Skoči na vsebino

 

BMWslo vozni park - vozila brez lastne teme, ne nujno BMW

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
176 odgovorov v temi
naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 796
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡| *

#121

Projekt oživljanja podkozolčne najdbe (parkiran od 1996) se po približno desetih mesecih dela bliža koncu. 

 

MB-280-SLC-SL.jpg

MB-280-SLC-ZL.jpg
MB-280-SLC-NL.jpg
MB-280-SLC-ZD.jpg

Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 863
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#122

Kaj pa te rally luči spredaj, a je iz severa?


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 445
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#123

Čudovit, a za tega imaš verige..  :ok


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 179
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#124

Kaj vse si moral uredit po toliko letih mirovanja?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 796
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡| *

#125

Kaj pa te rally luči spredaj, a je iz severa?

Je s severa, a ne tako visoko, da bi mel daljinke od prej. :) Pri obnovi sem šel malo v smeri rally avta MB SLC, ki je '79 in '80 na WRC reliju Slonokošćene obale.

 

 

Čudovit, a za tega imaš verige..  :ok

Ja, sem ti takrat rekel, da si mi dal verige za avto, ki ga še sploh nimam. :)  Pijačo imaš še vedno v dobrem! 

 

 

Kaj vse si moral uredit po toliko letih mirovanja?

Na tem vse, razen golega motorja samega. Od zavor, izpuha, elektrike, mehanskega vbrizga, komplet notranjosti, ... Na srečo je bila pločevina v precej solidnem stanju, kar je bil tudi razlog za nakup.

Čaka še servis menjalnika in nakup malenkosti, kot so kak plastika tu in tam. 



Urejal naliM, 25.09.2023, 19:16.

Prikaži več možnosti


Picinni
Picinni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 845
  • Lokacija: Zavrh pri Atransu
  • Avtomobil: Petrolhead na štromu

#126

Nice :). Lep je lep. Motorizacija? 


Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 796
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡| *

#127

'Le' 280, torej linijski šestak 2,8l, 185KM, 4stopenjski avtomatik. Motor ima za '70ta precej športen značaj, malo spominja na BMW šestaka. :)

 

Za vožnjo je to GT v pravem oldschool pomenu besede. Pa začuda ima dovolj prostora in pasov za 5 normalno raslih.



Urejal naliM, 25.09.2023, 20:05.

Prikaži več možnosti


mark_grlj
mark_grlj
  • Uporabnik
  • Sporočil: 123
  • Lokacija: Ilirska Bistrica
  • Avtomobil: Bmw e30, e46

#128

 
E82 130i - dirkalnik 
 
3-B8-DB894-8-BA1-461-A-9233-16-CE22-CC14
 

0-CBF8-C86-5-FE4-4-E89-B42-A-6097-F869-E
 

 


Prikaži več možnosti
    • naliM, krt, Martini Racing in 7 ostalim je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#129

'Le' 280, torej linijski šestak 2,8l, 185KM, 4stopenjski avtomatik. Motor ima za '70ta precej športen značaj, malo spominja na BMW šestaka. :)

 

Za vožnjo je to GT v pravem oldschool pomenu besede. Pa začuda ima dovolj prostora in pasov za 5 normalno raslih.

280 je v redu motor, to so bili prvi ajnšprici, ki so dejansko delali popolnoma brez problemov. To ve malo ljudi, ampak ta motor je tako poskočen, da niti V8 bratranca iz istega obdobja ne gresta dosti boljše, edino žejen je skoraj tako kot onadva  :drink  :-D Si motor kaj obnavljal ali si ga samo očistil in pretesnil? Teh avtomobilov pri nas v času Juge praktično ni bilo, iz kje je tvoj po poreklu?


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 796
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡| *

#130

280 je v redu motor, to so bili prvi ajnšprici, ki so dejansko delali popolnoma brez problemov. To ve malo ljudi, ampak ta motor je tako poskočen, da niti V8 bratranca iz istega obdobja ne gresta dosti boljše, edino žejen je skoraj tako kot onadva  :drink  :-D Si motor kaj obnavljal ali si ga samo očistil in pretesnil? Teh avtomobilov pri nas v času Juge praktično ni bilo, iz kje je tvoj po poreklu?

Moj je nemški in sem tudi uradno 2.lastnik. Tale je K-Jetronic, torej CIS (vbrizg je konstanten in ne pulzira), starejši so bili D-Jetronici. Je DOHC,  4 stopenjski menjalnik in oboje je bilo v '70ih pri MB kar vrhunec tehnologije. Pri prevoženih le 70.000km motorja nisem tesnil, ga moram malo voziti, da se pokažejo šibke točke. Določene pa se itak ne odpravljajo (če si delal na teh motorjih, boš vedel katera je brezupna :) ).

