Nemška avtomobilska industrija se ohlaja
#1
https://siol.net/avt...egledani-600014
“Zelena” agenda bo sama posebi terjala svoj davek v masovnih odpuščanjih, sedaj pa še udarec s Kitajske? Kaj v bodoče preostane Evropskim proizvajalcem? Kitajske avtomobilske znamke že trkajo tudi na naša na vrata : Aiways, MG, Dongfeng… |
Prikaži več možnosti
|
#2
Sveti trije bodo samo še za bogate, ostali pa za rajo. Čez 10-20 let bomo večinoma vozili Kitajce. In če se Renault, PSA in podobni ne bodo prilagodili cenovni politiki Kitajcev, bodo propadli.
Edini, res edini izhod za preživetje Evropske avtomobilske industrije je davek na Kitajce, kar pa prinese kontra negativne efekte ali pa prehod na vodik. Zadnje čase sem se pogovarjal kar z nekaj inženirji in so mi skoraj vsi rekli, da je prihodnost vodik.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Nekaj sem moral popraviti v gornjem tekstu, ostalo nam pa tako ali tako sledi… ker smo kot družba odtavali! https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ce se pokaze baterija na sol res prava resitev, potem bo litij sel v pozabo. Vode po svetu zmanjkuje, desolinacija morja se še ne splaca. Ker je sol byprodukt tega ... plus seveda nekaj dodatnega napora, bodo te baterije prakticno zastojn. Desolinacijske postaje bodo delali povsod. Ne verjamem da bo vodik prihodnost, verjetno le vmesna postaja |
Prikaži več možnosti
|
#6
Vodik je zelo povezan z elektrifikacijo in bolj dostopen. Ko rešijo težavo shranjevanja, so pa vrata na široko odprta. Ne rabiš elektrarn da ti polnijo baterije, ne rabiš polnilnic, na katere delajo, pa ne delajo, ni toliko težav z reciklažo in menjavanjem baterij.....vodik je super zadeva. In vse skupaj je precej bolj čisto.
Ne vem zakaj bi bili budale. Utemelji.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Najprej si je treba izbiti iz glave prepričanje, da to delajo za nas, da se bomo poceni vozili. To je zadnja skrb. Prepoceni vožnja bi na cesti povzročila kolaps, ker bi bil vsak še enkrat več na cesti. Te pa tega ne morejo prenesti. Jaz mislim da je glavni namen zmanjšati število osebnih vozil na cestah in ljudi spraviti na druga prevozna sredstva.
V glavnem, zastonj ali poceni vožnja jim je zadnja skrb. Tako kot naše zdravje zaradi kao izpustov. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Sigurno bo transport vedno drazji. Vmes se je pocenil zaradi masovne proizvodnje, zdej se bo pa spet zastopalo prej ali slej.
100 let nazaj si je redko kdo lahko privoscil pot iz Ljubljane do Trsta. Cez 50 let tudi ne bomo sam na kavico hodili na morje ker bo to predrago. Bomo sli z biciklom do kafica v domacem mestu. Sej se res tolk ljudi za brez veze vozi gore dole da to ne more biti vzdrzno. Velja tudi zame, priznam da veliko poti naredim za prosti cas, pa bi komot bil doma. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Tudi sam sem mnenja da se bo promet omejil in ne bo več poceni potovat za brezveze vsak vikend 1000 km, še posebej naj bi obdavčili krajše lete pod 1000 km. Tudi poslovno nam je korona dokazala da ni treba za vsako malenkost prepotovati pol sveta in se da marskikaj rešiti online. Je pa še vedno potreben osebni stik ampak takrat je najpomejše kam bomo šli na kosilo ali večerjo. So pa res vsi čisto znoreli z zelenim prehodom že banke morajo to upoštevati pri obrestni meri. Tudi multinacionalke so začele ocenjevati partnerje po doseganju okoljske zavednosti, razen v USA tam se jim pa jebe za vse razen za profit. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Ali bo avto sploh še statusni simbol?
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Zato ker je izkoristek vodika v avtomobilu 27%, dizli pa imajo okoli 40% recimo, EVji pa 70%+. Zato ker je pretvarjanje energije iz elektrike ali fosilnih goriv v tekoči vodik pol pa iz tekočega vodika z vodikovo celico nazaj v elektriko izjemno potratno in zato zelo butasto že samo iz naslova pretvorb. Zato ker za pridobivanje tekočega vodika potrebuješ več energije kot je vsebuje pridobljena količina tekočega vodika. Zato ker se shranjevanja vodika na prostem brez ekstremnega hlajenja ne da "rešit". Uporaba vodika za pogon je igra proizvajalcev za ugajanje zelenim, kar je povezano z raznimi bonusi, zelenimi točkami in nepovratnimi sredstvi in budalam in čist nič drugega. Urejal voith, 26.02.2023, 13:27.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Si zamislite poleti, ko gre folk na dopust v EU. Kolone po več 10 km ... Koncept samo EV po moje zje... turistično panogo. Prikolice, avtodomi, odmaknjene destinacije. Ko bo folk to ozavestil bo konec zafrkancije. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Ja pac ne bodo hodili tok dalec na morje. Men je itak bedarija da se vozijo nizozemci 2000km v eno smer z avtom da so pol v prikoli v istri 14 dni. 60 let nazaj ni blo tega pa so tud preziveli. Mi bomo sli na Bled, oni mako pa svoja jezera in morja pa naj bojo tam gor. Ne more se v nedogled cela evropa selit cez cel kontinent za dopust. Ko sem bil jest mulc smo bli doma za dopust, starsa v sluzbi, jest se pa hodil kopat na Kolezijo z biciklom. Najboljsa poletja so bila to.
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Ne vem, če te bo nizozemec, nemec ... razumel. Če bo tako bo turistična in avto panoga stagnirala, to pomeni manj bogata EU. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Men je tut bedarija, da majo drugi kaj česar jaz ne koristim.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Najbolj butasta izjava do zdej. Kaj te briga, kaj imajo drugi???
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Zdej me boste lincali ampak turizem prinasa ogromno onesnazevajna, za lokalce pa praviloma nic dobrega. Ce bi to omejili ali uspeli zmanjsat bi blo ze veliko narejenega. |
Prikaži več možnosti
|
#19
če pogledamo samo naše južne sosdede, verjetno polovico BDPja ustvarijo s turizmom, kje je alternativa za take države? |
Prikaži več možnosti
|
#20
Ja sam ga tud odnasa ker slovenci hodijo pa v tujino na dopust in tam polnijo proracine drugih drzav. Na konc ze poglijha pomoje.
Men se zdi pac energetsko nevzdrzno na na tisoce letal dnevno vozi gor dol ljudi ki grejo sam mal pogledat nekaj na drug konec sveta. Sam sem isto delal, smo sli se kopat na maldive sredi zime, kar je energetsko katastrofalno pocetje, ampak karta je bla 600 eur kar je blo poceni. Ce bi stal avion 6000 eur pa pac ne bi sli in bi sli smucat v Kranjsko goro. Dnar bi ostal v slovenijo pa se avion je bi vozil brez veze gore dole. Takih letov je v resnic na miljone na leto… |
Prikaži več možnosti
|