Projekt oživljanja podkozolčne najdbe (parkiran od 1996) se po približno desetih mesecih dela bliža koncu.



#121
Projekt oživljanja podkozolčne najdbe (parkiran od 1996) se po približno desetih mesecih dela bliža koncu.
![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#122
Kaj pa te rally luči spredaj, a je iz severa? |
Prikaži več možnosti
|
#123
Čudovit, a za tega imaš verige..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#124
Kaj vse si moral uredit po toliko letih mirovanja? Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#125
Je s severa, a ne tako visoko, da bi mel daljinke od prej.
Ja, sem ti takrat rekel, da si mi dal verige za avto, ki ga še sploh nimam.
Na tem vse, razen golega motorja samega. Od zavor, izpuha, elektrike, mehanskega vbrizga, komplet notranjosti, ... Na srečo je bila pločevina v precej solidnem stanju, kar je bil tudi razlog za nakup. Čaka še servis menjalnika in nakup malenkosti, kot so kak plastika tu in tam. Urejal naliM, 25.09.2023, 19:16. |
Prikaži več možnosti
|
#126
Nice |
Prikaži več možnosti
|
#127
'Le' 280, torej linijski šestak 2,8l, 185KM, 4stopenjski avtomatik. Motor ima za '70ta precej športen značaj, malo spominja na BMW šestaka.
Za vožnjo je to GT v pravem oldschool pomenu besede. Pa začuda ima dovolj prostora in pasov za 5 normalno raslih. Urejal naliM, 25.09.2023, 20:05. |
Prikaži več možnosti
|
#129
280 je v redu motor, to so bili prvi ajnšprici, ki so dejansko delali popolnoma brez problemov. To ve malo ljudi, ampak ta motor je tako poskočen, da niti V8 bratranca iz istega obdobja ne gresta dosti boljše, edino žejen je skoraj tako kot onadva Kladivce kladivce na steni povej, kateri najboljši mehanik v deželi je tej! |
Prikaži več možnosti
|
#130
Moj je nemški in sem tudi uradno 2.lastnik. Tale je K-Jetronic, torej CIS (vbrizg je konstanten in ne pulzira), starejši so bili D-Jetronici. Je DOHC, 4 stopenjski menjalnik in oboje je bilo v '70ih pri MB kar vrhunec tehnologije. Pri prevoženih le 70.000km motorja nisem tesnil, ga moram malo voziti, da se pokažejo šibke točke. Določene pa se itak ne odpravljajo (če si delal na teh motorjih, boš vedel katera je brezupna Osmaki so imeli razen izjeme le 3-stopenjski avtomat ter med 155KM in 225KM (večina) oz. 240KM (sveti gral SLC500). Razlika v porabi napram V8 je okoli 6litrov na 100km, po zmogljivostih pa naj ne bi bili hudo daleč narazen. |
Prikaži več možnosti
|
#131
Madezi od olja? |
Prikaži več možnosti
|
#132
https://youtu.be/WPMMNvYTEyI shorturl.at/biQW0 |
Prikaži več možnosti
|
#133
Delal na teh motorjih nisem nič, sem jih pa imel vse od 280 do 450, tudi kar nekaj sem prevozil z njimi. Rihtal jih nisem zato ker so bili to drugi cajti, jaz sem jih kupoval takrat ko niso bili vredni nič, cene so bile v rangu kot bi danes rekel od 500 eur do jurja, pobiral sem jih pod drevesi in po kozolcih, šel iskat preizkusne tablice, napumpal gume, prečekiral olje in vodo in če je vžgal, sem bil čez 5 minut že na avtocesti z gasom do podna. Se spomnim ene bele W116 280S, motor je bil na frgazerje, ne na ajnšpric, kar je bil zame hendikep, saj so se frgazerji bolj obrabljali in jih je bilo težje naštelat. Ali pa je bil en frgazer, ne me držat za besedo, tega je vsaj 25 let nazaj in sem kak detajl pozabil. Takrat sem vedel vse na pamet, razlika med ajnšpricerjem in frgazercem je bila v pokrovu zračnega filtra, sem vedno odprl haubo in pogledal če je vbrizg res tak kot v prometni piše, je bilo cel kup avtomobilov s preklofanimi ciframi takrat, hehe. No tisti avto sem