Osmaki so imeli razen izjeme le 3-stopenjski avtomat ter med 155KM in 225KM (večina) oz. 240KM (sveti gral SLC500). Razlika v porabi napram V8 je okoli 6litrov na 100km, po zmogljivostih pa naj ne bi bili hudo daleč narazen.


Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 141
  • Lokacija: Ljubljana

#131

@veloce 2.0T? Za V6 nekaj manjka pod smerokazom…


Madezi od olja?
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 314
  • Lokacija: ...

#132

Madezi od olja?

to kar ta ima.

Posnetek zaslona 2023-09-26 171112.png



Urejal RobertH, 26.09.2023, 16:16.

https://youtu.be/WPMMNvYTEyI    shorturl.at/biQW0

Prikaži več možnosti
    • gepl je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#133

Moj je nemški in sem tudi uradno 2.lastnik. Tale je K-Jetronic, torej CIS (vbrizg je konstanten in ne pulzira), starejši so bili D-Jetronici. Je DOHC,  4 stopenjski menjalnik in oboje je bilo v '70ih pri MB kar vrhunec tehnologije. Pri prevoženih le 70.000km motorja nisem tesnil, ga moram malo voziti, da se pokažejo šibke točke. Določene pa se itak ne odpravljajo (če si delal na teh motorjih, boš vedel katera je brezupna :) ).

Osmaki so imeli razen izjeme le 3-stopenjski avtomat ter med 155KM in 225KM (večina) oz. 240KM (sveti gral SLC500). Razlika v porabi napram V8 je okoli 6litrov na 100km, po zmogljivostih pa naj ne bi bili hudo daleč narazen.

Delal na teh motorjih nisem nič, sem jih pa imel vse od 280 do 450, tudi kar nekaj sem prevozil z njimi. Rihtal jih nisem zato ker so bili to drugi cajti, jaz sem jih kupoval takrat ko niso bili vredni nič, cene so bile v rangu kot bi danes rekel od 500 eur do jurja, pobiral sem jih pod drevesi in po kozolcih, šel iskat preizkusne tablice, napumpal gume, prečekiral olje in vodo in če je vžgal, sem bil čez 5 minut že na avtocesti z gasom do podna. Se spomnim ene bele W116 280S, motor je bil na frgazerje, ne na ajnšpric, kar je bil zame hendikep, saj so se frgazerji bolj obrabljali in jih je bilo težje naštelat. Ali pa je bil en frgazer, ne me držat za besedo, tega je vsaj 25 let nazaj in sem kak detajl pozabil. Takrat sem vedel vse na pamet, razlika med ajnšpricerjem in frgazercem je bila v pokrovu zračnega filtra, sem vedno odprl haubo in pogledal če je vbrizg res tak kot v prometni piše, je bilo cel kup avtomobilov s preklofanimi ciframi takrat, hehe. No tisti avto sem našel nekje na severnem Primorskem, okoli Nove Gorice, ležal je v enem grmu, cena je bila par sto takratnih mark. Motor je vžgal, sicer je kadil kot parna lokomotiva, ampak ko sem dotočil olje je delal. Tisti avto sem si zapomnil zato ker je deževalo kot iz škafa, ampak mu niso delali brisalci in ga je bilo kar tricky vozit. No pač Jerry kot Jerry, zdrgnem ves tisti mah in svinjarijo s šipe da je bila kolikor toliko gladka in so dežne kapljice same drsele po njej, potem pa direkt na avtocesto oziroma hitro cesto, takrat so ravno zgradili tisti trakt od NG oziroma od Ajdovščine do Primorke, ne čisto cel odsek sicer, ampak ene 10 km je je bilo. Zapeljem torej na hitro cesto in avto presenetljivo dobro dela, jaz pa ne bodi len, potegnem do enih 180 km/po števcu, gume boljše da ne veste kakšne so bile gor. Še danes se živo spominjam tistega dne kot da bi bilo včeraj, v največjem nalivu brez brisalcev ne vidim da me na eni od odstavnih niš meri policaj, da je modro bel avto sem videl ko sem bil že mimo, niti noge z gasa nisem spustil, samo videl sem možakarja kako spusti pištolo in se pospešeno baše v avto, jaz pa študiram ali naj spustim gas ali mu poskušam spizdit, hitrost sem imel zadostno da me nebi ujel. No pa sem ga vseeno spustil, brisalci mi niso delali in se nisem hotel zajebavat, model me dohiti in vidno oddahnjen da sem ga počakal, preveri dokumente. Na avtu legalne preizkušnje, vse štima razen hitrosti. Mi napiše položnico, to so bili tisti cajti ko smo se delali norca iz položnic, sem plačal par SIT na pošti ali nekaj takega sem izvedel, nobene kazni niso nikoli izterjali od mene, delal si lahko kar si hotel. Še bežat se ni splačalo, si raje lepo ustavil, poklepetal s policajem, itak so dobili samo prst v rit :D Tisti avto sem potem doma parkiral in ga vžgal samo še enkrat, takrat ko ga je prišel iskat kupec za dvojno ceno kot sem jaz plačal zanj. Sem imel pa tudi lepe primerke, se spomnim zemf-rumenega 280SE, tisti avto je bil pa v nulo, imam nekje še slike, bi moral pobrskat, žal ga je kolega kasneje stotalkal in od njega ni ostalo praktično nič, mislim od avta, ne od kolega, model jo je odnesel praktično brez praske, S klasa je bila že od nekdaj tank.

