Skoči na vsebino

 

2003 E85 Z4 3.0i

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
384 odgovorov v temi
Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 866
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#101

Glede napetosti pa sprašujem, ker sam ne vem točno, kaj je ok in kaj ni.

Merjenje napetosti je za silo- hitro vidiš če je kaj kritičnega narobe, ni pa to resen test akumulatorja. Če hočeš bit bolj siguren v akumulator brez da ga menjaš, ga je treba obremenit, izmerit zagonski tok, ipd.
Skratka soliden akumulator servis ti to reši, svoj čas sem večkrat predlagal Grajzar, v več temah opisano. Nisem pa bil že več let pri njih, tako da ne dajem roke v ogenj. Še malo pa bo sto let odkar se ukvarjajo izključno z akumulatorji. Meni so vedno brezplačno pomerili akumulator, znali svetovat, naredili po želji kvalitetne kleme, kable, ipd.

https://akumulatorstvo-grajzar.si/

Je pa dober nasvet od Flekota o priklopu na kvaliteten polnilec (to ni tak iz Lidla ali podobna šara), ki bo opravil desulfatizacijo in aku malo spravil k sebi, sploh ker omenjaš, da je avto veliko stal.
Če je že star akumulator pa veljajo tudi nasveti, da za najbolj brezskrbno vožnjo pač zamenjaš akumulator za kvalitetnega novega + si omisliš kvaliteten vzdrževalec/polnilec.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#102

Notri je Exide, ne vem pa starosti. Če me spomin ne vara, je 60Ah, kar se mi sicer zdi rahlo malo. Nenazadnje ima glih ene toliko elektronike in enak motor, kot e39, katera ima 95Ah aku. Lahko pa, da se motim, bom pogledal še enkrat.

 

V e39 je pa tudi pri koncu akumulator, pa nič ne zeza zato. To zimo sem ga nekajkrat preventivno polnil, ko je malo težje vžigal, ampak drugače 0 težav z njim. Če ne prej, ga bom menjal jeseni. Je pa isto Exide, 5 let star.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#103

Za malo veselja sem pa zmontiral eno kolo style 193 gor. Spotoma sem še kolotek oblekel v malo zvočne izolacije, zbrusil naležne površine na pestu, ki že dolgo niso bile, zbrusil vijake, ki so bili čisto rjavi, pa malo napel ročno zavoro, ki tudi ni najbolje držala.

Isti postopek čaka preostala kolesa.


Pripete slike za predogled

  • 1679442205753.jpg
  • 1679442205705.jpg
  • 1679442205769.jpg

Urejal x-driver, 22.03.2023, 00:54.

Prikaži več možnosti
    • M power, Nixxon, crtacrta in 14 ostalim je všeč


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 663
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F31 320d, 1290 SDGT

#104

Kako določenim uporabnikom, ki so v preteklosti sicer že kaj pokazali na forumu in so za to prejeli nekaj pohval na hitro zrastejo peruti in samo še serjejo po drugih. 

Se obnašate kot, da zapravlja denar iz vašega računa. Eno je podati predlog, nasvet,.... Ne pa da se že iz napisanega čuti zaničevanje, ker si je izbral drugačno pot do končnega cilja.

 

Če vas res tako boli, da je izbral vam nesprejemljivo pot mu pa nakažite kak € pa bo potem lažje zamenjal pol avta ob prvem servisu.

 

Pa še komentarji na izbiro motorja..... Kaj k...c vas moti kaj si je izbral? Pa tudi, če bi bil 1.8. Je vaš? NI!

 

 

Lp, Samo 


Prikaži več možnosti
    • Martini Racing, MajoR, Wemar_e30 in 9 ostalim je všeč


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 568
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#105

Pa ste se spet vžgali ta pametni.

 

Vsi filtri, vse svečke in tuljava so naročeni, prav tako 3. zavorna luč. Olje sledi pa, ko se bo avto začel vozit.

