
10/2018 RS4 B9 avant z manjko carbona (zunaj in not), keramik zavor in stresnega okna, sicer pa z najbolj vazno opremo; Dynamic paket, ki vkljucuje;
-Sportfahrwerk plus z Dynamic ride control
-Sportnejsi izpuh
-Sportdiff
-Dynamik volan
-dvig koncne na 280km/h
-275-30/20”
In ostalo saro: Matrix, headup, B&O, masaza, nappa usnje, MMI plus, Homelink, akusticne sipe+ogrevana prednja,LTE in vse asistence.
Avto zaenkrat vozil le s tablicami od avtohise en lep krog lokalno. Na prvi pogled zgleda dokaj podobna voznja S5. Dokler stvar ni bolj divje odpeljana. Tam pa se opazi, da motor vlece kot sesalec (glede na single turbo v S5) in vse skupaj je bistveno bolj cvrsto in nekako cuti se, da lazje prenasa agresijo

Tradicionalno sem dokupil ASR racunalnik za management klapn (preko dalinca), 12mm distancnike spredaj in zadaj- tokrat H&R, ker z Eibach nisem bil perfektno zadovoljen na S5. Ko avtu novembra iztece garancija bo seveda kot vsi moji avti tudi “lazje zadihal”. Racunam na zdravih 500 ponijev.





