Skoči na vsebino

 

2018 F20 M140i RWD

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
224 odgovorov v temi
rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#1

*
POPULARNO

Najprej niti nisem imel namena predstavljati avta, ampak na koncu je pa fajn, da je nekje vse dokumentirano.

 

Kot večina ve, sem se že lansko jesen odločil, da ne bom več imel dveh avtov (e91 dizlco in leona 1.8T), temveč eno "dvoživko". Torej avto, ki bo uporaben za daily-ja, hkrati pa se bom z njim lahko tudi zdivlja. Hotel sem 4 ali 5 vrat, 300+ konjev, adaptivno podvozje, carplay in brez opf.

Najprej sem gledal Civic TypeR, pa Leon Cupra R in imel eno oko še na Focusu RS. Skoraj sem že kupil TypeR od znanca, pa se se prehitro prodala oz. sem se jaz predolgo odločal. Potem sem bil odločen, da vzamem Cupro R, se že dogovarjal s prodajalci iz DE, nakar se mi ponudi priložnost ugodnega nakupa Fokusa RS. Šel na testno vožnjo (avto je imel školjkaste recarote) in potrdil, kar me je že motilo pri tem avtu (pretrd in preglasen, s temi recaroti pa še položaja za volanom nisem našel, da se ne bi s koleni butal v volansko plastiko. Od vseh naštetih je ravno RS najbolj zabaven za vozit. FWD sem vozil celo življenje in sem ga bil naveličan, ker enostavno ni zabaven.

 

Pa sem bral malo teste hot hatchev in videl tudi zelo dober rezultat za m140i, ampak so jamrali čez zavore. No, pa se s kolegi malo pogovarjamo in dobim možnost testne vožnje m140i (ročni, brez adaptivnega podvozja in z adaprivnimi led lučmi). Po parih kilometrih vožnje sem bil "prodan". Sem ga pa najprej testiral čez ovinke, čez par dni pa še po AC. Dokler sem vozil po lokalnih cestah, mi je bilo podvozje ok in tudi ročni menjalnik sprejemljiv. Po vožnji na AC pa ne eno ne drugo. Na diletacijah je bil pretrd, pri 140 pa na previsokih obratih in posledično glasen. Jaz pa dnevno 90% časa vozim po AC in vozim nekje 140-150. Zato je bila odločitev, da mora biti RWD z adaptivnim podvozjem, avtomatik in adaptivni led, pa seveda keyless, carplay in BREZ usnja.

 

Mater, prej bi našel svojega dvojnika, kot tak avto :blackeye. Potem sem še malo brskal in se odločil, da hočem imeti model LCI2 (od 7/2017 dalje če se ne motim). Na koncu nisem odstopal od RWD, adaptivnega podvozja, avtomatika, carplay (oz. navi pro) in lci2. 

Avto sem iskal v DE, IT in AT - ugotovil, da so v DE še najbolj ugodni (čeprav so bili lahko identični avti tudi z do 8k€ različno ceno). Doživel pa sem hladen tuš pri komunikaciji z Nemci - v preteklosti sem bil navajen, da se da z njimi vse zmeniti in da njihova beseda drži. No, dva sta mi avto prodala par dni preden bi ga moral priti iskat (smo urejali lizing), kar nekaj se jih je zlagalo, da je avto prodan (naslednji dan je bil oglas spet gor), dealerji sploh niso odgovarjali na maile ipd.

 

Potem pa gremo mi lepo smučat in sem seveda skoz spremljal oglase, pa se pojavi en na Švedskem. Pa za foro pišem dealerju in dobim nazaj resnično obširen odgovor. Še par izmenjal mailov, potem klic in urejanje leasinga in ostalih zadev preko Avto elite. Se vse zmenimo, nakažemo denar (+jurja kavcije za tablice), rezerviram letalo za kolega in zase in čakamo na dan D.

 

Avto je bil v manjšem mestecu 20km iz Gotteborga. Let iz Zagreba v Gotteburg, večerja in taxi do nočitve. Zjutraj probava dobit taxi ali Bolt ali Uber - nema ništa. Kličem prodajalca, in pravi, da naju pride iskat "with a little black car". Ta črni jajček je bil Yaris GR :-D .

