Skoči na vsebino

 

2018 Audi RS4 B9

* * * - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1046 odgovorov v temi
Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1001

Danes dodani radarji v navi z EU, posodobljena navi, odklenjen video in motion in par bombonckov aktiviranih. Ce kdo rabi guruja s tega podrocja ga lahko priporocim iz LJ regije ;)
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 511
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#1002

Nevermind, nisem vsega prebral  :-D



Urejal Boris-84, 06.08.2024, 14:19.

Prikaži več možnosti


_t4d3j_
_t4d3j_
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: DKW

#1003

Danes dodani radarji v navi z EU, posodobljena navi, odklenjen video in motion in par bombonckov aktiviranih. Ce kdo rabi guruja s tega podrocja ga lahko priporocim iz LJ regije ;)

Mene zanima update navigacije z radarji in se priporočam za guruja. Lahko tudi na privat, hvala.


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1004

Mas ZS ;)
Prikaži več možnosti
    • _t4d3j_ je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1005

c54a77a9-68bb-4b5d-a83f-78e7bf427298.jpeg

Odresen muk :)
Novim praskam naproti al kako bi rekli picajzli hehe
Prikaži več možnosti
    • M power, naliM, Kaspar in 8 ostalim je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1006

Po dobrem letu druzenja in malo preganjanja zadnjih dni en kratek raport:
-porazno original hlajenje vztopnega zraka (intercooler)
-srednje slabo original hlajenje olje
-brez original keramike je pri cetrtem zaviranju iz zelo visokih hitrosti na 100-120 pri zunanjih 30*C+ stvar glasna in tudi zavorni ucinek zacne pojenjat, tako da kdor pise da keramika na tem avtu ni pametna investicija in ima idejo o autobahn izletih se moti oz vsaj ploscice original niso na zelezju primerne. Za prelaze je ok, ce se ga ne mesari na mrtvo.
-ce je zgornje naravnano bolj na udobje (ploscice so precej tisje kot bi za rang avta pricakoval) je podvozje nekje vmes. Je pa res, da za vse nad 200 in karkoli resnega po ovinkih je vozno samo v najbolj sportni opciji
-ostane se motor. Ze pred mapiranjem me je fasciniral glede na S5. Definitivno svetla tocka avta, tako po vsakdanji uporabnosti kot priganjanju
Prikaži več možnosti
    • empacher in M4-CS uporabnikom je všeč to sporočilo


empacher
empacher

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 295
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: X5 M50d

#1007

Tocno tako je, kot si napisal. Sam bi napisal popolnoma enako. Najbolj od vsega me moti hlajenje. Malo bolj pritisnes in je olje ze na 115 stopinj. Res je da so danes tezke vremenske razmere - 35 stopinj. Avto sem enkrat pritisnil do cca. 220 in je bila temperatura olja takoj 115. Pri hlajenju se RS ne more primerjat z M.
Problem pri zavorah je pa tudi, ce das keramiko, jo imas samo na sprednji osi.

Urejal empacher, 17.08.2024, 18:11.

Prikaži več možnosti
    • Jerch_ je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 623
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#1008

To bi jaz resil z pagidom rsl29 ali pa Ferodo Ds2500. Nic kaj hude ploscice do diskov ampak imajo vsaj 20% boljsi zavorni ucinek napram serijskim pa se pregrejejo se vsaj 25% pocasneje kot serijske. Das noter castrol zavorno in voila, ena tezava manj.

Glede iat vstopnega zraka, upgrade interciolerja pa je ok. Do 120 stopinj je se vse ok za olje na dolgi rok priganjanja. Vec kot to pa ze olje zgublja svoje mazalane sposobnosti.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • empacher je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 905
  • Lokacija: Ljubljana

#1009

A 115 stopinj je prevec za olje? Pomoje niti ni tok hudo to.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 337
  • Lokacija: slo

#1010

Po dobrem letu druzenja in malo preganjanja zadnjih dni en kratek raport:
-porazno original hlajenje baterije
-srednje slab domet
-brez original keramike je pri cetrtem zaviranju iz zelo visokih hitrosti na 100-120 pri zunanjih 30*C+ stvar glasna in tudi zavorni ucinek zacne pojenjat, tako da kdor pise da keramika na tem avtu ni pametna investicija in ima idejo o autobahn izletih se moti oz vsaj ploscice original niso na zelezju primerne. Za prelaze je ok, ce se ga ne mesari na mrtvo.
-ce je zgornje naravnano bolj na udobje (ploscice so precej tisje kot bi za rang avta pricakoval) je podvozje nekje vmes. Je pa res, da za vse nad 200 in karkoli resnega po ovinkih je vozno samo v najbolj sportni opciji
-ostane se dvakrat elektro motor. Ze pred mapiranjem me je fasciniral glede na S5. Definitivno svetla tocka avta, tako po vsakdanji uporabnosti kot priganjanju

Sem mislil, da spet o Tesli pišeš :-)

Urejal bmw330cd, 18.08.2024, 08:47.

“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti
    • Jerch_, neicheq in milane46 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1011

A 115 stopinj je prevec za olje? Pomoje niti ni tok hudo to.


Ni ampak ko bi pa cetrtic ga pognal na AC punim bi pa pri 35*C zunanje temp hitro slo na 125, kar pa ni vec ok.

