Lamborghini Revuelto
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Men je kul, ker ni "overdesigned", ima preciscene linije.
Menda je razprodan 3 leta vnaprej. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Na bucket listi ga imaš lahko vseeno...
Urejal dylan_dog, 29.03.2023, 17:35. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Sem mislil da bojo nehali z v12
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Na novo razvit motor, prav za ta model.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Na daj, novi V12 NA je izgleda briljanten že sam po sebi.
Potem pa morajo dat zraven par elektromotorjev zato da lahko v štantgasu in pri 3000 obratih - torej brez obremenitve - doseže emisijski standard. Vsem je jasno, da ga ne doseže pod gasom in tudi da povprečno Lambo v življenjski dobi ne naštepa niti 100.000km. Tud od te 3.8kW baterije ni kaj za pričakovat. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Wau, meni je všeč.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#12
Nevem no, jaz sem kar mal razočaran tak, da ga definitivno ne bom naročil. Večje razlike majo danes ko je kaf facelift kot pa ta model. Pa ime mi je tud ful zgrešeno. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Včasih je bil the Countach. Takrat si vedel, da je to to.
Tale Revuelto pa bi se lahko imenoval tudi torilla ali paella, ali whatever. Manjka mu tistega "žmohta". Podobno kot Golf. Z vsako generacijo je malenkost boljši, in manj zanimiv.
Verjamem, da tale Lambo ni slab avto. Ampak tole je igra v supeligi. V takšni konkurenci pa zna tudi kakšen Koenigsegg, Pagani... biti bolj "žmohten". |
Prikaži več možnosti
|
#14
Tam je tudi cena precej bolj zmohtna. S tem, da Pagani zame ne opravicuje cene, ker ima “sposojen” motor, pa spara pri raznoraznih komponentah. Se na enem modelu ni razvil lastnih luci, vgrajujejo neke prednje luci, ki zgledjo kot, da bi jih na Wishu narocil, zadnje so pa od kmetijske mehanizacije, klima in kontrolna enota iz Roverja serija 200, se kljuc, ko das “oklep” stran, je direkt od Mercedesa iz leta 2009. Pri avtu za par MIO € je to enostavno nesprejemljivo. Koenigsegg vse naredi “inhouse”. Urejal dylan_dog, 29.03.2023, 20:43. |
Prikaži več možnosti
|
#15
hmm nevem od kje ti to, ampak Pagani je unikat kar se tiče izdelave karbona, imajo celo edinstven carbo-tanium torej karbonska vlakna ojačan s titanom, in delajo karbonske izdelke celo za druge industrije...
da ne delajo lastni luči??? ostal si v letu 1998 pri Zondi, ki je imela to kar si opisal...najnovejša Utopia je bespoke izdelek! motor, ga dela AMG samo za Pagani, in je izdelan po njihovih željah in ima svojo specifiko, ok arhitektura je pač taka kot je, ampak to niti ni pomembno ker tudi Bugatti končuje z izredno posebnim W16 in tudi pri Koenigseggu jim delajo blok v Angliji specijalisti, samo še Zenvo je tok ekstra da so šli v V12 quad turbo pa še to je MAHLE zravn, kot je Cosworth pri GMA T.50 in AM Valkyrie
sicer pa prodajne številke govorijo zase, Pagani se vsaj pelje optimizirano, beštije nad 1000konjev so traction limited (zato tvojega Koenigsegga baš ni videti na Nurburgringu in ostalih progah da bi se dokazal)....Utopia je najlažji hypercar, v vozniškem smislu je pred njim zgolj GMA T.50 pa to ker je isti recept...nizka teža in V12 pa ročka....vse ostalo je brezveze aja Valykirie je tut drivers car sam je pa že tok dirkaški, da ni to več avto s katerim bi se lahko na izi odpeljal tut kam drugam kot na dirkališče...z GMA T.50 greš lohk celo na vikend oddih ker ima preko 300litrov prtljažnika in tri sedeže pa "normalne" gume in za superšportnika normalno oddaljenost karoserije od tal |
Prikaži več možnosti
|
#16
|
Prikaži več možnosti
|