Ko smo prišli tja, naju je avto že čakal lepo spedenan in vsa papirologija ready. V mailu je omenjal, da ima avto nekaj pikic (97kkm prevoženih) - midva gledava in sva komaj komaj eno našla. Dejansko je komaj vidne naštel. Vse ostalo je bilo točno tako, kot je napisal v mailu (prednji diski imajo rob, ploščice praktično nove, zadnji disk brez roba, ploščice na 60%), nisem ga nič spraševal za gume, ampak sem videl, da so spredaj Michelinke PSS, letnik 2012 in na indikatorjih, zadaj pa nove Maxxis Sport nekineki. Ok, whatever - prištel nakupni ceni še dve gumi, ko pridem v SLO. Avto je imel Stage 1 mapo, decat downpipe in dvojni resonator delete, pa drug difuzor. Vse originalne kose sem dobil zraven (hvala bogu). Zvok vrhunski, ampak preglasno in seveda nelegalno.

Prosiva, če je možno avto dat na dvigalo - čez 3 minute so že en avto vrgli dol iz dvigala in tega gor - avto spodaj kot da ima 20kkm in ne skoraj 100). Še kratka testna vožnja zaradi menjalnika - šalta ko puter v vseh načinih - in to je bilo to. Podpišem papirje in off we go na 2kkm dolgo pot nazaj v SLO. :burnout

 

Slike avta iz oglasa

5E7D3962-3257-4034-BE54-AF380C180A3D_1_201_a.jpeg F461C1E1-0952-4893-9C07-F7BA6736537A_1_201_a.jpeg 2EB06327-0276-47E2-9E09-90BF036796BA_1_201_a.jpeg 4D9BAAE3-1B6A-49E3-A282-2405D7B19B24_1_201_a.jpeg 8AF2FFC3-6D77-4228-85CA-26CE328827E4_1_201_a.jpeg 04356673-8F9A-4318-A832-C67BD8FFDF0C_1_201_a.jpeg C244D3CA-A38B-4025-AB2D-9355D0140487_1_201_a.jpeg ABB95620-9B00-404F-954E-D395714F7E21_1_201_a.jpeg 8187500B-223D-4427-99AC-0B538583F930_1_201_a.jpeg 04901462-0FD2-4978-B3E4-0BD26CE25570_1_201_a.jpeg 7F38E55E-AD62-4A1B-B3EE-FB08BF9D022F_1_201_a.jpeg DFB27BE5-1B48-4387-A3DF-0BB4E9BD041C_1_201_a.jpeg FB88FCC3-6776-421F-8142-EE2AA2816516_1_201_a.jpeg

 

Avto je 12/2018, torej eden zadnjih brez opf.

Zadnji pogon

Mineralgrau

Črni usnjeni sedeži Dakota (jbg, sem moral to požret)

ZF8 avtomat

Adaptivno podvozje

Navi pro + Carplay

Gretje sedežev

Ledvena opora

Harman Kardon

Lane asist

LED luči (navadne in ne adaptivne)

Alarm

PDC spredaj in zadaj

Lichtpaket

Razširjeni števci in branje prometnih znakov

Shadowline hochglanz

Brez oznake modela

 

Celotna oprema je tukaj:

https://bimmer.work/...8d8224/options/

 

Žal je bila pot nazaj bl deževna (konec marca), zato na Autobahnu nisva hitrostnih rekordov podirala (še danes ne vem kakšna je končna hitrost). Vseeno naju je uspelo dvakrat blitznit, od tega je prišla zaenkrat ena kazen. Vseeno je kazen veliko cenejša v DE, kot tank bencina :-D. 2.20 je bil liter.  :crazy

Poraba na tank pa med 7,5 (čez AT) in 9,6 - še veliko bolje, kot sem pričakoval.

 

Ena jutranja iz hotela, na poti nazaj

BE801A7E-5A14-4FA8-A6CA-2990BD9CA000.jpeg

 

Avto je na comfort dovolj udoben, edino volan prelahek, sport pa pretrd za vsak dan, ampak sprejemljivo za ganjat se (lahko bi bil trši). Zato sem nastavil, da sta v Sport samo volan in motor v sport, podvozje pa na comfort in šele v Sport+ tudi podvozje trše.

 

V glavnem, v enem tednu so mi pri Avto Elite zrihtali DMV, homologacijo in tehničnega - pred tem smo dali original downpipe nazaj, spredaj nove gume, (Michelim PSS) novo steklo na voznikovem ogledalu (staro se je odlepilo od podlage), nove brisalce in še en pokrovček na plastiki okol brisalcev. Potem se je dalo še race zavorno olje in pletenice. Zadnje gume sem pustil maxxis, mi jih vsaj ni škoda za učenje rwd vožnje, pa še nove so bile. Pa po suhen sploh niso tako švoh, po mokrem je pa treba bit precej bolj pazljiv.

