P: 2008 E65 750i
#1
Model: BMW 750i
Letnik 1. registracije: 2008 Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2008 Barva vozila: michigan-blau metallic Tip menjalnika: avtomatik Moč motorja: 367 HP Kilometri: 284.700 VIN: WBAHL81040DH79354 Realnost kilometrov: Da Oprema vozila (seznam): Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S415 Sun-Blind, Rear S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S437 Fine Wood Trim S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S470 Isofix-System S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S494 Seat Heating Driver/Passenger S496 Seat Heating, Rear Multimedia S609 Navigation System Professional S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice Control S633 Preparation, Mobile Phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 For DVD S6AA BMW TeleServices S7SP Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth Driver Assistance And Lightning S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo Wheels And Drive S255 Sports Leather Steering Wheel S261 Side Airbags For Rear Passengers Environment And Safety S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S319 Integrated Universal Remote Control S320 Deleted, Model Lettering S323 Soft-Close-Automatic Doors S358 Climate Comfort Windscreen S801 National Version Germany S851 Language Version German S863 Dealer List Europe S879 On-Board Literature, German S8SA Navigation Access Request,Country-Spec. S8SP Control Unit COP Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles SLEDE Leather Equipment Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Da Tehnične napake vozila: Ne Vizualne napake vozila: Ima nekaj prask. Pretekla omembe vredna popravila: / Moj opis vozila: Odlično ohranjen BMW E65, užitek za vožnjo. Sem drugi lastnik, avto imam v lasti več kot trinajst let. Kilometri so realni. Avto ves ta čas redno servisiran pri Podlesniku. Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu): https://www.avto.net...asp?id=18728865 Cena: 10.000 EUR. Cena je še stvar dogovora. Pri nas ni prav dosti takšnih primerkov za referenčno ceno, v Nemčiji so pa cene precej visoke. Kontakt: 041 328 757 Tomaž |
Prikaži več možnosti
|
#2
Cena: 7.000 EUR |
Prikaži več možnosti
|
#3
Dejansko se človek za tak denar težko bolje vozi. |
Prikaži več možnosti
|
#4
A to je ta ekstra rizicen motor...
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Ne, turbaš v F01 750i je bil ekstra rizičen. Tale je proti tistemu krotek kot mucek. Sure it's rusty, but it's trusty! |
Prikaži več možnosti
|
#7
Zakaj tudi? A ni BP? |
Prikaži več možnosti
|
#8
Bi bilo zanimivo videt seznam računov v zadnjih 13 letih. drugače pa lep avto! |
Prikaži več možnosti
|
#9
Kolikor vem ti motorji nimajo nobenih večjih težav. V bistvu je bil motor že takrat ko sem avto kupoval, eden glavnih razlogov da sem se odločil zanj. V vseh review-ih ki sem jih našel pred nakupom, so ocenili da je motor dober,
v bistvu je motor BMW N62 v daljnem letu 2002 dobil celo naziv "International Engine of the Year". Ne vem če ta nagrada prav veliko pomeni, upam pa, da so jo dodelili strokovnjaki.
Jerry živijo! Me veseli da si se javil v tej temi. A veš da si bil ti eden prvih, ki se je z mano peljal v tej sedmici? Urejal tomo123, 17.09.2023, 20:26. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Jaz za moj avto skoraj nimam nobenih racunov razen za prvih nekaj let in to naj bi pomenilo, da avto ni vzdrzevan, ce ni racunov? Razumem po eni strani, da so dvomi… |
Prikaži več možnosti
|
#11
Pozdravljen. Žal se ne spomnim ne tebe ne avta, je pač minilo že toliko časa vmes, me pa veseli da si jo imel tako dolgo in da je še vedno med živimi. Pridi na kako srečanje kdaj, da se bom spomnil kdo si in da še kako rečeva Sure it's rusty, but it's trusty! |
Prikaži več možnosti
|
#12
Ni bilo napisano, da je kaj narobe. Ampak spomnim se formasa z E65, ki je davno nazaj pisal tle stroške par let v lasti z E65 in so bili kar hudi. To je bolj firbec, koliko stane imet tak avto, ker redki imajo 13 let en avto... |
Prikaži več možnosti
|
#13
Hvala!
