
2018 F20 M140i RWD
#41
Dobri ste bli ja
![]() 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#42
Sem ravno prišel mimo ko ste fotkali, samo nisem vedel ali ste forumaši ali ne, pa sem šel kar mimo “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#43
Bridgestone Potenza Sport Hmm, mislim, da je pred tem mel on GY gor, sam ne vem al Supersport al F1 Ass.
Drugič kar korajžno zraven, ne grizemo ![]()
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#44
Uh, Bridgestone sem pa čisto odmislil na podlagi tega: https://youtu.be/t10y-87oiD4?t=1135 Na osnovi istega testa pa pravi, da naj bi bile GY SuperSport od teh UUHP gum najboljše za track, kar se tiče grip/wear razmerja, zato jih bom pa tudi probal. Če bodo kako sekundo počasnejše od Cup2, pa zdržale malo več, je to čista zmaga zame, sploh cenovno. Fun is not a straight line! |
Prikaži več možnosti
|
#45
Zaupaš, katere spletne strani so za prodajo rabljenih avtov na Švedskem? Urejal ghost rider, 17.08.2023, 13:00. |
Prikaži več možnosti
|
#46
@bizdam je imel ass6 na 340i. @major pa SS na m2
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Meni so zaenkrat ps4s čist super sam imajo pa res kar mehke bočnice, so se kar fajn zvijale zadnjič(slika) to so zadnje gume sprednje so še bolj, bi mogu počas o camber platah razmišljat Urejal Martin ///M, 17.08.2023, 15:09.
Vsak je svoje Tinkare Kovač!
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Zanimivo da meni se pa niso zvijale prednje, pa enako nimam camber plat.
|
Prikaži več možnosti
|
#49
Martin, a ti zadaj blatnik ful gume reže? Imaš verjetno že maksimalni 3-stopinjski naklon nastavljen na avtooptiki,?
|
Prikaži več možnosti
|
#50
ma ni blatnik, focus rs je precej visok, ocitno tok zvija gume, ker je rita kar dosti plesala zadaj, optiko imam pa cist serijsko za focusa pac, ne vem kok je sploh moznosti serijsko stelat,…. ma ima tok dobro lego da ne mislim nic kaj spreminjat mogoce samomspredaj res enkrst camber plate, da mal gume sparam ![]()
Vsak je svoje Tinkare Kovač!
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Ti imaš širše feltne in gume bolj napete, posledično se manj zvijajo. Poleg tega imaš še model gume, ki je bilnarejen za novi M2 in ima mogoče trše bočnice že v osnovi. Žal ti ne znam pomagati, ker sem ta avto našel na mobile .de ali pa autoscout.de (ne spomnim se več). Točno ja, se spomnim tega videa. Sem isto razmišljal, kot ti. Ampak bi rekel, da je to bolj za na stezo case, kot je za daily in občasne užitke. Pri Damjanu so Potenze izgledale super zadnjič, ko smo na koncu mal gledali gume. Pa velik manj jih je zvijal kot PS4S pri Martinu ali PSS pri meni. Drugače bi ti priporočal Yokohama AD09, top trackday in daily guma. Dvomim, da obstaja boljša guma za oboje.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#52
PS4S z zvezdico je popolnoma druga guma, kot PS4S, ki je za druge avte. Je precej bolj podobna Cup 2 po zmesi in strukturi. Spet linkam istega tipa, samo če je res vrhunski, se poglobi v zadeve: This Is Why You Should Fit OE Tires To Your Car! [Michelin Pilot Sport 4S vs 4S*] - YouTube Fun is not a straight line! |
Prikaži več možnosti
|
#53
To je samo en del ki ga on pokaže. Ni vedno enako. Tudi gume za F in G serijo so drugih zmesi, potem imaš pri BMW npr 255 ki so zadnje za f3x serijo oz prednje za M3 M4 in so druge.
najboljše je da sam poskusiš. Nimamo vsi enakega znanja, enakih avtov pogojev itd...
