Skoči na vsebino

 

F02 760Li V12 - kuri olje, kater mehanik?

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
140 odgovorov v temi
mare92
mare92

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 33
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Hej!

 

Rabim malo pomoči...

Kot rečeno, omenjeno vozilo pri 200k km kuri in kadi olje, diagnostika ne pokaže nobenih napak... Te N74 motorji so znani po težavah s tesnili ventilov, verjetno pa bi bilo dobro narediti še generalko...

Komu bi prepustili tak motor? Kakšna je okvirna cena popravila čez palec, oziroma od-do? 

 

Najlepša hvala in lep pozdrav,

Marko


Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 172
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#2

Pocesnk iz Kamnika bi se verjetno upal lotiti tega popravila. Vprašaj ga. Je tudi tule na forumu in redno spremlja zadeve.
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 145
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#3

Na manj kot 6 7k€ ne niti racunat na obnovo.
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


clinton
clinton

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 383
  • Lokacija: Vodice
  • Avtomobil: BMW 1, 3, TTNY=?

#4

Ne razumem zakaj generalna pri 200k?
Takole zamenjaš teflone in to je to…
https://youtu.be/F3T...RkEBKRN24VELH7w
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 016
  • Lokacija: Ljubljana

#5

Ker pri 200k ni sam to za zrihtat. Bolj 15-20k ce hoces met motor postiman pa menjalnik, podvozje in zavore.
Prikaži več možnosti


mare92
mare92

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 33
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Hvala za odgovore!
V tip top stanje se avta ne splača spravljati, saj s popravilom podvojiš vrednost vozila, namen ga je pa voziti še kakšno leto… Ste me kar dobro prestrašili s številkami :D

Urejal mare92, 14.02.2024, 21:11.

Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 035
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#7

Jah kaj si pa pricakoval kake bojo cene enega najvecjih motorjev v avtoindustriji
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 476
  • Avtomobil: BMW

#8

Hvala za odgovore!
V tip top stanje se avta ne splača spravljati, saj s popravilom podvojiš vrednost vozila, namen ga je pa voziti še kakšno leto… Ste me kar dobro prestrašili s številkami :D

Nič ne podvojiš vrednost vozila ampak samo podvojiš strošek vozila.


Na manj kot 6 7k€ ne niti racunat na obnovo.

Premal.

Trenutno vem da se dela en šestak turbo bencinar non M///, trenutno je cifra materiala čez 8.000€

Ta V12 ima twin turbo :metalc 
s-l1600.jpg


Ne razumem zakaj generalna pri 200k?
Takole zamenjaš teflone in to je to…
https://youtu.be/F3T...RkEBKRN24VELH7w

Ti si pa oreng falil motor. Iz N74 V12 turbo smo prišli na N62 V8 atmosferca.
Pa verjameš da so samo tefloni. Jaz ne ,prej bi rekel, da turbine pupajo olje. 


Ker pri 200k ni sam to za zrihtat. Bolj 15-20k ce hoces met motor postiman pa menjalnik, podvozje in zavore.

Za zrihtati bo kar držalo, za flikati pa mogoče kaj ceneje zrihtaš. Ko greš odpirati motor je bolj da si en uč prelepiš z lepilnim trakom,da vidiš malo napol. :ok2



Urejal blackberet, 14.02.2024, 21:25.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in BugsBunny uporabnikom je všeč to sporočilo


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 864
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#9

Če misliš imet avto samo še 1 leto, potem sipaj olje in vozi.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • e-masteR-39 je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 476
  • Avtomobil: BMW

#10

Če misliš imet avto samo še 1 leto, potem sipaj olje in vozi.

Najcenejša ideja je,da vzameš od slavne Katre(Renault 4) sistem ročne pumpice za špricanje vode na vetrobransko steklo in to vgradiš v motorni prostor ter namesto vode imaš v rezervoarju olje katerega vsake toliko recimo na 100km 2-3x z ročno pumpico našpricaš v motor.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • _Mihec_ je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 569
  • Lokacija: Where the sky is blue

#11

Avto z motorjem, ki je celo v Rollsih generalka za par jurjev?...to je vse krat tri od običnih motorjev...dela x3 , materjala x3...

 

Sedaj imam en S85, vžigalne tuljave crkujejo ena za drugo, najprej ena, čez 3-4kkm druga,  10 jih je po ceni 122eur, samo original...1200eur samo tuljave, + 2kos IONIC modula že zamenjana najprej en crknil čez leto še en (2x 300-350ur).... torej samo da iskre po svečkah skačejo 2k eur :) In tukaj bi generalko velikega V12 motorja za mogoče "par" jurjev. (Ta zapis ni posmeh ali karkoli negativnega, hočem samo predstaviti realno stanje stroškov popravil takšnih mašin)

 

Kot je že nekdo zgoraj zapisal, če misliš imeti še eno leto potem bolje zate, da točiš res gosto olje recimo 15W40, ki je poceni.

