Skoči na vsebino

 

Menjava verige

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
43 odgovorov v temi
Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#1

Dober večer,
Imam 2011 e90 n47 motor, ker je ogromno govora o slabi zasnovi me zanima, če je smiselno menjat verigo po 85.000Km. Prvič je bila menjana na 145.000km, trenutno pa ima avto 230.000Km. Redno servisiran, ob cold startu ni ropotanja, mi je pa mehanik omenil, da je že malo razrahlana. Avto bi imel vsaj do 300.000km, je smiselno menjat ketno in "mirno spat" ali počakat z menjavo.
A moram ob menjavi zamenjat še kaj drugega, kar ni v paketu? Kater kit priporočate? Koliko delavnih ur vzame, da se zamenja ketno? Kako pogosta je težava na EfficentDynamics različicah (163hp)?
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lep pozdrav
Prikaži več možnosti


Mario V
Mario V
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw x6 50i, 335i

#2

Seveda je smisleno in potrebno. Pocakaj se 15 tisoc pa zamenjaj
Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#3

Mario hvala za hiter odgovor, sem tudi sam ciljal na to, da jo menjam pri naslednjem servisu na 240.000km..
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#4

Dober večer,
Imam 2011 e90 n47 motor, ker je ogromno govora o slabi zasnovi me zanima, če je smiselno menjat verigo po 85.000Km. Prvič je bila menjana na 145.000km, trenutno pa ima avto 230.000Km. Redno servisiran, ob cold startu ni ropotanja, mi je pa mehanik omenil, da je že malo razrahlana. Avto bi imel vsaj do 300.000km, je smiselno menjat ketno in "mirno spat" ali počakat z menjavo.
A moram ob menjavi zamenjat še kaj drugega, kar ni v paketu? Kater kit priporočate? Koliko delavnih ur vzame, da se zamenja ketno? Kako pogosta je težava na EfficentDynamics različicah (163hp)?
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lep pozdrav

Po 80.000km,če je dobra znamka vgrajena nemore biti zrahljana.

Če je pa kakšen FAI potem pa sem imel primer kjer je po 80.000km razpadla guma v vodilu in zamašila zajen oljne črpalke.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#5

Po 80.000km,če je dobra znamka vgrajena nemore biti zrahljana.
Če je pa kakšen FAI potem pa sem imel primer kjer je po 80.000km razpadla guma v vodilu in zamašila zajen oljne črpalke.


Kater kit pa priporočaš? Oem al je kater aftermarket boljši?
Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#6

Po 80.000km,če je dobra znamka vgrajena nemore biti zrahljana.
Če je pa kakšen FAI potem pa sem imel primer kjer je po 80.000km razpadla guma v vodilu in zamašila zajen oljne črpalke.


Sem preveril pa je res FAI, zgleda vse kaže na to, da bo ob naslednjem servisu treba menjat...
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 180
  • Lokacija: Ljubljana

#7

Kater kit pa priporočaš? Oem al je kater aftermarket boljši?


Febi ti je tudi je OK. Glede na to da imas namen avto imeti, nevem zakaj bi reskiru morebiten strojelom z cakanjem.

Tko k je reku forumas zgoraj s FAI so ornk tezave, so jih pa na veliko vgrajevali, ker je poceni…
Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#8

Febi ti je tudi je OK. Glede na to da imas namen avto imeti, nevem zakaj bi reskiru morebiten strojelom z cakanjem.
Tko k je reku forumas zgoraj s FAI so ornk tezave, so jih pa na veliko vgrajevali, ker je poceni…


Kaj takšnega: https://www.trodo.co...bilstein-102040
Malo mi je čudno sicer, sem mislil da se morajo menjati 3 različne ketne? Moram vzet še kater drug set?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#9

Kater kit pa priporočaš? Oem al je kater aftermarket boljši?

Kaj takšnega: https://www.trodo.co...bilstein-102040
Malo mi je čudno sicer, sem mislil da se morajo menjati 3 različne ketne? Moram vzet še kater drug set?

Vzemi Febi ,mislim da je ta kit katerega si nalepil.
Moraš pa poleg kita zamenjati še ostale drobnarije katere bodo tudi nekaj nanesle jih dobiš pa samo original.

3ja veriga je za oljno črpalko,mislim pa da od Febija ni bila.dobavljiva in sem jo dobil samo original prav tako zobnik oljne crpalke.

Imaš pa printeh kilometrih tempirano bombo visokotlačno črpalko.(opilki)
Oljni črpalko.