Dve napakci:

88455ADF-281B-4693-83F4-E98FAF7D933E.jpeg 0597B02E-3558-40A9-975D-9138CED59CE8.jpeg

 

In še par slik

EFB7C918-FDC2-4482-A9CC-93899912F023.jpeg E81E574D-DE39-4BC4-B3CA-FCF35EFA0A46.jpeg

 

Po 4h mesecih in 15kkm prevoženih (od tega 10k v prvem mesecu, zaradi poti iz Švedske, nekaj daljših službenih poti zaradi okvare službenega avta), lahko rečem, da je to idealen avto zame. Razen samozatemnitvenega ogledala ne pogrešam prav ničesar, povsem nič me na avtu ne moti in samo uživam v vsakem kilometru z njim. Za dailyja je res suer, hkrati pa se lahko kadarkoli zapodim skozi ovinke in s pritiskom gumba spremenim karakter avta. Imam pa še vedno strahospoštovanje do njegove moči.

 

Ni tako sharp, kot TypeR in sigurno je TypeR  hitrejša na stezi, ampak niti pol tako zabavna izven steze. Zavore se je bilo treba navadit uporabljat, saj očitno te M Sport zavore rabijo pri tiščanju povsem drugačen način uporabe. Dokler nisem pogruntal kako, sem pizdil, da so zanič, sedaj primejo super (za navadne ploščice in že kar izrabljene diske). Doma že imam Ferodo DS2500 ploščice za spredaj in zadaj, naslednji teden pa naj bi prišli še M performance prednji diski, da se vse skupaj zamenja. Sedaj sem že precej hitrejši z avtom, kot sem bil na začetku, zato je fajn, da tukaj naredim upgrade.

 

Zanimivo je, da se sedi precej visoko, pa imam sedež povsen spuščen. Še v navadnem focusu se sedi nižje :blackeye. Podvozje bi lahko bilo boljše, z večjim razponom med comfort in sport oz. morda še tršo varianto v Sport+. Vseeno je narejen nekoliko na understeer, pa verjetno bi pomagalo, če bi dal spredaj gume s tršo bočnico, kot jo imajo Michelinke.

Takole izgledajo

C1C7B96F-0687-4088-AC6B-1AF50E92ECC0.jpeg

 

Opcija so tudi camber plate, ampak glede tega bom še videl s časom. Definitivno pa bo avto dobil (upam, da naslednje leto) original špero. Sedaj je rahlo twichy z ritjo, ker gre v oversteer, pa spet mal zagrabi, pa spet oversteer. Nič tragičnega, samo ves čas je treba biti na preži in popravljat volan.

 

No, v vmesnem času je avto dobil še poliranje in keramiko - tukaj se je ugotovilo, da je lak v izvrstnem stanju, ne samo za te kilometre, ampak na splošno. Ugotovilo se je, da je bil zadnji levi bok barvan (nobenega kita, samo barva), sem pa vedel, da so v preteklosti menjali zadnji odbijač - lahko, da so takrat tudi bok kaj popravljali. V glavnem nikjen ni indicev, da bi bil kaj udarjen. Pa spojler zadaj je šel dol, ker že prej ni dobro nalegal, potem smo videli, da je rahlo drgnil po laku in se ga tudi ni dalo lepo upasati nazaj. Sem že našel drugega, tako da bo prišel spet nazaj.

 

Po poliranju pa je dobil še PPF zaščitno folijo na sprednjem delu (hauba, odbijač, blatnika, A stebrička in nad šipo). Če se s kolegi ganjamo naokoli, znajo kamenčki frčat izpod gum in je fajn, da je vse skupaj zaščiteno pred udarci.

 

Nekaj utrinkov iz voženj

A4FDD749-38F1-4BC0-910B-D41552DFFC07_1_201_a.jpeg ED756CE2-C617-4615-ABCD-D597A5AB85E4_1_201_a.jpeg C4CD2A6F-AF4F-4CF4-A381-5208768B5819_1_201_a.jpeg

 

Sedaj me čaka še zamenjava zaklepa za tank pokrov, ker je ostal v zaklenjeni poziciji. Na srečo lahko pokrov vseeno nekak odprem. Del že imam, upam, da naslednji teden ob menjavi diskov še to uredim.