Razen če avto ne spušča take dimne zavese, da te je sram. Potem pa ali menjava teflonov,kar bo naneslo "par jurjev" in videt kaj bo.

Načeloma se vseeno prej splača pogledat cilindre, kompresijo vseh valjev, leak off test , pregled katalizatorjev in turbin in potem dalje menjavat teflone,

če je ostalo OK.

 

Drugače pa:

 

https://www.ebay.de/... motor&_sacat=0



Urejal MIHOLD, 14.02.2024, 21:58.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 423
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#12

17k€ za novo v12 RR Mašino se mi zdi ugodno :-D

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20240214_220048_eBay.jpg
Prikaži več možnosti
    • MIHOLD, etore in BugsBunny uporabnikom je všeč to sporočilo


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 569
  • Lokacija: Where the sky is blue

#13

Tudi jaz sem takoj to opazil. In je res ugodna , če je vse res.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 545
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#14

Sam bom tkole reku trenutno mam (da se mal pohvalim) na dvorišču 850 v12 kjer je samo menjava vžigalnih kablov nanesla cca 2k €, menjava teflonov na 650i e63 recimo pod 2k ne prideš, pa si samo teflone menju zaradi dela in dostopnosti, o kompletni generalki da se gre honat ali celo brusit cindre nad mero, obnovi turbin, .... Pa mislim da pod 8k€ boš tesko prišu skozi...
P.s. al prodaj takoj ali pa pripravi še kakega jurčka dva za katalizatorje ker jih bo olje uničilo
Prikaži več možnosti
    • Jerry in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 476
  • Avtomobil: BMW

#15

Par dni nazaj je nekdo prodajal obnovljen short block (gol motor) 3.0D z NOVO glavno gredjo katera je mislim da blizu 3k€) prodajal na FBju za 5000€.

Kakšno zgražanje ,kako je predrag, da za tak denar dobiš že drug avto, za pol te cene že drug motor(seveda le v kakšnem stanju itd.).

Folk je čisto zaslepljen/nerealen glede cen saj jim mehaniki  flikanje samo da ide šteje/razlaga/prodaja kot obnovo. Saj obnavlja praktično noben, ko crkne kupijo motor za dva jurja in spet gonijo dalje.

 

Za 4cyl mlinček N47 se številka v € materiala zaustavi pri 7k€,potem je pa samo od lastnika odvisno koliko se je zmožen približati tej cifri,aja pa dela niti še omenil nisem.


Sam bom tkole reku trenutno mam (da se mal pohvalim) na dvorišču 850 v12 kjer je samo menjava vžigalnih kablov nanesla cca 2k €, menjava teflonov na 650i e63 recimo pod 2k ne prideš, pa si samo teflone menju zaradi dela in dostopnosti, o kompletni generalki da se gre honat ali celo brusit cindre nad mero, obnovi turbin, .... Pa mislim da pod 8k€ boš tesko prišu skozi...
P.s. al prodaj takoj ali pa pripravi še kakega jurčka dva za katalizatorje ker jih bo olje uničilo

Imaš orodje za menjavo teflonov na N62? Rentaš orodje?

Kako se ti je zdelo menjavati teflone na N62? Si med menjavo dobival ideje da bi bilo bolje če bi motor vn dal? :laugh  :laugh


Avto z motorjem, ki je celo v Rollsih generalka za par jurjev?...to je vse krat tri od običnih motorjev...dela x3 , materjala x3...

 

Sedaj imam en S85, vžigalne tuljave crkujejo ena za drugo, najprej ena, čez 3-4kkm druga,  10 jih je po ceni 122eur, samo original...1200eur samo tuljave, + 2kos IONIC modula že zamenjana najprej en crknil čez leto še en (2x 300-350ur).... torej samo da iskre po svečkah skačejo 2k eur :) In tukaj bi generalko velikega V12 motorja za mogoče "par" jurjev. (Ta zapis ni posmeh ali karkoli negativnega, hočem samo predstaviti realno stanje stroškov popravil takšnih mašin)

 

Kot je že nekdo zgoraj zapisal, če misliš imeti še eno leto potem bolje zate, da točiš res gosto olje recimo 15W40, ki je poceni.

Razen če avto ne spušča take dimne zavese, da te je sram. Potem pa ali menjava teflonov,kar bo naneslo "par jurjev" in videt kaj bo.

