Skoči na vsebino

 

Porsche 911 skozi zgodovino

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
300 odgovorov v temi
Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#1

Hello,

 

 

torej ker je "hrosc" res kar prisoten in ker se redno pise v vse teme tako od starih do novih bi mogoce lahko tukaj splosno pisali same povezave o samih modelih. 

 

Torej letos je 75 letnica Porsche, kar pa ne pomeni, da je na sceni tako dolgo tudi paradni konj tovarne 911, ki pa je na trgu od leta 1963 kar pomeni da je letos 60 obletnica modela.

 

Jaz osebno se bom nekoliko osredotocil na stare modele oziroma izpeljanke, ki so bili delani za Motorsport saj je nekoc sama homologacija zahtevla doloceno stevilo za cestno uporabo. Seicer je temu se danes tako, vendar je to pri razredu GT2 in GT4 ter seveda GT3, kateri je najhitrejsi med vsemi. Torej za homologacijo dirkalnika je potrebno imeti cesnti model vozila. Iz tega razloga se pocasi Audi R8 GT3 LM pocasi poslavlja iz dirkanja saj cestnega modela ne delajo vec. Po pravilniku FIA je dovoljeno izdelovat dirkalnike se 7 let po koncani izdelavi cestnega modela vendar ni dovoljen razvoj, torej EVO kit (ponavadi je to AERO paket z kasnimi dodatki)

 

Ker je ravno obdobj modelov, ki jih verjetno velika vecina pozna, mogoce pa nekateri ne veste od kje prihajajo lahko zacnemo zacnemo pri samih oznakah.

 

911 R 1968, ki so ga delali 1967-1968 katerih je bilo narejno samo 19 kom, motor je bil 2.0l ki je  razvil 210PS, sama teza pa je bila 820kg.

 

991 R 2016, ki so ga delali 2016-2017, katerih je bilo narejeno samo 991 kom, motor je 4.0l ki je razvil 500PS, sama teza pa je bila 1.370kg.

 

 

911 ST 1970, ki so ga delali 1970-1971, narejenih je bilo samo 33 kom, motorjev pa je bilo vec, zaceli so z 2.2l, 2.4l in na koncu 2.5l ki pa je ze ravil zavidljivih 270PS in imel tezo 960kg, ki pa se je ze vrtel na 8000RPM :)

 

992 ST, prihaja letos, koliko jih bo se se ne ve, 4.0l, 525PS, naj bi bil najlazji sodobni 911 (se kaksen kg manj od Touringa) in bo zagotovo najbolj zeljeni model 911 v tem trenutku.

 

 

911 SC 1978, delali so ga od 1978-1983, imel je vec motorjev in so ga delali v vec oblikah (Coupe, Cabrio) imel je 3.0l in od 180 do 204PS. SC oznaka takrat je bila misljena kot Super Carrera.

 

997 SC, znan kot SportClasic, narejeno 250 kom z 3.8l 

 

992 SC, zopet SportClasic, narejeno 1.250kom z 3.0l in Turbo motorjem :(

 

Sedaj pa pocasi lahko preidemo na bolj znane modele RS in RSR

 

911 2.7 RS 1973, verjetno najbolj znan model z Duck Tail, ki je imel 230PS in je bil cesni model za homologacijo dirkalne verzije ki je imela ime RSR.

 

911 RSR Imel je 2.8l motor in 285PS, narejen pa je bil za Endurance, 24h LeMans in 24h Daytona. 

 

Od leta 1973 naprej je tudi tako imenovan G model 911, prej se je model 911 imenoval F model. G model so delali od leta 1973 do leta 1989 in naredili 198.500 vozil v 16 letih.

 

964 za mnoge najlesi (zopet za druge je to model 993) je z model RS napovedal homologacijo za dirkalna vozila ki so se se vedno imenovala RSR.