 

60€ za kos plastike z malo barve se mi zdi kraja pri belem dnevu, medtem ko lahko isti kos za 10€ čisto dobro služi, če le nima vidnih napak. Za ceno 1 original emblema dobim skoraj 3 NGK tuljave oz. 5 NGK svečk. Tako, za primerjavo.

 

Avto ima znano servisno zgodovino, imam račune, imam izpolnjeno servisno knjižico, imam 2 poročili (carfax in autodna), povsod vse štima. Je pa avto zadnjih nekaj let naredil vsega par 1000km in še stal dobrega pol leta. Pred prevzemom je bilo pol manj težav, stvari so se začele pojavljat kasneje. Tuljava je šla po poti, luč je zalilo par dni kasneje. Streha je pred prevzemom še delala.

 

Usnje sem že očistil in namazal, ob tem pa opazil, da namensko čistilo za usnje, nabavljeno pri spoliraj.si, ponekod odnese barvo stran. Nekje pa je itak že prej bilo vidno obrabljeno.

 

Špere original nimajo Z4.

 

Z baterijo do zdaj ni bilo težav. Glede napetosti pa sprašujem, ker sam ne vem točno, kaj je ok in kaj ni. Nobene odločitve še nisem potegnil, pa že lajate name tukaj. Ni čudno, da forumu kvaliteta pada....

Moj nasvet glede emblema je bil dobronameren, ker iz prve roke vem, da je (ob vsakodnevni uporabi avta) življenska doba teh emblemov manj, kot 1 leto... enostavno obledijo in/ali se olupijo.  Res pa da je zadaj manj na udaru. Cene originala je pa itak zasoljena.

Bom pa še doma pogledal, ker, če se ne motim bi moral še nekje imeti en nov neoriginal emblemček in, če ga odkrijem, ti ga doniram. :ok


1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi  > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive

Prikaži več možnosti


Matevz156
Matevz156
  • Uporabnik
  • Sporočil: 258
  • Lokacija: Svečina
  • Avtomobil: V XC60&TM3,Z4 2.5

#106

Sam imam Z- ja in pri 150 k km je usnje se vednok kot novo, ni pa bez.

Lahko da se je usnje barvalo zato tudi taksna odstopanja.

 

Srecno voznjo..

 

lp,Matevz


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 026
  • Lokacija: Ljubljana

#107

Notri je Exide, ne vem pa starosti. Če me spomin ne vara, je 60Ah, kar se mi sicer zdi rahlo malo. Nenazadnje ima glih ene toliko elektronike in enak motor, kot e39, katera ima 95Ah aku. Lahko pa, da se motim, bom pogledal še enkrat.
 
V e39 je pa tudi pri koncu akumulator, pa nič ne zeza zato. To zimo sem ga nekajkrat preventivno polnil, ko je malo težje vžigal, ampak drugače 0 težav z njim. Če ne prej, ga bom menjal jeseni. Je pa isto Exide, 5 let star.


Kakor sem gledal ti rabis 70Ah… jaz bi na tvojem mestu raje investiral v nivega in ves da imas mir naslednjih par let… cene se ti gibljeno 80-120€ zavisi od znamke.
Prikaži več možnosti
    • wini je všeč


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 013
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: mbajk, marprom in F87

#108

Akumulatorji so v Z4 od 55 do 95, odvisno od opreme - če menjaš velikost rabiš še "disatnčnik" (https://bimmercat.co...E0i/ECE/61_1613 št. 3)

Drugač pa štekam z znakom, tud jst sem zadaj dal ponaredek, po 2 letih je bil še kot nov - res pa da je zajc večino dni leta preživel v garaži.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#109

Glede na opremo bom kar najmanj 80Ah vrgel notri. Če je pa že zdaj več, bom pa več dal.

@M power: hvala :beer

Všečkov mi zmanjkuje :ok2
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#110

Sem pogledal, 80Ah je zdaj notri.
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 866
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#111

Notri je Exide, ne vem pa starosti.

