64kg se zihr pozna na osi, najvec pa po moje nardi pozicija motorja.
2018 Audi RS4 B9
#621
|
Prikaži več možnosti
|
#622
Po poziciji motorja je torej M3 na boljsem po voznji v dezju napram RS4. Kar se tice aquaplaninga pa je tezava v sirini gume in ne colaze, tko da res ne vem kaj ima veze 20 in 21 col feltna.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#623
Vse se strinjam s tabo, samo ena tezava je.. Z mojem sem ze zgazil na polno v vodo na AC z 275 pnevmatikami, medtem ko z M3 karavan se nisem, ker nimam te prilike. Ko bom, bom smel komentirat. Vse prejsnje generacije sem vozil kaj vec kot do prve ostarije, sploh E92 belo z LJ tablami in Akrapovicem dokler je bla na obali in pri vseh E in F generacijah sem se pocutil v enki/trojki enako ko je prislo do stojece vode na AC. Pa da ne bos uzaljen; to je tudi edina slabost, ki jo ima pure RWD zasnovan avto. Pod crto pa se je v zadnji generaciji ocitno mariskaj spremenilo. Jst 5 let star avto s sasijo iz konca 2014 ne morem primerjat z bistveno mlajsim avtom. Lahko ga edino z F sasijo od BMW, katero odlicno poznam. Vse ostalo pa.. ko bom odvozil. Tudi volan je pri obeh zaklenjen na iste vrednosti v m mode oz dynamic pri rs4 pa sta si zelo razlicna. Teza (sile obracanja) pri bmwju je drugacna, tako kot stekanje nazaj v lego za naravnost. Pa imata lahko zaradi mene na prednjem mostu isto optiko in enako elektrohidravliko. Dejstvo je, da imam drugi kljuc za zeno sprogramiran tako, da je avto len, tih, udoben, ko M3 nikoli ni in ne bo bil. Ne glede na tezo, ne glede na razporeditev. Vsekakor je to nekomu minus, ki isce brezkompromisen sportni avto, meni je pa (na zalost) to nujno zlo, ker imam (zaenkrat) samo en avto.. |
Prikaži več možnosti
|
#624
Drugac vecje cole ne pomenijo sirse gume. 19 col obstaja tud sirine 155…
|
Prikaži več možnosti
|
#625
Eno je fizika, fizikalne lastnosti ter parametri, drugo je pa realnost. Jst vem v katerem avtu se cez celo CH (kjer je katastrofalno odvajanje vode - sploh v Ticino kantonu) peljem brez potnih rok in v katerih platformah so se mi potile roke. Audi RS4 ima razsirjen kolotek spredaj, marsikaj je drugace, ampak roko na srce je to se vedno “pussy” avto, katerega lahko v najbolj leni nastavitvi nevedi vozi nek mulo, ki se presede iz 2.0T. Na teh zimskih kot jih imam ne bo cutil ama nobene razlike, dokler bo vozil po omejitvah.. |
Prikaži več možnosti
|
#626
Bmw330cd dobro pozna sceno. Pa naj lepo pove, kako je ko prehajas iz FWD platforme na RWD in iz RWD recimo na sredinsko namescen motor ala Cayman. Ve se katera platforma ne odpusca in ve se kateri avto je z vidika voznika najbolj zahteven in predvsem, ce pilot obvlada tudi “najhitrejsi”. Bom malenkost zloben; uzivancija je sirok spekter in vedno sem in bom uzival v civilnih RWD avtih, cim pa pridemo do top of the range modelov pa imam rajse bolj pussy platforme ![]()
Iz vidika ucenja, kako avto reagira, kako zdrsne itd, so 235 pnevmatike na RS4 top ![]() ps: samo ne smem slikat nic in objavljat, da me ne bojo lincali kot tebe z Lexusom ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#627
Hehe ja glih dans sva skurila zadnje letne gume do konca ker bova jutri dala zimske gor :-)
Sam rabi pa lexus makadam ker je presvoh za driftat po asfaltu |
Prikaži več možnosti
|
#629
Meni se dozdeva da vem kaj je Jerch mislil o gumah. Vecji so coli in manjsi presek, se res slabse odreže v dežju.
Rob je trši kot pri večje presečni pnevmatiki in se manj prilagodi vodnemu klinu, posledicno se vec sile prenasa navzgor, ker je manj casa, da ripne odvedejo vodo vstran (ker se guma ne deformira tako zlahka) levo in desno (kamorkoli), ter tako vpliva na hitrejsi Aquaplaning. Dober test: https://youtu.be/mPy...jJOEkIokI_J_-Tz Urejal MajoR, 22.11.2023, 22:48. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#630
Razen po suhem na pisti, ob isti sirini vedno rajse zberem manjso feltno z vecjim presekom gume in primerno trdo bocnico. Tukaj test simulira vodo ne pa aquaplaninga, tam bi se razlike se povecale. Enako kot se na snegu. Za izmet snega (plundre) mora imeti guma ali dovolj mehke bocnice ali mesa (preseka), se boljse pa oboje. In to je bolj pomembno kot sirina (kar je tudi). Pa ko se dela test zimskih gum na zasnezeni pisti mi re tudi na qzlanje. Relano imamo pa kaj 30% zime suho, 66% mokro, 3.8-% plundro in 0.2% led ali res poteptan sneg (podlago). Kakorkoli 235 je preozka guma za 600nM in posledicno se da sploh v mokrem rogovilit ze ob nizkih hitrostih. Zaviranje je odlicno, prehod med izgubo gripa in ponovno pridobitvijo mi je pa sploh vsec, tako smooth gre pri teh preperelli ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#631
Do prvega resnega snega bos ze menjal gume :-)
|
Prikaži več možnosti
|
#632
Še dobro, da v Švici imajo sneg, drugače bi do pomladi naredil slick profil iz zimskih:) Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#633
Hahha, to ne. Naprej/nazaj pa ze. (Skrtuh press) ![]() Ja, suha zima me bo drago stala ![]() ![]() Ampak bom pozitiven, bapoved je vsaj zame “poceni” na bliznjem kuceljcku: ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#634
|
Prikaži več možnosti
|