 

964 RS je prisel leta 1991-1992 in je imel 3.6l motor in 260PS ter 1.230kg

 

964 RSR je prisel leta 1993 imel je 3.8l in od 375 do 385PS ter 1.200kg, narejenih je bilo samo 55 kom. Avto je zmagal na  24h LeMans, 24h Daytona, 24h Spa, 24h Interlagos, 12h Seebring, 10h Suzuke....najuspesnejsi 911 po zmagah v razredu :)

 

993 RS je prisel leta 1995-1996, ki je imel 3.8l in 300PS in je bilo narejeno ze 1.104 kom

 

993 RSR so naredili zopet za dirke leta 1997-1998 in je bil v vec izpeljankah, CUP (od tukaj ime sedajsnjega CUP dirkalnika) do CUP RSR Engine in samega "Kinga" RSR. Imeli so 3.8l in od 315, 325 do 350PS. Takrat so regulacije ze imeli sedaj bolj znani BoP model (ki pa se mu ni tako rekel) vendar so bili ze onejeni na samo moc glede na kg, zato manj moci kot pri 964 ki je se vedno King of the 911 race car ;) CUP modelov je bilo narejenih 175kom, CUp with RSR engine 20 kom, samih pravih RSR pa samo 44 kom. Model 993 v dirkalnih vodah ni nikoli dosegel 964 uspeha.

 

Tukaj se zracno hlajeni modeli kar se tice izpeljank Motorsporta koncajo, saj preidemo v vodno hlajene modele, ki pa so sedaj znani pod imeni GT3/RS. RSR ime se je prestavil med dirkalnike, ki pa niso vec homologirani za cestno uporabo.

 

Seveda so se specificni modeli zracno haljenih horscev, kot je to Speedster, Targa, GT2....in seveda Turbo modeli, katere pa lahko omenimo v naslednjih sporocilih.

 

 

P.S. Naj omenim se to, da je zaradi modela 964, in z njim povezane prevlade v razredu, postala "nekaksna panika" in je FIA spremenila pravila, zato tudi "ustavitev" 993 modela je Porsche naredil svoje prvenstvo, ki se danes da/naredi najvec PRO voznikov na svetu in ima najvecjo dirkalno serijo na svetu. CUP kot prvi model na podlagi 993 modela je vse od takrat prisoten na vseh kontinentih in mnogih drzavah kjer se kalijo lahko recem, da se danes najvecji in najboljsi vozniki v GT in Prototip dirkalnikih. Velja za najzahtevnejso dirkasko serijo, kjer razliko res dela samo voznik in ne avto (samo voznik in nastavitve, ki jih seveda nastavi voznik sam). Se danes so vsi CUP modeli za dirke v CUP prvenstvu brez ABS in TC pomagal :)

 

P.S.S. Ce je pri kasnih podatkih prislo do kasne napake se opravicujem, nisem nic googla uporabljal ko sem sestavljal tale spis!



Urejal Underdog, 23.05.2023, 17:44.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti


M4-CS
M4-CS
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Vsakega nekaj

#2

Mater si se razpisal, sploh ne moreš verjet koliko je teh posebnih hroščev. A se že ve koliko 992 ST pride v Slo ?


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#3

Mater si se razpisal, sploh ne moreš verjet koliko je teh posebnih hroščev. A se že ve koliko 992 ST pride v Slo ?

He He...ja malo pa res, tole se zdalec ni vse in je mnogo let branja, pac fan kaj naj recem ;)

 

Za vecino, verjetno najbolj zazeljen model je TURBO, pa naj nekaj besed namenimo se temu modelu.

 

Prvi model Turbo je prisel leta 1975 ki je imel 3.3l motor in razvil 260PS, nisem sicer preprican vendar ce se ne motim je bil to najhitrejsi seriski avto na svetu v tistem casu. Model je bil znan pod tovarniskim imeno 930, ki pa je bil specificno samo za Turbo model, vsi ostali modeli so bili kot napisano G modeli 911.