našel nekje na severnem Primorskem, okoli Nove Gorice, ležal je v enem grmu, cena je bila par sto takratnih mark. Motor je vžgal, sicer je kadil kot parna lokomotiva, ampak ko sem dotočil olje je delal. Tisti avto sem si zapomnil zato ker je deževalo kot iz škafa, ampak mu niso delali brisalci in ga je bilo kar tricky vozit. No pač Jerry kot Jerry, zdrgnem ves tisti mah in svinjarijo s šipe da je bila kolikor toliko gladka in so dežne kapljice same drsele po njej, potem pa direkt na avtocesto oziroma hitro cesto, takrat so ravno zgradili tisti trakt od NG oziroma od Ajdovščine do Primorke, ne čisto cel odsek sicer, ampak ene 10 km je je bilo. Zapeljem torej na hitro cesto in avto presenetljivo dobro dela, jaz pa ne bodi len, potegnem do enih 180 km/po števcu, gume boljše da ne veste kakšne so bile gor. Še danes se živo spominjam tistega dne kot da bi bilo včeraj, v največjem nalivu brez brisalcev ne vidim da me na eni od odstavnih niš meri policaj, da je modro bel avto sem videl ko sem bil že mimo, niti noge z gasa nisem spustil, samo videl sem možakarja kako spusti pištolo in se pospešeno baše v avto, jaz pa študiram ali naj spustim gas ali mu poskušam spizdit, hitrost sem imel zadostno da me nebi ujel. No pa sem ga vseeno spustil, brisalci mi niso delali in se nisem hotel zajebavat, model me dohiti in vidno oddahnjen da sem ga počakal, preveri dokumente. Na avtu legalne preizkušnje, vse štima razen hitrosti. Mi napiše položnico, to so bili tisti cajti ko smo se delali norca iz položnic, sem plačal par SIT na pošti ali nekaj takega sem izvedel, nobene kazni niso nikoli izterjali od mene, delal si lahko kar si hotel. Še bežat se ni splačalo, si raje lepo ustavil, poklepetal s policajem, itak so dobili samo prst v rit :D Tisti avto sem potem doma parkiral in ga vžgal samo še enkrat, takrat ko ga je prišel iskat kupec za dvojno ceno kot sem jaz plačal zanj. Sem imel pa tudi lepe primerke, se spomnim zemf-rumenega 280SE, tisti avto je bil pa v nulo, imam nekje še slike, bi moral pobrskat, žal ga je kolega kasneje stotalkal in od njega ni ostalo praktično nič, mislim od avta, ne od kolega, model jo je odnesel praktično brez praske, S klasa je bila že od nekdaj tank.
Kar se tiče vbrizgalnih sistemov sem tudi malo že pozabil kako je bilo, ampak spomnim se da je bil K-Jetronic zakon, ta je bil en prvih naprednih sistemov in neproblematičen, medtem ko za prejšnje tega nebi mogel trdit... so bili bolj JETRA-tronic
Kje si ti našel 6 litrov razlike v porabi, to je verjetno iz tehničnih podatkov, ane? Kladivce kladivce na steni povej, kateri najboljši mehanik v deželi je tej! |
Prikaži več možnosti
|
#134
Xm je men cist hud avto. Bom zihr enkrat mel enega za kak krog.
|
Prikaži več možnosti
|
#135
Zraven si se zabo ubodi, bos imel top shit francoski parcek |
Prikaži več možnosti
|
#136
DS + SM to je po mojem top šit francoski parček. |
Prikaži več možnosti
|
#137
Uff ja, na SM-a sem prav pozabu. Sam XM tudi pase k njima. To bi bil res hud trojcek v kolelciji |
Prikaži več možnosti
|
#138
Jaz sem bil na internavtiki poleg dveh ki sta v zadnjem letu kupila nove bmw suv-je.. Pa sem razkuril prodajalca iz Wallis-a ko mi je dobrodušno ponudil če se hočem vsest vanj, ne hvala a se lahko zunaj usedem v Z4 mi je ful hud avto.. Res niti pogledat nisem hotel tega XM-a, kot da ga ni.. Meni je to kot nova dača sandero, pa nič me ne zanima kako in kaj..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#140
Debata je o Citroen XM.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|