Skoči na vsebino

 

P: 2008 E65 750i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#1

Model: BMW 750i
Letnik 1. registracije: 2008
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2008
Barva vozila: michigan-blau metallic
Tip menjalnika: avtomatik
Moč motorja: 367 HP
Kilometri: 284.700
VIN: WBAHL81040DH79354

Realnost kilometrov: Da

Oprema vozila (seznam):

Comfort And Interior Equipment
S403 Glass Roof, Electrical
S415 Sun-Blind, Rear
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S437 Fine Wood Trim
S453 Climate-Controlled Seats, Front
S456 Comfort Seat With Memory
S470 Isofix-System
S488 Lumbar Support, Driver And Passenger
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S496 Seat Heating, Rear

Multimedia
S609 Navigation System Professional
S612 BMW Assist
S616 BMW Online
S620 Voice Control
S633 Preparation, Mobile Phone, Business
S677 HiFi System Professional DSP
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S7SP Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth

Driver Assistance And Lightning
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain Sensor
S534 Automatic Air Conditioning
S548 Kilometre Speedo

Wheels And Drive
S255 Sports Leather Steering Wheel
S261 Side Airbags For Rear Passengers

Environment And Safety
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S319 Integrated Universal Remote Control
S320 Deleted, Model Lettering
S323 Soft-Close-Automatic Doors
S358 Climate Comfort Windscreen
S801 National Version Germany
S851 Language Version German
S863 Dealer List Europe
S879 On-Board Literature, German
S8SA Navigation Access Request,Country-Spec.
S8SP Control Unit COP

Other Equipment
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
SLEDE Leather Equipment

Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Da

Tehnične napake vozila: Ne

Vizualne napake vozila: Ima nekaj prask.

Pretekla omembe vredna popravila: /

Moj opis vozila:
Odlično ohranjen BMW E65, užitek za vožnjo.
Sem drugi lastnik, avto imam v lasti več kot trinajst let. Kilometri so realni.
Avto ves ta čas redno servisiran pri Podlesniku.

Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu):
https://www.avto.net...asp?id=18728865

Cena:
10.000 EUR. Cena je še stvar dogovora. Pri nas ni prav dosti takšnih primerkov za referenčno ceno, v Nemčiji so pa cene precej visoke.

Kontakt: 041 328 757 Tomaž
Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#2

Cena: 7.000 EUR


Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 677
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#3

Cena: 7.000 EUR


Dejansko se človek za tak denar težko bolje vozi.
Prikaži več možnosti
    • sssimon in tomo123 uporabnikom je všeč to sporočilo


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 674
  • Lokacija: Koroška

#4

A to je ta ekstra rizicen motor...
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 196
  • Lokacija: Sevnica

#5

Tudi, ampak precej manj kot novejsi turbo.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82 634
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#6

A to je ta ekstra rizicen motor...

Ne, turbaš v F01 750i je bil ekstra rizičen. Tale je proti tistemu krotek kot mucek.


Sure it's rusty, but it's trusty!

Prikaži več možnosti
    • tomo123 in BugsBunny uporabnikom je všeč to sporočilo


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 189
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#7

Tudi, ampak precej manj kot novejsi turbo.

Zakaj tudi? A ni BP?


Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 697
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#8

Bi bilo zanimivo videt seznam računov v zadnjih 13 letih. drugače pa lep avto!


Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#9

Zakaj tudi? A ni BP?

Kolikor vem ti motorji nimajo nobenih večjih težav. V bistvu je bil motor že takrat ko sem avto kupoval, eden glavnih razlogov da sem se odločil zanj. 

V vseh review-ih ki sem jih našel pred nakupom, so ocenili da je motor dober,

 

v bistvu je motor BMW N62 v daljnem letu 2002 dobil celo naziv "International Engine of the Year". Ne vem če ta nagrada prav veliko pomeni, upam pa, da so jo dodelili strokovnjaki.


Ne, turbaš v F01 750i je bil ekstra rizičen. Tale je proti tistemu krotek kot mucek.

Jerry živijo!

Me veseli da si se javil v tej temi. A veš da si bil ti eden prvih, ki se je z mano peljal v tej sedmici?



Urejal tomo123, 17.09.2023, 20:26.

Prikaži več možnosti


urbanbevk1
urbanbevk1

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 973
  • Lokacija: Cerkno
  • Avtomobil: kos svabskega pleha.

#10

Bi bilo zanimivo videt seznam računov v zadnjih 13 letih. drugače pa lep avto!


Jaz za moj avto skoraj nimam nobenih racunov razen za prvih nekaj let in to naj bi pomenilo, da avto ni vzdrzevan, ce ni racunov?

Razumem po eni strani, da so dvomi…
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82 634
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#11

Jerry živijo!

Me veseli da si se javil v tej temi. A veš da si bil ti eden prvih, ki se je z mano peljal v tej sedmici?

Pozdravljen. Žal se ne spomnim ne tebe ne avta, je pač minilo že toliko časa vmes, me pa veseli da si jo imel tako dolgo in da je še vedno med živimi. Pridi na kako srečanje kdaj, da se bom spomnil kdo si in da še kako rečeva  :ok2


Sure it's rusty, but it's trusty!

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 697
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#12

Jaz za moj avto skoraj nimam nobenih racunov razen za prvih nekaj let in to naj bi pomenilo, da avto ni vzdrzevan, ce ni racunov?
Razumem po eni strani, da so dvomi…

Ni bilo napisano, da je kaj narobe.

Ampak spomnim se formasa z E65, ki je davno nazaj pisal tle stroške par let v lasti z E65 in so bili kar hudi.

To je bolj firbec, koliko stane imet tak avto, ker redki imajo 13 let en avto...
Prikaži več možnosti
    • urbanbevk1 je všeč


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#13

Bi bilo zanimivo videt seznam računov v zadnjih 13 letih. drugače pa lep avto!

