Glede napetosti pa sprašujem, ker sam ne vem točno, kaj je ok in kaj ni.
Merjenje napetosti je za silo- hitro vidiš če je kaj kritičnega narobe, ni pa to resen test akumulatorja. Če hočeš bit bolj siguren v akumulator brez da ga menjaš, ga je treba obremenit, izmerit zagonski tok, ipd.
Skratka soliden akumulator servis ti to reši, svoj čas sem večkrat predlagal Grajzar, v več temah opisano. Nisem pa bil že več let pri njih, tako da ne dajem roke v ogenj. Še malo pa bo sto let odkar se ukvarjajo izključno z akumulatorji. Meni so vedno brezplačno pomerili akumulator, znali svetovat, naredili po želji kvalitetne kleme, kable, ipd.
https://akumulatorstvo-grajzar.si/
Je pa dober nasvet od Flekota o priklopu na kvaliteten polnilec (to ni tak iz Lidla ali podobna šara), ki bo opravil desulfatizacijo in aku malo spravil k sebi, sploh ker omenjaš, da je avto veliko stal.
Če je že star akumulator pa veljajo tudi nasveti, da za najbolj brezskrbno vožnjo pač zamenjaš akumulator za kvalitetnega novega + si omisliš kvaliteten vzdrževalec/polnilec.