Sem opazil ja, črni iz tvojega posta #112. Sedaj ima celo realno sliko notranjosti.
Padec vrednosti se mi zdi, če primerjam z recimo istim letnikom česa popolnoma ljudskega ali delovnega, (recimo za navdih Jerryjev vw caddy), abnormalna v primeru serije 5, sploh g31. Nov avto z nekaj opreme 75+ jurjev, 6 let star za 20 visi na netu.
Caddy podobnega letnika in "kilometrine" je nov takrat stal kakih 30 jurjev, danes se dejansko tisti ne prežvečeni prodajo hitro, oziroma hitreje od omenjene serije 5 za 16-18k.
Saj razumem. Na caddyju se nima praktično kaj pokvarit, niti nič nima. V Sloveniji je zanj servisni interval olja 15k km, vzdrževanje je cenejše.
Medtem ko na F11/G31 vidiš v oglasu ponosno poštempljano servisno knjižico BMW niederlassung Hamburg, trije servisi, prvi in zadnji oljni, na vmesnem pa avto ni javil menjavo olja in niso menjali. Ali pa celo le dva oljna, med njima interval 42k kilometrov. "Servisiran redno po intervalih". Prvemu lastniku je vseeno, ker bo avto po izteku garancije zanj oddelal svoje.
Ostali se pa lahko čudimo od kod menjave verig, visokotlačnih črpalk in whatnot, ki so vse prej kot poceni- oziroma so pač cene za vzdrževanje ranga vozila, ne njegove vrednosti na trgu.
Posledično si verjetno redkokdo upa kupit tak avto, kdor ga hoče imet dlje časa kalkulira koliko je razlike do manj rabljenega, kdor reskira in ne popravi česa preventivno se pa vozi, dokler ne zropota.
29 jurjev je tisti sicer z x-drive ki je še v PS garanciji, kupljen pri Selmarju, m-paket. Se mi zdi fer cena, vsaj neka mera transparentnosti. Hkrati je pa to vedno tisti začaran krog, ker če k temu znesku dodaš določen %, pa pridejo v rang FL modeli.