 

Pa da ne nakladam na pamet...spodaj link... ;)

 

https://media.porsch...turbo-s/history

 

 

Pri 992.2 Turbo modelih pa se bo ze uporabil Hybrid :)



Urejal Underdog, 23.05.2023, 18:04.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti
    • DreamBMW in BMW Deutschland uporabnikom je všeč to sporočilo


Grilzz
Grilzz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 058
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Alfa romeo 75

#4

"Porsche says there will be a 911 as long as there is a demand for one, but it's difficult to see the car or the demand lasting more than another couple of years. At the most."

 

Citat iz Car & Driver, leta 1980.  :-D

 

https://www.caranddr...by-the-numbers/


Prikaži več možnosti


eleksis
eleksis

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 621
  • Lokacija:  
  • Avtomobil: rolling coal

#5

Lahko napišeš še kakšno besedo o zračnem hlajenju? Kako to sploh funkcionira pri takih konjih in motorjem v prtljažniku..


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#6

Mater si se razpisal, sploh ne moreš verjet koliko je teh posebnih hroščev. A se že ve koliko 992 ST pride v Slo ?

Sem se marsikaj spustil, ogromno je enih modelov, nekaj sem jih omenil se zdalec pa ne vseh...recimo T model...itd.

 

Koliko bo ST v 992 se se ne ve, veliko jih ne bo, bi rekel (malce naglas razmisljam, ne vem zagotovo  :-D ) da je precej dejavnikov okoli kvot za "posebne" modele, mogoce ze nekaj "politicne igre"  :laugh

 

"Porsche says there will be a 911 as long as there is a demand for one, but it's difficult to see the car or the demand lasting more than another couple of years. At the most."

 

Citat iz Car & Driver, leta 1980.  :-D

 

Mal se je novinar "zaj****" bi lahko rekli  :ok2 the rest is history  :ok

 

Lahko napišeš še kakšno besedo o zračnem hlajenju? Kako to sploh funkcionira pri takih konjih in motorjem v prtljažniku..

Kaj pa naj napisem, nekoliko bolj specificno?!

 

Zleht so ali kako naj recem, sedaj ce gledamo neke klasicne modele pol je to se kar vozno, ce pa gledamo serijo RS ali celo RSR je pa to precej "zahtevno" za hendlat, "problem" ali pa "odlika" vseh teh motorjev je da v zgornjih obratih delajo res neverjetno. Spodaj so cisto kultivirani (sedaj pri novih GT3 recimo je zelo podobno) pri zgornjih obratih so pa "nervozni" in v kombinaciji kratke medosne je precej zanimivo, zivcno in veselo :) ce imas to rad seveda, drugace je vse prej kot uzitek, prej trpljenje. 3.8l z 385ps in 1.150kg je res "pasji" all the way  :mljask

 

Zadnji "pravi" j bil 997, ta je se imel motor tam kjer mora bit, od 991 naprej je vse bolj "soft" in zelo zelo vozno in prav je tako! Najvecji napredek k dobri vozni dinamiki ima Walter Rohel, saj ko je zacel delat kot testni/razvojni voznik pri Porsche je ravno to bila najtezja naloga, torej narest 911 ki bo vozna za siroko mnozico. Deloma jim je to uspelo, pri nekoliko bolj "naspicenim" modelom pa jim je povzrocalo obilo tezav, vendar so to bile izpeljanke za nekoliko "boljse" voznike. Ko so enkrat avto povecali do mere, da je sedaj motor na zadnji osi (torej od 991 naprej) je seveda vse postalo precej bolj prijazno.

