Urejal TomE30Cabrio, 11.04.2023, 20:34.
Vzdrževanje cestnega kolesa
#2
Dober izbor
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
To je to. Moderna geo, diski, sirse gume. Zadovoljen bos
Veliko varnih km |
Prikaži več možnosti
|
#5
Prvi Update narejen na zavorah. Jutri še čakam čevlje, čelado, stojalo in števec, potem pa začnem nabirati kilometre. Sicer sem včeraj naredil prvo voznjo (brez kolesarskih čevljev) in občutek je bil fantastičen. Traso, kjer sem imel s trekingom povprečno hitrost okrog 20, sem s cestnim prevozil povprečno 30.
Nastavil sem tudi menjalnik, ki ni bil glih najboljše nastavljen in sedaj gre v vsako brzino popolnoma brez škrtanja. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Te zavore se menjajo preventivno. Ko se obrabijo, gre stanje v trenutku iz 1 na 0. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Dobri brake padi. Jst sm zlo zadovoljen
Redna kontrola. Res ni razloga da te ujame kje na spustu da ne dela 100%. Na nulo pa to ne gre v par km |
Prikaži več možnosti
|
#8
Sem imel točno te ploščice in sem jih po 500km vrgel dol in vzel organske. Sicer malenkost slabše primejo, ampak so precej tišje in brez nadležnega cviljenja.
|
Prikaži več možnosti
|
#9
V slabem mesecu od nakupa, sem na specialki naredil 550km, od tega približno 3.000 višinskih metrov.
Nad kolesom sem popolnoma navdušen in takoj, ko najdem kaj prostega časa, že gonim pedala. Razmišljam, da se bom prijavil na svoj prvi kolesarski maraton, da vsaj približno vidim, koliko sem sposoben in kako to izgleda, ko se pelješ v skupini, ker do sedaj sem se vozil vse sam. Mogoče kaj napotkov glede maratona od profijev tu gor? Gre sicer za 50km traso z enim vzponom. Urejal TomE30Cabrio, 08.05.2023, 20:21. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#10
Zelo se pazi ko vozis v skupini. Glej skozi roke tistega pred sabo ali pa se bolje mimo njega. Ne ves ali te bo opozoril na nevarnost ali ne. Pijes in jes ko si zadaj. Ne ko si vmes in ne ko si spredaj.
Opozarjaj druge na luknje in nevarnosti. Srečno Aja za 50km ne rabis nic za jest. To bo v 1,5h mimo. Liter isostarja in to je to. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Mogoce bi blo vseeno dobro, da se peljes prej s kako manjso grupo kolesarjev za trening, da se vsaj malo navadis voznje v skupini, voznje v zavetrju kolesarjev pred tabo, itd.. tudi brzine v skupini vec kolesarjev so hitro cisto druge kot ko si sam.
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Pomoje se na 50km sploh nimaš kaj prijavljat. Sem nekaj let bolj amatersko srednje resno kolesaril. Pa sem odvozil tudi franjo. Ampak ko malo kolesariš je 50km čisto normalna furca, za dost manj se "pravi kolesarji" niti ne vlečejo na bicikel. Franja je nekaj tapravega, kar se tiče dolžine in testa samega sebe. Jaz ko sem šel sem bil še "mulc" in me je starejši znnanec 2x prepričal da ne grem, tretjo sezono sem šel in ugotovil, da je mel prav -nisem bil pripravljen. Nisem pa bil pripravljen ravno na to kar ti praviš da je želja - vožnja v skupini. Mene je namreč zjebal to, da sem bil od tolkih kolesarjev čist nahajpan kok kul vse, pa bil sem v sprednji gruči in smo po ravnem šibali 43km/h, sem mi je ful dobr zdelo ker s kolegom ko sva se kdaj vozila je bilo 35 že ornk. No tko sm prlezu na Vrhniški klanec in mrak na oči... Ja valda, dec je treniru etape 40-80km, zdej smo nardil pa že 50 jaz pa od adrenalina gonil na polno pozabil pa spit kapljico vode! Sem se ustavil za kr en daljši čas in že mislil obupat, pa sem se potem ko sem spil 2L na eni postojanki kar opomogel in odpeljal do konca.
Ampak! Naučil veliko in vse super na koncu. Je pa vsako leto nekaj zdrsov in zato mi ne dišijo taki eventi, ko en zajee grejo vsi po tleh..