No kakorkoli 5w50 olje zniza temp olja za najmanj 5 stopinj ravno v teh vroconah in ravno v takih delovnih pogojih. Tako, da tocit original zupico za poletje dvomim, da je idealno…

Sem mislil, da spet o Tesli pišeš :-)


Hehehe :) 20-30 konjev zgubit pri vrhu zaradi “pregrevanja” je lazje kot 200 :) :) zavore pa so pri ta novi trojki mislim, da poglavje zase. Verjetno bi jih se jst kot popolni laik zakuril dokaj hitro..

To bi jaz resil z pagidom rsl29 ali pa Ferodo Ds2500. Nic kaj hude ploscice do diskov ampak imajo vsaj 20% boljsi zavorni ucinek napram serijskim pa se pregrejejo se vsaj 25% pocasneje kot serijske. Das noter castrol zavorno in voila, ena tezava manj.
Glede iat vstopnega zraka, upgrade interciolerja pa je ok. Do 120 stopinj je se vse ok za olje na dolgi rok priganjanja. Vec kot to pa ze olje zgublja svoje mazalane sposobnosti.


Mja, to je res. Zavore so bile komplet menjane cca 20kkm nazaj in cez kaksno leto bom najkasneje ploscice menjal pa mogoce kaj “skorigiram” plus seveda zavorno olje.
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 085
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#1012

Torej ce prav razumem, tanajbolj zajeban Audi ne zmore delat tanajbolj zajebanih reci, razen ce zadeve ne nadgradis?

Zanimivo:).
Prikaži več možnosti


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 886
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `10

#1013

Torej ce prav razumem, tanajbolj zajeban Audi ne zmore delat tanajbolj zajebanih reci, razen ce zadeve ne nadgradis?

Zanimivo:).

Enako kot pri tanajbolj zajebanih M modelih :). Serijski avto ne zdrži prekomernih obremenitev.


E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 128

#1014

Enako kot pri tanajbolj zajebanih M modelih :). Serijski avto ne zdrži prekomernih obremenitev.


Kater? Se kar nekaj serijskih M-ov tracka.
Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 029
  • Avtomobil: Fiesta ST

#1015

Se ja, sam vseeno morš menjat ploščice pa po parih krogih gre avto manj ker intercooler ne dohaja. Men je to čist normalno, ni mi normalno da je intercooler "porazen" kot piše že pri normalni vožnji. Al pa mal pretirava da bo samga sebe prepričal da nujno rabi wagnerja :laugh


Prikaži več možnosti
    • DamoE30 je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1016

Torej ce prav razumem, tanajbolj zajeban Audi ne zmore delat tanajbolj zajebanih reci, razen ce zadeve ne nadgradis?
Zanimivo:).


Jah original mapa zmore. Nikakor pa ne pri 37*C zunanje temperature z original ekoloskom oljem, original ploscicami in original zavornim oljem.
Ce pa avto mapiras in ogranis varovalke se ozka grla glede hlajenja se prej poznajo. Enako kot ce bolj mesaris z zaviranjem po AC. Definitivno je hlajenje slabse kot pri M3, koliko slabse pa bom lahko rekel sele ko si ga bom lastil :) glede zavor so p baje doplacljive 400mm keramika spredaj prava stvar, original pa kot sem napisal. Taka je realnost, res pa je da pac vsak ravno ne zavira 4x v 5min iz 250+ na 100..

Se ja, sam vseeno morš menjat ploščice pa po parih krogih gre avto manj ker intercooler ne dohaja. Men je to čist normalno, ni mi normalno da je intercooler "porazen" kot piše že pri normalni vožnji. Al pa mal pretirava da bo samga sebe prepričal da nujno rabi wagnerja :laugh

Z original mapo je prebavljiv. In sproduciran tocno na limitu. Cim dodas 10% moci/navora se hitro vidi, da prasici niso pustili niti grama lufta :)
Malenkost je pa se kar si napisal hahaha
Prikaži več možnosti


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 886
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `10

#1017

Kater? Se kar nekaj serijskih M-ov tracka.

Noben serijski M, AMG, RS itd ne zdrži resnega preganjanja po pisti to je dejstvo. Zavore, hlajenje itd ne dohaja resni obremenitvi :)



Urejal DamoE30, 18.08.2024, 16:29.

E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti


Corona
Corona
  • Uporabnik
  • Sporočil: 734
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Dinozavri

#1018

Noben serijski M, AMG, RS itd ne zdrži resnega preganjanja po pisti to je dejstvo. Zavore, hlajenje itd ne dohaja resni obremenitvi :)

Pomembno je da Tesla to brez problema dohaja :ok2 :ok2 :ok2


EV’s require 4 essential elements for success - protons, neutrons, electrons and morons.

Prikaži več možnosti
    • DamoE30 je všeč


M4-CS
M4-CS
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 895
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Vsakega nekaj

#1019

Noben serijski M, AMG, RS itd ne zdrži resnega preganjanja po pisti to je dejstvo.

Ma M-i so še najbolj vzdržljivi in ni problemov, še posebej F serije, M2,3,4, tudi serijske zavore so dokaj ok, še posebej če menjaš  ploščice in pa Porscheji GT serija.


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, sash, DJ Falco in 2 ostalim je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 381
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: DKW

#1020

IMG_1018.jpeg

Evo vsaj za nekaj je slabo hlajenje dobro :) :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.