 

Eden najzahtevnejsih 911 ki sem jih vozil je 996 GT3RS, res "rita" in vsi imajo vsaj 20PS vec kot je deklariranih. 997.1 RS je tudi precej zleht (enomastni vstrajnik naredi kar razliko) v primerjavi z 997.2 RS ki je precej bolj "umirjen" kar pripomore predvsem elektronika, ki je ze naprednejsa. 7.1 generacija ima samo klasicen TC, 7.2 pa ze PSAM, ki oddela svoje ce je voznik ne vesc. Ne dela cudezev, pol cudeze pa. Ko pa seveda to das na off je the best 911 ever made, for sure. Takoj za njo pa 964 RSR....in seveda sedaj novi 3RS, ki je zopet korak v "vesolje". 2.8l z 285PS in 900kg je prav tako "jeba" but a lot of fun  :ok2


"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti
    • Fleko in WhiteTiger uporabnikom je všeč to sporočilo


M4-CS
M4-CS
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 907
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Vsakega nekaj

#7

Sem se marsikaj spustil, ogromno je enih modelov, nekaj sem jih omenil se zdalec pa ne vseh...recimo T model...itd.

 

Koliko bo ST v 992 se se ne ve, veliko jih ne bo, bi rekel (malce naglas razmisljam, ne vem zagotovo  :-D ) da je precej dejavnikov okoli kvot za "posebne" modele, mogoce ze nekaj "politicne igre"  :laugh

 

Tu je kar veliko politike zadaj, recimo na Madžarsko ni bil dobavljen niti eden SC, mene osebno je pa tudi minilo da bi sploh še poskušal z temi posebnimi hrošči, naj jih kar majo v garažah.


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#8

Tu je kar veliko politike zadaj, recimo na Madžarsko ni bil dobavljen niti eden SC, mene osebno je pa tudi minilo da bi sploh še poskušal z temi posebnimi hrošči, naj jih kar majo v garažah.

Slovenija ima po mojem mnenju zelo dobro kvoto vseh teh "posebnih" izpeljank in vsakega modela k nam pride kar nekaj avtomobilov. To me osebno zelo veseli, res pa je, da je kot tovarni uspeli dvigniti neverjeten hype okoli tega in enostavno avtomobilov ni dovolj. Pra tako menim, da tovarna precej lepo razpolaga z samimi kvotami, se je le potrebno zavedat, da ena majhna Slo dobila recimo 997 SC 1 avto pa je bilo za cel svet narejenih samo 250. Dobili smo R, Speedster, GT2RS (tudi SC varijanto), Safary, GT3RS (kar nekaj komadov je pri nas, pa se drugo leto bodo kvote), pride sigurno ST, bil je Spyder, verjetno Spyder RS, bilo je par komadov GT4RS, precejsnje stevilo GT3 992, 992 Touring...ni slabo glede na 2M prebivalcev, ce se zavedamo, da je to predmestje Munich-a.

 

Prednostno imajo seveda svojo bazo kupcev, vendar je to popolnoma normalno, saj je pri Ferrariju enako. Pred dnevi sem pripel sliko SF90, ima ga od mojega starejsega sina sef, kupil ga je samo zato, ker ce ga ne bi, bi izgubil vrsto za kaj drugega zanimivega. Enako je kupil 458 Speciale, 488 Pista, 812...

 

Ali je to prav-narobe je seveda stvar debate, se pa "bojim" da tega mi ne bomo spremenili.

 

Porsche pravilo je, da bodo vedno naredili en avto manj kot je povprasevanje ;)

 

Sama kapaciteta izdelave pa se dviguje neverjetno in se teh avto svetovno nasploh proda res ogromno. Recimo zgoraj napisano 2.8 RSR 33 kom, 964 RSR 55 kom, 993 RSR 44 kom, 996 GT3RS 682 kom,997.1 GT3RS 1.168, 997.2 GT3RS 1.500kom, 991.1 GT3RS pa ze 4.600 in 991.2 GT3RS se 4.750 kom, pri 992 GT3RS se bo nekoliko ustavilo, se vedno bo a nekaj tisoc vozil.