Podobno kot pri pnevmatikah lahko datum proizvodnje dešifriraš iz vtisnjene kode (kombinacija črk in številk vtisnjena v ohišje na vrhu akuja) ali črtne nalepke, če jo ima- odvisno od starosti ker se standardi spreminjajo in trga- ne vem kako imajo švedi, je pa že po Evropi različno.

Iščeš tole:
klik

Oziroma tole:
 

klik


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#112

Bom pogledal :ok


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#113

Mi zna kdo to dešifrirat? :skrbast

Pripete slike za predogled

  • IMG_20230323_081921.jpg
  • IMG_20230323_081911.jpg
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 685
  • Lokacija: Slo

#114

Koliko kompliciranja za en ušiv akumulator za 100€ :napaka
Ni problem v avtomobilih, problem je v tebi.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, blackberet in WhiteTiger uporabnikom je všeč to sporočilo


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 333

#115

Mi zna kdo to dešifrirat? :skrbast

daj vzemi Exite EA770 bo dovolj za vse (bistvo je zagonska moč) in si ne kompliciraj in greniti vsakdana za brezveze   :)

 

Akumulator Exide EA770 77 Ah D+ - SILUX    sam pa poišči kje bo najceneje...

 

originali v tak avto (prvovgradnja je bil tudi exite z bmw logom) Original BMW battery (Warranty only) | BMW Z4 E85 Z4 3.0i M54 Europe (bmwfans.info)



Urejal Taucher, 23.03.2023, 11:38.

cars engine: D4, R4, R6, B6, AD and in the end USA V8... time is money so I spent it on a watch

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#116

Naj spomnim, da je legenda o slabem akumulatorju nastala tukaj na forumu, jaz z njim nisem imel težav ;) glede 12,4V sem pa dobil tudi mnenja, da je to normalno.
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 333

#117

Naj spomnim, da je legenda o slabem akumulatorju nastala tukaj na forumu, jaz z njim nisem imel težav ;) glede 12,4V sem pa dobil tudi mnenja, da je to normalno.

jaz sem napisal v smislu, da v kolikor bo/je potreba po menjavi da predlagam EA770 (ga imam v zajcu in v e46). v kolikor so meritve pokazale da je z njim vse ok, da opravlja svoje delo bp, potem je debata brezpredmetna ne glede na posamezne legende in že dane komentarje bmw foruma ;)  :)  :ok



Urejal Taucher, 23.03.2023, 11:57.

cars engine: D4, R4, R6, B6, AD and in the end USA V8... time is money so I spent it on a watch

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 685
  • Lokacija: Slo

#118

Naj spomnim, da je legenda o slabem akumulatorju nastala tukaj na forumu, jaz z njim nisem imel težav ;) glede 12,4V sem pa dobil tudi mnenja, da je to normalno.

Octopus ti je lepo razložil, da brez obremenitve tvoja meritev napetosti ni merodajna. Namesto, da bi peljal akumulator testirat, bi ti sam delal neke meritve, pa malo gledal akumulator ... Slabše od babe, ki ne ve, kaj bi oblekla.

Očitno je lažje zamenjati pol avtomobila in nabit 100 strani komentarjev, kot pa začet diagnozo pri najbolj očitni in najcenejši stvari. Boš pa imel poleg ene legende (E39) še Z4 legendo v nastajanju. :)

Urejal e60va, 23.03.2023, 13:26.

Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 711
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#119

Vse ob svojem času, ne mudi se mi toliko, da bi že včeraj odnesel aku na test. Umirite se no malo.
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 632
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F11 530d

#120

Ne komplicirejte ljudje za nekej kar košta 100-150€... kupš s tako amperažo novga in daš not... Basta... Kolk enga kompliciranja za akumulator


1964 Ford mustang 289 V8, 2010 F11 530d

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.