Zanima me kakšna je direktna primerjava med M2 in M4 po občutku v vožnji. Super bi bilo, če bi kdo napisal ki je oba vozil. Mika me, da bi M2 zamenjal za M4.
M2 vs M4
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Zapelješ se do @etore in preizkusiš (https://www.avto.net...&display=BMW M4), kolikor vem bi menjal za M2. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Sva se z njim že pogovarjala, vendar vseeno bi vzel raje novejšega oz. z manj kilometri.
Nekaj takšnega... https://www.avto.net...&display=BMW M4 Urejal empacher, 25.01.2023, 14:50. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Z M4 se sicer nisem vozil veliko a se mi zdi, da je M2 bolj fun za vozit. Nevem pa kaj iščeš |
Prikaži več možnosti
|
#6
M4 daje občutek bolj dovršenega avtomobila. Vse od kvalitete usnja na sedežih, zaključkov na vratih, armaturke (moja je bila usnjena), avto deluje bolj resno. Več je seveda tudi prostora na zadnjih sedežih. Spredaj je sicer zelo podobno, vendar M3/4 vseeno deluje bolj zračno, ne toliko utesnjeno kot M2 (193cm...). Meni so bili prvi M2 kot nekakšni pol produkti, sem bil na predstavitvi kar malo razočaran. Najbrž so se potem popravili, še posebaj s FL?
Vožnja po pisti, večkratna menjava med obema. Veliko presenečenje. Kljub temu, da sta avta praktično enako težka, deluje M2 precej manjše in lažje. Je bolj poskočen, bolj igriv. M4 je vsaj meni deloval kot kravica, mogoče s celo preveč nihanja. Očitno se krajša medosna pri M2 mora nekje poznati. Sta pa oba zelo uglajena proti pobalinskemu 1M...
Če bi bil spet star 20 bi vzel 1M. Pri 30 bi vzel M2. Pri 40 pa M4 (oziroma M3). Mislim, da so pri BMW kar lepo nastavili avte. Letom in željam primerno |
Prikaži več možnosti
|
#7
Glavna razlika je da ima navadna m2 "ljudski" n55 motor... M4 pa pravi s55.
Torej m2 mora bit competition.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Kaj s celo familijo bi se rad normalno peljal? Ker drugega + ne vidim pri tvoji želji.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Daj prosim napiši tvoje potrebe in želje poleg takšnega vprašanja. Kako ti naj odgovorimo, če ne vemo zakaj nekaj iščeš? |
Prikaži več možnosti
|
#10
ok je večji zadaj avto, se dva lahko malo bolje usedeta, sam vseeno kam pa boš šel z familijo in da ga boš res tiščal, sploh preko zaprtih ovinkov? saj bo spredi babnca bentila da ji je slabo, zadaj otrokom tudi ne bo lagodno tako da je predvsem izbor odvisen od namena uporabe avta Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#12
Meni F30 po velikosti deluje že kot E60, je F serija konkretno zrastla. Tudi M2 ni ravno majhen, če ga postaviš ob bok E92, ampak se 1500kg in dejanskih dimenzij ne čuti tako kot pri F30.
V kolikor bi izbiral med M2C in M4 bi se pa skoraj sigurno odločil za slednjega, teža enaka, motor in podvozje je enako, s tem da je bilo razvito za karoserijo M3/M4 in ne za M2 (to se še posebej pozna na podvozju in poskakovanju čez neravnine, trdota vzmeti in amortizerjev sploh ni usklajena za ta avto), pa še M4 je lepši, karbonsko streho ima, ... |
Prikaži več možnosti
|
#13
vem da ima, saj pravim je vse odvisn od namena v bodoče oz. razlogov zakaj je bolje da zamenja in če želi dobro igračo, naj nič ne menja Urejal Taucher, 25.01.2023, 17:11. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#14
Saj on bi M2 Competition zamenjal za m4
Men tud ni jasno zakaj bi zamenjal, če ga imaš za drugi avto bi jaz osebno raje ostal na M2 Competition. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Ne bi menjal na pamet, za to me zanima v čem bi bil kateri boljši. Imam M2 competition kot drugi avto, vse je super. Zanima me koliko pri M4 doprinese adaptivno podvozje in večja medosna razdalja. Namensko sem se šel malo krat peljat čez ovinke, po ravnini pa se mi zdi da bi zaradi kratke medosne razdalje hitro lahko šlo kaj narobe. Z veseljem bi ga kdaj zapeljal na Grobnik ampak za to nimam časa. Velikost zadaj mi ni pomembna, ker sta otroka še mala (3 in 7 let). Konec koncev pa sedaj vseeno vem kaj imam... vzdrževan avto z znano zgodovino in pripravljen na naslednjih 15000km, samo nove gume mu kupim spomladi. Urejal empacher, 25.01.2023, 18:42. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Vprasanje za tiste ki imaste/poznate M2 Competiton ali celo M2CS. Ni 411 konjev+ (450) malo prevec za to konfiguraciji, kratka medosna, brutalen navor?
Mislim cisto realno, da ih lahko spravis na cesto na eni progi. Ker medosna je res krajsa kot na M4, pa se tam zna zadek hitro po svoje it. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
Vse je odvisno od gum, sam vozim CUP2 , ko so gume enkrat na temperaturi je res dobra lega in moraš res pretiravat da gre zadek po svoje. Ko pa so gume hladne je pa druga pesem, so prav nevarne za neizkušenega voznika. Aja to govorim za M4 CS, pa konjev ni nikoli preveč bi na kaki ravnini včasih pasal kar konjiček več. Imam pa še vse stock in je načeloma 460 konjev kar ok. Lp |
Prikaži več možnosti
|
#18
Včeraj je BMW predstavil novi M3 CS, kot oh in sploh tracktool, povedali so da je celih 20 kg lažji od normalnega M3 samo težo pa skrivajo kot kača noge. Mislim da so vsi malo izgubili kompas kaj je to športni avto, vsaka generacija je težja. Potem pa še x- drive za na pisto Lp |
Prikaži več možnosti
|
#19
M2 je res top igračka, trenutno najbolj fun avto pri BMW-ju, sam bi pa osebno vseeno raje imel M4. Za track tool bi izbral M2, za kombinacijo vsega pa mi je M4 bolj konkreten avto, M2 izgleda kot igračka. Za mene kot amaterja, je tudi M4 vrh glave za na Grobnik 3-4 na leto, za lokalne vožnje in izlete s familjo je pa M4 dosti bolj allrounder. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Ja, gume naredijo veliko razliko to je sigurno. Za konje na cesti izkoristit vemo da je prevec, razen na ravninah. Bolj me zanima na progi ce ga je nekdo zgal v "mrtvo" ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|