 

P.S. Poglejte cene "Grdega Racka" 996 GT3RS...krepko cez 200k so ze, ni dolgo nazaj ko so bili po 100k pa niso bili prodaljivi ;) 997 GT3RS zelo podobno, samo nikoli niso bili po 100k kot primer, so pa drazji kot 991 razlicica :)

Omenjeni modeli 964 RSR recimo je bil prodan za 2.25 Miljona, 993 GT2 so cene 1Miljon naprej, pa se vedno pol cene od F40, ki je bil nedolgo nazaj po 400k  :crazy , 959 recimo so od 1.5Miljona do 2Miljona...nenormalno ce smo posteni za ta stara jajca  :eek



Urejal Underdog, 24.05.2023, 15:51.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 073
  • Lokacija: Ljubljana

#9

Vsak dan postane 1700 ljudi novih miljonarjev v dolarski valuti, teh starih avtov je pa vedno manj. Kaj to pomeni za cene je jasno…
Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


BMWMaN
BMWMaN

    BMW fanatik

  • Izključen
  • Sporočil: 3 467

#10

Zanimivo branje - svaka čast Underdog :ok


Prikaži več možnosti
    • Underdog je všeč


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#11

Pa se dotaknimo se modela, ki je za mnoge totalen fail, za druge zopet nekaj posebnega.  :mljask

 

 

Prvi Speedster je sicer prisel na sonovi 356 modela, ker pa se tukaj debatira o 911 se raje lotima tega modela.

 

 

G model, torej prvi 911 Speedster je prisel leta 1988, na dveh osnovah, normalna Carrera in Wide Body, torej Turbo osnova. Skupaj je bilo narejenih 2.100 primerkov.

 

964 je prisel leta 1992, narejen pa je bil samo v 930 primerkih, se danes najbolj zazeljen model Speedster. Imel je dolocene povezave z modelm RS, kot so sedezi naprimer...

 

993 je bil narejen po narocilu lastnika Ferdinada, zato je bila proizvodnja samo 2 modelov. Prvi je bil torej Ferdinad-ov, ki je bil na osnovi osnovne Carrere, avtomatik in zelene barve (njegova najljubsa barva, tudi prvi 356 je bil zelen), drugi pa na osnovi Wide Body v srebrni barvi in rocnim menjalnikom za TV voditelja Springer.

 

996 model ni videl izpeljanke v Speedster modelu.

 

997 Speedster je bil Jubilej na prvega Porsche-ja, torej izdelan je bil v 356 primerih.

 

991 je bil narejen zopet kot limited in to v 1948 primerih, na osnovi GT3 Touringa. Za pravilen kraj je to res odlocen avto. ;) Zakaj 1948 primerkov verjetno jasno?!?  :confused

 

992 Speedster BO v proizvodnji, v koliko primerih pa je javnosti se ne odkrito. It will be on in 2024 ;)



Urejal Underdog, 25.05.2023, 07:48.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 799

#12

od serije G (serija ki je tudi meni všeč) je zanimiv model speedster, po mojem temu G modelu res rdeča najbolj sede, sicer je amerikanac, po videnju slik se mi zdi da so sedeži in volan preoblečeni (drug odtenek barve), km ne pišejo (jih je verjetno veliko),... če v šali napišem manjša stranska okna, manjša sprednja šipa, zadaj "kupola" ... pa cena x2 napram coupeju... :)

 

kok je realno vreden? tok k bo kdo ga plačaš nič več nič manj... bi pa Luka rekel, to je zračno to dela in če ne "medi" je super (če ne pa se tud da vse poštimat). Glede na wtl, bi morda leše bilo da so felge še širše ali pa dati gor distančnike, ker je preveč razmaka do roba (za moj okus).

 

Skoraj vsi imajo na starih hroščih fuchs felge, ja ok saj so lepe in klasika, samo so bile tudi v originalu gor fabriško na G modele dane tudi BBS felge, ki pa niso tako pogoste in meni še lepše. :ok

 

Porsche 911 Carrera 3.2 Speedster 1989, letnik:1989,209000 EUR - prodam :: Avtonet ::



Urejal Taucher, 02.06.2023, 06:38.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 230
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#13

Dejmo kaksno slikco vmes med vso to znaje. Tolk enih oznak :)
Prikaži več možnosti
    • WhiteTiger je všeč


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 799

#14

ja k se poglobiš v hrošče, je res ogromno oznak, pa misliš da je isti pa je omejena serija, tako da so že v zgodovini znali "čarati" s tem in to nekaterim še dan danes uspeva (tudi v svetu ur in še kje). 