 


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 307
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#2

@rockson : cestitke za nakup, skoda da niste en pit stop opravili pri meni v Malmö-ju, jaz ne vem a dajem na forumu tak obcutek da grizem? :-D Mislim, da si nabavil pravo dvozivko in da se je lep cas ne bos navelical :) Po mojem skromnem mnenju je pogon v tem avtomobilu za razred visje od konkurence.


Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 402
  • Lokacija: Slo

#3

Lepo, da si predstavil. Zanimivo kako majhen in kompakten izgleda proti focusu.
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 721
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525dT

#4

Lepo, da si predstavil. Zanimivo kako majhen in kompakten izgleda proti focusu.

:-D Lih sem hotu komentirat velikost napram fikusu  :-D


Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 238
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#5

Še tukaj srečne vožnje pa dosti užitkov. Avto je dober zelo lep, gre noro dobro motor vleče do 200 tako hitro kot grejo obrati gor. Mislim da si kupil pravo stvar in da si naredil prav ko si dal Leona od sebe. Enostavno si ga prerasel in dosegel njegov max. Čas za novo ljubico. Všeč mi je ker greš korak za korakom in raseš z avtom. Jeseni pa kot vsako leto prvič skupaj ena tura. Drugo lepo pa kak TD.


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 306
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: 2005 M3 | 2023 540i

#6

Svaka čast kaj nisi obupal nad svojim pogoji pred nakupom in za takšen poseg - da se gre v Švedsko po avto.

 

Super izkušnja in priča - meni se zdi tudi da je večja fora imeti M140i brez xDrive-a, temveč so še bolj redki.


Prikaži več možnosti
    • rockson in sssimon uporabnikom je všeč to sporočilo


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 587
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#7

Se tukaj čestitke za nakup. Avto je res lep in se pelje vrhunsko. Sem vesel zate.
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


Tomzl
Tomzl

    www.bmwslo.com

  • Administrator
  • Sporočil: 8 872
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: M140i

#8

Čestitke, mogoče moramo pa narest M140i srečanje. :)

Jst sem mojega lani iz Nemčije uvozil in lahko potrdim, da je motor super. Moj je sicer stock, ampak je že to več kot dovolj.

Neverjetno, da ima avto take zmogljivosti, hkrati sem ga pa z lepo vožnjo (in veliko samokontrole :D) spravil na realno porabo (količina bencina v tank, ne po računalniku) na 5,7 litra na 100 kilometrov na relaciji LJ-KP.

Mene spominja na Z3 M coupe po silhueti, ki mi je bil vedno všeč. Še slika "copate". :)

Pripete slike za predogled

  • 20230425_173746.jpg

Float like a Cadillac, sting like a Bimmer :)

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 50 847
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#9

Rokec, čestitam. Avto je fenomenalen. Mislim da is ubodel ta pravi kompromis. Srečno vožnjo ti želim.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#10

@rockson : cestitke za nakup, skoda da niste en pit stop opravili pri meni v Malmö-ju, jaz ne vem a dajem na forumu tak obcutek da grizem? :-D Mislim, da si nabavil pravo dvozivko in da se je lep cas ne bos navelical :) Po mojem skromnem mnenju je pogon v tem avtomobilu za razred visje od konkurence.

Živjo, na žalost te nisem imel "v registru", pa tudi drugače ne vem če bi časovno zneslo. Okoli 12h sva krenila iz Kungalva, se ustavila v Goteborgu na kosilu, potem pa sva se dobro uro zadržala v trgovini s pivi (on je za drugega kolega nabavljal neka posebna piva). Sva tam malo pozabila na čas in potem za 10 minut zamudila trajekt iz Danske v Nemčijo.  :-D Pa še snežiti je začelo, ko sva krenila, midva pa na letnih gumah, tako da se nisem želel prav dolgo zamujati.

CD0AEF0C-8962-4BFF-A1DD-E4A0D045D264.jpeg

 

Se pa definitivno vrnem nazaj za kak dopust, ker so mi ljudje všeč, pa že od nekdaj sem si želel raziskati Skandinavijo. Se ti takrat javim, pa se kje najdemo :ok

 

Ja, se strinjam glede pogona. Celoten paket je unikat na trgu - HH s 6 valjnim turbo motorjem in RWD. Edini in zadnji mohikanec, bi lahko rekli. Tudi meni se zdi, da se ga ne bom kmalu naveličal. Vsako leto kak upgrade in bodo šla leta mimo. :metalc


Lepo, da si predstavil. Zanimivo kako majhen in kompakten izgleda proti focusu.