Načeloma se vseeno prej splača pogledat cilindre, kompresijo vseh valjev, leak off test , pregled katalizatorjev in turbin in potem dalje menjavat teflone,

če je ostalo OK.

 

Drugače pa:

 

https://www.ebay.de/... motor&_sacat=0

Potem pa folk sanja in komaj napraska tistih 25-30k€ za M5/M6 ne računa pa da so vsi ti motorje že praktično potrebni obnov.

 

Čisto pri vsakem avtu neglede kdo ga ima in vzdržuje ob nakupni ceni vedno računam da moraš imeti dodatnih par jurjev na lagerju,pri 2.0d 4cyl mlinčkih +6k€ pri 3.0d 6cyl še jurja ali dva več, pri V10 pa ko sem jih gledal sem prištel +15k€.

Včasih smo gledali ob nakupu rjo, povešene strope itd. dandanes pa pri teh avtih karoserije sploh nimaš kaj gledati ker nerjavi, notranjosti so OK, šibka točka je postal motor,kljub temu da izgleda OK veš da te bo samo preventiva stala par jurjev......



Urejal blackberet, 14.02.2024, 22:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • dnjehen je všeč


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 454
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i E36 323ti

#16

kak so že rekl, nije žvaka za seljaka?

 

ne leti na nobenega, ampak danes še vedno ni problem kupit F02 V12, problem je ko gre kaj v maline.

 

- slavni 3.0D dkw motor ki veselo roka po Q7,A6,7...kolega jih vozi iz poljske, 5 v čakalni vrsti, najnižja ponudba za gol motor 6.000€ - ne nov, pa jih ne dobi.

- pa da se dotaknem še enih jajc, hrošč 911 G serija, glavna gred, najcenejša vprašljiva rabljena 7.000€, nove 10.000€+

 

seznam gre naprej do neskončnosti


Prikaži več možnosti
    • sash, blackberet in PocesnkII uporabnikom je všeč to sporočilo


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 545
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#17

Imaš orodje za menjavo teflonov na N62? Rentaš orodje?
Kako se ti je zdelo menjavati teflone na N62? Si med menjavo dobival ideje da bi bilo bolje če bi motor vn dal? :laugh  :laugh

.


Ja imam, rentam ne, nekje na 1/4 sem obupal pa je šel motor iz avta vn. Lahko bi tudi notr naredu z tem da losaš nosilce in ga premetavaš sem ter tja in upaš da kakšne cevi ne počiš pa še vedno se matraš...
Prikaži več možnosti
    • Warden in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


mare92
mare92

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 33
  • Lokacija: Ljubljana

#18

Ogromno koristnih informacij, top ste fantje!

Če je kdorkoli tukaj pripravljen razdreti to jamo brez dna naj se mi prosim javi na privat, oziroma mi pošlje kontakt… Avto bi rad spravil v čim boljše stanje, ampak kot sem rekel, se to ne dela za naslednjih 200k km ampak 20k, zato se vseeno gleda na vsak € (oziroma vsakih 1.000€)… Gostejše olje je samo kratkoročni “flajštr” in bi težko nekomu preprodal tako vozilo kasneje.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 476
  • Avtomobil: BMW

#19

Ogromno koristnih informacij, top ste fantje!
Če je kdorkoli tukaj pripravljen razdreti to jamo brez dna naj se mi prosim javi na privat, oziroma mi pošlje kontakt… Avto bi rad spravil v čim boljše stanje, ampak kot sem rekel, se to ne dela za naslednjih 200k km ampak 20k, zato se vseeno gleda na vsak € (oziroma vsakih 1.000€)… Gostejše olje je samo kratkoročni “flajštr” in bi težko nekomu preprodal tako vozilo kasneje.

Karkoli boš sedaj vložil tudi če samo 2k€ ob prodaji nebo nobenemu to vredno NIČ.

Lahko v motor vložiš 15k€ pa zato ob prodaji neboš dobil.nič več kot srugi ki ni vložil nič.

Tako ali tako pa so 7er od nekdaj nepremičnine zabl katere ni kupcev.
Sprijazni se da jo boš praktično šenkal.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 726
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#20

Ogromno koristnih informacij, top ste fantje!

Če je kdorkoli tukaj pripravljen razdreti to jamo brez dna naj se mi prosim javi na privat, oziroma mi pošlje kontakt… Avto bi rad spravil v čim boljše stanje, ampak kot sem rekel, se to ne dela za naslednjih 200k km ampak 20k, zato se vseeno gleda na vsak € (oziroma vsakih 1.000€)… Gostejše olje je samo kratkoročni “flajštr” in bi težko nekomu preprodal tako vozilo kasneje.

Taka generalna kot si jo želiš te bo prišla vsaj tam nekje 7.000 eur. Se ti splača?


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.