Vsi ste leta pred mano tudi opevali te dodatke, ampak niti ni pomembno. Bo kar bo,
Tisti ki so jih, so samo metali denar skozi okno in za nekaj 1000 km prestavili neizbežno
#21
Tisti ki so jih, so samo metali denar skozi okno in za nekaj 1000 km prestavili neizbežno Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#22
Antigrippante se ti vsekakor splača dodajat, ampak če imaš piezo injektorje, problema s tem na dolgi rok ne boš rešil. Pri klasičnih bi ga lahko, pri piezo pa ne. Dodajanje bi ti svetoval zato, ker če ti injektorji ta moment ne delujejo najbolj optimalno, lahko s tem preprečiš da ti stopi bat. Definitivno svetujem obisk pri Miholdu in to čim prej, on ti bo povedal kako in kaj. Menjavi injektorjev se pa ne boš mogel izognit, pa saj so samo štirje, nimaš šestaka in visokotlačno pumpo si že menjal, se pravi še ta strošek te čaka in bo potem nekaj časa mir. Porabo imaš itak tako smešno nizko, da si že tam ogromno prihranil.
To ni res, niti približno! Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Ja se zavedam, da tole bo treba pač tako ali drugače urediti. Zaenkrat se dogaja samo, ko je motor mrzel in če ga mrzlega na zahodiš tega sploh ni in niti ne bi ugotovil če ne bi zadnjič silom prilike moral avto zahodit iz križišča zjutraj na hladen motor. Mogoče dobro da sem, ampak bo moralo malo počakati, če se zadeva ne bo stopnjevala na slabše in še v kakšne simptome.
Tudi z Miholdom sem govoril in je vse jasno samo strošek ni ravno majhen za stara jajca k je ze skos neki. Lp. |
Prikaži več možnosti
|
#24
Upam, da avtor teme ne bo zameril, ce dodam se moje vprasanje... Podobne tezave se namrec pojavljajo tudi v prijateljicinem avtomobilu - 318d, n47 motor, 2011 letnik, ? 210.000km ? - nihanje obratov in rahlo cukanje pri blagem gasu nekje med 1400 in 1700 obrati. Ne vedno, bolj kot ne nakljucno, ne glede na to ali je motor segret ali ne. EGR je bil menjan, tezave so takrat za dolocen cas izginile, vendar so se po mesecu ali dveh ponovno pojavile. Vceraj sem se ob cukanju odlocil ustaviti in ugasniti avto. Po ponovnem prizigu je nihanje obratov in cukanje (vsaj po obcutku sodec) za nadaljnjo uro voznje izginilo.
Kaj menite, da bi lahko bilo?
Hvala |
Prikaži več možnosti
|
#25
Izklopi egr in poročaj
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Pozdravljeni,
razmisljam o menjavi šob, v bistvu že nekaj časa kot je razvidno iz tele teme. Če bi dobil rabljene kje ugodno z dokaj nizko kilometrino ali se mi jih izplača uzeti, glede na to da nove so jurja z menjavo, in če bi recimo rabljene dobil za pol cene ali še manj ?
hvala,lp. |
Prikaži več možnosti
|
#27
Zdravo
Če boš potreboval rabljene šobe ti za razumno ceno prodam set. Če se odločiš mi napiši v zasebno sporočilo. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Daj na vago ali misliš avto uporabljat še dolgo za svoje potrebe ali ne. Moj E91 (resda z M47) je preko 350k km in ga ne dam iz rok za nobeno cifro (itak po Eurotaxu ni več vreden niti piškave lupine). Na dizajn in lightshow v notranjosti novejših modelov ne padam tako, da ga bom pač guslal do vožnje na odpad. V primeru, da ga misliš imet za svojo uporabo, potem upoštevaj Jerryev nasvet in ta strošek pač požreš in to čim prej preden pride do še kakšne resnejše okvare zaradi tega. Že sam si pa kar nekaj časa nazaj ugotovil, da drugih rabljenih avtov brez, da bi točno vedel v kakšnem stanju so nima smisla kupovati, ker se kaj hitro lahko zgodi, da boš eno težavo zamenjal z drugo in povrhu še z neznanim finančnim vložkom. |
Prikaži več možnosti
|
#29
Pri meni je bilo cukanje pisotno pri hladnem motorju. (recimo prvi km) (N57)
Težavo sem rešil z menjavo svečk, EGR-ja in pa čiščenjem kolekotrja ki je bil precej zabasan. Tudi pri kolegovem N47 smo pred leti težavo rešili z menjavo kolektorja. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Se strinjam. Avto zase uporabljam ze 9 let, trenutno pri 410.000km. Razmišljam da tudi če trenutno vložim v njega še 5 jurjev, je to vsaj 20.000 manj kot če kupim drugega z 150.000km in v naslednjih 200.000 tudi v tega zabijem še 5000 jurjev za vsa popravila ( ketna, turbina, visokotlačna itd...) Upam samo da bo ta zdrzal se dodoatnih 200.000 ob rednem servisu.
Malo bo treba bit močan edino in mirit svoj ego, ki me prepričuje da je nova trojka zelo lepa in se jo splača imeti
Lp, Jaka. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Sem v letih, ko me nove oblike in light show in touch screeni v notranjosti ne fascinirajo. Sem zadovoljen s tem kar imam. Pri 20-ih sem pa itak bil te...e, ki je redno prebiral Autosprint ob temu sanjaril. Za novi BMW bi takrat prodal svojo dušo, samo kaj ko so v salonih vedno hoteli samo denar.
Da bi me pa vozne lastnosti tako fascinirale za vsakdanjo uporabo, bo avto moral biti na magnetni levitaciji.
Kar zadeva življenjsko dobo bi moral zdržati. Če se po naših cestah vozakajo Romuni s 600k+ km (tudi na You Tubu je nekaj primerkov servisiranja teh modelov s konkretno kilometražo), ni vrag da z rednim vzdrževanjem ne bi šel skozi. Sproti pazit na pločevino, da se kje ne razcveti in bo. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Evo zamenjali šobe, avto prede kot mucek
Lp, J. |
Prikaži več možnosti
|
#33
?? EUR |
Prikaži več možnosti
|
#34
Čez palec, jurja. Urejal kavelj22, 26.03.2025, 15:16. |
Prikaži več možnosti
|