Imam zabeležene stroške za prvih pet let, potem pa nisem bil več dovolj skrben da bi si vse skupaj zapisoval.V prvih petih letih sem dal za servise in manjša popravila cca. 700 EUR na leto.
Sem imel pa pred tole sedmico že bmw 5 (E39 528iA) in sem se pri Blažu Podlesniku pozanimal glede nakupa. Že takrat je rekel da bo vzdrževanje dražje ampak ne pretirano in je imel kar prav. Pač namesto šestih svečk jih je treba menjati osem, pa par litrov olja več gre notri. Zavorne ploščice in diski so tudi večjih dimenzij in so dražji, ampak ne dvakrat dražji.
Mašina N62 je atmosferska zato turbina ne more crkniti, tako da je največji strošek bencin, servisi, cestina in gume (v tem vrstnem redu).
Mislim da se je v teh 13 letih Blaž na avtu še najbolj namatral s tesnili na mašini, ki jih je bilo treba menjati.
Bilo je še nekaj drugih težav, amapak nič kaj blazno dragega.
Kupcu lahko pokažem vse te zabeležene stroške.
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Ja, saj se mi je zdelo da si čisto iz firbca vprašal. Ni problema, lahko povem, samo na žalost nisem imel dovolj vztrajnosti, da bi 13 let beležil
Je pa podobno kot vzdrževanje petice + kakšnih 20 do 30%. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Ja, saj mi je logično, to je bilo več kot 13 let nazaj, videla sva se pa samo en dan, ko sva urejala vse glede prodaje avta. Tole petico si kupil od mene: https://www.bmwslo.c...1999-e39-528ia/
Jaz se tebe še dobro spomnim, da si bil res pravi BMW navdušenec, je pa vprašanje če bi tvoj obraz porepoznal po trinajstih letih |
Prikaži več možnosti
|
#16
V temi o E39 žal ni več slik, če ne bi se je (in tebe) mogoče spomnil. Jaz mislim da bi se oba spomnila drug drugega če bi se videla, vprašanje pa če bi te jaz prepoznal če bi te srečal na ulici, nimam dobrega spomina za obraze, pa še malo bolj slabo vidim, ti bi mene pomojem prej prepoznal Sure it's rusty, but it's trusty! |
Prikaži več možnosti
|
#17
Tu gre za zadnji atmosferski V8 motor N62Nb48. Super odziven motor podoben M62TU vendar z lepsim bobnajočim USA zvokom. Žal pa ima svoje felerje predvsem nažalost z porabo olja kar M60/M62 ni imel.
Torej kako je z pitjem olja? Katero olje se je uporabljalo? Se je kdaj posegalo v motor menjava batnih obročkov ali teflonov? Urejal blackberet, 17.09.2023, 21:10. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Drži, mašina pije nekaj olja. Ne beležim si točno na koliko kilometrov ga je treba doliti. Kolikor sem govoril z Blažem je to problem večine BMW motorjev in se ga ne da rešiti. V motor se ni posegalo (menjava batnih obročkov ali teflonov).
Uporablja se malo gostejši tip olja 5W30. Pred leti je bil to Castrol, sedaj pa olje od BMW (V bistvu se ves čas uporablja olje, ki ga je Blaž predlagal; Ga tudi pri njemu vzamem za dofilat.) |
Prikaži več možnosti
|
#19
Turbina med vrstama valjev je res feler. Pri nasledniku. Kolk pa to pije.Olja mislim:) Liter na koliko...5000km? Od oka...? A z drugacno viskoznostjo se ne da kaj minimirat?
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Ja, verjetno je to čisto OK ocena (kakšen liter na 5000 km).
Sem se pa prej zmotil glede viskoznosti. Mislim da je 5W30 original, jaz pa uporabljam 5W40.To je pa tudi edina sprememba viskoznosti, ki sva jo poizkusila. |
Prikaži več možnosti
|