Skoči na vsebino

 

BMW E60 - Cukanje do 2000rpm

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#1

Pozdravljeni

 

Že nakaj časa se mi pojavlja težava na mojem avtu E60 520i, 125kW, M54, letnik 2004. 420.000km

 

Torej avto deluje normalno na mestu in lepo prede. Ko se peljem in je avto v nižjih obratih in ga rahlo pohodim med 1500 - 2000rpm mi občasno (ne vedno) začne cukati. kot bi bil misfire. če spustim plin in ga počasneje pospešujem se nekako rešim tega cukanja. Če vztrajam se cukanje povečuje do te mere da začne cel avto tresti. Če ne popustim plina včasih celo pride do check engine lučke. Potem je edina rešitev da ustavim....ugasnem avto in ga prižgem nazaj in deluje naprej ok. Napaka se pojavlja čisto naključno. Včasih je težava že če prižgem klimo....zgodi se tudi ko sem na mestu in je prižgana klima in tako cukne malo in povibrira.

 

Zdaj pa tester...v vsem teh mesecih ko sem imel čas mi ni pokazal nič pametnega. Samo včasih misfire na cilinder 1 potem cilinder 5 potem cilinder 6....sem pa tja misfire po cilindrih. Zadnjič mi je celo napisalo multiple misfires. Včeraj sem menjal vse svečke (stare so bile tako ali tako dotrajane) in vgradil bosch FGR7DQP. Sicer avto opazno prede lepše ampak tega cukanja se nisem znebil. Zadnjič mi je pokazal tester tudi camshaft exhaust in tudi drugi camshaft. ampak občutek imam da je to posledica sam.

 

Mi pa nekaj časa tudi tester prikazuje tudi lambdo sondo in sicer kodo 2716 heating after catalysator (dvomim da je to težava če samo gretje ne deluje). Ma kdo kakšno idejo?

 

Težava je pa tudi da imam tak zanimiv tester, kjer ne morem oz mi ne pusti da delam live diagnostiko in tako ne morem pregledati avta med delovanjem. Zoprna reč vem.

 

PS.: avto je tudi na LPG ampak zadeva stestirana na oba sistema in je enaka stvar. Tako da bi lpg izključil.

 

Bi lahko bil vanos? mogoče? avto imam že več kot 10 let in nikoli nisem gledal vanos. Edino težava je da ne vem ali pri vanosu avto crkuje in cuka. oz ne vem  če bi moji simptomi povezovali to z vanosom.

 

Hvala za vse nasvete.



Urejal urban-bmw, 26.05.2023, 07:50.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#2

Bi zamenjal še to lambdo sondo in potem nadaljeval?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#3

Jaz sem imel podoben problem na bivši 323i (2.5, I6, M52TU). Iskal napako, na koncu pa nabavil eno novo vžigalno tuljavo. Prvi dan sem jo zamenjal na 1. cilindru. Drugi dan sem tisto, ki sem jo vzel ven, dal na 2. cilinder. Tretji dan tisto iz drugega na 3.... Dokler cukanje ni izginilo. In ja... trajalo je 6 dni, ker je bil (valjda) zadnji cilinder :)

 

Praktični iste simptome sem imel tudi na 320i (2.0, I4, N43), ampak tega sem takoj odpravil, ker ko sem potegnil ven tuljave, je bila ena cela mastna od olja in je prebijalo. Potrebna je bila menjava tesnila pokrova ventila. (ampak glede na to, da si menjal svečke, predvidevam, da tak primer odpade, ker bi to opazil).

Pri čiščenju tuljav od N43 (verjetno tudi katere druge), pazite, da ne uporabljate agresivnih sredstev, ker imajo nek tanek silikonski premaz, ki ga z bencinom/čistili odstraniš in potem je čisto ok tuljava zanič, ker začne prebijat.... 



Urejal bpavsic, 26.05.2023, 08:24.

Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#4

https://www.autodoc.si/bosch/1148890

 

Bosch bi blo OK?

 

Tako ali tako je to potrebno. Mislite da bi lahko bilo to?

 

 
 

 

 


Jaz sem imel podoben problem na bivši 323i (2.5, I6, M52TU). Iskal napako, na koncu pa nabavil eno novo vžigalno tuljavo. Prvi dan sem jo zamenjal na 1. cilindru. Drugi dan sem tisto, ki sem jo vzel ven, dal na 2. cilinder. Tretji dan tisto iz drugega na 3.... Dokler cukanje ni izginilo. In ja... trajalo je 6 dni, ker je bil (valjda) zadnji cilinder :)

 

Praktični iste simptome sem imel tudi na 320i (2.0, I4, N43), ampak tega sem takoj odpravil, ker ko sem potegnil ven tuljave, je bila ena cela mastna od olja in je prebijalo. Potrebna je bila menjava tesnila pokrova ventila. (ampak glede na to, da si menjal svečke, predvidevam, da tak primer odpade, ker bi to opazil).

