Ne vidim slabe strani EV:
• če uštimajo polnilno infrastrukturo, ki ne bo negativno vplivalo na ostalo el. omrežje in ne bo omejevala voznikov pri planiranju poti,
• če bo cena EE ostala sprejemljiva napram fosilnem gorivu,
• če bo cena EV sprejemljiva,
• če bodo EV imela življenjsko dobo vsaj toliko kot ICE, ob sprejemljivih cenah vzdrževanja,
• če bo poskrbljeno za EV po odsluženi dobi in ne bo okoljsko še bolj sporno kot je danes z ICE odpadki,
• če uredijo telovadne naprave na polnilnicah EV, da se ne delajo skleci kar tam po asfaltu na polnilnicah.
Kar nekaj teh če-jev dvomim, da bo izvedljivih.
Dejstvo je, da so tekoča fosilna goriva za pogon vozil najbolj optimalna izbira. Avto se teoretično in praktično lahko premika na marsikaj. V končni fazi tudi na paro, kot parni vlak. Ampak, ali je to optimalno in najbolj praktično? Popolna elektrifikacija bo povzročila en kup problemov, ki jih bo treba rešiti, stroškov, prilagajanja. In kaj bo na koncu boljše? V take radikalne spremembe greš, če je na koncu tunela potem nekaj res izjemno boljšega. Recimo iz konjske vprege, prehod na bencinski avtomobil. EV je samo tišji. O čistem zraku raje ne bi debatirali. Nafte ne bo zmanjkalo. Če jo bo pa že, se bo pa še marsikaj drugega ustavilo, ne samo avtomobili.
Premikanje na fosilna goriva je trenutno najbolj optimalna izbira. Vse ostale različice pogona so pač ena od možnosti. Vendar iz vidika praktičnosti, ne morejo konkurirati. O ceni je brez veze debatirati, kaj je ceneje, ker je vse umetno regulirano in je ceneje tisto, kar želijo.
Predvsem bi lahko veliko naredili na tem, da je manj potreb po prevazanju. Jaz dnevno opravljam poti, ki so popolnoma nepotrebne, ker bi te zadeve lahko uredili online, pa jih zaradi togosti sistema ne zrihtajo. Tako se zgodi da grem z avtom v koper podpisat en list papirja ali pa dat na sodisce izjavo, da se ne spomnim dolocenega dogodka izpred 8 let… tudi tako se naredi ogromno nepotrebnih poti…
Največ koristi od brezveznih voženj ima država. Od trošarin, ki jih pustiš na blagajni, ko tankaš. To oni dobro vedo. In če tega priliva ne bo več dovolj, bo država v velikih škripcih. Dejansko ni interesa, da se poraba goriv zmanjša.