Treba je vedeti, da se z zmanjšanjem izpustov ukvaraja samo EU (Pariški sporazum) in sama sebei dela škodo.
Nemška avtomobilska industrija se ohlaja
#22
Točno tko Še večji absurd je pa to da se avioni na pol prazni al pa celo prazni vozijo samo da ne izgubijo linije. |
Prikaži več možnosti
|
#23
10 let nazaj so se nemci posmehovali Musku in delali norca iz Tesle, namesto, da bi začeli vlagati v prihodnost.
Danes Tesla neustavljivo raste iz kvartala v kvartal (pred kratkim so prehiteli BMW v prodaji), nemci pa jokajo kako je stanje na trgu neugodno in kako je kriva "zelena agenda". "I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Dejansko, če smo čisto pošteni, je vsega preveč. Vsak vikend na morje, pa te fore. Jaz sem to že zdavnaj ukinil, čeprav imamo flet dol. Se bom jaz vsak vikend vozil 5 ur na Krk...ne da se mi več.
Kakšna prihodnost? Če bi Nemcem dali proste roke in bi še naprej delali take stroje, kot se zagre, Musk ne bi v EU nič prodajal. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Dejansko je vsega prevec. Privat in sluzbeno se prevec vozimo, v resnic pa nismo bolj zadovoljni.
Mem se tud kar obraca ko vidim zdej jagode pa borovnice iz Peruja. To nimajo kaj vozit sred zime gor. Pozimi se je jabolka pa kislo zelje od kmeta cez cesto, poleti bojo pa domace jagode. Prevec smo se navadili da je kar normalno da je vse skoz na voljo. To pac ni normalno |
Prikaži več možnosti
|
#26
Haha. Copium "I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
|
Prikaži več možnosti
|
#27
Sej delajo se vedno stroje. Kdo je nazadnje kupil avto z v8 od bmw ali mercedesa? Noben…
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Tesla se mora prvo naučit delat dobre avtomobile ne pa neke polizdelke, ne moreš primerjati Tesle z BMW, je pa res da je tudi kvaliteta že malo boljša kot je bila. Pa Bmw še vedno proizvede bistveno več avtov kot Tesla pa je manjši svetovni proizvajalec. Tudi ostali proizvajalci so začeli delati dobre EV-je ter cenovno primerljive. Tesla bo bolj tekmovala z kakšnimi Kitajskimi proizvajalci ter nizkocenovniki. Edina bistvena prednost je mreža njihovih polnilnic. Tesla je za ljudi ki jim je vseeno kako se avto pelje ter kakšni materiali so vgrajeni, glavna jim je velika tablica na sredi armaturke ter bedaste aplikacije ki nimajo nobene veze z vožnjo. V svetovnem pogledu je Tesla p***** dim napram ostalim playerjem,je pa Musk svetovni blefer ki je nategnil butaste ovce ki nimajo pojma o vlaganju in delnicah posledično je to ena najbol napihnjenih delnic na trgu. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Men se je bmw pokvaril prvi teden po prevzemu, tesla se ji. Torej 1:0 za teslo v kvaliteti… vsaj po mojih izkusnjah.
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Tesla ima povsem zadovoljive notranjosti iz vidika kvalitete. Drži, vse je bolj ali manj iz enega dela, kar je lažje sestavit, pa vseeno.. Mercedes ima pa eno armaturko iz 20 kosov in 10 različnih materialov - zgleda super, poka pa vse
To da švabi počasi ne zaostajajo so samo pobožne želje, pravega odgovora pa v resnici noben od teh nima. Vsi mečejo neke drage nekonkurenčne izdelke na trg. Tesla s svojo vrhunsko optimizacijo pa "p***** dim" kot je, bo v dveh letih prehitela tako BMWja kot tudi Mercedesa.