Pri čiščenju tuljav od N43 (verjetno tudi katere druge), pazite, da ne uporabljate agresivnih sredstev, ker imajo nek tanek silikonski premaz, ki ga z bencinom/čistili odstraniš in potem je čisto ok tuljava zanič, ker začne prebijat.... 

Lahko poskusim še z eno tuljavo in jo potem menjam ja. Med menjavo svečk ni bilo nič mastnega ker sem pred pol leta nekje menjal pokrov ventilov ker mi je počil...in posledično tudi vsa tesnila pokrova vključno s temi znotraj.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#5

Za lambdo ne vem...

Pri meni je cukanje vedno bila posledica tuljave (prebijanje, hin tuljava itd...). Ravno tako se mi je na 323i ene 2x zgodilo da je ena tuljava čisto odpovedala in je motor laufal na 5 cilindrov (ni pa nikoli javilo napake misfire... vsaj pri E46 ne, očitno imata E60/E92 bolj napredno motorno elektroniko). Ponavadi sem kar na licu mesta rešil, ker imam eno rezervno tuljavo vedno v prtljažniku, prav tako orodje (kot pri starih stoenkah  :-D)


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 555
  • Lokacija: Where the sky is blue

#6

Za tako random cukanje, je kdaj vzrok tudi defektna svečka (poleg tuljav)


Prikaži več možnosti
    • bpavsic je všeč


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#7

Vceraj dal vse nove svečke bosch....te ki so na bmwfans pod parts katalog predpisane
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 244
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#8

Glede na to, da ti je cukalo že pred menjavo svečk in z menjavo nisi nič izboljšal, so svečke verjetno ok. Ne vem, koliko lamba vpliva na to, ampak jaz bi prej tuljave probal... Pač eno menjaš, se malo voziš, lahko tudi par dni, pa potem dalje...

Večji problem je, če je problematična več kot ena  :eek, takrat boš z menjavo odpravil samo del problema, mislil boš da nisi nič naredil in potem iskal napako vsepovsod drugod...

Je pa res, da se pri "cenejših" zadevah lahko igraš (jaz sem raje vse tuljave menjal, da sem videl, če dela ok, potem pa menjaval stare nazaj 1 po 1, da sem videl, katere so še ok in jih shranil). Ko si enkrat pri injektorjih, ki so 400-500€ kos, pa tako igračkanje odpade in je ta prava diagnostika obvezna...


Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307

#9

Poslusaj pavsica in vzami tuljave iz cilindrov 2, 3 in 4 ter jih zamenjaj z 1, 5, 6. Se prej jih seveda oznaci, da se ne bodo pomesale.

 

In kadarkoli kupujes karkoli kjer se rabi preciznost, torej bodisi svecka, senzor itd.. in je moznost kupit NGK ali Denso, res priporocam to opcijo. Ker Japonci se vedno delajo dosti natancnejso in zanesljivejso elektroniko.


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 607
  • Lokacija: Svet

#10

@urban-bmw, mal za hec, k je ravno petek, to sploh ne bi smel biti problem, saj ta prav dec itak nima nikol obratov niti blizu 2000k, ampak skoz v rdecem.

 

:drink  :metalc


#EV is the way#

Prikaži več možnosti


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#11

Šel sem po eno novo tuljavo. Včeraj sem opazil da sem menjal vse (tekom 8 letih) razen ene ki je še od prejšnega lastnika. Torej bom začel pri tej najstarejši. Nato bom posamezno menjal vsako posebaj....se vozil...in upam da odkrijem. Svečke imam trenutno vse bosch. Tuljave imam pa vse borgwarner - BERU in tisto eno staro BOSCH. Bomo videli. Sporočim kak update. Novo ki sem jo pravkar kupil sem označil na vrhu kjer se prime z izolirnim trakom da se ne pomeša.

 

_peters_ sam sem bolj za umirjeno vožnjo....ne divjam preveč :)



Urejal urban-bmw, 26.05.2023, 13:39.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bpavsic in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


urban-bmw
urban-bmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 658
  • Avtomobil: E60 520i, E46 318i

#12

Zrihtal....na cilindru 2 mi je tuljava crknila....ponavadi do zda mi je vse tester pokazal ko je sl tuljava. Ta je bla pa čudna moram priznati. Izgleda je podrl nek ritem in je potem motor kazal misfire na nvseh cilindrih. Zdaj prede kot nov. Hvala vam za pomoč
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bpavsic je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.