
Urejal e60va, 14.09.2023, 20:49.
#21
Jaz bi poiskal rabljen RS odbijac, luci bi dal pa navadne in naredil blende namesto sob za pranje zarometov. Pa brez meglenk, razen, ce jih dobis poceni. Pol bi ga pa drgnil na Grobniku in Lindauringu in je cist vseeno, ce kamenje leti v navadne poceni lucke. Track-rat izgled bi mu pasal. Upam, da nimas iluzije tole spravit v salonsko stanje, ker bo drago, pa na koncu vprasanje, ce bo to to. Bols uzivat s cimnizjimi stroski.
![]() Urejal e60va, 14.09.2023, 20:49. |
Prikaži več možnosti
|
#22
Saj smo se na forumu naučili, da ne rabiš vozit avta, da veš kako se pelje, je Jerry obrazložil kako si lahko zamišljaš in točno veš kako se avto pelje. Za peljat na meji me ne skrbi, če sem torzijo preživel... Drugače nisem hud Renault fan, ampak na trgu ni nič, kar bi mi ustrezalo, od 2005 naprej mi je všeč le M2...
Dobro da sem ga sploh dobil
Drugače pa ne skrbite, predstavljenega je le pol projekta, pol predstavim še naslednji teden |
Prikaži več možnosti
|
#23
Nekako tako ja. Plan ni spravit tega v salonsko stanje, ampak le da bo spodoben, kar bi lahko dosegel. Luči če dobim prave dam xenon, drugače bodo navadne ok. Z deli odbijača bo pa odvisno od sreče, kaj dobim in kaj ne. Za trackdaye bom malo boljše zrihtal E30ko oz. bom videl kako bo. Bojim se, da bi me hitro povleklo in bi zrihtal avto za reli hah. Kar ni želja, mora ostati čimbolj legalen. In potem bom spet iskal avto za vsakdan. Poznamo vsi te zgodbe |
Prikaži več možnosti
|
#24
Pazi glede luci na tehnicnem.
Mene je na compactu deloma spustu, ker sem pobral dol meglenke saj sem eno sesu. Je reku da neslednje leto me ne spusti, ce ne zrihtam. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Potencjal majo te avti super. Vozjo se tud super, sploh če so dobr naštimani. Kot so predhodniki že pisali je pa velikanski problem v delih, zato sem takrat sam raje ostal na Hondi. Sem pretehtal v prid rje
![]() Dobiš pa vse, iz danes na jutri, do matice nove poklikaš ![]() Varne ter uživaške kilometre. https://youtube.com/...TmXojNDZ0oehFXW |
Prikaži več možnosti
|
#27
Bravo! Počasi in vztrajno. Še malo pa bo avtomobil za na cesto...
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#29
A se ne da na hladno popravit škodo od toče? |
Prikaži več možnosti
|
#30
Ja če je prednja havba od toče vidno poklofana že na fotkah, predvidevam da je tudi ostalo..
Evo tale je videt soliden.. https://www.avto.net...ay=Renault Clio
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Ja, je fajn od toče, se ne bi dalo popravit brez barvanja. Od toče so hauba, sprednja šipa in streha. Boke bi pa rihtal, ker je bil en slabo popravljen, drug rob je pa rjav, moraš pa potem komplet bok zrihtat, ampak clio je itak majhen, ma cene niti niso. Sem vedel, da se bo en pojavil na oglasih takoj ko sem kupil, prej ni bilo 2 meseca nič... To je vedno. Ampak še vedno mislim, da bom prišel boljše skozi.
Sleeper hah. Te so bile pri roki. Ampak motor je pravi. Kabel od suba sem vrgu že vn.
Dam lahko še en hint za naprej, ni to moj edini clio |
Prikaži več možnosti
|
#32
Havba, glede na to da je enaka kot na ostalih navadnih verzijah, bo pomoje res najceneje da dobiš nekje novo, teh avtov je kot listja in trave. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Ja saj iščem drugo v tej barvi
Črna metallic, če ima kdo iz Goriške. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Sem videl ze ogromno avtov poskodovanih od toce, pa se ni se noben barval. Samo pravega majstra moras met.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#35
Hvala enako, sem enake sreče. Še večja fora pa je da ko se tista zadeva pojavi na oglasih jo nihče noče kupit.. Tako da si mislim pa kojo si ti budalo..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Menjalnik preveri, mislim da so imeli kar dosti težav ti avti z njimi. Mini S ti ni bil zanimiv, tudi odlično nastavljen avto, zeleo zabaven za vozit in ne tako dolgočasen kot Clio. Dolgočasen po videzu seveda, verjamem da je zabaven za vozit. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Meni je mini od kar sem vozil cooperja 1.5 turbo 3 valjnika 136hp TOP igrača.. Skoz sem imel v glavi mater kako šele mora s bit z b48 v nosu.. Kako so starejši 1.6 kompresorji nimam pojma, je pa dejstvo da vsi strašijo da so jame brez dna.. Zdaj ne vem kateri 1.6 kompresorji ali psa thp-ji?
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#38
1.6 kompresor je dosti boljši ja. Turbaki so imeli več težav. Meni je delal 1,6 kompresor odlično, pa je res bil skos vožen dokaj dinamično, pa nekaj trackdayev je dal skozi na Grobniku. Od E39 530i naprej, avto z najmanj težavami. Pa res avto z dušo. Kolega je tudi navadnega peljal, je bil ves navdušen, da se že osnova tako dobro pelje. Že resno razmišljam, da bi ga kupil nazaj, ampak kakšno JCW verzijo. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Imajo vsi s sinhroni problem ja. Če bo treba se potem obnovi, imam v bližini eno žensko, ki obnavlja menjalnike in prodaja/nastavlja zapore diferenciala.
Mi je bil zanimiv Mini, ampak me mine tisti krog s števcem v sredini. Z Minijem se še nikoli nisem niti peljal. Mi je 2.0l atmosferc večja žival.
Sej bo v redu da je nevpadljiv, pa noter tudi ni nek presežek od plastike in še visok sem in ne bo najbolj optimalna pozicija ampak ciljam na vožnjo, da se bo lepo peljalo in bo tam zanimiv. Pa da bo uporaben za vsakdan čez poletje. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Tph-ji so vsi u pisdi baje. |
Prikaži več možnosti
|