 

Kar se tiče vbrizgalnih sistemov sem tudi malo že pozabil kako je bilo, ampak spomnim se da je bil K-Jetronic zakon, ta je bil en prvih naprednih sistemov in neproblematičen, medtem ko za prejšnje tega nebi mogel trdit... so bili bolj JETRA-tronic :laugh Kot rečeno jaz z ajnšprici pri mercedesih nisem imel nikoli problemov, sem pa imel velike težave s temi istimi sistemi na bavarcih, E21 323i je imel recimo takega ki se je lahko samo enkrat zapacal in je bilo fertik, ga nisi več očistil pa če si se na glavo postavil, nikoli več ni motor delal po vseh cilindrih če je pumpa potegnila svinjarijo iz tanka  :napaka

 

Kje si ti našel 6 litrov razlike v porabi, to je verjetno iz tehničnih podatkov, ane?  :-D Ti lažejo. 280-ke jaz pod nekih 16-18 litrov nisem nikoli spravil, 350 in 450 pa mi tudi nista kurila dosti več, kvečjemu kaka dva litra je bilo razlike. Ti motorji so vsi po vrsti požeruhi, ampak neuničljivi stroji, mercedes je pri nas že od nekdaj veljal za bulletproof avto in so mu lastniki "dušo vadili" na žive in mrtve, to je šlo do konca že sekundo po vžigu, vroč ali hladen nima veze, pa po 20 lastnikov je imel vsak minimalno, podajali so si jih iz rok v roke kot cigarete, drugi cajti so bili to. Tako da ne vem kakšna je tista znana šibka točka teh motorjev, to mi boš ti povedal, se nisem poglabljal ker kot rečeno so bili takrat to beaterji za par 100 eur, no jaz sem vseeno z njimi ravnal v rokavicah in jih nisem nikoli pritiskal hladnih, sem imel rešpekt do njih. Lahko napišem še kako anekdoto če tebe ali koga drugega zanima, jih imam cel kup z S klasami, ti mi pa le povej o šibkih točkah tega motorja da mi ne bo treba brskat po internetu, drugega kot problematičnosti frgazerjev (če ni bil motor ajnšpric) se iz tistih časov ne spomnim :ok


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 33 511
  • Lokacija: Ljubljana

#134

Xm je men cist hud avto. Bom zihr enkrat mel enega za kak krog.
Prikaži več možnosti
    • veloce je všeč


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 314
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#135

Zraven si se zabo ubodi, bos imel top shit francoski parcek  :ok


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 775
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#136

DS + SM to je po mojem top šit francoski parček. 


Prikaži več možnosti
    • Compact-3 in _Mihec_ uporabnikom je všeč to sporočilo


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 314
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#137

Uff ja, na SM-a sem prav pozabu. Sam XM tudi pase k njima. To bi bil res hud trojcek v kolelciji  :metalc


Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 445
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#138

Xm je men cist hud avto. Bom zihr enkrat mel enega za kak krog.

Jaz sem bil na internavtiki poleg dveh ki sta v zadnjem letu kupila nove bmw suv-je..  Pa sem razkuril prodajalca iz Wallis-a ko mi je dobrodušno ponudil če se hočem vsest vanj, ne hvala a se lahko zunaj usedem v Z4 mi je ful hud avto.. Res niti pogledat nisem hotel tega XM-a, kot da ga ni.. Meni je to kot nova dača sandero, pa nič me ne zanima kako in kaj.. 


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


rok46
rok46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 532
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: BMW

#139

Mislm da je Leon mislu francoskega XM-a :D
podpis
Prikaži več možnosti
    • soulfly je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 49 153
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#140

Jaz sem bil na internavtiki poleg dveh ki sta v zadnjem letu kupila nove bmw suv-je..  Pa sem razkuril prodajalca iz Wallis-a ko mi je dobrodušno ponudil če se hočem vsest vanj, ne hvala a se lahko zunaj usedem v Z4 mi je ful hud avto.. Res niti pogledat nisem hotel tega XM-a, kot da ga ni.. Meni je to kot nova dača sandero, pa nič me ne zanima kako in kaj.. 

Debata je o Citroen XM. :ok


ARHITEKT
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.