Po dolgih letih spet odpiram novo temo v voznem parku
Po dolgem (neuspešnem) čakanju na slovenski Z4 3.0i sem se ponj odpravil - na Švedsko, natančneje v Hörby
Našel sem črnega Z4 z bež notranjostjo športno-elegantna kombinacija
Kilometrov ob prodaji je imel 98k km. Realnost sem preverjal preko autodna in carfax poročil, prejel sem tudi nekaj računov od servisov in izpolnjeno servisno knjižico. Tukaj vse kaže na realne km. Malo drugačno sliko pa da ohranjenost vozila, saj je marsikje v notranjosti prisotna vidna obraba (sedeži, naslon za roke, ročka od menjalnika, kljuka od vrat, plastika pod ročno zavoro). Sicer vem, da je kvaliteta pri teh modelih nekoliko šepala, pa vseeno se sprašujem, če res toliko.
Domov sem se seveda pripeljal, trasa ni bila ravno ravna črta navzdol, pač pa smo naredili nekoliko ovinka in tako prevozili skoraj okroglih 2000 km.
Na mojo žalost je avto že po poti začel kazati karakter Mimo Stuttgarta je začel trokirati motor, kasneje sem na testerju prebral misfire na 2. cilindru, torej najverjetneje tuljava. To je naredilo vožnjo kar neprijetno, ampak do doma smo prišli.
Prvi dan doma sem avto opral, drugi dan je deževalo in takrat sem začel opažati levo luč, ki nabira vlago. 3. dan je bila luč polna vode in crknil je xenon v njej. Poskusil sem zamenjati žarnico, pa je ostala tema. Torej najbrž balast. Potem sem luč odmontiral, odlil iz nje dober deciliter vode in potem, ko sem spet lahko videl skozi steklo, opazil škodo, ki jo je voda naredila na sivem ozadju žarometa. Trenutno se dogovarjam s prodajalcem (avtohiša), da mi krijejo vsaj luč, kar so tudi pripravljeni.
Nadaljni problem predstavlja streha. Že pred nakupom se ni hotela odpreti. Njihov mehanik je malo pobrkal po prtljažniku in potem je šla 2x dol in gor bp. Pridem domov, dol je še šla, potem pa nikamor več. Dela odklep strehe, pomika pa ni, motorja se sploh ne sliši. S pomočjo rdeče ročice v prtljažniku streho lahko sicer ročno odpiram in zapiram, ampak avtomatika drugega kot odklep/zaklep ne naredi. Na tipki ne utripa napaka, pač pa sveti konstantno, kot da je v procesu. Preveril sem že stikalo zadnje police, to je 100% delujoče. Prav tako sem preveril varovalke, ki so vse ok. V nadaljevanju me čaka motor.
Tester je pokazal tudi kup napak na modulu centralnega zaklepanja. V praksi sem imel nekajkrat težavo, da se avto ni odklenil ob pritisku na gumb, je pa utripnil smerokaze in prižgal notranje luči. Našel sem navodila, kako zamenjati 2 releja na samem modulu, ampak tega sam ne znam, tako da bi potreboval pomoč, če kdo zna ali koga pozna Je pa menda kodiran na avto in zamenjava ni tako enostavna, čeprav bi Schumi najbrž znal rešit.
Nedelujoč je tudi dežni senzor, ob vklopu 1x pobriše šipo, potem pa nikoli več sam. Menda je ena od napak na testerju vezana tudi na to.
Avto je zadnja leta delal zelo malo km, od lanskega poletja pa je v glavnem stal pri prodajalcu. Če ima to kaj veze, ker zaenkrat se kaže kot eno leglo napak
___________________________________
Pa če rečemo še kakšno o opremi. Imamo:
- M podvozje
- navi + DSP + tv + 6CDC
- BT telefon (nisem ga še pripravil do delovanja in baje mi tudi ne bo uspelo )
- xenon
- ročni menjalnik
- tempomat
- leseno letvico na armaturki
- gretje sedežev
- ogledala z avt. zatemnitvijo (ni se mi ravno zdelo, da delujejo, vsaj sredinsko ne. Morda pa ne vidi čez vetrno mrežo in zaprto streho)
- električni sedeži z memory funkcijo
- ...
Pogrešam multifunkcijo na volanu in M volan, pa športne sedeže.
V predalu pa sem dobil še tak daljinec: http://bmwfans.info/...kit_settop_box/
Ne vem pa, čemu služi. Nisem še poskušal sicer nič.