Par dni nazaj je nekdo prodajal obnovljen short block (gol motor) 3.0D z NOVO glavno gredjo katera je mislim da blizu 3k€) prodajal na FBju za 5000€.
Kakšno zgražanje ,kako je predrag, da za tak denar dobiš že drug avto, za pol te cene že drug motor(seveda le v kakšnem stanju itd.).
Folk je čisto zaslepljen/nerealen glede cen saj jim mehaniki flikanje samo da ide šteje/razlaga/prodaja kot obnovo. Saj obnavlja praktično noben, ko crkne kupijo motor za dva jurja in spet gonijo dalje.
Za 4cyl mlinček N47 se številka v € materiala zaustavi pri 7k€,potem je pa samo od lastnika odvisno koliko se je zmožen približati tej cifri,aja pa dela niti še omenil nisem.
Sam bom tkole reku trenutno mam (da se mal pohvalim) na dvorišču 850 v12 kjer je samo menjava vžigalnih kablov nanesla cca 2k €, menjava teflonov na 650i e63 recimo pod 2k ne prideš, pa si samo teflone menju zaradi dela in dostopnosti, o kompletni generalki da se gre honat ali celo brusit cindre nad mero, obnovi turbin, .... Pa mislim da pod 8k€ boš tesko prišu skozi...
P.s. al prodaj takoj ali pa pripravi še kakega jurčka dva za katalizatorje ker jih bo olje uničilo
Imaš orodje za menjavo teflonov na N62? Rentaš orodje?
Kako se ti je zdelo menjavati teflone na N62? Si med menjavo dobival ideje da bi bilo bolje če bi motor vn dal?

Avto z motorjem, ki je celo v Rollsih generalka za par jurjev?...to je vse krat tri od običnih motorjev...dela x3 , materjala x3...
Sedaj imam en S85, vžigalne tuljave crkujejo ena za drugo, najprej ena, čez 3-4kkm druga, 10 jih je po ceni 122eur, samo original...1200eur samo tuljave, + 2kos IONIC modula že zamenjana najprej en crknil čez leto še en (2x 300-350ur).... torej samo da iskre po svečkah skačejo 2k eur
In tukaj bi generalko velikega V12 motorja za mogoče "par" jurjev. (Ta zapis ni posmeh ali karkoli negativnega, hočem samo predstaviti realno stanje stroškov popravil takšnih mašin)
Kot je že nekdo zgoraj zapisal, če misliš imeti še eno leto potem bolje zate, da točiš res gosto olje recimo 15W40, ki je poceni.
Razen če avto ne spušča take dimne zavese, da te je sram. Potem pa ali menjava teflonov,kar bo naneslo "par jurjev" in videt kaj bo.
Načeloma se vseeno prej splača pogledat cilindre, kompresijo vseh valjev, leak off test , pregled katalizatorjev in turbin in potem dalje menjavat teflone,
če je ostalo OK.
Drugače pa:
https://www.ebay.de/... motor&_sacat=0
Potem pa folk sanja in komaj napraska tistih 25-30k€ za M5/M6 ne računa pa da so vsi ti motorje že praktično potrebni obnov.
Čisto pri vsakem avtu neglede kdo ga ima in vzdržuje ob nakupni ceni vedno računam da moraš imeti dodatnih par jurjev na lagerju,pri 2.0d 4cyl mlinčkih +6k€ pri 3.0d 6cyl še jurja ali dva več, pri V10 pa ko sem jih gledal sem prištel +15k€.
Včasih smo gledali ob nakupu rjo, povešene strope itd. dandanes pa pri teh avtih karoserije sploh nimaš kaj gledati ker nerjavi, notranjosti so OK, šibka točka je postal motor,kljub temu da izgleda OK veš da te bo samo preventiva stala par jurjev......
Urejal blackberet, 14.02.2024, 22:35.