 

:-D Lih sem hotu komentirat velikost napram fikusu  :-D

Ja, to smo tudi sami opazili. Resnično deluje za pol številke manjši avto. Mi je pa po drugi strani super, ker je avto povsem neopazen. Barva mi je ful všeč, istočasno pa ga naredi nevpadljivega, pa že tako moraš biti poznavalec, da opaziš, da ne gre za neko "civilno" verzijo z M paketom.
 


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 in Boris-84 uporabnikom je všeč to sporočilo


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#11

Še tukaj srečne vožnje pa dosti užitkov. Avto je dober zelo lep, gre noro dobro motor vleče do 200 tako hitro kot grejo obrati gor. Mislim da si kupil pravo stvar in da si naredil prav ko si dal Leona od sebe. Enostavno si ga prerasel in dosegel njegov max. Čas za novo ljubico. Všeč mi je ker greš korak za korakom in raseš z avtom. Jeseni pa kot vsako leto prvič skupaj ena tura. Drugo lepo pa kak TD.

B58 je res biser, sem bil res pozitivno presenečen, kako avto vleče povsem neturbaško iz kleti, pa do limiterja. Bo prav zanimivo primerjati mojega Stage1 z vašimi M2. Je pa malo "sape" izgubil ko se je dalo nazaj serijski downpipe, ampak še vedno jepravi huligan, ko hočem. Pa zvok ima v Sport modu še vedno vrhunski.

 

Kot si napisal, čas je bil, da grem naprej. Leon je bil vrhunski avto, sploh z dodelavami, ki sem jih naredil. Čez ovinke se je peljal svetove bolje kot se serijska 140, ampak to je za pričakovati. Sej, če bo pri meni kdaj kak adaprivni amortizer spustil dušo, bom verjetno posegel po KW DCC podvozju. Pa dvomim da Plug & Play verzijo, ampak raje drugo, katero lahko individualno nastavljaš z aplikacijo na telefonu. Ampak upam, da bo to čim kasneje, definitivno bo prva večja stvar špera.

 

Konec meseca grem itak na Lindauring malo prah iz mojih refleksov spihat, potem pa še kaka turca po jadranki ali dolomiti.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 66 643
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#12

Super avto si nabavil. Kar ne morem verjeti da v letu 2023 prodajajo avto brez samozatemnitvenega ogledala (razen če si mislil zunanja bočna).

 

Kar se tiče pa oblike je pa BMW prvi dve generaciji enke naredil še najbolj oldschool izgled hatchbacka, vsi ostali so že zdavnaj prešli na rahlo enoprostorski/SUVovski videz, ko je avto konkretno višji. Tle je pa havba res nizka in dolga, že zato izgleda kot izgleda. :ok 


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#13

Svaka čast kaj nisi obupal nad svojim pogoji pred nakupom in za takšen poseg - da se gre v Švedsko po avto.

 

Super izkušnja in priča - meni se zdi tudi da je večja fora imeti M140i brez xDrive-a, temveč so še bolj redki.

Hvala - sem vmes že malo obupoval, ampak sem vedel, da če bom odstopil od svojih zahtev, da mi bo hitro žal in bo avto kratek čas pri meni. Zato sem lahko odmislil adaptivne LED luči in keyless, pa še kakšno malenkost, tistih glavnih pa ne. Na koncu je vseeno ali greš na Švedsko ali v Nemčijo - ni kakšne razlike. Razen da so bili v mojem primeru neprimerno bolj prijazni in odprti. Na povpraševanje sem dobil zares obširen odgovor, vse moje prošnje so upoštevali in mi podali realne odgovore. Pa še manj kompliciranja je, ker vse pri dealerju urediš, ker ni potrebe po začasnih tablicah.

 

X-drive pri meni ni prišel v poštev niti pod razno. Ni mi všeč kako sistem deluje, pa še težo doda. Sem vozil 340ix in sem resnično razočaran nad tem, kako se pelje. Pa že prej sem se vozil v X-drive 435i na Grobniku, pa me je vse minilo glede tega pogona. Zraven pa je rwd veliko bolj zabaven, hkrati pa te bolj drži na trnih - rad imam izzive,


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Z4M je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#14

Čestitke, mogoče moramo pa narest M140i srečanje. :)

Jst sem mojega lani iz Nemčije uvozil in lahko potrdim, da je motor super. Moj je sicer stock, ampak je že to več kot dovolj.