Hvala!

 

Imam zabeležene stroške za prvih pet let, potem pa nisem bil več dovolj skrben da bi si vse skupaj zapisoval.V prvih petih letih sem dal za servise in manjša popravila cca. 700 EUR na leto.

 

Sem imel pa pred tole sedmico že bmw 5 (E39 528iA) in sem se pri Blažu Podlesniku pozanimal glede nakupa. Že takrat je rekel da bo vzdrževanje dražje ampak ne pretirano in je imel kar prav. Pač namesto šestih svečk jih je treba menjati osem, pa par litrov olja več gre notri. Zavorne ploščice in diski so tudi večjih dimenzij in so dražji, ampak ne dvakrat dražji.
 
Mašina N62 je atmosferska zato turbina ne more crkniti, tako da je največji strošek bencin, servisi, cestina in gume (v tem vrstnem redu).
Mislim da se je v teh 13 letih Blaž na avtu še najbolj namatral s tesnili na mašini, ki jih je bilo treba menjati.
Bilo je še nekaj drugih težav, amapak nič kaj blazno dragega.
 
Kupcu lahko pokažem vse te zabeležene stroške.

Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#14

Ni bilo napisano, da je kaj narobe.

Ampak spomnim se formasa z E65, ki je davno nazaj pisal tle stroške par let v lasti z E65 in so bili kar hudi.

To je bolj firbec, koliko stane imet tak avto, ker reški imajo 13 let en avto...

Ja, saj se mi je zdelo da si čisto iz firbca vprašal.

Ni problema, lahko povem, samo na žalost nisem imel dovolj vztrajnosti, da bi 13 let beležil :)

 

 

Je pa podobno kot vzdrževanje petice + kakšnih 20 do 30%.


Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#15

Pozdravljen. Žal se ne spomnim ne tebe ne avta, je pač minilo že toliko časa vmes, me pa veseli da si jo imel tako dolgo in da je še vedno med živimi. Pridi na kako srečanje kdaj, da se bom spomnil kdo si in da še kako rečeva  :ok2

Ja, saj mi je logično, to je bilo več kot 13 let nazaj, videla sva se pa samo en dan, ko sva urejala vse glede prodaje avta.

Tole petico si kupil od mene:

https://www.bmwslo.c...1999-e39-528ia/

 

Jaz se tebe še dobro spomnim, da si bil res pravi BMW navdušenec, je pa vprašanje če bi tvoj obraz porepoznal po trinajstih letih :).


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82 634
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#16

Ja, saj mi je logično, to je bilo več kot 13 let nazaj, videla sva se pa samo en dan, ko sva urejala vse glede prodaje avta.

Tole petico si kupil od mene:

https://www.bmwslo.c...1999-e39-528ia/

 

Jaz se tebe še dobro spomnim, da si bil res pravi BMW navdušenec, je pa vprašanje če bi tvoj obraz porepoznal po trinajstih letih :).

V temi o E39 žal ni več slik, če ne bi se je (in tebe) mogoče spomnil. Jaz mislim da bi se oba spomnila drug drugega če bi se videla, vprašanje pa če bi te jaz prepoznal če bi te srečal na ulici, nimam dobrega spomina za obraze, pa še malo bolj slabo vidim, ti bi mene pomojem prej prepoznal  :)


Sure it's rusty, but it's trusty!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 774
  • Avtomobil: BMW

#17

Tu gre za zadnji atmosferski V8 motor N62Nb48. Super odziven motor podoben M62TU vendar z lepsim bobnajočim USA zvokom. Žal pa ima svoje felerje predvsem nažalost z porabo olja kar M60/M62 ni imel.

Torej kako je z pitjem olja? Katero olje se je uporabljalo? Se je kdaj posegalo v motor menjava batnih obročkov ali teflonov?

Urejal blackberet, 17.09.2023, 21:10.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#18

Tu gre za zadnji atmosferski V8 motor N62Nb48. Super odziven motor podoben M62TU vendar z lepsim bobnajočim USA zvokom. Žal pa ima svoje felerje predvsem nažalost z porabo olja kar M60/M62 ni imel.

Torej kako je z pitjem olja? Katero olje se je uporabljalo? Se je kdaj posegalo v motor menjava batnih obročkov ali teflonov?

Drži, mašina pije nekaj olja. Ne beležim si točno na koliko kilometrov ga je treba doliti. Kolikor sem govoril z Blažem je to problem večine BMW motorjev in se ga ne da rešiti. V motor se ni posegalo (menjava batnih obročkov ali teflonov).

 

Uporablja se malo gostejši tip olja 5W30. Pred leti je bil to Castrol, sedaj pa olje od BMW (V bistvu se ves čas uporablja olje, ki ga je Blaž predlagal; Ga tudi pri njemu vzamem za dofilat.)


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 674
  • Lokacija: Koroška

#19

Turbina med vrstama valjev je res feler. Pri nasledniku. Kolk pa to pije.Olja mislim:) Liter na koliko...5000km? Od oka...? A z drugacno viskoznostjo se ne da kaj minimirat?
Prikaži več možnosti


tomo123
tomo123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: Radomlje

#20

Turbina med vrstama valjev je res feler. Pri nasledniku. Kolk pa to pije.Olja mislim:) Liter na koliko...5000km? Od oka...? A z drugacno viskoznostjo se ne da kaj minimirat?

Ja, verjetno je to čisto OK ocena (kakšen liter na 5000 km).

 

Sem se pa prej zmotil glede viskoznosti. Mislim da je 5W30 original, jaz pa uporabljam 5W40.To je pa tudi edina sprememba viskoznosti, ki sva jo poizkusila.


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.