Tko da tisto zgornje je moj nasvet greš šele po nekaj sezonah na nek event. Drugo pa tehnično da v gručah ne pelješ nikoli "guma na gumo", s kolegom ko sem vozil sva dostikrat vozila na 5cm. Ker je ogromna razlika med 120cm 40cm ali 5 cm. Skratka v gruči minimalno 1m + vedno diagonalno glede na onega pred tabo.
Lahko pa napišeš več, kak je plan kaj hočeš, kaj ti gre kaj te muči, kakšna je trasa.
Ljučno je tudi da ugotoviš sebi pozicijo sedeža in pedal res v nulo.
itd. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Pozicijo sedeža mislim, da sem si kar dobro nastavil. Ne vem, kako je ustrezalo prejšnjemu lastniku, ki je bil manjši od mene in je imel sedež za enih 5 do 7 cm višje. Jaz sem si ga nastavil po občutku in po opazovanju posnetkov profesionalcev in potem sem šel googlat, kako naj bo pravilno nastavljen in sem zgrešil samo za 0,5cm. Drža na kolesu mi torej ustreza.
Dostikrat pozabim kontrolirat noge in ne vrtim konstantno. Vedno me vleče, da z levo bolj pritiskam. Drugače mislim, da nimam glih težav gonit v hrib, po ravnem pa tudi včasih držim nad 40 po par kilometrov skupaj. Kot rečeno, me najbolj skrbi vožnja v skupini, ker ko gledam te padce me je kar strah, da se ne bi se kom zapletel. Ne vem če se naj raje držim bolj v ozadju, ali naj probam potegniti naprej in se vozit v ospredju (če bom seveda zmogel) in pa ali se naj držim bolj desno k robu cesti, ali pa je bolje biti bolj v sredini... Drugače pa gre za maraton BTCiklin, ki ga organizira kolesarski klub iz Moravskih Toplic v sodelovanju z BTC MS. Lanska trasa je bila dolga 50km z enim vzponom (mislim da okrog 300 do 400 višinskih metrov). Za letos trase še niso razkrili (ali pa jaz ne najdem), start pa bo 27.5. ob 10.00 pri BTC-ju v MS. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Kar pogumno. Najprej se drzi zadaj pol pa ce ocenis da so prepočasni, gres pa naprej.
Pa je sploh odprt maraton? Se dirka? |
Prikaži več možnosti
|
#15
Jaz sem sel v nedeljo en krog, pa so me vsi nascal k cicibana, sm kr gnil, mi je 33 po ravnem izziv, kje je se 40
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
Velik je tle faktorjev. Predvsem veter. Ampak ce nisi drzal grupe so pac močnejši. Nimas kaj. Trenirat pa bo
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Tudi zavetrje (če to ni ravno velika gruča kot na maratonu kjer te kar vleče), če ga želiš korisitit je potrebno vozit na 10cm za gumo. Če si pol metra za gumo, moraš gonit precej več. Za takšno vožnjo pa se moraš že kar zverzirat, pa tudi tisti pred tabo mora vedet kaj počne. "Na gumo" si ne bi upal vozit kar za nekom, za katerega ne vem če je vajen takšne vožnje (da se zaveda da ima nekoga na gumi). |
Prikaži več možnosti
|
#18
Tako je. Ze da zacne abzicat pomeni da porine bajk 10cm nazaj in je to lahko tvoj padec. Mi smo zmenjeni da si signaliziramo abzicanje. Recimo. Ena taka malenkost.
|
Prikaži več možnosti
|
#19
To je (oz. bi morala biti) splošna kolesarska kultura. Opozarjanje na ovire/luknje in na spremembo hitrosti itd. Youtube ti lahko na hitro pomaga, da veš na kaj biti pozoren v grupi oziroma kakšni so znaki, čeprav še vedno je najboljši nasvet Damirja - praksa, s tem da se na začetku držiš zadaj.
Za Franjo moraš imet pa al tok močne noge, da si spredaj, al pa velik poguma. |
Prikaži več možnosti
|
#20
In kaj je fora vožnje v grupah? Brez varnostne razdalje? As the darkness falls and Arabia calls, One man spreads his wings, as the battle begins |
Prikaži več možnosti
|