saj vem da se da. Marsičesa se sam lotim ampak tole mi je blo pa res muka že sam spoiler dol jemat. Sploh zdle ke je mrzlo zunaj pa zebe v prste ni nič fajn takih stvari delat. Bom videl zaenkrat nimam volje tega počet. Bo počakalo do servisa pa naj tam pogledajo. Če pa kdo tole za six-packa zrihta dam pa tud za dva.
lp,J. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Tudi meni nagaja centralno, občasno deluje na daljinca, centralno pa se ne zaklene več s ključem. Če pa odklenem zaklenem v avtu na tipko pa deluje. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Z ključem fizično v ključavnici se zaklenejo/odklenejo samo voznikova vrata, vsaj pri meni je tako. Notri na tipko pa vsa. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Poštimajo to na servisu. Vse se da poštimat.. za pravo ceno. Če me spomin ne vara, so mi na uradnem servisu dali ponudbo okoli 700€, ampak oni nič ne komplicirajo. Zamenjajo vse kable. Ta kos (vsi kabli) je bil med 200-300 ostalo je pa delo ker gre precej časa da vso plastiko odstraniš pa pol nazaj sestaviš. Meni je to nek lokalni čiča odpiral in lotal, ker niso gorele lučke nad tablico (pa so težili na tehničnem), pa radio je slabo vlekla antena. Po njegih posegih so pa lučke gorele in radio dela, nehalo je pa daljinsko zaklepanje... Zamenjal baterijo v ključu, pa zgleda ni to. Kot sem napisal, na to-do listi menjava kablov.
|
Prikaži več možnosti
|
#19
to zna vsak stromar kable postukat...
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Tole bomo spomladi ob lepem vremenu rihtali ko so vse plastike in gume bolj mehke. Zdle tole odpirat si se prste polomim. 700 eur na uradnem servisu lahko sanjajo, saj je avto skor tolk vreden, oz. še malo pa bo ker bo pol stvari nehalo delat počasi
lp,Jaka. |
Prikaži več možnosti
|