Urejal blackberet, 12.02.2024, 22:45.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#10

Evo v tej temi si lahko pogledaš obnovo N47(sicer je verzija C ,malo drugacen,osnova ista.)
https://www.bmwslo.c...rojekti/page-17

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#11

Vzemi Febi ,mislim da je ta kit katerega si nalepil.
Moraš pa poleg kita zamenjati še ostale drobnarije katere bodo tudi nekaj nanesle jih dobiš pa samo original.
3ja veriga je za oljno črpalko,mislim pa da od Febija ni bila.dobavljiva in sem jo dobil samo original prav tako zobnik oljne crpalke.
Imaš pa printeh kilometrih tempirano bombo visokotlačno črpalko.(opilki)
Oljni črpalko.


Kaj bi ob tem moral zamenjat še visokotlačno črpalko? To bi skupaj bil tak strošek, da mogoče bolje, da samo vozim in ko zariba zariba...
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#12

Kaj bi ob tem moral zamenjat še visokotlačno črpalko? To bi skupaj bil tak strošek, da mogoče bolje, da samo vozim in ko zariba zariba...

Povadi gredo pri taki kilometraži. Snameš ventil pa pogledaš ce se se začeli delati opilki.

Verigo je pomeril ali kako ve da je razrahljana?

Kaj je smiselno in nesmiselno ti nevem povedati,ker smo 100ljudi 100cudi.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#13

Povadi gredo pri taki kilometraži. Snameš ventil pa pogledaš ce se se začeli delati opilki.
Verigo je pomeril ali kako ve da je razrahljana?
Kaj je smiselno in nesmiselno ti nevem povedati,ker smo 100ljudi 100cudi.


Ga bom vprašal ko ga naslednič vidim, da mi malo razloži. Glede na to, da sem sam dost lajk, moram vorašat, če odpove visokotlačna črpalka to še kako drugo okvaro za sabo potegne?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#14

Ga bom vprašal ko ga naslednič vidim, da mi malo razloži. Glede na to, da sem sam dost lajk, moram vorašat, če odpove visokotlačna črpalka to še kako drugo okvaro za sabo potegne?

Seveda, injektorji so za v smeti(torej 4x 300€ = 1200€). Čiščenje ali menjava cevi,rezervoarja...

Bolje da nebi nič spraševal tukaj in bi se vozil do 400.000km,sedaj te bo pa strah :-D

Urejal blackberet, 12.02.2024, 23:26.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#15

Seveda, injektorji so za v smeti(torej 4x 300€ = 1200€). Čiščenje ali menjava cevi,rezervoarja...
Bolje da nebi nič spraševal tukaj in bi se vozil do 400.000km,sedaj te bo pa strah :-D


Danes bo malo težje spat ja, bude šta bude
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 781
  • Lokacija: Gerlitzen/Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#16

Avto mas vreden 5000€, menjava verige 1000, obnova visokotlacne in oljne pumpe se 1000-1500….

Vozi in ne popravljaj necesa kar ni crknilo…vlij vsake tolko dodatek Antigripante in teraj dalje
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#17

Avto mas vreden 5000€, menjava verige 1000, obnova visokotlacne in oljne pumpe se 1000-1500….
Vozi in ne popravljaj necesa kar ni crknilo…vlij vsake tolko dodatek Antigripante in teraj dalje

Mora ti biti avto res pri srcu ali biti nekaj posebnega ali pa biti nekaj vreden,da se lotiš teh popravil.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Kujlo
Kujlo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#18

Mora ti biti avto res pri srcu ali biti nekaj posebnega ali pa biti nekaj vreden,da se lotiš teh popravil.


Sej ga mam rad, sam tolk pa spet ne haha, plan B vozit se dok ne zariba, dat na odpad pa si kupt Toyoto
Prikaži več možnosti
    • primitivnež je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 781
  • Lokacija: Gerlitzen/Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#19

Pa realno sej ne crkne kr tako. Itak, lahko crkne, ampak da bi preventivno kar vse po spisku nenjal je pa tut mal hecno. Ce je relacijsko vozen, izklopljen start stop, kvalitetno olje na 15000, redno menjan naftni filter bi moral laufal do 300 jurjev brez tezav
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 191
  • Avtomobil: BMW

#20

Pa realno sej ne crkne kr tako. Itak, lahko crkne, ampak da bi preventivno kar vse po spisku nenjal je pa tut mal hecno. Ce je relacijsko vozen, izklopljen start stop, kvalitetno olje na 15000, redno menjan naftni filter bi moral laufal do 300 jurjev brez tezav

Ja samo ali boš pri teh kilometrih ko rade odpivedo čakal na visokotlacno da zariba in imaš takoj še poleg nove pumpe dodatnih 2000€ stroška in dela ali daš prej tustega jurja in si ohranil injektorje žive ter nimaš dela in avto ti nestoji.

Nevem če je kakšen predhoden indikator,da je pumpa slaba ali da bi rekel slaba je čez 10.000km jo menjam, ko je slaba začne ribati/metat začne opilke.

Urejal blackberet, 12.02.2024, 23:39.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Boris-84 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.