Neverjetno, da ima avto take zmogljivosti, hkrati sem ga pa z lepo vožnjo (in veliko samokontrole :D) spravil na realno porabo (količina bencina v tank, ne po računalniku) na 5,7 litra na 100 kilometrov na relaciji LJ-KP.

Mene spominja na Z3 M coupe po silhueti, ki mi je bil vedno všeč. Še slika "copate". :)

Hvala in lepo da si se oglasil Tomzl :ok. Sploh nisem vedel, da je še kakšna 140 na forumu. Komot se srečamo, pa malo izmenjamo izkušnje  :) 

Res je, že stock je vrh glave in tudi jaz verjetno ne bi delal Stage 1, če bi dobil serijskega. Tukaj pa pač rečem, da sem dobil še mal bonusa zraven :-D

 

Motor je res biser glede zmogljivosti, zvoka in tudi uporabnosti. Ti si res ekstrem s to porabo. Jaz ga pod 7,4 še nisem spravil (se niti ne trudim) - pa to dosežem samo na vožnji po Avstriji. Ko ga teram pa je seveda črna luknja v tanku :laugh

 

Imaš prav glede Z3 coupe - je neka podobnost. Copata :ok2


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 741
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#15

Super avto si nabavil. Kar ne morem verjeti da v letu 2023 prodajajo avto brez samozatemnitvenega ogledala (razen če si mislil zunanja bočna).

 

Kar se tiče pa oblike je pa BMW prvi dve generaciji enke naredil še najbolj oldschool izgled hatchbacka, vsi ostali so že zdavnaj prešli na rahlo enoprostorski/SUVovski videz, ko je avto konkretno višji. Tle je pa havba res nizka in dolga, že zato izgleda kot izgleda. :ok

Thx :ok

Notranje ogledalo sem mislil. Ampak ok, to lahko retrofitam. Potem itak vzamem takega z daljincem, da se znebim daljinca za rampo doma.

 

Meni je ta verzija enke najbolj všeč oblikovno (pa ne zato ker si jo lastim). Itak je pa zadnja z rwd. Morda pride čez nekaj let ena nova enka k bajti, ker se moja otepa rwd za daily-ja. Čeprav je enako navdušena nad avtom, kot jaz.

 

Aja, nov akumulator je tudi dobil. Sem gledal, če je kakšna napaka zaradi zaklepa vratc od tanka in mi je prikazalo čez 50 napak. Sem samo debelo pogledal, potem pa vidim, da je voltage low, tako da sem samo poklical kolega in ga šel čez 2 uri iskat. Mi na kraj pameti ne pade, da bi čakal, da mi začne kakšna opozorila ven metat, glede na to kako so ti novi bavarci občutljivi na padec napetosti.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 729
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#16

Rok čestitam! Veliko varnih in uživaških kilometrov! Ustavi se kaj mimo, ko boš v naših koncih, da vidim raketko. 

 

B58 je res zanimiv motor. Sploh nimaš filinga, da je turbo... Jaz svojega nisem še kaj dosti pritiskal razen par "pull-ov" mimo bajte po ravnini, ampak moped je taprav...  :)



Urejal BMW4everafter, 07.08.2023, 12:05.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti
    • rockson in m4tj4z uporabnikom je všeč to sporočilo


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 183
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: mbajk, marprom, ...

#17

Odlično! Tale barva res sede na F20... še posebno s temi specifikacijami  :metalc 

Srečno vožnjo!


Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


t€dy
t€dy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 998
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: BMW

#18

Rok čestitam! Veliko varnih in uživaških kilometrov! Ustavi se kaj mimo, ko boš v naših koncih, da vidim raketko. 

 

B58 je res zanimiv motor. Sploh nimaš filinga, da je turbo... Jaz svojega nisem še kaj dosti pritiskal razen par "pull-ov" mimo bajte po ravnini, ampak moped je taprav...  :)

Ga že imaš dolgo? :ok
 


Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 099
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#19

Rok, čestitke še od mene. Pa mnogo uživaških kilometrov :metalc


Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 238
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#20

zdej se ti nabavi. ce ne bo slo odrezemo prednje polosovine
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.