2018 F20 M140i RWD
#221
Za drajv se dejte mal znajt pa dajte app mulcu ki se vozi z busom v solo recimo. Boste mel 100 pik skoz.
|
Prikaži več možnosti
|
#222
Drajv je prvovrsten nateg. Že itak najdražja zavarovalnica, da si daš pa potem prostovoljno sledit, kako pelješ, si pa tudi dober. Ob dejstvu, da je aplikacija nevarna, spodbuja zaspano vožnjo, opozori na normalen pospešek iz semaforja... Obup. |
Prikaži več možnosti
|
#223
Jeat ga mam na teleronu od mame ki je stara 80 let in sem vzoren voznik.
|
Prikaži več možnosti
|
#224
Dejte s tem idiotskim drajvom kje drugje smetit. Hvala
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#225
WAGLANDIO? Al si mislu VAGLandio? Se mormo enkrat zment pa dobit.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#226
En zanimiv update.
Odkar sem kupil avto, se mi je na avtu pri AC hitrostih pojavljalo neko tresenje. To ni bilo niti vedno enako intenzivno niti ves čas prisotno, temveč v intervalih. To sva z @Bizdam začutila že pri vožnji iz Švedske. Tresenje je bilo precej rahlo, definitivno pa je prihajalo iz zadnje osi. Nekako sem to pripisam Maxxis gumam zadaj.
Na zimskih gumah (iste feltne, kot pri letnih) to tresenje ni bilo prisotno, zato sem bil toliko bolj prepričan, da je bil problem v gumah. Dam spomladi na druge feltne Michelin Pilot Sport gor (rabljene) in glej ga zlomka, spet tresenje. Te gume (DOT 22) so se izkazale za neuporabne, saj so pri 100 km/h in polnem pospeševanju zavrtele v prazno, zato sem šel v nakup GY Supersport, katere sem montiral zopet na original feltne. In zopet je bilo prisotno tresenje. Bil sem na treh različnih montirkah na centriranju, pa je bil rezultat vedno enak.
Sedaj je to tresenje postalo bolj nadležno, zato sem končno uspel priti do B&F, ki imajo Hunterja. Zasedeni so pa nenormalno. Sem hotel spomladi pri njih montirati gume, pa je bilo minimalno 10 dni za čakat. V glavnem, vsa kolesa so bila scentrirana v nulo, ampak pri obremenitvi je za zadnje pokazalo, da so izven tolerance in to kar konkretno. Obe gumi so obračali na feltnah, da so prišli na eni v zeleno, na drugi pa na mejno vrednost (bolje se ni dalo). Od tega je 10 dni in tresenje je izginilo
Ne vem v čem je fora te dimenzije gum in tega avta, da ga tako iz ravnovesja spravi. Kaj takega še nisem doživel. In to 3 različne gume na dveh različnih feltnah.
Važno, da sedaj to vem in montiram gume samo še na Hunterju.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#228
znamka montirke oz vulkanizerske opreme. optike montirke centrirke itd.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#230
Osnovo je že @etore razlozil. Posebnost te centrirke je pa v tem, da z valjem, katerega prisloni na rotirajoče kolo, simulirajo pritisk gume na podlago. In tam merijo očitno enakomernost pritiska.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#231
Sem mel isti problem na F31 na 18" letnih z deljenimi dimenzijami. Na zimskih pa enako kot pri tebi nobenih težav nikoli. |
Prikaži več možnosti
|
#232
Bi clovek rekel da vozis E39 ali pa se druzis z @bizdam-om ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#233
Sva si na določenih področjih kar preveč podobna
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#234
Super da si rešil |
Prikaži več možnosti
|
#235
Zadnjič smo imeli v drugi temi debato glede zvoka B58, pa sem rekel, da posnamem od mojega ob priliki, NO, danes sem si vzel nekaj malega časa, da sem naredil dva posnetka.
Moj je stage 1 (če ima to kaj vpliva na zvok sploh) in je brez obeh resonatorjev oz. srednjih loncev. Najprej start:
Nato še flyby:
Meni osebno je tak zvok taman. Ko sem ga dobil je imel tudi catless downpipe, ampak tisti je za vsak dan prebrutalno (poleg seveda zakonskih težav). Za na stezo pa je catless top.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#236
Ne vem če je bil nameren wheel spin ali če tebe tudi heca tale launch control, ki zagrabi kdaj se mu sprdne Zvok pa je meni sedaj ko sem šel nazaj na org katalizatorje prešibek in resno gledam glede nekega upgrade-a. Kakšen je pa kaj drone v kabini brez rezonatorjev? |
Prikaži več možnosti
|
#237
ko sem prodal 335i in ji nazaj montiral cat in pustil MP lonec je bila sama zalost. kaj sele ce bi bil org lonec. definitivno more to bit prvi upgrade
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#238
Športni katalizator ali catless (ta sicer smrdi) je eden najboljših predelav za zvok na N55, če ne moti hrup zjutraj pri cold startu. Jaz sem nazaj na stock po 2 letih, otroci pa to ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#239
Res se redko kdaj strinjam s tabo… no ampak ta drajv bi morali prepovedat. Čist vesel sem bil, ko se je kolega pohvalil kako vozi za te popuste. Sem rek jbg probam, peljal 3x z morja da sem nažgal točke. Dam kodo pri izračunu… Triglav je dražji za 30%, lahko se grejo Drajvat… Škoda vsake minute ko sem se vozil z appom. Na srečo samo 600km… ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#240
Po pravici sploh nisem gledal, kako se lauch control aktivira, niti nisem vedel, da ga ima, če sem pošten Tale wheelspin je bil man made - za dobrim konjem se vedno kadi
Pri meni ni nobenega drona, tudi s catless DP ga ni bilo.
Mislim, da je tudi na B58 to ena najboljših predelav, ampak se mi ne daje 2,5 - 3k€ za 300 cell DP. Cene so nore. Cold start je pa anoying AF, sploh k se aktivira z vsakim zagonom avta. Kter majmun je to sprogramiral
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|