2003 E85 Z4 3.0i
#141
Ps4 za zadnjo os zgleda ne gre več dobit. 255/35 R18.
|
Prikaži več možnosti
|
#142
Res je, žal je kombinacija 225/40r18 in 255/35r18 dobavljiva samo PS5. Komplet kakor sem jaz povpraševal nekje 600€ +-. |
Prikaži več možnosti
|
#143
Vzemi kakšno drugo znamko. Jaz sem za svojega nissana 350z nabavil yokohama 275/30r20 in nimam nobenih pripomb pa je še malo močnejši avto kot tvoj. Cena kosa 110 eur . Urejal auto23, 24.03.2023, 10:54. |
Prikaži več možnosti
|
#144
Morda bom šel tudi na GY Eagle F1 Asymmetric 6. Jih imam na e39 in sem zadovoljen. |
Prikaži več možnosti
|
#145
Jaz furam že 3ji komplet zaporedoma - GY F1 asym., zelo zadovoljen. |
Prikaži več možnosti
|
#146
Za Z-ja znaj biti perfektne, za E39 530dTA so mi bile pa premehke, sploh sprednje so postale stopničaste in je treslo s časom |
Prikaži več možnosti
|
#147
Kaj imam? Continental PremiumContact 6 XL
Kaj bom imel? Continental SportContact "kolikor pač bo cifra" (XL - mogoče)
Zakaj? |
Prikaži več možnosti
|
#148
Danes sem se lotil sprednjega levega koloteka - zvočna izolacija. Morda se izoliranje zdi scanje v veter, glede na ves šum, ki pride okoli strehe in šip, ampak ob takem pomanjkanju izolacije, kot ga ima E85, je tudi iz strani asfalta prisotnega precej šuma. Škoda za DSP sistem, da je tako. Zato sem se lotil izolirat vrata in koloteke, da vsaj malo izboljšam stanje. Da ne omenjam sramotnega zvoka vrat ob odpiranju in zapiranju, bog ne daj, da potrkaš po njih...
Na plastičnem pragu znotraj me je pričakala ena lopata peska.
Praznega prostora je tukaj ogromno. In lepo viden čisto gol pleh.
Notri sem našel tudi odpadel čepek, za katerega nimam pojma, kam spada. Ve kdo mogoče?
Čisto slučajno sem zagledal pa še ta problemček. Mogoče tudi razlog za lučko za motor, ki je prisotna po menjavi svečk in tuljave. Se bo zamenjalo.
Na koncu pa po brušenju naležnih površin in brušenju čisto zarjavelih vijakov, pa še spredaj test fit style 193
Tukaj se mi zdi rahlo bolj skrit rob pod blatnikom napram zadaj. |
Prikaži več možnosti
|
#149
Kdaj planiras, da bo tole na cesti.
Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#150
Lepo napreduje in ga verjetno kmaw srečamo.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#151
Uvozni papirji so na poti iz Švedske. Potem štartam postopek uvoza. Tu se bo čakalo v glavnem. Vmes pa rihtam avto
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#152
To je avto , ki je spartanski. Vrata se zapirajo kot pri stoenki, izolacije ni. Jaz ne vem, kaj si sicer ti pricakoval, ampak ta avto je namenoma tako narejen. Meni je vsec, tocno tak kot je.
|
Prikaži več možnosti
|
#154
To žal velja tudi za nas, lastnike. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#155
Saj sem vnaprej vedel za to in se tudi vnaprej odločil, da bom to naredil po svoje |
Prikaži več možnosti
|
#156
Kaksno izolacijo pa bos uporabil v kolotekih?
|
Prikaži več možnosti
|
#157
2,3 mm butil + alu in kjer je prostor, še 10 mm peno (vodo, olje in vročinsko odporno, namenjeno za koloteke) čez to. |
Prikaži več možnosti
|
#158
To na notranji ali zunanji strani?
|
Prikaži več možnosti
|
#159
Pol bo avto ves čar "raw" roadsterja zgubil? Mislm, da si si napačen avto izbral... Moral bi gledat E88 1er cabrio, ali pa e46/e93 cabrio. Pa bi imel best of both worlds brez predelavanja...torej veter v laseh in pa relativno uglajeno in tiho vožnjo po AC (iz spomina pri e46 cabrio ni bilo noč pa dan razlike napram coupeju kar se šumenja tiče...). 1964 Ford mustang 289 V8, 2010 F11 530d |
Prikaži več možnosti
|
#160
Kolotečno plastiko snamem dol in jo znotraj oblečem.
Če je hrup iz asfalta bistvo celega modela Z4, potem naj ga pa vrag vzame ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|