 

kar se tiče modelov in oznak, je tukaj ena stran, kjer imaš (če imaš čas) vsega fotomateriala na pretek :)

 

Start - elferspot.com - Marketplace for Porsche Sports Cars



Urejal Taucher, 02.06.2023, 06:50.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 073
  • Lokacija: Ljubljana

#15

S temle rdecim speedsterjem se Petje vozi do aga burgerja na malco :-)
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 799

#16

S temle rdecim speedsterjem se Petje vozi do aga burgerja na malco :-)

ga ima on na parkingu že kar nekaj let, še preden si ti sploh slišal za njega :P



Urejal Taucher, 02.06.2023, 21:22.

Prikaži več možnosti


Sharkman
Sharkman

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 392
  • Lokacija: štajerska-Ptuj
  • Avtomobil: Audi Q5 TDI

#17

Underdog

 

govori se da bo 992.2 GT3 RS imel turbo motor… veš mogoče kaj več ?


kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 537
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#18

Ste imeli vozniki Porschejev vceraj izlet na Lundauring? Sem srečal v Lendavi enih 10 avtomobilov.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 390

#19

Underdog

 

govori se da bo 992.2 GT3 RS imel turbo motor… veš mogoče kaj več ?

To je jasno ze nekaj mesecev, sem pisal o tem ze precej nazaj v drugi temi. Imel bo 600PS in bo z GT3 Aero hitrejsi od GT2RS. V resnici je ze sedaj GT3RS hitrejsi, ce bi se vozilo/merilo tri kroge ali vec in ne samo enega. Je pa 991 GT2RS definitivno najboljsi 911 ever made :)

 

Ker smo ze v temi se nekaj malega o GT2 modelu.

 

Prvi je bil v modelu 993 leta 95-96, imel je 430PS in je bil arejen samo v 194 primerkih. Cene danes so precej astronomske.

 

Nadaljevalo se je v 996 GT2, leta 01-03, ki pa premore 462PS , imel je 50kg vec kot model 993 (1440kg), narejen pa je bil v 1287 primerih. Prvi 911, ki je prisel serisko z PCCB 

 

Sledi 997, ki pa se ze razdeli v dve izpeljanki, GT2 in GT2RS, prvi ima 530PS in je narejen v 1242 primerih, RS pa je odskocil na 620PS narejen pa je bil v samo 500 primerih. 997 GT2RS je izjemna nalozba, ce koga mika, tako kot je to model 993 ;)

 

Vsi nasteti so imeli rocni menjalnik 

 

Sledi vsem znani 991 GT2RS, ki pa je definitivno najbojsi 911 ever made !!! Vse podatke veste vsi :) zanimivo je, da ni bil limited, je pa bil plan naredit samo 1000 primerov, kar pa jim je nekoliko uslo, tako da na sreco jih je nekaj vec, vendar ne veliko.

 

Tale recimo je nekaj posebnega, pa so vsi, ker ste zeleli nekaj slik za lazjo predstvao modelov ;)

 

 


Pripete slike za predogled

  • Screenshot 2023-06-04 at 09.15.48.png
  • Screenshot 2023-06-04 at 09.16.45.png
  • Screenshot 2023-06-04 at 09.17.13.png
  • Screenshot 2023-06-04 at 09.17.49.png
  • Screenshot 2023-06-04 at 09.18.28.png

Urejal Underdog, 04.06.2023, 08:19.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti
    • DrKo, Kirn in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


chado
chado

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 761
  • Avtomobil: 4kolesa+volan

#20

Če se spomnim je tale 993 šel za 2.5mio?  Noro, res noro. Mi je pa 996 najmanj posrečen s temi lučmi.

 

991 GT2 RS je pa res hud, čeprav sem vedno za GT3 :)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.