Znamka: BMW
Model: e91 320d EfficientDynamics Edition
Letnik 1. registracije: 2011
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2011
Barva vozila: črna navadna
Tip menjalnika: ročni 6-stopenjski
Moč motorja: 120kW (163 KM) - optimizacija na cca 200KM
Kilometri: 377.800
Realnost kilometrov: Glede na starost in ohranjenost avta, bi rekel da so kar realni
Oprema vozila (seznam): WBAUY710X0A989840
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION
2PA LOCKING WHEEL BOLTS
230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT
258 RUNFLAT TYRES
3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH
441 SMOKERS PACKAGE
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
563 LIGHTS PACKAGE
575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET
6AA BMW TELESERVICES
6AB CONTROL TELESERVICES
6FL USB-/AUDIO INTERFACE
6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH
6NR APPS
6VC CONTROL COMBOX
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
614 INTERNET PREPARATION
615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION
616 BMW ONLINE
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
698 AREA-CODE 2
710 M LEATHER STEERING WHEEL
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE
8SP COP CONTROL
8S2 CODING OF ALARM SIGNAL
8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY
8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV
8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B
845 ACOUSTIC BELT WARNING
868 LANGUAGE VERSION DUTCH
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options:
1CB CO2 CONTENT
1CD BRAKE ENERGY REGENERATION
2AT 16"LM WHEELS STREAMLINE STYLE 306
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Popolnoma brezhibno!
Tehnične napake vozila: jih ni
Vizualne napake vozila: cca 3cm odluščena barva na pokrovu motorja - popravljeno zasilno s korektorjem
Pretekla omembe vredna popravila:
Pred mojim lastništvom:
menjava komplet verig in vodil - lani narejena meritev verige in je konkretno znotraj tolerance
menjana vztrajnik in sklopka
obnovljena turbina - še vedno povsem tiha
obnova visokotlačne črpalke
obnova 18" platišč
_______________________________________________________________
v mojem lastništvu (od 04.2021):
329.700 - menjane šalčke zadnjih amortizerjev (preventiva)
333.300 - menjani nosilci motorja in menjalnika
333.600 - menjan mehanizem zadnjega brisalca
339.800 - menjava komplet rok in puš na podvozju (spredaj in zadaj)
340.500 - menjava komplet zavor (diski in ploščice spredaj in zadaj, pakne za ročno - vse ATE)
342.300 - obnova originalnih 16" platišč
349.900 - menjava šob za pranje žarometov in stikala za odpiranje prtljažnih vrat
352.000 - redni servis (Avto Elite) - menjani vsi filtri
366.700 - menjava vseh grelnih svečk in modula, cenzorja pritiska DPF, cevi za zrark, intercoolerja in čiščenje DPF
371.700 - poliranje prednjih luči (polimerizacija)
377.500 - nastavitev ročne (sedaj drži avto na klancu), pretesnitev voznikovih vrat, urejen ventilator prezračevanja
Vse skupaj je bilo do aprila 2021 v avto vloženega preko 3.500€ samo za vzdrževanje (brez gum).
Moj opis vozila:
Kot sem že navajen pri meni, ko avto do konca uredim, zabijem kup denarja vanj, gre v prodajo. Sem probal ženo prepričati, da prodava Focusa in bi ona imela BMW-ja. Za dober teden sva zamenjala avto, pa je bila ves čas nesrečna z njim. Kul ji je bil zaradi moči in udobja na avtocesti, za vsakodnevno drajsanje v LJ in nazaj pa ji je bil pretrd menjalnik, sklopka in volan, pa še prevelik ji je bil. Zato pač ni druge, kot da prodam BMW-ja.
Lahko trdim, da je to ena tehnično najbolj izpravnih e9x v Sloveniji. Kdor spremlja moje teme o avtih, ve, da na vzdrževanju ne šparam (čeprav se včasih vprašam, če sem nor). Avto mora biti vedno pripravljen za kakršnokoli pot, da se vsedem in odpeljem, brez da razmišljam, če bo kaj crknilo. Bo pa v kratkem spet redni servis na vrsti.
Vizuelno je edina pomanjkljivost, da se je na robu pokrova motorja odluščilo cca 3cm barve, kar je bilo zasilno popravljeno s korektorjem, ker je "moj" ličar na dolgotrajni bolniški in sem hotel počakati na njega, da mi to uredi, ker mu (glede na opravljeno delo na Celici in Focusu) edinemu zaupam, da bo res dobro opravil. Se pa najde še kakšna majša praska in udrtina - bojne rane dnevne uporabe.
Zimske gume so 16" Dunlop DOT 2021, letne pa 18" Bridgestone Potenza Sport DOT 2022. Katere gredo z avtom, bo odvisno od končne cene.
Avto se pelje resnično vrhunsko in uživam v vsakem kilometru z njim, pa naj bo to 400 km pot po AC ali pa . Meni je to športno podvozje (serijsko -1,5 cm pri ED modelih) ravno prav udobno in športno.
Celotna "zgodba" avta je na spodnjem linku:
https://www.bmwslo.c...91-320d-lci-ed/
Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu):
Par slik je še od prejšnjega lastnika, ker trenutno nimam dovolj svojih slik, ampak recimo notranjost izgleda povsem enako, tudi voznikov sedež. Bom pa dodal še aktualne slike, ko utegnem naredit nove fotke.
Cena: 7.500 €
Kontakt: PM