Če Tesla ne bi dober izdelek enostavno ne bi tako prepričal ljudi, pa očitno večino prepriča in močno odžira kupce renomiranim brandom. Poenostavili so proizvodnjo, poenostavili so modelno linijo, poenostavljen je nakup in poenostavljen je servis - vse skupaj za nižjo ceno. Trenutno imajo zmagovalno rast, ki se očitno ne bo tako hitro ustavila. Urejal neicheq, 26.02.2023, 15:37. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Nanašalo se je na leonovo flancanje da mu je bedarija da se nizozemci vozijo na morje. Razumeš? To je sicer sarkazem. Če rabiš podnapise.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Ne vem kakšne kriterije imaš, ampak Tesla je v 2022 proizvedla več avtomobilov in ustvarila višje prihodke kot npr. Audi.
Prejšnji kvartal je v ZDA prodala več avtomobilov kot BMW. Ne govorim o EVjih ampak o avtomobilih nasplošno.
"BMW had held the first place for the three previous years, but in 2022 it seems that Tesla sold 491,000 vehicles in the United States, while BMW only sold 332,388. So there is a difference of more than 150,000 vehicles between the two brands."
Tesla je leta 2022 proizvedla 1,37 milijona avtomobilov in raste cca. 40% na leto. 2023 lahko pričakujemo cca. 1,8 do 1,9 milijona avtomobilov, mogoče več, glede na to, da bo Q1 očitno spet rekordna prodaja v luči nižjih cen.
BMW je v letu 2022 proizvedel 2,4 milijona avtomobilov ob 10% padcu v prejšnjem letu in precej negativnih napovedih za 2023.
Torej, konec 2023 bo Tesla naredila približno toliko avtomobilov kot BMW. "I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
|
Prikaži več možnosti
|
#33
Pol si pa kupi še eno Teslo jaz te pa odrešim X7 za isto ceno kot boš plačal za Teslo pa še nekaj primakem, boš na boljšem eco usnju sedel pa brez napak bo avto, Men se je tudi Porsche se je na začetku pokvaril ampak so ga poštimali in je nekaj drugega pogledat usnjeno armaturko, brezhibne šive pa dober občutek v vožnji, če pa crkne pa zamenjajo. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Vse gre na začetku hitro potem se pa enkrat ustavi, bodo morali pa še kar nekaj žganc projest da bodo ujeli največje, pa tudi konkurence nikoli ni za podcenjevat saj nobeden ne spi pri razvoju. Pa kolikor poznam matematiko je 2,4 več kot 1,37, ti pa si napisal da je prehitela BMW v prodaji. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Mislil je na prodajo v ameriki…
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Ja, enako se govori zadnjih 10 let. Kako je vsega enkrat konec, kako je vse sreča, kako jih bo konkurenca pometla, ko se bodo zares odločili stopiti na trg EVjev itd (ker očitno jim bolj paše prodajati ICE s 15% bruto maržami kot EVje s 25%).
Čez 10 let bo Tesla med top 3 proizvajalci po številu avtomobilov, na 1. mestu po prihodkih in DALEČ pred vsemi po dobičku.
Glede konkurence nimam dobrega občutka. Razen kitajcev in mogoče VW mi ni jasno kako bi se lahko kdo približal v naslednjih 10, 15 letih. Večina velikih proizvajalcev je zapufanih do amena, z dolgovi, ki so večji od assetov. Če začnejo danes razvijati svojo mrežo polnilnic bodo čez 5 let tam kjer je Tesla danes. Če začnejo danes intenzivno vlagati v ML jim nič ne pomaga, ker nimajo dovolj podatkov (Tesla svoje nevronske mreže polni s podatki iz več kot milijona avtomobilov).
Sem napisal, da gre za ameriški trg. "I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Mislim da še Musk ni tak vernik v brand kot on, podobno delujejo mediji in politiki vzamejo podatke ki jim ustrezajo ter poneumljajo množice. |
Prikaži več možnosti
|
#38
En zanimiv prispevek glede Tesle. Kar lepo prikazano tudi za preteklost in pa zakaj prihaja do potencialne krize. Je dalec od tega, da bi vse gladko teklo.
Urejal axaQ4, 26.02.2023, 16:19.
Jazst biti
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Jest razumem da se vozijo. Ko bo pa pot trajala 3 dni in stala 5 jurjev se pa ne bojo vec vozili… |
Prikaži več možnosti
|
#40
Lahko prosim napišeš kje sem se zmotil. Se bom rade volje opravičil, če sem napisal napačne številke. "I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
|
Prikaži več možnosti
|