Recimo jaz ga tudi pogledam oz spremljam že dalj časa prav zaradi njega sem kupil SC7 pa se mi zdi da so bili € zapravljeni za SC7 še bolj butasto zapravljeni kot za cup2.
Če smo že pri gumah je name v zadnjem času naredila največji vtis Potenza Race. Ni pa tak allarouder kot ps4s Urejal etore, 17.08.2023, 19:53.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#54
Največ jih najdeš tu, ampak rabiš švedsko telefonsko za verificiranje računa
Določeno zgodovino vozila lahko prek registrske preveriš tu: https://www.car.info/ |
Prikaži več možnosti
|
#55
Včeraj sem bil, skupaj še z nekaj forumaši na Lindauringu.
Kot vedno, smo še zadnji moment reševali določene zadeve, da je bila moja udeležba mogoča. Najprej je šlo za dlako čez, da sem nove prednje diske dobil. Naročeni 10 ali 11 dni nazaj, prejel sem jih v petek ob 4h popoldne. Še to z veliko posredovanja in iskanja rešitev s strani @etore (in to med njegovim težko zasluženim dopustom). Na srečo se je tudi za menjavo izšlo pri Sokliču. Tako da sem ob 4h letel v LJ po diske in nato okol 5h prišel do Sokliča. Končen rezultat:
Poleg diskov so šle gor tudi DS2500 spredaj in zadaj, vse naležne površine so se očistile in namazale, dotočilo se je zavorno olje.
Poleg zavor so se urejale še feltne z gumami. @Wini mi je posodil komplet s starimi Federalkami RSR, katere pa je bilo potrebno še dobiti dol iz avta in pripeljati iz Nove Gorice.
Res ogromna hvala @wini, @etore in @bizdam, za vse skupaj
Včeraj pa je bilo v Prekmurju peklensko vroče. Okoli poldneva je bilo 34 stopinje in ko smo mislili, da bo temperatura počasi začela padati, je ta zrasla na 38 stopinj
Bil sem prvič gor in moram rečt, da mi je proga všeč, ravno tako pa sproščenost ob progi. Vozil sem square setup širine 225 in posledično je bil avto precej tail happy in iz 180 ovinkov je bilo težko pospeševati, brez, da zadek zdrsne. Ker so gume kar par let stale, je trajalo vsaj 2 stinta, da so nehale drseti, ampak je bilo tudi v teh dveh stintih zelo zabavno. Spoznavanje proge, iskanje linij, točk zaviranja itd.
V glavnem - z avtom zadovoljen v vseh pogledih, s temi zavorami končno zavira, kot sem pričakoval, podvozje je zadovoljivo, bi pa pasala še ena bolj trda nastavitev. Menjalnik deluje BP, edino motor se začne po tretjem ali četrtem krogu rahlo pregrevati in ne pospešuje dobro ali pa menjalnik sam prestavi višje, da razbremeni motor. Glede na temperature ni čudno.
Evo, posnetek enega stinta, komur se da gledat
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#56
Ne me zdaj razpet, resno me zanima če vam je res veselje krozit na tako kratki stezi? To je bolj namenjeno za gokart?
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Ker drugega nimamo pa za 40€ na dan je odlično. Pa z 140i mora it proti 200 na ravnini
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Proga je sicer res kratka, ampak je odlična za naučit se potrpežljivosti z gasom, iskanje pravih linij, ker če v infieldu narediš napako v prvem ovinku, imas zjahane naslednje 3 ovinke. Ravnina je dost dolga, da z močnim avtom prideš preko 160. Jaz sem včeraj bil okol 170 max. Boljša trakcija iz prvega ovinka, hladnejše vreme in še mal kasnejše bremzanje, pa bi bil preko 180 z mojim. Pa bolj sproščeno je, kot npr. Grobnik, ker so hitrosti veliko manjše in ni nekih posledic, če ven zletiš (razen prvi zavoj). Tudi vzdušje je meni neprimerno boljše in prijateljsko.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Rockson gume so ble lani kupljene nove in so dale 1 TD na grobniku, stale so manj kot 1 leto
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#60
A ja? Sem mislu, da so ble se iz prve jadranke.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|